
Aliexpress - pitanja i odgovori


oversis

Pozdrav,
Trebam naručiti nešto sa Aliexpress.Cijena 5€,nudi mi dvije opcije dostave.
Cainiao Super Economy Global i Cainiao Super Economy .Koju odabrati a da nema dodatnih davanja kad mi uruče paket?

Pozdrav,
Trebam naručiti nešto sa Aliexpress.Cijena 5€,nudi mi dvije opcije dostave.
Cainiao Super Economy Global i Cainiao Super Economy .Koju odabrati a da nema dodatnih davanja kad mi uruče paket?
Bilo koju.

Naručio sam sa AliExpress-a 10.03. i estimated delivery piše (i dalje) od 19.-25.03.
Kako 25. ništa nije došlo, kontaktiram sellera i on mi pošalje tracking link u kojem pise da je procjena da ce paket stici 05.05.:
https://global.cainiao.com/newDetail.htm?mailNoList=158271900416574698521000&otherMailNoList=
a naručio poklon za rođendan koji je 10.04.
da li imam pravo na refund i zapravo da odustanem od naruđžbe?
ima tko kakvih iskustva/savjeta...?
uffff....thx

-trenutno je veći problem.. kasne i već uhodana rutina za idući dan je pomaknuta na +2.. vidljivo po prolasku kroz budimpeštu pa tko umjesto danas možda sutra dobijem sms-mail ujutro a možda još dan ... što bi za vrijeme božića bilo objašnjivo gužvom, sad je vjerojatno stvar nedovoljno djelatnika ako netko da otkaz ili bolovanje-gripa i sl. ..
-morali bi, trebali bi.. tako je radilo prije godinu dok je sustav započeo, no zbog količine robe i nedostatka ljudi su jednostavno prekinuli lanac-traking i uveli svoj odvojeni s novim tracking brojem koji nemaš dok oni ne pošalju obavijest.. a to rade 'dan kasnije' .. ili sad i više. jer roba koja je prekjučer oko podne otišla iz budima je prekjučer popodne bila u hrvleskovcu-skladištu.. ne može putovati danima nego par sati.. no nema poruke.
edit: + tjedan kasnije druga pošiljka.. novi vozač-dostavljač, znači trenutno imaju problema s radnicima, nema ih ili bolovanje..
+ a sad je vidljivo i na mađarskom-prolaznom terminalu kašnjenje, tj i mađari sad nešto kasne, možda posljedica prekida naftovoda-rat.. no par dana je i kod njih +1 dan za pretovar u odnosu na uobičajenu rutinu koja je išla i pod gužvom-blagdanima relativno ok.. tako da je sad na neki prosjek dodano par dana lokalnih pretovara iz nekog razloga .. a tracking i približno računanje kad bi moglo stići dodati dan, barem dok se zastoj ne riješi ako je privremeni.
S njima i lokalnom dostavom nisam nikada siguran.
Cijelo vrijeme od trenutka kupovine, Aliexprees šalje mailove. I bude ih jako puno, ovisno o broju kupljenih artikala. Za svaki korak dok je pošiljka na putu i nije dostavljena šalju mailove.
Lokalna dostava je problem za sebe. Jednom dobijem najavu preko Vibera, a onda zadnji put ne. Najavu mailom sam dobio kada je pošiljka već bila debelo u dostavi, a ne dan unaprijed. Isto se ponovilo jučer. Lokalci poslali mail isti dan kada je bila dostava, dakle, ne dan prije. I to samo na mail, ovaj put je Viber mirovao.
Prije 6 mjeseci sam imao prigovor lokalnoj dostavi i završilo je tako da sam tražio da vrate paket Aliexpressu, što su i napravili. Potom sam od Aliexpressa tražio refund i tu je bilo natezanja ali sam na kraju dobio novac.
"jer roba koja je prekjučer oko podne otišla iz budima je prekjučer popodne bila u hrvleskovcu-skladištu.. ne može putovati danima nego par sati.. no nema poruke." - za to sam konkretno dobio mail. Kao i za sve ostale korake putovanja paketa.

Naručio sam sa AliExpress-a 10.03. i estimated delivery piše (i dalje) od 19.-25.03.
Kako 25. ništa nije došlo, kontaktiram sellera i on mi pošalje tracking link u kojem pise da je procjena da ce paket stici 05.05.:
https://global.cainiao.com/newDetail.htm?mailNoList=158271900416574698521000&otherMailNoList=
a naručio poklon za rođendan koji je 10.04.
da li imam pravo na refund i zapravo da odustanem od naruđžbe?
ima tko kakvih iskustva/savjeta...?
uffff....thx
po linku ispada da je 25.3. tek otputovalo iz Kine nakon što je 8 dana čekalo na sigurnosnu provjeru od kineskih carinika. To se dogodi ponekad. Dalje ne bi trebalo biti problema, vjerojatno će ti stići negdje oko 2.4.

