Telemach Hrvatska (bivši Tele 2)

Tužili smo Tele2

crocro23 pon 30.11.2020 10:56

Ukratko...

 

Kao i mnogi i ja sam bio žrtva ovog tele2 pokušaja da korisnicima s kojima imaju ugovor smanje brzinu. Kako vjerujem da mnogi imaju isti slučaj kao i ja odlučio sam napisati ovdje što sam napravio i izvjestit ću što će biti nakon odluke suda.

Nisam ovo napravio zbog novca nego zato što želim da se mene kao krajnjeg korisnika ispoštuje u potpunosti.

Kako sam uzeo ugovor s tele2 za pokucni internet uzeo sam uz njega i router te konzolu koja je tada bila u ponudi.

Ostalo mi je još par mjeseci do kraja i odlučio sam prekinuti ugovor. Oni su to uredno ponudili da naprave, ali da odjednom u zadnjoj rati platim do kraja preostali iznos routera i konzole.

Kako je moj ugovor s njima bio takav da ukoliko uzmem konzolu u ruter s obveznom ugovor na 2 godine znači i da ću imati neograničen internet, a oni su promjenili uvjete ugovora, time je ugovor nevazeci, a ja kao korisnik im ne želim platiti uređaj odjednom nego u ratama.

Ponudio sam da im platim router i konzolu u ratama kao što su i bile do sad u zadnjih 18 mjeseci, a ugovor da se prekine, a na to nisu pristali i time su prekršili više zakona pod kojima ih trenutno i tužim zajedno sa 6 kolega s posla. Svi su oni kao i ja žrtve tele2 i idemo u kolektivu na sud.

Odvjetnik je preuzeo slučaj i trenutno ne mogu ništa reći osim da je rekao kako će ovo biti smiješno i da ću njima nabit trošak jer gube odmah slučaj, a ja ću uredno u ratama platiti uređaje ili još i bolje, ne platiti ništa.

 

Eto, ja se nadam kroz mjesec-dva da će oni platiti sudu troškove, a meni otkazati sve kako sam i tražio. Sud nije skup, a garantirana je pobjeda.

 

 

P.S Na sudu je presuđeno u našu korist.

MrBlc pon 30.11.2020 11:06

Što se tiče otplate konzole na rate, tu si u pravu. Međutim, za router vrijede ista pravila, jedino što, ako je zaključan, moraju ti ga otključati. To je mrežni uređaj koji je u tvom vlasništvu, možeš staviti bilo koju karticu s podatkovnim prometom u njega ili ga prodati, ali otplatiti ga moraš.

 

 

Što se tiče same tužbe, nemoj se začuditi da na kraju ti platiš troškove, za to postoje dvije osnove - prva je to što nećeš dobiti sve stavke tužbe (router), a druga, još važnija, je to što nisi iscrpio sve pravne opcije prije tužbe, te si podizanjem tužbe uzrokovao nepotreban trošak. Umjesto tužbe si se trebao obratiti HAKOM-u, koji je takve stvari već rješavao u korist korisnika i koji službeno predstavlja sljedeću instancu kojoj se žališ u slučaju spora s operaterom. I tebi bi to bilo u interesu jer bi HAKOM to riješio prije nego tvoja tužba dobije termin prvog ročišta.

crocro23 pon 30.11.2020 11:16
MrBlc kaže...

Što se tiče otplate konzole na rate, tu si u pravu. Međutim, za router vrijede ista pravila, jedino što, ako je zaključan, moraju ti ga otključati. To je mrežni uređaj koji je u tvom vlasništvu, možeš staviti bilo koju karticu s podatkovnim prometom u njega ili ga prodati, ali otplatiti ga moraš.

 

 

Što se tiče same tužbe, nemoj se začuditi da na kraju ti platiš troškove, za to postoje dvije osnove - prva je to što nećeš dobiti sve stavke tužbe (router), a druga, još važnija, je to što nisi iscrpio sve pravne opcije prije tužbe, te si podizanjem tužbe uzrokovao nepotreban trošak. Umjesto tužbe si se trebao obratiti HAKOM-u, koji je takve stvari već rješavao u korist korisnika i koji službeno predstavlja sljedeću instancu kojoj se žališ u slučaju spora s operaterom. I tebi bi to bilo u interesu jer bi HAKOM to riješio prije nego tvoja tužba dobije termin prvog ročišta.

 Prvo smo otišli odvjetniku koji je za te stvari i koji je već imao poslova s tele2 i tcom i vip itd, on je riješio sve, tako da Hakom tu ne igra ulogu, ne mogu ja pisati ovdje javno informacije koje smo već poduzeli tj. koje je odjvetnik poduzeo niti davati bilo kakve informacije koje su tajne i koje su između nas korisnika i tele2 na sudu od sada. Uglavnom, kad sve završi mogu dostaviti sve potrebne informacije. Za ishod se ne brinem, samo da dođe na red slučaj i presuda je glatka i u našu korist. Ruter o kojem pričaš je isto pod ugovorom kod njih, a ugovor je bio da je na 2 god s opcijom neogranicen internet, a ne 200gb, time ja ne trebam taj zaključani uređaj više jer brzine i prometa više nema, a navedena je u ugovoru. Otkazujem, ali ne uz to da platim penale za uređaj, bilo to ruter ili konzola. Evo njima ruter nazad, a konzola će isključivo biti plaćena na rate ili neka si ju zadržim, ako ju žele nazad, ima da mi vrate rate za nju. Oni su napravili veliki propust koji odmah pada na sudu, ali mnogi se ne usude uzet odvjetnika za takvo nešto i radije plate, nisu oni glupi, ali meni će vratiti moje.

quickr pon 30.11.2020 11:19
crocro23 kaže...

 

Eto, ja se nadam kroz mjesec-dva da će oni platiti sudu troškove, a meni otkazati sve kako sam i tražio. Sud nije skup, a garantirana je pobjeda.

Čujemo se tamo 2035. godine pa mi javi kako je prošlo

 

Šalu na stranu, drago mi je da je netko poduzeo konkretne korake i želim vam sreću da se to brzo i u vašu korist riješi

Marko :D pon 30.11.2020 12:26
crocro23 kaže...

Kako je moj ugovor s njima bio takav da ukoliko uzmem konzolu u ruter s obveznom ugovor na 2 godine znači i da ću imati neograničen internet, a oni su promjenili uvjete ugovora, time je ugovor nevazeci, a ja kao korisnik im ne želim platiti uređaj odjednom nego u ratama. 

Ponudio sam da im platim router i konzolu u ratama kao što su i bile do sad u zadnjih 18 mjeseci, a ugovor da se prekine, a na to nisu pristali i time su prekršili više zakona pod kojima ih trenutno i tužim zajedno sa 6 kolega s posla. Svi su oni kao i ja žrtve tele2 i idemo u kolektivu na sud.

Moj savjet ti je da sve stavke ugovora, opće uvjete poslovanja, te uvjete korištenja usluge/tarifa prođeš s odvjetnikom. Odnosno, svu dokumentaciju koju si potpisao s Tele2. Upravo se u toj dokumentaciji skrivaju načini na koji se operateri štite u slučaju tužbi.

 

Ovo su neke stvari na koje trebaš/si trebao obratiti pozornost;

 

1.) Tele2 nije ukinuo neograničen internet; samo su smanjili podatkovnu količinu s 1 TB na 200 GB. Internet je i dalje neograničen jer nakon potrošenih 200 GB u tekućem mjesecu, ti i dalje možeš surfati neograničeno, ali s ograničenom brzinom. I fora upravo leži u tome jer se pojam neograničen internet odnosi isključivo na dostupnu količinu podatkovnog prometa (koja je i dalje neograničena), a ne na internetsku brzinu. Neograničen internet, dakle, znači da ti Tele2 ne može naplatiti dodatno korištenje ili blokirati pristup internetu nakon prelaska 200 GB, ali to ne znači da uvijek imaš maksimalnu brzinu.

 

2.) ovako na brzinu što sam uspio pročitati;

15. stavka uvjeta korištenja Tele2 pretplatničkih tarifa Internet DESET GB PEDESET GB STO GB i BEZBROJ GB govori kako Tele2 zadržava pravo promijene navedenih uvjeta, ali uz obvezu da se korisnika pravovremeno obavijesti preko Tele2 web stranice ili na neki drugi primjereni način.

