
Modul Devet


Nažalost, više izgleda kao ovo drugo :( .
Sinoć napravim narudžbu za 2 monitora koja uredno prođe bez ikakvih upozorenja o raspoloživosti ili potrebi dodatne provjere i stoji na statusu "Čekamo vašu uplatu".
Jutros, prije same uplate pošaljem upit mailom kada mogu očekivati da mogu preuzeti jer vidljivost uplate ovisi o bankama a ni MSanovo skladište u Rugvici mi nije baš usput i tip mrtav hladan veli da nemaju na stanju i kraj. Ne očekujem sad čokoladu i cvijeće za ispriku ali ne bi bio na odmet malo ljubazniji odgovor sa objašnjenjem što se desilo, da li će i kada artikl biti raspoloživ, što sa postojećom narudžbom itd.
Sve skupa me razočaralo jer se radi o kupovini na firmu gdje povrat novca na žiro-račun zna biti p.i.t.a. a 4 sata nakon maila i dalje stoji kvačica "Na zalihi".

Ima još neko kakva iskustva, za digitalnu kupnju (digitalni artikl točnije)?
Vidim odma im se otvara chat...

Znaci. katastrofa. narucio router. dostavljen krivi uređaj. Nakon toga izbjegavaju pozive. Potom je dogovoreno da im vratim poštom. Pa su odbili paket, te sam morao platiti poštarinu u oba smjera. Izbjegavajte u širokom luku.

Slično iskustvo, uplatio prije tri tjedna, roba još nije stigla, ne odgovaraju na pozive i mailove.

Poštovani,
Isprike ako ste imali takvo iskustvo. Jednostavno nam to nije ni praksa ni običaj.
Poslujemo od 2005. godine i do sada smo imali preko 20.000 narudžbi i vjerujemo da smo u velikoj većini opravdali povjerenje kupaca. Nikada niti jedan kupac nije ostao oštećen.
Molim da nam pošaljete email na prodaja@moduldevet.hr ako imate neki problem i odmah ćemo ga riješiti.
Srdačan pozdrav,
ModulDevet.hr

27.12. ujutro sam uplatio i poslao im na mail potvrdu o uplati za Ryzen 5600 za koji piše da je na skladištu
28.12. pišem poruku na chat da provjerim jesu dobili potvrdu o uplati i kad šalju paket: dobivam odgovor da danas šalju paket
29.12. očekujem da stigne paket, provjeravam ponovno status koji je i dalje "Očekujemo bankovnu potvrdu plaćanja", zovem i kažu mi da je gužva i da bude ovih dana riješeno
03.01. šaljem mail na prodaja@moduldevet.hr, nema i dalje odgovora, a status narudžbe je i dalje isti
toliko o brzoj dostavi unutar 24-48h
za razliku od njih, 3.1. sam naručio 7 komponenti u Protis-u i već u 15:30 ISTI DAN mi odgovaraju da su zaprimili moju uplatu (bez slanja potvrde o uplati). U prvom mail-u su mi odmah napisali da je isporuka kroz 10-ak dana i to mi je skroz ok jer je pola komponenti bilo "dobavljivo", a ne na stanju.
to be continued...

Tnx na info, ja sam danas bas gledao bas taj 5600, ali rekoh necu narucivati, sutra cetvrtak, petak se ne radi, do ponedeljka tko zna.......
Sad mislim da ni necu, neka je jeftinijem..

Naručio pouzećem četiri nosača kamere 3. veljače. Paket stigao 13. veljače iako reklamiraju dostavu za 24-48 sati. Platio iznos za 4 nosača i dostvu. U paketu jedan nosač! Zovem dućan, kažu njihova greška. Pitam ako mogu poslati ostala tri u roku od dva dana, kažu da ih nema na stanju, da će još provjeriti “kada budu imali vremena” i da su u stvari poslali jedan jer su mislili da je hitno (podsjećam naplatili sva četiri pouzećem). Uglavnom počeli tripati…
Nisam dobio račun s pošiljkom. Zanima me na koju količinu će izdati račun, pošto sam platio 4, a primio jedan nosač. Poslao sam im email da mi vrate cjelokupni uplaćeni iznos i pošalju dostavu da pokupe natrag taj jedan nosač koji sam primio. Ako ne reagiraju do sutra , obavještavam nadležne…

Naručio pouzećem četiri nosača kamere 3. veljače. Paket stigao 13. veljače iako reklamiraju dostavu za 24-48 sati. Platio iznos za 4 nosača i dostvu. U paketu jedan nosač! Zovem dućan, kažu njihova greška. Pitam ako mogu poslati ostala tri u roku od dva dana, kažu da ih nema na stanju, da će još provjeriti “kada budu imali vremena” i da su u stvari poslali jedan jer su mislili da je hitno (podsjećam naplatili sva četiri pouzećem). Uglavnom počeli tripati…
Nisam dobio račun s pošiljkom. Zanima me na koju količinu će izdati račun, pošto sam platio 4, a primio jedan nosač. Poslao sam im email da mi vrate cjelokupni uplaćeni iznos i pošalju dostavu da pokupe natrag taj jedan nosač koji sam primio. Ako ne reagiraju do sutra , obavještavam nadležne…

