
Aliexpress - pitanja i odgovori


oversis

Pozdrav,
Trebam naručiti nešto sa Aliexpress.Cijena 5€,nudi mi dvije opcije dostave.
Cainiao Super Economy Global i Cainiao Super Economy .Koju odabrati a da nema dodatnih davanja kad mi uruče paket?

Pozdrav,
Trebam naručiti nešto sa Aliexpress.Cijena 5€,nudi mi dvije opcije dostave.
Cainiao Super Economy Global i Cainiao Super Economy .Koju odabrati a da nema dodatnih davanja kad mi uruče paket?
Bilo koju.

Naručio sam sa AliExpress-a 10.03. i estimated delivery piše (i dalje) od 19.-25.03.
Kako 25. ništa nije došlo, kontaktiram sellera i on mi pošalje tracking link u kojem pise da je procjena da ce paket stici 05.05.:
https://global.cainiao.com/newDetail.htm?mailNoList=158271900416574698521000&otherMailNoList=
a naručio poklon za rođendan koji je 10.04.
da li imam pravo na refund i zapravo da odustanem od naruđžbe?
ima tko kakvih iskustva/savjeta...?
uffff....thx

-trenutno je veći problem.. kasne i već uhodana rutina za idući dan je pomaknuta na +2.. vidljivo po prolasku kroz budimpeštu pa tko umjesto danas možda sutra dobijem sms-mail ujutro a možda još dan ... što bi za vrijeme božića bilo objašnjivo gužvom, sad je vjerojatno stvar nedovoljno djelatnika ako netko da otkaz ili bolovanje-gripa i sl. ..
-morali bi, trebali bi.. tako je radilo prije godinu dok je sustav započeo, no zbog količine robe i nedostatka ljudi su jednostavno prekinuli lanac-traking i uveli svoj odvojeni s novim tracking brojem koji nemaš dok oni ne pošalju obavijest.. a to rade 'dan kasnije' .. ili sad i više. jer roba koja je prekjučer oko podne otišla iz budima je prekjučer popodne bila u hrvleskovcu-skladištu.. ne može putovati danima nego par sati.. no nema poruke.
edit: + tjedan kasnije druga pošiljka.. novi vozač-dostavljač, znači trenutno imaju problema s radnicima, nema ih ili bolovanje..
+ a sad je vidljivo i na mađarskom-prolaznom terminalu kašnjenje, tj i mađari sad nešto kasne, možda posljedica prekida naftovoda-rat.. no par dana je i kod njih +1 dan za pretovar u odnosu na uobičajenu rutinu koja je išla i pod gužvom-blagdanima relativno ok.. tako da je sad na neki prosjek dodano par dana lokalnih pretovara iz nekog razloga .. a tracking i približno računanje kad bi moglo stići dodati dan, barem dok se zastoj ne riješi ako je privremeni.
S njima i lokalnom dostavom nisam nikada siguran.
Cijelo vrijeme od trenutka kupovine, Aliexprees šalje mailove. I bude ih jako puno, ovisno o broju kupljenih artikala. Za svaki korak dok je pošiljka na putu i nije dostavljena šalju mailove.
Lokalna dostava je problem za sebe. Jednom dobijem najavu preko Vibera, a onda zadnji put ne. Najavu mailom sam dobio kada je pošiljka već bila debelo u dostavi, a ne dan unaprijed. Isto se ponovilo jučer. Lokalci poslali mail isti dan kada je bila dostava, dakle, ne dan prije. I to samo na mail, ovaj put je Viber mirovao.
Prije 6 mjeseci sam imao prigovor lokalnoj dostavi i završilo je tako da sam tražio da vrate paket Aliexpressu, što su i napravili. Potom sam od Aliexpressa tražio refund i tu je bilo natezanja ali sam na kraju dobio novac.
"jer roba koja je prekjučer oko podne otišla iz budima je prekjučer popodne bila u hrvleskovcu-skladištu.. ne može putovati danima nego par sati.. no nema poruke." - za to sam konkretno dobio mail. Kao i za sve ostale korake putovanja paketa.

Naručio sam sa AliExpress-a 10.03. i estimated delivery piše (i dalje) od 19.-25.03.
Kako 25. ništa nije došlo, kontaktiram sellera i on mi pošalje tracking link u kojem pise da je procjena da ce paket stici 05.05.:
https://global.cainiao.com/newDetail.htm?mailNoList=158271900416574698521000&otherMailNoList=
a naručio poklon za rođendan koji je 10.04.
da li imam pravo na refund i zapravo da odustanem od naruđžbe?
ima tko kakvih iskustva/savjeta...?
uffff....thx
po linku ispada da je 25.3. tek otputovalo iz Kine nakon što je 8 dana čekalo na sigurnosnu provjeru od kineskih carinika. To se dogodi ponekad. Dalje ne bi trebalo biti problema, vjerojatno će ti stići negdje oko 2.4.

Pitanje, za kupovinu imam debitnu Visa karticu u dolarima, jel to dobra opcija ili je bolje u eurima otvoriti? Ima li kakve konverzije dodatne kod kupovine ako je kartica u dolarima?