8. stavka uvjeta korištenja Opcije uređaj govori da je pretplatnik u slučaju prijevremenog raskida ugovora dužan jednokratno platiti sve preostale neplaćene rate opcije uređaj.

 

Stvarno mi se sada ne da čitati opće uvjete poslovanja jer ih ima dosta, ali ne sumnjam da još nešto tako piše u istima. 

 

 

Svakako javi rasplet događaja, iskreno me zanima. Sretno!

crocro23 pon 30.11.2020 12:34
quickr kaže...
crocro23 kaže...

 

Eto, ja se nadam kroz mjesec-dva da će oni platiti sudu troškove, a meni otkazati sve kako sam i tražio. Sud nije skup, a garantirana je pobjeda.

Čujemo se tamo 2035. godine pa mi javi kako je prošlo

 

Šalu na stranu, drago mi je da je netko poduzeo konkretne korake i želim vam sreću da se to brzo i u vašu korist riješi

 Haha, ma neće do 2035, ali ja do tada njima ne moram platiti ništa pa očekujem i da pokušaju prisilno naplatiti pa ćemo vidjeti i duševne boli onda malo.

crocro23 pon 30.11.2020 12:36
Marko :D kaže...
crocro23 kaže...

Kako je moj ugovor s njima bio takav da ukoliko uzmem konzolu u ruter s obveznom ugovor na 2 godine znači i da ću imati neograničen internet, a oni su promjenili uvjete ugovora, time je ugovor nevazeci, a ja kao korisnik im ne želim platiti uređaj odjednom nego u ratama. 

Ponudio sam da im platim router i konzolu u ratama kao što su i bile do sad u zadnjih 18 mjeseci, a ugovor da se prekine, a na to nisu pristali i time su prekršili više zakona pod kojima ih trenutno i tužim zajedno sa 6 kolega s posla. Svi su oni kao i ja žrtve tele2 i idemo u kolektivu na sud.

Moj savjet ti je da sve stavke ugovora, opće uvjete poslovanja, te uvjete korištenja usluge/tarifa prođeš s odvjetnikom. Odnosno, svu dokumentaciju koju si potpisao s Tele2. Upravo se u toj dokumentaciji skrivaju načini na koji se operateri štite u slučaju tužbi.

 

Ovo su neke stvari na koje trebaš/si trebao obratiti pozornost;

 

1.) Tele2 nije ukinuo neograničen internet; samo su smanjili podatkovnu količinu s 1 TB na 200 GB. Internet je i dalje neograničen jer nakon potrošenih 200 GB u tekućem mjesecu, ti i dalje možeš surfati neograničeno, ali s ograničenom brzinom. I fora upravo leži u tome jer se pojam neograničen internet odnosi isključivo na dostupnu količinu podatkovnog prometa (koja je i dalje neograničena), a ne na internetsku brzinu. Neograničen internet, dakle, znači da ti Tele2 ne može naplatiti dodatno korištenje ili blokirati pristup internetu nakon prelaska 200 GB, ali to ne znači da uvijek imaš maksimalnu brzinu.

 

2.) ovako na brzinu što sam uspio pročitati;

15. stavka uvjeta korištenja Tele2 pretplatničkih tarifa Internet DESET GB PEDESET GB STO GB i BEZBROJ GB govori kako Tele2 zadržava pravo promijene navedenih uvjeta, ali uz obvezu da se korisnika pravovremeno obavijesti preko Tele2 web stranice ili na neki drugi primjereni način.

8. stavka uvjeta korištenja Opcije uređaj govori da je pretplatnik u slučaju prijevremenog raskida ugovora dužan jednokratno platiti sve preostale neplaćene rate opcije uređaj.

 

Stvarno mi se sada ne da čitati opće uvjete poslovanja jer ih ima dosta, ali ne sumnjam da još nešto tako piše u istima. 

 

 

Svakako javi rasplet događaja, iskreno me zanima. Sretno!

Ma riješeno je to sve, pa ne bi poduzimali nešto da ugovor nije već odavno prosljeđen odvjetniku. Ima gotovo 20 dana otkako smo to napravili. To što oni pišu je jedno, a što se odnosi na raskid s njihove strane je nešto drugo. No, sud će odlučiti. Ako ne naš ima onda dalje koji sud to riješava i mimo Hrvatskog. Gotovo da nema slučaja u EU da je korisnik izgubio slučaj. Odvjetnici po Zagrebu vole ovakve slučajeve, ali ih rijetko kada korisnici traže.

bloodborne pon 30.11.2020 12:43

meni su naplatili 20kn mjesec prije nego su si taj lopovluk isto sredili.

i onda su mi poslali ispriku da ce mi to nadoknaditi na sljedecem racunu.

hahahaah debili, nebi ni njih trpio ali podstanari zele net.

kod ovih panjeva u HT-u samo adsl se ne isplati. pa trpis jer nazalost moras.

nkdz pon 30.11.2020 13:01

Zelim Vam puno srece u pravnoj bitci. Svojedobno sam i ja tuzio HT zbog ugradnje PCM uredjaja na liniji, a da me o tome nisu ni obavijestili niti smanjili iznos pretplate. Naizgled jednostavan slucaj, cak i za laika, pa opet je, zahvaljujuci manevrima i smicalicama obrane, trajao oko 3 godine do pravomocne presude koja je bila u moju korist. Sada tuzim svog poslodavca zbog nepravilnog obracuna place, sto je u javnosti dobro poznati problem i o tome se vec ocitovao i vrhovni sud. Nakon godinu i pol od pokrenutog postupka dobio sam prvostupanjsku presudu, medjutim, zbog zalbe tuzenika ceka me sigurno barem jos jedno vjestacenje i par rocista do konacne pobjede. Nazalost, ni na jedan drugi nacin ne mogu doci do svog posteno zaradjenog novca... Zelim Vam puno srece i strpljena, pravda u Hrvatskoj jest dostizna, ali je jako spora...

MrBlc pon 30.11.2020 13:18
Marko :D kaže...

8. stavka uvjeta korištenja Opcije uređaj govori da je pretplatnik u slučaju prijevremenog raskida ugovora dužan jednokratno platiti sve preostale neplaćene rate opcije uređaj.

11) Iznimno od točke 8. ovih Uvjeta korištenja, Pretplatnici koji iskoriste svoje pravo i raskinu
pretplatnički ugovor bez naknade sukladno članku 42. stavku 7. ili 42a. stavku 10.
Zakona o elektroničkim komunikacijama, mogu odabrati da preostale mjesečne naknade
nastave plaćati prema otplatnom planu. Ukoliko ne odaberu takav način plaćanja,
preostale mjesečne naknade trebaju platiti jednokratno.

bunker pon 30.11.2020 13:19


Crocro23 , ja bih zaista volio da sud presudi u tvoju korist, jer bi to bila jedna dobivena bitka u trajnom ratu između korisnika i pružatelja it usluga.

No mislim da si preoptimističan, a ako imaš strpljenja objasniti ću ti zašto to mislim:

Uvjete korištenja usluga operatera i njihova pravila poslovanja su pisali uigrani međunarodni pravni timovi i pokrili su njima sve opcije tako da ćeš teško u tome naći neku pravnu formu koja bi tebi išla u prilog u parničnom postupku.

Ti i dalje imaš pravo na neograničenu količinu podataka, a u svojim pravilima poslovanja imaju navedeno da mogu mijenjati načine i obime usluga koje nude te da su te dužni izvijestiti o tome i ponuditi ti tada raskid bez penala glede usluge, dok za uređaj bi trebao ispoštovati opet njihova pravila poslovanja. Na ta pravila i uvjete si pristao potpisom ugovora, otvaranjem SIM paketa, plaćenim prvim računom i sl.

Glede brzine sudova, naši suci su pretrpani zaduženim predmetima i budi sretan ako uspije dvije parnice godišnje zakazati za tvoj slučaj. Ako bi forsirao tvoj slučaj, druga strana bi odmah zatražila njegovo izuzeće jer forsira tvoj spis s zanemaruje ostale slučajeve koje duži. I naše zakonodavstvo je prepuno unaprijed ostavljenih pravnih rupa kojima se može razblažiti parničenje 20 godina.