Isto naručio Ryzen 5600 još tamo 17.4. i uplatio i tjedan i pol nikakav odgovor ni najave paketa. Zovem gde je zapelo, 'pa nismo ga imali na stanju, naručeno je, u dolasku je drugi tjedan.' Ok, dođe i prođe cijeli taj drugi tjedan i ništa, nikakve obavijesti ili najave slanja. Prođe još pola sljedećeg tjedna i opet nazovem, kažu 'da evo dobili smo šaljemo sutra.' Pa šta nisu poslali odmah kad su dobili, narudžba već tri tjedna stoji... Dođe taj sutra - nikakve najave paketa. Prođe vikend, dođu dva radni dani - opet ništa i nikakve najave paketa i eto točno mjesec dana se već to razvlači i još taj proc ne vidim.

Zasto placati unaprijed, pogotovo od takvih trgovina

A da ih prijavite agenciji za zaštitu potrošača?

Evo i mog iskustva, nažalost prije kupnje zaboravio provjeriti forum.
27.06. naručio kod njih USB čitače kartica, 4 komada, uplačeno isti dan, poslana potvrda u uplati, nakon tjedan dana u statusu narudžbe i dalje stoji da čeka uplatu, šaljem mailove, nema odgovora, nakon poziva se javlja i obećava poslati, nakon tjedan dana ništa, opet nakon poziva (javlja se nakon desetak poziva) napokon šalje, i evo stiglo danas 17.07.

26.12.2023. Napravila uplatu za dvije pegle, danas je 31.01.2024. I dalje nema moje placene narudzbe.
Poslala hrpu mailova i stalno zovem, al mi se nitko ne javlja.
Moje najgore iskustvo do sada!!!

Modul 8 kao modul 9 iza njih stoji ista firma novi forum.
Tipična prijevara od firme.
Dakle u siječnju sam uplatio perilicu i nakon silnih obecanja i dva tjedna nedostave odustao od narudzbe i posalo zahtjev za raskid ugovora kako sam dobio upute.
Jednostavno se ne javljaju na telefon, obecavaju vratiti kada im se posalje mail i ne vracaju novac.
Do dan danas nisu vratili novac.
Ako zelite ostati bez novaca radite sa njima u suprotnom izbjegavati.

Uzimao jednom od njih i platio po dostavi nije bilo problema. Ne uplačivati unaprijed nikad.

Izbjegavajte ih. Klošari. Svojim lopovskim ponašanjem samo štete poštenim firmama koji se bave sličnom vrstom prodaje.
Naručivao sam s više sličnih webshopova s hr domenom, uvijek plaćam karticom, nikad nisam imao problema (iako, mislim da je većina tih shopova sa sjedištem van ove super uređene države s nula posto kriminala).
Kupio sam robu u vrijednost 500+ eura, uredno platio, dobio sam potvrdu (u mailu tako preglednom kao da je kodirala ćorava baba nogama).
Nakon toga ništa, ni potvrde o naruždbi robe, ni informacija o dostavi. Nakon neka 2 tjedna šaljem upit "koji je status", dobijem odgovor "javit ćemo vam se".
Nakon tjedan dana opet isto "koji je status"; "javit ćemo vam se idući tjedan s više informacija".
Naravno, nisu se javili.
Šaljem opet email nakon tjedan dana, nema odgovora, šaljem drugi email nekoliko dana nakon toga, isto ništa.
Objavljujem negativnu recenziju na Google-u, i eto zove neki lik, vjerojatno lopovski vlasnik.
I lik veli evo baš naručujemo, ali potrudit ćemo se da bude brzo. Naravno, počastio sam ga raznim izrazima i tražio povrat; i kaže lik "pošaljite mail za povrat" .
Još sam ga malo počastio i rekao da vrati lovu. Za 2 minute stiže potvrda sa Stripe servisa da je povrat izvršen.
Stripe koristim, pa vjerujem tom servisu i da će povrat biti na računu kroz nekoliko dana (ovisno o našim brzim bankama).
Ali eto, izgubio sam 30 dana, moram ponovo naručivati s drugih provjerenih stranica, makar je skuplje za više od 100 eura, ali bar će biti dostavljeno u predviđenom vremenu i siguran sam da će eventualne reklamacije biti izvršene. Ne daj Bože kod ovih modula ikakve reklamacije kad su nesposobni naručiti robu u 30 dana.
Uglavnom, onaj tko ne želi čitati cijeli post, IZGJEGAVAJTE ovaj webshop (modul osam, modul devet i bilo koji webshop kojem je vlasnik Novi Forum d.o.o.).
Hvala!
Jel ima tko iskustva s navedenom trgovinom? Namjeravam tamo kupiti SSD pa me zanima je li to pouzdan dućan ili smijurija kao Extreme Digital...