Pitanje, za kupovinu imam debitnu Visa karticu u dolarima, jel to dobra opcija ili je bolje u eurima otvoriti? Ima li kakve konverzije dodatne kod kupovine ako je kartica u dolarima?
na Aliexpresu u vrhu ekrana desno možeš postaviti jezik i valutu, postavi valutu na USD i sve cijene će ti se prikazivati u dolarima, a tako će se i obračunavati i naplaćivati pa nema konverzije.
Ako bi plaćao u eurima možda bi bilo dodatnih troškova, ali to ovisi o konkretnoj kartici i banci. Ovako plaćaš u dolarima i miran si.

Naručio sam sa AliExpress-a 10.03. i estimated delivery piše (i dalje) od 19.-25.03.
Kako 25. ništa nije došlo, kontaktiram sellera i on mi pošalje tracking link u kojem pise da je procjena da ce paket stici 05.05.:
https://global.cainiao.com/newDetail.htm?mailNoList=158271900416574698521000&otherMailNoList=
a naručio poklon za rođendan koji je 10.04.
da li imam pravo na refund i zapravo da odustanem od naruđžbe?
ima tko kakvih iskustva/savjeta...?
uffff....thx
po linku ispada da je 25.3. tek otputovalo iz Kine nakon što je 8 dana čekalo na sigurnosnu provjeru od kineskih carinika. To se dogodi ponekad. Dalje ne bi trebalo biti problema, vjerojatno će ti stići negdje oko 2.4.
huh, i dalje na linku mi pise isto...nije se promijenio status od 25.03....ima li tko iskustva s tim trackingom i procjenom kada bi mi ovo moglo stici?
također, na samom itemu pise i dalje estimated delivery 19-25.03. - da li mogu traziti refund zbog toga...? uffff, imam osjećaj da neće stici do rođendana...

huh, i dalje na linku mi pise isto...nije se promijenio status od 25.03....ima li tko iskustva s tim trackingom i procjenom kada bi mi ovo moglo stici?
također, na samom itemu pise i dalje estimated delivery 19-25.03. - da li mogu traziti refund zbog toga...? uffff, imam osjećaj da neće stici do rođendana...
Da, neobično je da tako dugo nema updatea, paket je sigurno u Mađarskoj, ali još nije krenuo iz bescarinskog skladišta. Mislim da ne možeš tražiti refund jer je to samo procjena (estimation), a oni računaju maksimalni rok isporuke 90 dana, i tek nakon tog roka se smatra neisporučenim.

Pitanjce u vezi aliekspresa, priznajem, zakasnjelo, mozda sam trebao ranije pitati, no eto...
Znaci, odakle oni cupaju te svoje cijene?
slucajno sam naletio na reklamu, otvorim ali, i vidim "akcija", cijena je drasticno niza u odnosu na onu koja je na official stranicama proizvodjaca.
Na stranici proizvodjaca, cijena je 141,39E, na ali expressu, cijena je 102e. Znaci, 40 eura jeftinije, to je ogroman postotak snizenja.
Narucim, hajde, razlika u cijeni je dovoljno uvjerljiva, radi se o identicnom proizvodu, salju iz DE, po adresi i trackingu vidim da se salje s istog mjesta odakle bi se slalo i da sam narucio sa sluzbenog sajta, tracking je legit, paket je u petak stigao u hr, znaci sutra ocekujem dostavu.
Slucaj 2 - na sluzbenim stranicama, cijena proizvoda je 50E. Na aliju je 35E. Salju iz spanjolske (eu warehouse). Ok, ovo nikad nisam uzimao, pa je svojevrsni leap of faith, na tih 35e aliexpress daje jos 5E popusta, znaci 30e naspram 50e za isti proizvod. Jos nije poslan, ne znam nikakve detalje vise. (naruceno u petak navecer)
Ovdje ne mislim na istu grupu proizvoda, vec proizvod s "imenom i prezimenom", isti proizvodjac, isti proizvod, sve isto....
Kako? Mislim, pa valjda bi neki official sajt trebao imati nize cijene u odnosu na sve ostale ponuditelje, ili svi oni u suradnji s aliexpressom imaju neke promocije i nize cijene, ili.... ne kuzim....