Glede međunarodnih sudova, nije ti to baš tako kako ti misliš. Međunarodni sudovi imaju jurisdikciju samo u tužbama ako su ti povrijeđena osnovna ljudska prava ili si zakinuti za pravično suđenje u razumnom roku u svojoj državi i sl. Tvoj spor sa pružateljem neke usluge ili prodavačem nekog proizvoda ne spada pod jurisdikciju međunarodnih sudova... Eventualno ako ovdje izgubiš spor za 15 god onda možeš pred međunarodnim sudom tražiti odštetu zbog predugih suđenja i sl ali to opet nema veze sa Tele2 već tada tužiš republiku Hrvatsku

Naši operateri su dio međunarodnih kompanija, te kompanije imaju dionice čiji su vlasnici i moćnici koji sjede po vladama, sudovima i sl, a kako smo u kapitalizmu nemoj baš očekivati da bu se sudovi spotrgali da ti riješe u tvoju korist

Primjere gdje neke moćne korporacije tu i tamo ipak plate neku kaznu treba promatrati na nivou međusobnih odnosa i natezanja velesila a ne iz kuta dobrobiti za malog korisnika.

Velim, volio bih da dobiješ spor , tako da javljaj razvoj ...

Yo Momma pon 30.11.2020 13:29

Ti si pak preoptimističan u vezi pravne inteligencije operatera Tele2.

 

U njihovom pravnom odjelu rade takvi amateri da je to za nepovjerovati, dok ne stegneš direktnog iskustva s njima.

 

Slučaj jednako brutalne očiglednosti, u smislu toga da je korisnik u pravu, a oni u krivu, prije nekih 5-6 godina vodili smo i mi, doduše preko HAK-oma.

 

Riješeno u našu korist, naravno.

 

Samo je interesantno koliko loš marketing su si spremni raditi zbog toga što idu protiv vlastitih korisnika glavom kroz zid, umjesto da kulturno priznaju pogrešku.

 

Trebali su se zvati Ovan2.

ihush pon 30.11.2020 13:42
crocro23 kaže...

Ukratko...

 

Kao i mnogi i ja sam bio žrtva ovog tele2 pokušaja da korisnicima s kojima imaju ugovor smanje brzinu. Kako vjerujem da mnogi imaju isti slučaj kao i ja odlučio sam napisati ovdje što sam napravio i izvjestit ću što će biti nakon odluke suda.

Nisam ovo napravio zbog novca nego zato što želim da se mene kao krajnjeg korisnika ispoštuje u potpunosti.

Kako sam uzeo ugovor s tele2 za pokucni internet uzeo sam uz njega i router te konzolu koja je tada bila u ponudi.

Ostalo mi je još par mjeseci do kraja i odlučio sam prekinuti ugovor. Oni su to uredno ponudili da naprave, ali da odjednom u zadnjoj rati platim do kraja preostali iznos routera i konzole.

Kako je moj ugovor s njima bio takav da ukoliko uzmem konzolu u ruter s obveznom ugovor na 2 godine znači i da ću imati neograničen internet, a oni su promjenili uvjete ugovora, time je ugovor nevazeci, a ja kao korisnik im ne želim platiti uređaj odjednom nego u ratama.

Ponudio sam da im platim router i konzolu u ratama kao što su i bile do sad u zadnjih 18 mjeseci, a ugovor da se prekine, a na to nisu pristali i time su prekršili više zakona pod kojima ih trenutno i tužim zajedno sa 6 kolega s posla. Svi su oni kao i ja žrtve tele2 i idemo u kolektivu na sud.

Odvjetnik je preuzeo slučaj i trenutno ne mogu ništa reći osim da je rekao kako će ovo biti smiješno i da ću njima nabit trošak jer gube odmah slučaj, a ja ću uredno u ratama platiti uređaje ili još i bolje, ne platiti ništa.

 

Eto, ja se nadam kroz mjesec-dva da će oni platiti sudu troškove, a meni otkazati sve kako sam i tražio. Sud nije skup, a garantirana je pobjeda.

 -imaš osnove, ako imaš i volje (naravno i odvjetnika..) guraj..

-drž se par stvari, oni su strana koja jednostrano mijenja postojeći ugovor-ugovornu-uvjete, odnosno ti kao strana možeš neškodljivo raskinuti, ali to ne želiš nego naprotiv da oni isporuče ugovoreno, po postojećem (starom) ugovoru dok novi vrijedi tek kad obje strane to pristanu-potpišu, tj jedini ugovor koji za sad imaš je postojeći-stari i po njemu operater mora isporučiti ugovoreno po odgovarajućim uvjetima što uključuje cijenu i brzinu kao osnovne stavke usluge. Za svaki prekid traži naknadu po hakomu 10kn-sat, postoji osnova i možeš dobiti (kao kvar-prekid, jedino što je uvjet 15 dana..).

-novi ugovor tj uvjete-tarifu-paket ti operater ne može isporučiti, tj za izdavanje računa mora postojati ugovor, koji da bi bio važeći moraš potpisati-pristati, time oni nemaju drugu mogućnost nego ti do isteka ugovorne isporučivati ugovoreno ili snositi trošak raskida jednako kao što bi korisnik plaćao penale. Probaj to gurati. + pravilo jednakosti obju strana, penali, ugovor=zakon i ono što je u ugovoru navedeno se mora isporučiti, odnosno operater nema pravo jednostranog raskida ugovora dok to pravo ima korisnik (neovisno o penalima).. ako može isporučiti, tad mora. Elegantno rješenje da ti daju ugovoreno do isteka, tad po isteku ugovorne ide važeći-tekući cjenik i uvjeti, kao i moguća nova ugovorna obveza s pogodnostima koju ćeš tad izabrati ili nećeš. Isto to su mogli-trebali napraviti a1+tcom kad su podizali +20kn .. no računaju da im je isplativije podići odmah i cjenkati se, nešto dati nego čekati istek pojedinom korisniku.. tj po obavijesti korisnik ima 30 dana za prigovor a to rade preko ljeta, kad većina korisnika ljetuje.. prođe i ništa od prava na raskid, koji btw ne daju oni nego zakon.. obrnuto, korisnik može inzisitrati na postojećem ugovoru koji se mora ispoštovati (što ti i radiš..).

 

Marko :D kaže...
crocro23 kaže...

Kako je moj ugovor s njima bio takav da ukoliko uzmem konzolu u ruter s obveznom ugovor na 2 godine znači i da ću imati neograničen internet, a oni su promjenili uvjete ugovora, time je ugovor nevazeci, a ja kao korisnik im ne želim platiti uređaj odjednom nego u ratama. 

Ponudio sam da im platim router i konzolu u ratama kao što su i bile do sad u zadnjih 18 mjeseci, a ugovor da se prekine, a na to nisu pristali i time su prekršili više zakona pod kojima ih trenutno i tužim zajedno sa 6 kolega s posla. Svi su oni kao i ja žrtve tele2 i idemo u kolektivu na sud.

Moj savjet ti je da sve stavke ugovora, opće uvjete poslovanja, te uvjete korištenja usluge/tarifa prođeš s odvjetnikom. Odnosno, svu dokumentaciju koju si potpisao s Tele2. Upravo se u toj dokumentaciji skrivaju načini na koji se operateri štite u slučaju tužbi.

 

Ovo su neke stvari na koje trebaš/si trebao obratiti pozornost;

 

1.) Tele2 nije ukinuo neograničen internet; samo su smanjili podatkovnu količinu s 1 TB na 200 GB. Internet je i dalje neograničen jer nakon potrošenih 200 GB u tekućem mjesecu, ti i dalje možeš surfati neograničeno, ali s ograničenom brzinom. I fora upravo leži u tome jer se pojam neograničen internet odnosi isključivo na dostupnu količinu podatkovnog prometa (koja je i dalje neograničena), a ne na internetsku brzinu. Neograničen internet, dakle, znači da ti Tele2 ne može naplatiti dodatno korištenje ili blokirati pristup internetu nakon prelaska 200 GB, ali to ne znači da uvijek imaš maksimalnu brzinu.

 

2.) ovako na brzinu što sam uspio pročitati;

15. stavka uvjeta korištenja Tele2 pretplatničkih tarifa Internet DESET GB PEDESET GB STO GB i BEZBROJ GB govori kako Tele2 zadržava pravo promijene navedenih uvjeta, ali uz obvezu da se korisnika pravovremeno obavijesti preko Tele2 web stranice ili na neki drugi primjereni način.