Pitanje, za kupovinu imam debitnu Visa karticu u dolarima, jel to dobra opcija ili je bolje u eurima otvoriti? Ima li kakve konverzije dodatne kod kupovine ako je kartica u dolarima?

Pitanje, za kupovinu imam debitnu Visa karticu u dolarima, jel to dobra opcija ili je bolje u eurima otvoriti? Ima li kakve konverzije dodatne kod kupovine ako je kartica u dolarima?
na Aliexpresu u vrhu ekrana desno možeš postaviti jezik i valutu, postavi valutu na USD i sve cijene će ti se prikazivati u dolarima, a tako će se i obračunavati i naplaćivati pa nema konverzije.
Ako bi plaćao u eurima možda bi bilo dodatnih troškova, ali to ovisi o konkretnoj kartici i banci. Ovako plaćaš u dolarima i miran si.

Naručio sam sa AliExpress-a 10.03. i estimated delivery piše (i dalje) od 19.-25.03.
Kako 25. ništa nije došlo, kontaktiram sellera i on mi pošalje tracking link u kojem pise da je procjena da ce paket stici 05.05.:
https://global.cainiao.com/newDetail.htm?mailNoList=158271900416574698521000&otherMailNoList=
a naručio poklon za rođendan koji je 10.04.
da li imam pravo na refund i zapravo da odustanem od naruđžbe?
ima tko kakvih iskustva/savjeta...?
uffff....thx
po linku ispada da je 25.3. tek otputovalo iz Kine nakon što je 8 dana čekalo na sigurnosnu provjeru od kineskih carinika. To se dogodi ponekad. Dalje ne bi trebalo biti problema, vjerojatno će ti stići negdje oko 2.4.
huh, i dalje na linku mi pise isto...nije se promijenio status od 25.03....ima li tko iskustva s tim trackingom i procjenom kada bi mi ovo moglo stici?
također, na samom itemu pise i dalje estimated delivery 19-25.03. - da li mogu traziti refund zbog toga...? uffff, imam osjećaj da neće stici do rođendana...

huh, i dalje na linku mi pise isto...nije se promijenio status od 25.03....ima li tko iskustva s tim trackingom i procjenom kada bi mi ovo moglo stici?
također, na samom itemu pise i dalje estimated delivery 19-25.03. - da li mogu traziti refund zbog toga...? uffff, imam osjećaj da neće stici do rođendana...
Da, neobično je da tako dugo nema updatea, paket je sigurno u Mađarskoj, ali još nije krenuo iz bescarinskog skladišta. Mislim da ne možeš tražiti refund jer je to samo procjena (estimation), a oni računaju maksimalni rok isporuke 90 dana, i tek nakon tog roka se smatra neisporučenim.

Pitanjce u vezi aliekspresa, priznajem, zakasnjelo, mozda sam trebao ranije pitati, no eto...
Znaci, odakle oni cupaju te svoje cijene?
slucajno sam naletio na reklamu, otvorim ali, i vidim "akcija", cijena je drasticno niza u odnosu na onu koja je na official stranicama proizvodjaca.
Na stranici proizvodjaca, cijena je 141,39E, na ali expressu, cijena je 102e. Znaci, 40 eura jeftinije, to je ogroman postotak snizenja.
Narucim, hajde, razlika u cijeni je dovoljno uvjerljiva, radi se o identicnom proizvodu, salju iz DE, po adresi i trackingu vidim da se salje s istog mjesta odakle bi se slalo i da sam narucio sa sluzbenog sajta, tracking je legit, paket je u petak stigao u hr, znaci sutra ocekujem dostavu.
Slucaj 2 - na sluzbenim stranicama, cijena proizvoda je 50E. Na aliju je 35E. Salju iz spanjolske (eu warehouse). Ok, ovo nikad nisam uzimao, pa je svojevrsni leap of faith, na tih 35e aliexpress daje jos 5E popusta, znaci 30e naspram 50e za isti proizvod. Jos nije poslan, ne znam nikakve detalje vise. (naruceno u petak navecer)
Ovdje ne mislim na istu grupu proizvoda, vec proizvod s "imenom i prezimenom", isti proizvodjac, isti proizvod, sve isto....
Kako? Mislim, pa valjda bi neki official sajt trebao imati nize cijene u odnosu na sve ostale ponuditelje, ili svi oni u suradnji s aliexpressom imaju neke promocije i nize cijene, ili.... ne kuzim....