Pitanjce u vezi aliekspresa, priznajem, zakasnjelo, mozda sam trebao ranije pitati, no eto...
Znaci, odakle oni cupaju te svoje cijene?
slucajno sam naletio na reklamu, otvorim ali, i vidim "akcija", cijena je drasticno niza u odnosu na onu koja je na official stranicama proizvodjaca.
Na stranici proizvodjaca, cijena je 141,39E, na ali expressu, cijena je 102e. Znaci, 40 eura jeftinije, to je ogroman postotak snizenja.
Narucim, hajde, razlika u cijeni je dovoljno uvjerljiva, radi se o identicnom proizvodu, salju iz DE, po adresi i trackingu vidim da se salje s istog mjesta odakle bi se slalo i da sam narucio sa sluzbenog sajta, tracking je legit, paket je u petak stigao u hr, znaci sutra ocekujem dostavu.
Slucaj 2 - na sluzbenim stranicama, cijena proizvoda je 50E. Na aliju je 35E. Salju iz spanjolske (eu warehouse). Ok, ovo nikad nisam uzimao, pa je svojevrsni leap of faith, na tih 35e aliexpress daje jos 5E popusta, znaci 30e naspram 50e za isti proizvod. Jos nije poslan, ne znam nikakve detalje vise. (naruceno u petak navecer)
Ovdje ne mislim na istu grupu proizvoda, vec proizvod s "imenom i prezimenom", isti proizvodjac, isti proizvod, sve isto....
Kako? Mislim, pa valjda bi neki official sajt trebao imati nize cijene u odnosu na sve ostale ponuditelje, ili svi oni u suradnji s aliexpressom imaju neke promocije i nize cijene, ili.... ne kuzim....
Baš obratno. Proizvođač kod sebe drži više cijene kako bi mogao distribuirati robu drugim trgovcima, a oni mogli dalje prodavati tu robu i zaraditi na maloprodajnoj cijeni, kao i proizvođač na veleprodajnoj cijeni. Kada bi proizvođač uporno imao niže cijene, nikome drugome se ne bi isplatilo prodavati tu robu, jer ne bi zaradili uopće ili dovoljno. A više trgovaca = više raznih tržišta na kojima proizvođač nije ili ne može biti prisutan.

naravno, ima smisla...
zbunjujuci momenat je sto se radi o istom prodavacu. isti "shop".
znaci, ne radi se o tome da neki "ju jang cu cang" store ima neku akciju, rasprodaju ili prodaju necega, pa ispadne jeftiniji nego official www shop tog branda.
radi se o tome da je na ali expres shopu "sikirica" proizvod drasticno jeftiniji nego na www sikirica de (lupam)...
ali mozda se radi jednostavno o ovome o cemu ti pricas, kako god, proci jeftinije nije lose, nikako

naravno, ima smisla...
zbunjujuci momenat je sto se radi o istom prodavacu. isti "shop".
znaci, ne radi se o tome da neki "ju jang cu cang" store ima neku akciju, rasprodaju ili prodaju necega, pa ispadne jeftiniji nego official www shop tog branda.
radi se o tome da je na ali expres shopu "sikirica" proizvod drasticno jeftiniji nego na www sikirica de (lupam)...
ali mozda se radi jednostavno o ovome o cemu ti pricas, kako god, proci jeftinije nije lose, nikako
Ne možda, nego je tako. Pitaj nekog ekonomistu.

nisi shvatio - nema drugih trgovaca.
proizvodjac na svom web shopu prodaje skuplje nego na svom ali express shopu, i nema to nikakve veze s drugim trgovcima i ekonomijom, trzistu i slicnom

nisi shvatio - nema drugih trgovaca.
proizvodjac na svom web shopu prodaje skuplje nego na svom ali express shopu, i nema to nikakve veze s drugim trgovcima i ekonomijom, trzistu i slicnom
Pa daj čitaj što si napisao: "proizvodjac na svom web shopu prodaje skuplje nego na svom ali express shopu". To nije isto. Ali express je tu drugi trgovac. Sve što nije službeni Web proizvođača i webshop na tom siteu, to je drugi trgovac.
-trenutno je veći problem.. kasne i već uhodana rutina za idući dan je pomaknuta na +2.. vidljivo po prolasku kroz budimpeštu pa tko umjesto danas možda sutra dobijem sms-mail ujutro a možda još dan ... što bi za vrijeme božića bilo objašnjivo gužvom, sad je vjerojatno stvar nedovoljno djelatnika ako netko da otkaz ili bolovanje-gripa i sl. ..
-morali bi, trebali bi.. tako je radilo prije godinu dok je sustav započeo, no zbog količine robe i nedostatka ljudi su jednostavno prekinuli lanac-traking i uveli svoj odvojeni s novim tracking brojem koji nemaš dok oni ne pošalju obavijest.. a to rade 'dan kasnije' .. ili sad i više. jer roba koja je prekjučer oko podne otišla iz budima je prekjučer popodne bila u hrvleskovcu-skladištu.. ne može putovati danima nego par sati.. no nema poruke.
edit: + tjedan kasnije druga pošiljka.. novi vozač-dostavljač, znači trenutno imaju problema s radnicima, nema ih ili bolovanje..
+ a sad je vidljivo i na mađarskom-prolaznom terminalu kašnjenje, tj i mađari sad nešto kasne, možda posljedica prekida naftovoda-rat.. no par dana je i kod njih +1 dan za pretovar u odnosu na uobičajenu rutinu koja je išla i pod gužvom-blagdanima relativno ok.. tako da je sad na neki prosjek dodano par dana lokalnih pretovara iz nekog razloga .. a tracking i približno računanje kad bi moglo stići dodati dan, barem dok se zastoj ne riješi ako je privremeni.