8. stavka uvjeta korištenja Opcije uređaj govori da je pretplatnik u slučaju prijevremenog raskida ugovora dužan jednokratno platiti sve preostale neplaćene rate opcije uređaj.

 

Stvarno mi se sada ne da čitati opće uvjete poslovanja jer ih ima dosta, ali ne sumnjam da još nešto tako piše u istima. 

 

 

Svakako javi rasplet događaja, iskreno me zanima. Sretno!

 -njihovi opći uvjeti su ništa, papir.. tj moraju biti u skaldu sa zakonom, dok zakon daje pravo, ne oni.. itd.

-uvjeti kao i cjenik se može mijenajti, no nigdje ni u jednom zakonu ne piše da se to odnosi na postojeći ugovor, tj oni mogu mijenjati cjenu, ali ne ugovornu obvezu dok je cijena-usluga u toj ugovornoj samo dio, koji se upravo zato ugovrara da se eliminira promjena tj lako odbacivo jer nema veze + kontradiktorno pravu. Da bi to 'prikrili' (uz pomoć hakoma) samo tako banalna pitanja su ponavljali.. tj da oni imaju pravo promjene cjene.. točno, no nemaju (jer nitko nema) pravo promjene postojećeg ugovora, tj cjena i cjenik su tekući, odnose se na korisnika bez ugovorne .. no to su prešutjeli, uz pomoć hakoma koji je to morao u interesu korisnika reći.. jer zato hakom posotji, ne za domjenke..

-jedina bitna razlika, mobilna mreža.. ne podlježe istim pravilima kao fixna (jer zakon kasni, možda se izjednači..) ... tj oni nemaju obvezu osigurati (prije 50%) 70% nominalne ugovorene brzine, tj ne mogu utjecati na trenutno opterećenje pojedinog odašiljača-korisnike.. kao fixna-žica i to ih opravdava, ali tad bi imao brzinu koja je moguća.. dok je ovo ograničenje mimo mogućnosti mreže tj nije ta osnova.

 

-to što imaju prvo promjene cjenika ili paketa.. da, no ovo je kao da flat promjeniš u neki broj, nedozvoljeno.

-tj kao da imaš neku tarifu 100(GB-nečeg) i novu tarifu 200gb, 300gb, ili 10gb.. tj to je druga tarifa-paket, druga usluga, ne druga cijena nego druga 'roba'.

tj postojeću falt tarifu su pretvorili u 200gb tarifu.. a to nije promjena cjenika nego promjena tarife-paketa koji je osnova ugovorne obveze-ugovora.. a to pravo nemaju. Odnosno, da želiš pormjenti npr 100gb u 200gb operater ti može dozvoliti ili odbiti .. jednako vrijedi obostrano, odbiješ do isteka i mora isporučivati dok su njihovi opći uvjeti samo hrpa namjerno natrpanog texta koja služi da korisnik ne može jednostavno pornaći ni jedan odgovor .. tj sve je složeno na način da ne postoji odgovor, dok posotji zakon.

 

-treba početi od tog da svaki korsinik mora dobiti ugovor-papir, kao i biti upoznat s općim uvjetima ako su relevantni, koji moraju biti takvi da kad nešto tražiš možeš pronaći no to je već problem npr kako i kojom procedurom možeš podnjeti neku žalbu.. postoji no tako izvedno da tražiš danima + tad moraš paziti na datum jer su neke stvari stare desetljeće neke od jeseni a pravila i zakoni se mijenjaju-usklađuju dok većinu moraš downloadati kao pdf da bi otvorio tj nije html koji bi pretraživanjem bio lakši-brži za pronaći .. ne slučajno, svi rade na istu shemu.

+ klasični prvi način odbijanja na neko korisničko traženje je 'piše vam u općim uvjetima..' a kad to kažu tad trebaju reći i gdje, tj dati upute kako doći, provjeriti.. i recimo utvrditi da agent ne govori istinu, tj suprotno općim uvjetima ili zakonu, što ne smije, no to mu piše na uputama radnog mjesta i time operater krši zakon jer daje lažne upute, zavaravajuće odgovore itd. dok sve sakrije beskonačnim plahtama ... kao i ovi textovi :))

 

 

Marko :D kaže...

Mene samo iskreno čudi da nitko nije tužio A1 zbog onog poskupljenja od 20 kn. 

 -ne, to je promjena cjenika.. stvar koju operater može kad želi (osim što mora mejsec unaprijed obavijesitit + hakom).. no izbjegli su pitanje postojećih ugovornih obveza.

-za +20 kn nemaš osnove tužbe, tj možeš osporiti iznos ili raskinuti (neštetno) što kao galantno daju (mada to pravo daje zakon, ne operater..) tj cilj im je upravo da korisnik raskine umjesto da tuži ili traži ispunjenje ugovora, odnosno kako se tko cjenkao nešto dobiješ pa prihvatiš. (ja npr free međunarodne pozive u istom iznosu..).

-ne možeš tužiti jer operater ima pravo promjeniti cjenik-cijenu.. no nema pravo promijeniti postojeći-važeći ugovor, ugovornu obvezu na 24mj koja je obostrana. Druga osnova, ne 20kn koji je samo moguć razlog tj problem je jednostrana izmjena ugovora koji se tim nepostojećim automatizmom smatra sklopljen ako se ne žališ u roku od 30 dana.. tj jedino operateri imaju takvo 'pravo' smatranja ugovora sklopljenim..

-treba inzistirati na papirnatom ugovoru + hakom traži da neovisno o telefonskom pristanku moraš potpisati papir-ugovor, tj tek od tad je važeći..

-a ugovor + ugovorna su osnova odnosa operater-korisnik tj ispostavljanja računa.. tj ako nemaju važeći ugovor nemaju temelj za račun, odnosno ako raskinu ugovor nemaju ništa odnosno tek ako si prihvatio (i potpisao) novi ugovor imaju osnovu za novi račun tj nastavak isporuke usluge po novim uvjetima.. i to bi morali dobiti svi korisnici papirnato jer to kaže zakon-hakom (par godina) no i dalje se ponašaju jednako, tj ne šalju 'papir' tj može se reći da su svi nakon takvog telefosnkog dogovora bez valjanog ugovora, jer hakom kaže da ga moraju imati i da je tek od tad ugovor važeći.

 

-ugovorna obveza, npr operater ima pravo pormjene cjenika, to je tekući cjenik (osnovni ugovor o pružanju usluge, po važećem cjeniku.. bez ugovorne, npr po isteku..). Ugovorna je dodatak, dodatni ugovor koji definira tarifu-paket-cijenu.. i to nema veze s tekućim-važećim cjenikom tj neka pogodnost za korisnika neovisno o cjeniku (jer bi bez tog bilo besmisleno) dok operater ima sigurnog korisnika koji neće sutra raskinuti uslugu, tj osiguran prihod i time daje neku pogodnost kao nižu cijenu. Time cijena po tekućem nema veze s ugovornom. Ono što se ugovori mora se ispoštovati, banalno da je japanka u kimonu (gejša) uvjet, tad to mora biti, ne brazilka u tangicama mada možeš pristati na izmjenu.. dok je cijena samo cijena a + 20kn nije nova cijena tj nije promjena cjenika-tarife nego nova stavka-dodatak, dodana ugovoru-računu.. .tj to ni po kojem kriteriju nije promjena cjenika, no nitko ih nije stisnuo pravno.. a hakom dijeli kravate i penkale dok organizira domjenke za operatere mada bi ih trebao kažnjavati..

bunker pon 30.11.2020 13:52


@Yomomma

Ja neznam da li oni uopće imaju baš svoje zaposlene pravnike, ili ipak imaju outsorcane pravne usluge a ti u biti kontaktiraš sa djelatnikom njihove SZK koji je samo teklić između tebe i nekog odvjetničkog ureda koji ih zastupa.



Evo ono kaj znam: član moje obitelji radi u međunarodnoj tvrtci koja se bavi ovrhama, utjerivanjem naplate i sl. U toj tvrtci uz vrhunske međunarodne ekonomiste su zaposleni i bivši voditelji/čelnici carina, poreznih službi, političara, gomila odvjetnika, na njihove simpozije dolaze predsjednici vlada i EU tijela, i takvi sudjeluju u kreiranju pravila poslovanja za mnoge tvrtke koje im to plate da im se izradi. Štoviše, takve tvrtke tj njihovi zaposlenici ili vanjski suradnici sudjeluju u pisanju zakona u pojedinim državama, pisanju EU odluka/agendi i sl....