Pitanjce u vezi aliekspresa, priznajem, zakasnjelo, mozda sam trebao ranije pitati, no eto...
Znaci, odakle oni cupaju te svoje cijene?
slucajno sam naletio na reklamu, otvorim ali, i vidim "akcija", cijena je drasticno niza u odnosu na onu koja je na official stranicama proizvodjaca.
Na stranici proizvodjaca, cijena je 141,39E, na ali expressu, cijena je 102e. Znaci, 40 eura jeftinije, to je ogroman postotak snizenja.
Narucim, hajde, razlika u cijeni je dovoljno uvjerljiva, radi se o identicnom proizvodu, salju iz DE, po adresi i trackingu vidim da se salje s istog mjesta odakle bi se slalo i da sam narucio sa sluzbenog sajta, tracking je legit, paket je u petak stigao u hr, znaci sutra ocekujem dostavu.
Slucaj 2 - na sluzbenim stranicama, cijena proizvoda je 50E. Na aliju je 35E. Salju iz spanjolske (eu warehouse). Ok, ovo nikad nisam uzimao, pa je svojevrsni leap of faith, na tih 35e aliexpress daje jos 5E popusta, znaci 30e naspram 50e za isti proizvod. Jos nije poslan, ne znam nikakve detalje vise. (naruceno u petak navecer)
Ovdje ne mislim na istu grupu proizvoda, vec proizvod s "imenom i prezimenom", isti proizvodjac, isti proizvod, sve isto....
Kako? Mislim, pa valjda bi neki official sajt trebao imati nize cijene u odnosu na sve ostale ponuditelje, ili svi oni u suradnji s aliexpressom imaju neke promocije i nize cijene, ili.... ne kuzim....
Baš obratno. Proizvođač kod sebe drži više cijene kako bi mogao distribuirati robu drugim trgovcima, a oni mogli dalje prodavati tu robu i zaraditi na maloprodajnoj cijeni, kao i proizvođač na veleprodajnoj cijeni. Kada bi proizvođač uporno imao niže cijene, nikome drugome se ne bi isplatilo prodavati tu robu, jer ne bi zaradili uopće ili dovoljno. A više trgovaca = više raznih tržišta na kojima proizvođač nije ili ne može biti prisutan.

naravno, ima smisla...
zbunjujuci momenat je sto se radi o istom prodavacu. isti "shop".
znaci, ne radi se o tome da neki "ju jang cu cang" store ima neku akciju, rasprodaju ili prodaju necega, pa ispadne jeftiniji nego official www shop tog branda.
radi se o tome da je na ali expres shopu "sikirica" proizvod drasticno jeftiniji nego na www sikirica de (lupam)...
ali mozda se radi jednostavno o ovome o cemu ti pricas, kako god, proci jeftinije nije lose, nikako

naravno, ima smisla...
zbunjujuci momenat je sto se radi o istom prodavacu. isti "shop".
znaci, ne radi se o tome da neki "ju jang cu cang" store ima neku akciju, rasprodaju ili prodaju necega, pa ispadne jeftiniji nego official www shop tog branda.
radi se o tome da je na ali expres shopu "sikirica" proizvod drasticno jeftiniji nego na www sikirica de (lupam)...
ali mozda se radi jednostavno o ovome o cemu ti pricas, kako god, proci jeftinije nije lose, nikako
Ne možda, nego je tako. Pitaj nekog ekonomistu.

nisi shvatio - nema drugih trgovaca.
proizvodjac na svom web shopu prodaje skuplje nego na svom ali express shopu, i nema to nikakve veze s drugim trgovcima i ekonomijom, trzistu i slicnom

nisi shvatio - nema drugih trgovaca.
proizvodjac na svom web shopu prodaje skuplje nego na svom ali express shopu, i nema to nikakve veze s drugim trgovcima i ekonomijom, trzistu i slicnom
Pa daj čitaj što si napisao: "proizvodjac na svom web shopu prodaje skuplje nego na svom ali express shopu". To nije isto. Ali express je tu drugi trgovac. Sve što nije službeni Web proizvođača i webshop na tom siteu, to je drugi trgovac.