To su ti osobe koje si gledao kako osnivaju fond kojim su oteli Agrokor, utjecali na pisanje zakona i tako to, sve su ti to nekakvi međunarodni mešetari iza kojih stoje banke i krupni kapital amera, Rusa i sl...

ihush pon 30.11.2020 14:20

-defetistički stav? .. ili 'to je tako'.. je dok dozvoljavaš, tj ako ne probaš .. pa vidimo da i veliki meštri ponekad dođu u remetinec-spa ili da banke izgube sud.

tj koji smisao je 'kavica-ručkić' kriterja u stvari koja je stvar zakona, pravila igre i onog kako bi trebalo biti? .. oni su jači? pa što?

-tek kad tražiš nešto tad možda dobiješ, bez tog ne dobiješ ništa, što je tad bolje ili savjet? Čemu suprotni stav ili sve je uzaludno, bar tu na forumu možemo biti 'supermani'-svemogući.. tj ako tu odustanemo, što možemo u RL? Ako ne pokušaš ne možeš ništa.. ne zato jer su jači, nego jer nisi ni pokušao.

bunker pon 30.11.2020 14:49


Ihush , to je samo nastavak mog stajališta da je dobro dati uvid sa svih strana tako da bi svi oni na koje se to odnosi bolje procijenili svoju poziciju i šanse.

Konkretno, autor iznosi u prvom tekstu da se nada nečemu već unutar par mjeseci, što pokazuje da je totalno neupućen u to kako stvari funkcioniraju. Ako je zaista on ili njegov opunomoćenik podnio tužbu , onda tek ide urudžbiranje, pa onda ide zahtjev tuženoj strani da dostavi odgovor na tužbu, pa onda ide zaduženje na suca, pa onda ide obavijest o prvom zakazanom ročištu....

Naravno da je odluka na stranci o tome da li će tužiti ili ne, no svakako je korektno da zna da bu ta parnica minimum par godina trajala na prvom stupnju a onda bar još godinu dve na drugostupanjskom... Ili ti je lakše da mu svi lažemo i tješmo ga da bu već idući mjesec dobio pravomoćnu presudu i pare ?... A tek put do realizacije odštete nakon kaj drugostupanjska presuda utvrdi tko je kriv... Ili da mu i to lažemo da je to odmah drugi dan nakon pravomoćne presude ?

Zar zaista smatraš da je dobro ući u bitku prije nego vidiš arsenal i mogućnosti druge strane, pa tek onda odlučiti kako najlakše i najbrže ostvariti svoja prava....

ivicask pon 30.11.2020 15:12
Marko :D kaže...
crocro23 kaže...

Kako je moj ugovor s njima bio takav da ukoliko uzmem konzolu u ruter s obveznom ugovor na 2 godine znači i da ću imati neograničen internet, a oni su promjenili uvjete ugovora, time je ugovor nevazeci, a ja kao korisnik im ne želim platiti uređaj odjednom nego u ratama. 

Ponudio sam da im platim router i konzolu u ratama kao što su i bile do sad u zadnjih 18 mjeseci, a ugovor da se prekine, a na to nisu pristali i time su prekršili više zakona pod kojima ih trenutno i tužim zajedno sa 6 kolega s posla. Svi su oni kao i ja žrtve tele2 i idemo u kolektivu na sud.

Moj savjet ti je da sve stavke ugovora, opće uvjete poslovanja, te uvjete korištenja usluge/tarifa prođeš s odvjetnikom. Odnosno, svu dokumentaciju koju si potpisao s Tele2. Upravo se u toj dokumentaciji skrivaju načini na koji se operateri štite u slučaju tužbi.

 

Ovo su neke stvari na koje trebaš/si trebao obratiti pozornost;

 

1.) Tele2 nije ukinuo neograničen internet; samo su smanjili podatkovnu količinu s 1 TB na 200 GB. Internet je i dalje neograničen jer nakon potrošenih 200 GB u tekućem mjesecu, ti i dalje možeš surfati neograničeno, ali s ograničenom brzinom. I fora upravo leži u tome jer se pojam neograničen internet odnosi isključivo na dostupnu količinu podatkovnog prometa (koja je i dalje neograničena), a ne na internetsku brzinu. Neograničen internet, dakle, znači da ti Tele2 ne može naplatiti dodatno korištenje ili blokirati pristup internetu nakon prelaska 200 GB, ali to ne znači da uvijek imaš maksimalnu brzinu.

 

2.) ovako na brzinu što sam uspio pročitati;

15. stavka uvjeta korištenja Tele2 pretplatničkih tarifa Internet DESET GB PEDESET GB STO GB i BEZBROJ GB govori kako Tele2 zadržava pravo promijene navedenih uvjeta, ali uz obvezu da se korisnika pravovremeno obavijesti preko Tele2 web stranice ili na neki drugi primjereni način.

8. stavka uvjeta korištenja Opcije uređaj govori da je pretplatnik u slučaju prijevremenog raskida ugovora dužan jednokratno platiti sve preostale neplaćene rate opcije uređaj.

 

Stvarno mi se sada ne da čitati opće uvjete poslovanja jer ih ima dosta, ali ne sumnjam da još nešto tako piše u istima. 

 

 

Svakako javi rasplet događaja, iskreno me zanima. Sretno!

Da mi netko pokloni 2mbs internet neograničeni zauvijek rekao bi ne hvala.

 

Nemoj praviti budale od ljudi kao što i Tele2 sad radi, nismo ovce, niti je 200gb ikakv internet niti je 2mbit ikakva brzina i znaju oni jako dobro što su napravili i zašto ljudi odlaze.

jozef pon 30.11.2020 15:13
Yo Momma kaže...

Ti si pak preoptimističan u vezi pravne inteligencije operatera Tele2.

 

U njihovom pravnom odjelu rade takvi amateri da je to za nepovjerovati, dok ne stegneš direktnog iskustva s njima.

 

Slučaj jednako brutalne očiglednosti, u smislu toga da je korisnik u pravu, a oni u krivu, prije nekih 5-6 godina vodili smo i mi, doduše preko HAK-oma.

 

Riješeno u našu korist, naravno.

Oni se s HAKOM-om dogovore, to ti je skoro prijateljski odnos. Da je TELE2 procijenio da se njima ne isplati popustiti u tom slučaju možeš mislit kako bi vi dobili taj spor. Čak i ako u njihovoj pravnoj službi rade tutleki, imaju oni i zaleđe, pa se u kranjoj nuždi i ako se radi o nečemu većem pozovu pravni konzultanti iz inozemstva koji će s tobom obrisat pod i onda te još dobro iscijediti.
A još kad tu uključiš naše sudove... jadna li ti majka.

Mislim da je OP odvjetnik doveo u zabludu, a nakon 6 mjeseci kad troškovi samo krenu rasti a ne događa se ništa čovjek je već emotivno uključen i teže je izaći iz svega. Ako ovaj thread i ostane živ toliko dugo bojim se da će optimizam nestati.

ihush pon 30.11.2020 15:22
bunker kaže...

Ihush , to je samo nastavak mog stajališta da je dobro dati uvid sa svih strana tako da bi svi oni na koje se to odnosi bolje procijenili svoju poziciju i šanse.

Konkretno, autor iznosi u prvom tekstu da se nada nečemu već unutar par mjeseci, što pokazuje da je totalno neupućen u to kako stvari funkcioniraju. Ako je zaista on ili njegov opunomoćenik podnio tužbu , onda tek ide urudžbiranje, pa onda ide zahtjev tuženoj strani da dostavi odgovor na tužbu, pa onda ide zaduženje na suca, pa onda ide obavijest o prvom zakazanom ročištu....

Naravno da je odluka na stranci o tome da li će tužiti ili ne, no svakako je korektno da zna da bu ta parnica minimum par godina trajala na prvom stupnju a onda bar još godinu dve na drugostupanjskom... Ili ti je lakše da mu svi lažemo i tješmo ga da bu već idući mjesec dobio pravomoćnu presudu i pare ?... A tek put do realizacije odštete nakon kaj drugostupanjska presuda utvrdi tko je kriv... Ili da mu i to lažemo da je to odmah drugi dan nakon pravomoćne presude ?

Zar zaista smatraš da je dobro ući u bitku prije nego vidiš arsenal i mogućnosti druge strane, pa tek onda odlučiti kako najlakše i najbrže ostvariti svoja prava....

 -ok... tj ako je pokrenuo tužbu umjesto preko hakoma/mingo-žalbe .. ovisi kad dođe na red, pa što? Teoretski u pravu/zakonu nije važno koliko imaš jaku toljagu, pa testirajmo pravo i pravnu državu, tj tek kad problaš nešto možeš.. arsenal? ako je stvar zakona, što ugovor je, jer je temelj pravne države tj zakona, tad nije važno koliko velike su face s druge strane. Podsjetnik-banke. No da.. trebalo je više godina, udruge itd. pa opet, pa što s tim? neka.

-obrnuto, ako želiš pomoći, daj savjet, pomoć, trik, toljagu.. dok uporno radiš odvraćanje od onog što korisnik po zakonu ima, obrnuta logika iz straha ili čega već. Možeš upozoriti da to ne mora biti ni brzo ni jeftino, da imaju pravnike, da su jaki.. i da su šanse male, no možeš i dalje ostati s 'prave' strane zakona, tj ne odgovarati od primjene zakona, nego upravo suprotno, sugerirati koje institucije, kako, .. npr korz hakom umjesto sud. To bi bilo pozitivno sudjelovanje, dok je tvoj pattern suprotan-defetizam-strah jer su jači.. i pri čemu ignoriraš sitnice kao zakon.. jer su jači?

bunker pon 30.11.2020 16:00


Ihush , mislim da je i to neki vid pomoći ako nekome tko to gleda kroz šarene naočale otvoriš oči i ukažeš da griješi u mišljenju koje trenutno prevladava u njegovoj glavi.

Nije tema, ali ajde, drag si i uporan i zaslužuješ da ti pojasnim moju motivaciju. U dva desetljeća rada u državnom represivnom aparatu sam se svega nagledao iz prvog reda. Sjećaš se pernarovog cirkusa na deložacijama ? E vidiš, svi ti jadnici kojima je tada pred kamerama i pernarovim performansom odgođena deložacija, su ipak prije ili poslije deložirani, a troškovi su im višestruko uvećani za svaku neuspjelu deložaciju. Kada smo te ljude nakraju prepraćivali u zatvor, oduzimali im djecu ( asistirali socijalcima koji su to radili ), ti ljudi su proklinjali i pernara i odvjetnike koji su svoj cilj postigli a njih su u biti samo iskoristili za svoju promociju ... E ali vidiš, bio je jedan mali dio ljudi koji se odlučio na to da se dogovori sa onime tko je pokrenuo ovrhu. I dok je god dijalog trajao, deložacije nije bilo, troškovi se nisu kreirali niti gomilali, i nakraju je dio njih ipak dogovorio nekakvu dugotrajnu obročnu otplatu i sl....

Ajmo jednom svi zauvjek shvatiti: odvjetniku je cilj čim više zaraditi, i ako vam naplaćuju po podnesku ili parnici onda bu radio sve da bi to trajalo godinama....

Druže moj, zato mislim da je ipak korektno svakoga tko se sprema baciti kamen upoznati sa svime kaj može proizaći iz toga.

Imaš dovoljno godina da znaš kako se stvari najlakše i najbrže riješe. Svakoga tko mi se nakon ovakvih mojih tekstova obratio i pitao za pomoć sam uputio na konkretnu osobu unutar tvrtke sa kojom ima problem i većina njih su riješili bez sudovanja i natezanja svoj problem.

Imali smo već ovdje slučaj prijave hakomu,ni ako se sjećaš odgovor hakoma je bio u korist teleoperatera. Znam da ti tako ne misliš i nemožeš to prihvatiti, ali ponoviti ću radi drugih: potpisom ugovora ste unaprijed pristali da operater može promijeniti uvjete pružanja usluge i da vam tada se omogućuje prekid ugovorne obveze bez penalizacije. I hakom i zakon su potvrdili to stajalište. Ugovor zime nije mijenjan jer u ugovoru piše da ste upoznati sa uvjetima korištenja usluge i pravilima poslovanja, tako da su ti uvjeti korištenja i pravila poslovanja dio ugovorenog statusa a ne bezvrijedni papiri kako ti to često voliš navesti....

ihush pon 30.11.2020 16:06

i dalje ne razumiješ... možeš pomoći tako da pomogneš, da kažeš što može-treba napraviti, kako nešto napraviti, ne odvraćanjem jači su i ne može se ništa. Savjetuj kako se MOŽE, dok je ovo privatna korespondencija koja ne pomaže :)

 

edit dok ove gluparije koje izvlačiš.. što reć, nego bezvezno. (ono što se u genričkom pitanju pita je pravo prmjene cjenika, to može svatko i operater.. to nema veze s ugovorom, što ne može kršiti ugovoreno.. odnosno i tad i sad korisnik ima pravo neštetnog raskida koje mu daje zakon, jer druga strana krši ugovoreno.. odnosno to ti implicitno govori tko što krši dok je hakom priča za sebe no svemu jednom dođe kraj.. ništa nije vječno osim tvojeg obrasca ponašanja, 'ne može se'.. i koliko puta, smisao je ako misliš pomoći, reći kako se može..).

Marko :D pon 30.11.2020 16:08
MrBlc kaže...
Marko :D kaže...

8. stavka uvjeta korištenja Opcije uređaj govori da je pretplatnik u slučaju prijevremenog raskida ugovora dužan jednokratno platiti sve preostale neplaćene rate opcije uređaj.

11) Iznimno od točke 8. ovih Uvjeta korištenja, Pretplatnici koji iskoriste svoje pravo i raskinu
pretplatnički ugovor bez naknade sukladno članku 42. stavku 7. ili 42a. stavku 10.
Zakona o elektroničkim komunikacijama, mogu odabrati da preostale mjesečne naknade
nastave plaćati prema otplatnom planu. Ukoliko ne odaberu takav način plaćanja,
preostale mjesečne naknade trebaju platiti jednokratno.

Za ovo nisam znao, hvala.

ihush kaže...
crocro23 kaže...

Ukratko...

 

Kao i mnogi i ja sam bio žrtva ovog tele2 pokušaja da korisnicima s kojima imaju ugovor smanje brzinu. Kako vjerujem da mnogi imaju isti slučaj kao i ja odlučio sam napisati ovdje što sam napravio i izvjestit ću što će biti nakon odluke suda.

Nisam ovo napravio zbog novca nego zato što želim da se mene kao krajnjeg korisnika ispoštuje u potpunosti.

Kako sam uzeo ugovor s tele2 za pokucni internet uzeo sam uz njega i router te konzolu koja je tada bila u ponudi.

Ostalo mi je još par mjeseci do kraja i odlučio sam prekinuti ugovor. Oni su to uredno ponudili da naprave, ali da odjednom u zadnjoj rati platim do kraja preostali iznos routera i konzole.

Kako je moj ugovor s njima bio takav da ukoliko uzmem konzolu u ruter s obveznom ugovor na 2 godine znači i da ću imati neograničen internet, a oni su promjenili uvjete ugovora, time je ugovor nevazeci, a ja kao korisnik im ne želim platiti uređaj odjednom nego u ratama.

Ponudio sam da im platim router i konzolu u ratama kao što su i bile do sad u zadnjih 18 mjeseci, a ugovor da se prekine, a na to nisu pristali i time su prekršili više zakona pod kojima ih trenutno i tužim zajedno sa 6 kolega s posla. Svi su oni kao i ja žrtve tele2 i idemo u kolektivu na sud.

Odvjetnik je preuzeo slučaj i trenutno ne mogu ništa reći osim da je rekao kako će ovo biti smiješno i da ću njima nabit trošak jer gube odmah slučaj, a ja ću uredno u ratama platiti uređaje ili još i bolje, ne platiti ništa.

 

Eto, ja se nadam kroz mjesec-dva da će oni platiti sudu troškove, a meni otkazati sve kako sam i tražio. Sud nije skup, a garantirana je pobjeda.

 -imaš osnove, ako imaš i volje (naravno i odvjetnika..) guraj..