mali apdejt....
slucaj 1 je kako kazu promocija, isti seller, ista firma, ista adresa slanja na aliju i official sajtu. sve 5.
slucaj 2 je ocigledno prevara.
jednostavna ali genijalna prevara. modus operandi: narucis, platis. vecina narudzbi se salje isti dan/sutradan, no ovdje cekas....2 dana, 3 dana, 4 dana.....i onda jave poslano, daju tracking broj.
i ti pratis out svog paketa. tu je i tu, dosao u hrv, svane dan, na dostavi je. cekas od do, dostavljaca nema. odjednom - paket dostavljen.
i tu krece borba s dostavom, oni kazu dostavljeno, ti kazes nije. komunikacije sa sellerom vise nema jer ne odgovara na poruke.
sad cekam, ne mogu jos traziti refund ili ista prijaviti, vjerovatno izgubljen slucaj no eto....
sto naprave? ti dani koje cekas da "posalju" oni koriste da pribave valjani tracking broj, od valjanog posiljatelja, kojeg ti onda posalju kao dokaz da je paket poslan. s obzirom da je broj legit, nista ne sumnjas. zemlja posiljatelja ista, zemlja primatelja ista, normalno, sve je legitimno.kod nas bi rekli da mu rodjak radi u posti :)
zahvaljujuci operateru, uspio sam saznati i vise informacija, covjek si je dao truda i provjerio sa stvarnim primateljem dali je sve ok, da iskljucimo mogucnost da je nekome isporucen pogresan paket. sve je ok.
znaci, kad smo iscrpili sve opcije, ostalo je ili je isti covjek isti dan u isto vrijeme poslao 2 paketa u istu zemlju, ili je neka prevara s tracking brojem.
jedini hint da nesto nije ok je bilo sto nisam mogao vidjeti "more info" u trackingu, tu se obicno upise postanski broj, telefon, mail, bilo koji podatak radi autentifikacije, tu mi je javljalo da to sto sam ja upisao nije podatak povezan s tim paketom.
vidjet cu hoce li paket ikad stici, dali cu uspjeti dobiti refund..... sumnjam, jbg, svaka skola se placa....

ima na youtubeu par videa o temi tracking number scam i kako funkcionira

tnx, nisam proucavao, no ili je iskrena pogreska (u tom slucaju cu dobiti ispravan broj), ili je zavlacenje pa da ispadne da su poslali odmah a ustvari mozda jos ni nisu, ili je prevara.
kako god, iako jos nije rok, ali je pokrenuo dispute, koliko sam shvatio, seller ima 48 sati da me "zadovolji" ili pruzi neoboriv dokaz da je cist, ako ne, vracaju mi novce....
zivi bili pa vidjeli

..
vidjet cu hoce li paket ikad stici, dali cu uspjeti dobiti refund..... sumnjam, jbg, svaka skola se placa....
- aliexpress to uredno riješava.. (isplata se zadržava dok ne potvrdiš primitak pošiljke), jedino što ne možeš ništa prije lažne dostave-isporuke, automatika-datumi.. tek tad ide disputanje i u tjedan se riješi povrat.
- rutina je da pošalju paket na neku bezveznu adresu.. a to se vidi u tvojim podatcima, kupnja, tj tvoji podatci-adresa su na početnom tracking dijelu i ako kasnije to promjene na lažnu adresu-grad jasno je svima i ali to riješi.. samo proguraj proceduru, strpljivo i bit će ok.

ovo meni djeluje kao inside job, ocigledno imaju nekoga u tim dostavama tko im da valjani tracking broj za zemlju posiljatelja-primatelja, tako da sve djeluje legitimno, jedina "greska" u ovom slucaju je ta sto se paket vodi kao isporucen u Zagreb, a moja adresa je nesto sasvim drugo. Da sam u zg, vjerovatno bih mogao objesiti sve macku o rep, ovako mozda ima neke sanse da dobijem povrat novca.
Znam i tko je posiljatelj tog paketa koji je isporucen a nije moj, brzinska pretraga ne otkriva ikakvu poveznicu te firme koja je poslala paket s prodavacem na ali expressu.

nema inside joba, ali ima prodavanja tracking brojeva koje ljudi upisuju u razne "tražilice" za tracking brojeve (velim - youtube, mislim čak da je i Linus nedavno o tome imao video, ili netko od ovih jačih youtubera)