-drž se par stvari, oni su strana koja jednostrano mijenja postojeći ugovor-ugovornu-uvjete, odnosno ti kao strana možeš neškodljivo raskinuti, ali to ne želiš nego naprotiv da oni isporuče ugovoreno, po postojećem (starom) ugovoru dok novi vrijedi tek kad obje strane to pristanu-potpišu, tj jedini ugovor koji za sad imaš je postojeći-stari i po njemu operater mora isporučiti ugovoreno po odgovarajućim uvjetima što uključuje cijenu i brzinu kao osnovne stavke usluge. Za svaki prekid traži naknadu po hakomu 10kn-sat, postoji osnova i možeš dobiti (kao kvar-prekid, jedino što je uvjet 15 dana..).

-novi ugovor tj uvjete-tarifu-paket ti operater ne može isporučiti, tj za izdavanje računa mora postojati ugovor, koji da bi bio važeći moraš potpisati-pristati, time oni nemaju drugu mogućnost nego ti do isteka ugovorne isporučivati ugovoreno ili snositi trošak raskida jednako kao što bi korisnik plaćao penale. Probaj to gurati. + pravilo jednakosti obju strana, penali, ugovor=zakon i ono što je u ugovoru navedeno se mora isporučiti, odnosno operater nema pravo jednostranog raskida ugovora dok to pravo ima korisnik (neovisno o penalima).. ako može isporučiti, tad mora. Elegantno rješenje da ti daju ugovoreno do isteka, tad po isteku ugovorne ide važeći-tekući cjenik i uvjeti, kao i moguća nova ugovorna obveza s pogodnostima koju ćeš tad izabrati ili nećeš. Isto to su mogli-trebali napraviti a1+tcom kad su podizali +20kn .. no računaju da im je isplativije podići odmah i cjenkati se, nešto dati nego čekati istek pojedinom korisniku.. tj po obavijesti korisnik ima 30 dana za prigovor a to rade preko ljeta, kad većina korisnika ljetuje.. prođe i ništa od prava na raskid, koji btw ne daju oni nego zakon.. obrnuto, korisnik može inzisitrati na postojećem ugovoru koji se mora ispoštovati (što ti i radiš..).

 

Marko :D kaže...
crocro23 kaže...

Kako je moj ugovor s njima bio takav da ukoliko uzmem konzolu u ruter s obveznom ugovor na 2 godine znači i da ću imati neograničen internet, a oni su promjenili uvjete ugovora, time je ugovor nevazeci, a ja kao korisnik im ne želim platiti uređaj odjednom nego u ratama. 

Ponudio sam da im platim router i konzolu u ratama kao što su i bile do sad u zadnjih 18 mjeseci, a ugovor da se prekine, a na to nisu pristali i time su prekršili više zakona pod kojima ih trenutno i tužim zajedno sa 6 kolega s posla. Svi su oni kao i ja žrtve tele2 i idemo u kolektivu na sud.

Moj savjet ti je da sve stavke ugovora, opće uvjete poslovanja, te uvjete korištenja usluge/tarifa prođeš s odvjetnikom. Odnosno, svu dokumentaciju koju si potpisao s Tele2. Upravo se u toj dokumentaciji skrivaju načini na koji se operateri štite u slučaju tužbi.

 

Ovo su neke stvari na koje trebaš/si trebao obratiti pozornost;

 

1.) Tele2 nije ukinuo neograničen internet; samo su smanjili podatkovnu količinu s 1 TB na 200 GB. Internet je i dalje neograničen jer nakon potrošenih 200 GB u tekućem mjesecu, ti i dalje možeš surfati neograničeno, ali s ograničenom brzinom. I fora upravo leži u tome jer se pojam neograničen internet odnosi isključivo na dostupnu količinu podatkovnog prometa (koja je i dalje neograničena), a ne na internetsku brzinu. Neograničen internet, dakle, znači da ti Tele2 ne može naplatiti dodatno korištenje ili blokirati pristup internetu nakon prelaska 200 GB, ali to ne znači da uvijek imaš maksimalnu brzinu.

 

2.) ovako na brzinu što sam uspio pročitati;

15. stavka uvjeta korištenja Tele2 pretplatničkih tarifa Internet DESET GB PEDESET GB STO GB i BEZBROJ GB govori kako Tele2 zadržava pravo promijene navedenih uvjeta, ali uz obvezu da se korisnika pravovremeno obavijesti preko Tele2 web stranice ili na neki drugi primjereni način.

8. stavka uvjeta korištenja Opcije uređaj govori da je pretplatnik u slučaju prijevremenog raskida ugovora dužan jednokratno platiti sve preostale neplaćene rate opcije uređaj.

 

Stvarno mi se sada ne da čitati opće uvjete poslovanja jer ih ima dosta, ali ne sumnjam da još nešto tako piše u istima. 

 

 

Svakako javi rasplet događaja, iskreno me zanima. Sretno!

 -njihovi opći uvjeti su ništa, papir.. tj moraju biti u skaldu sa zakonom, dok zakon daje pravo, ne oni.. itd.

-uvjeti kao i cjenik se može mijenajti, no nigdje ni u jednom zakonu ne piše da se to odnosi na postojeći ugovor, tj oni mogu mijenjati cjenu, ali ne ugovornu obvezu dok je cijena-usluga u toj ugovornoj samo dio, koji se upravo zato ugovrara da se eliminira promjena tj lako odbacivo jer nema veze + kontradiktorno pravu. Da bi to 'prikrili' (uz pomoć hakoma) samo tako banalna pitanja su ponavljali.. tj da oni imaju pravo promjene cjene.. točno, no nemaju (jer nitko nema) pravo promjene postojećeg ugovora, tj cjena i cjenik su tekući, odnose se na korisnika bez ugovorne .. no to su prešutjeli, uz pomoć hakoma koji je to morao u interesu korisnika reći.. jer zato hakom posotji, ne za domjenke..

-jedina bitna razlika, mobilna mreža.. ne podlježe istim pravilima kao fixna (jer zakon kasni, možda se izjednači..) ... tj oni nemaju obvezu osigurati (prije 50%) 70% nominalne ugovorene brzine, tj ne mogu utjecati na trenutno opterećenje pojedinog odašiljača-korisnike.. kao fixna-žica i to ih opravdava, ali tad bi imao brzinu koja je moguća.. dok je ovo ograničenje mimo mogućnosti mreže tj nije ta osnova.

 

-to što imaju prvo promjene cjenika ili paketa.. da, no ovo je kao da flat promjeniš u neki broj, nedozvoljeno.

-tj kao da imaš neku tarifu 100(GB-nečeg) i novu tarifu 200gb, 300gb, ili 10gb.. tj to je druga tarifa-paket, druga usluga, ne druga cijena nego druga 'roba'.

tj postojeću falt tarifu su pretvorili u 200gb tarifu.. a to nije promjena cjenika nego promjena tarife-paketa koji je osnova ugovorne obveze-ugovora.. a to pravo nemaju. Odnosno, da želiš pormjenti npr 100gb u 200gb operater ti može dozvoliti ili odbiti .. jednako vrijedi obostrano, odbiješ do isteka i mora isporučivati dok su njihovi opći uvjeti samo hrpa namjerno natrpanog texta koja služi da korisnik ne može jednostavno pornaći ni jedan odgovor .. tj sve je složeno na način da ne postoji odgovor, dok posotji zakon.

 

-treba početi od tog da svaki korsinik mora dobiti ugovor-papir, kao i biti upoznat s općim uvjetima ako su relevantni, koji moraju biti takvi da kad nešto tražiš možeš pronaći no to je već problem npr kako i kojom procedurom možeš podnjeti neku žalbu.. postoji no tako izvedno da tražiš danima + tad moraš paziti na datum jer su neke stvari stare desetljeće neke od jeseni a pravila i zakoni se mijenjaju-usklađuju dok većinu moraš downloadati kao pdf da bi otvorio tj nije html koji bi pretraživanjem bio lakši-brži za pronaći .. ne slučajno, svi rade na istu shemu.

+ klasični prvi način odbijanja na neko korisničko traženje je 'piše vam u općim uvjetima..' a kad to kažu tad trebaju reći i gdje, tj dati upute kako doći, provjeriti.. i recimo utvrditi da agent ne govori istinu, tj suprotno općim uvjetima ili zakonu, što ne smije, no to mu piše na uputama radnog mjesta i time operater krši zakon jer daje lažne upute, zavaravajuće odgovore itd. dok sve sakrije beskonačnim plahtama ... kao i ovi textovi :))

 

 

Marko :D kaže...