ovo meni djeluje kao inside job, ocigledno imaju nekoga u tim dostavama tko im da valjani tracking broj za zemlju posiljatelja-primatelja, tako da sve djeluje legitimno, jedina "greska" u ovom slucaju je ta sto se paket vodi kao isporucen u Zagreb, a moja adresa je nesto sasvim drugo. Da sam u zg, vjerovatno bih mogao objesiti sve macku o rep, ovako mozda ima neke sanse da dobijem povrat novca.
Znam i tko je posiljatelj tog paketa koji je isporucen a nije moj, brzinska pretraga ne otkriva ikakvu poveznicu te firme koja je poslala paket s prodavacem na ali expressu.
-nema veze s 'insiderom'.. tj netko ekšli glup misli da je pametan slanjem na bezveznu adresu, pogrešnu .. misleći da će tako zeznuti sustav, neće, jer je adresa-ime prvi podatak vidljiv u podatcima kupca, adresa.. i ali jednostavno zna da greška ne može biti slučajna-greška jer bi sustav normalno koristio te podatke, pravu adresu-ime kupca, ne pogrešnu.. jedini problem je čekanje-vrijeme koje mora proći da ali odradi svoj dio. Kao i onaj koji misli da je pametan, jer tako samo kupuje vrijeme, tj tek kad po trackingu ne dobiješ paket, tad kreće procedura i pametni-tupson misli da je time nešto dobio.. nije, jer novac ne dobije do potvrde primitka, tek tad ga ali pušta s računa trgovcu-prodavatelju.. i upravo zato je to lako riješivo, jedino što moraš čekati, gubiti vrijeme.. no sustav radi, ok, čak kad unaprijed znam da će rezultat biti takav (kad je jednostavno prejeftino da bi bilo istinito..).

vjerujem ja tebi, vjerujem ja aliju, vjerujem i isusu...... ;)
pocela je prepiska s sellerom, na svako moje pitanje da mi da dokaz da je meni poslao paket, dobivam odgovor u stilu "yes, very gud, fast siping, grejt kvaliti...."

-i to je to.. ignoriraš, ali će 'stepinati' i idući dan dobiješ novac, tj sve zajedno traje 3-5 dana, tj trgovac formalno nešto ponudi, ti odbiješ, par puta i tad ali riješi.. klasična procedura, jedino što za sve izgubiš mjesec..

ma ne sekiram se.....
ali interesantno mi je, izgleda jednom moras naletiti.... uzimao sam svojevremeno stvarno opskurne stvari s ebaya, ono tipa, seller ima 2 prodaje i 3 negativne recenzije, i opet, sve prodje odlicno, nikakav problem....

Ok, kad covjek malo razmisli, ne kuzim....
Mislim, sto ti selleri dobivaju s tim sistemom?
Novce ocigledno ne, jer ih ne dobivaju dok primatelj ne potvrdi da je sve ok s paketom.
Kupuju vrijeme? za sto? mislim, i da mi kazu, cekat ces 2 mjeseca, ok, ako mi to treba, nema nigdje drugo, ili nema po slicnoj cijeni, sto da ne....
Sto dobivaju s takvim banalnim prevarama?

-ništa.. jer ekšli ne znaju sve, klasična glupost-neznanje, proba ..
+ a dio kupaca ne dispjuta i za taj postotak kupaca se to već može isplatiti zakonom velikih brojeva.. dovoljno da ne prijaviš, da ne tražiš ili da u par ponuda krivo klikneš i prihvatiš npr 1€.
-trenutno je veći problem.. kasne i već uhodana rutina za idući dan je pomaknuta na +2.. vidljivo po prolasku kroz budimpeštu pa tko umjesto danas možda sutra dobijem sms-mail ujutro a možda još dan ... što bi za vrijeme božića bilo objašnjivo gužvom, sad je vjerojatno stvar nedovoljno djelatnika ako netko da otkaz ili bolovanje-gripa i sl. ..
-morali bi, trebali bi.. tako je radilo prije godinu dok je sustav započeo, no zbog količine robe i nedostatka ljudi su jednostavno prekinuli lanac-traking i uveli svoj odvojeni s novim tracking brojem koji nemaš dok oni ne pošalju obavijest.. a to rade 'dan kasnije' .. ili sad i više. jer roba koja je prekjučer oko podne otišla iz budima je prekjučer popodne bila u hrvleskovcu-skladištu.. ne može putovati danima nego par sati.. no nema poruke.
edit: + tjedan kasnije druga pošiljka.. novi vozač-dostavljač, znači trenutno imaju problema s radnicima, nema ih ili bolovanje..
+ a sad je vidljivo i na mađarskom-prolaznom terminalu kašnjenje, tj i mađari sad nešto kasne, možda posljedica prekida naftovoda-rat.. no par dana je i kod njih +1 dan za pretovar u odnosu na uobičajenu rutinu koja je išla i pod gužvom-blagdanima relativno ok.. tako da je sad na neki prosjek dodano par dana lokalnih pretovara iz nekog razloga .. a tracking i približno računanje kad bi moglo stići dodati dan, barem dok se zastoj ne riješi ako je privremeni.