Mene samo iskreno čudi da nitko nije tužio A1 zbog onog poskupljenja od 20 kn. 

 -ne, to je promjena cjenika.. stvar koju operater može kad želi (osim što mora mejsec unaprijed obavijesitit + hakom).. no izbjegli su pitanje postojećih ugovornih obveza.

-za +20 kn nemaš osnove tužbe, tj možeš osporiti iznos ili raskinuti (neštetno) što kao galantno daju (mada to pravo daje zakon, ne operater..) tj cilj im je upravo da korisnik raskine umjesto da tuži ili traži ispunjenje ugovora, odnosno kako se tko cjenkao nešto dobiješ pa prihvatiš. (ja npr free međunarodne pozive u istom iznosu..).

-ne možeš tužiti jer operater ima pravo promjeniti cjenik-cijenu.. no nema pravo promijeniti postojeći-važeći ugovor, ugovornu obvezu na 24mj koja je obostrana. Druga osnova, ne 20kn koji je samo moguć razlog tj problem je jednostrana izmjena ugovora koji se tim nepostojećim automatizmom smatra sklopljen ako se ne žališ u roku od 30 dana.. tj jedino operateri imaju takvo 'pravo' smatranja ugovora sklopljenim..

-treba inzistirati na papirnatom ugovoru + hakom traži da neovisno o telefonskom pristanku moraš potpisati papir-ugovor, tj tek od tad je važeći..

-a ugovor + ugovorna su osnova odnosa operater-korisnik tj ispostavljanja računa.. tj ako nemaju važeći ugovor nemaju temelj za račun, odnosno ako raskinu ugovor nemaju ništa odnosno tek ako si prihvatio (i potpisao) novi ugovor imaju osnovu za novi račun tj nastavak isporuke usluge po novim uvjetima.. i to bi morali dobiti svi korisnici papirnato jer to kaže zakon-hakom (par godina) no i dalje se ponašaju jednako, tj ne šalju 'papir' tj može se reći da su svi nakon takvog telefosnkog dogovora bez valjanog ugovora, jer hakom kaže da ga moraju imati i da je tek od tad ugovor važeći.

 

-ugovorna obveza, npr operater ima pravo pormjene cjenika, to je tekući cjenik (osnovni ugovor o pružanju usluge, po važećem cjeniku.. bez ugovorne, npr po isteku..). Ugovorna je dodatak, dodatni ugovor koji definira tarifu-paket-cijenu.. i to nema veze s tekućim-važećim cjenikom tj neka pogodnost za korisnika neovisno o cjeniku (jer bi bez tog bilo besmisleno) dok operater ima sigurnog korisnika koji neće sutra raskinuti uslugu, tj osiguran prihod i time daje neku pogodnost kao nižu cijenu. Time cijena po tekućem nema veze s ugovornom. Ono što se ugovori mora se ispoštovati, banalno da je japanka u kimonu (gejša) uvjet, tad to mora biti, ne brazilka u tangicama mada možeš pristati na izmjenu.. dok je cijena samo cijena a + 20kn nije nova cijena tj nije promjena cjenika-tarife nego nova stavka-dodatak, dodana ugovoru-računu.. .tj to ni po kojem kriteriju nije promjena cjenika, no nitko ih nije stisnuo pravno.. a hakom dijeli kravate i penkale dok organizira domjenke za operatere mada bi ih trebao kažnjavati..

Operater zadržava pravo promijene svojih uvjeta. Isto tako, operater ne mora ispoštovati ugovor do kraja, ali korisniku mora dati mogućnost raskida bez plaćanja penala. S druge strane, korisnik ugovor mora ispoštovati do kraja. Takav je zakon i tu operatere štiti država.

ivicask kaže...
Marko :D kaže...
crocro23 kaže...

Kako je moj ugovor s njima bio takav da ukoliko uzmem konzolu u ruter s obveznom ugovor na 2 godine znači i da ću imati neograničen internet, a oni su promjenili uvjete ugovora, time je ugovor nevazeci, a ja kao korisnik im ne želim platiti uređaj odjednom nego u ratama. 

Ponudio sam da im platim router i konzolu u ratama kao što su i bile do sad u zadnjih 18 mjeseci, a ugovor da se prekine, a na to nisu pristali i time su prekršili više zakona pod kojima ih trenutno i tužim zajedno sa 6 kolega s posla. Svi su oni kao i ja žrtve tele2 i idemo u kolektivu na sud.

Moj savjet ti je da sve stavke ugovora, opće uvjete poslovanja, te uvjete korištenja usluge/tarifa prođeš s odvjetnikom. Odnosno, svu dokumentaciju koju si potpisao s Tele2. Upravo se u toj dokumentaciji skrivaju načini na koji se operateri štite u slučaju tužbi.

 

Ovo su neke stvari na koje trebaš/si trebao obratiti pozornost;

 

1.) Tele2 nije ukinuo neograničen internet; samo su smanjili podatkovnu količinu s 1 TB na 200 GB. Internet je i dalje neograničen jer nakon potrošenih 200 GB u tekućem mjesecu, ti i dalje možeš surfati neograničeno, ali s ograničenom brzinom. I fora upravo leži u tome jer se pojam neograničen internet odnosi isključivo na dostupnu količinu podatkovnog prometa (koja je i dalje neograničena), a ne na internetsku brzinu. Neograničen internet, dakle, znači da ti Tele2 ne može naplatiti dodatno korištenje ili blokirati pristup internetu nakon prelaska 200 GB, ali to ne znači da uvijek imaš maksimalnu brzinu.

 

2.) ovako na brzinu što sam uspio pročitati;

15. stavka uvjeta korištenja Tele2 pretplatničkih tarifa Internet DESET GB PEDESET GB STO GB i BEZBROJ GB govori kako Tele2 zadržava pravo promijene navedenih uvjeta, ali uz obvezu da se korisnika pravovremeno obavijesti preko Tele2 web stranice ili na neki drugi primjereni način.

8. stavka uvjeta korištenja Opcije uređaj govori da je pretplatnik u slučaju prijevremenog raskida ugovora dužan jednokratno platiti sve preostale neplaćene rate opcije uređaj.

 

Stvarno mi se sada ne da čitati opće uvjete poslovanja jer ih ima dosta, ali ne sumnjam da još nešto tako piše u istima. 

 

 

Svakako javi rasplet događaja, iskreno me zanima. Sretno!

Da mi netko pokloni 2mbs internet neograničeni zauvijek rekao bi ne hvala.

 

Nemoj praviti budale od ljudi kao što i Tele2 sad radi, nismo ovce, niti je 200gb ikakv internet niti je 2mbit ikakva brzina i znaju oni jako dobro što su napravili i zašto ljudi odlaze.

Kolega, internet bez ograničenja prometa, ali s ograničenjem brzine je i dalje neograničen internet. Sviđalo se to tebi ili ne, ali tako je. 

ihush pon 30.11.2020 16:11

to što on (operater) može mijenjati svoje uvjete je jednako kao i cjenik, može.. no ne može već ugovoreno mijenjati, tj može s posljedicama ili pristankom durge strane ili ispunjenje .. tj najsedaš retorici operatera (i bunkera).. kao i banaka, no na kraju vidimo promjenu, može se.. ali neće samo od sebe, neće ako ne pokušaš i tad ne napraviti pogrešku npr pogrešna osnova i sl.

 

-možeš bilo gdje npr u trgovini-kafiću kad poželiš promijeniti cijene (uvjete).. no ne možeš s već sklopljenim poslovima, ugovorima, oni imaju svoje uvjete ne opće nego zasebne-ugovorne i tad se opće ne odnose kao ni cjenik koji vrijedi za one bez ugovorne.

Marko :D pon 30.11.2020 16:23
ihush kaže...

to što on (operater) može mijenjati svoje uvjete je jednako kao i cjenik, može.. no ne može već ugovoreno mijenjati, tj može s posljedicama ili pristankom durge strane ili ispunjenje .. tj najsedaš retorici operatera (i bunkera).. kao i banaka, no na kraju vidimo promjenu, može se.. ali neće samo od sebe, neće ako ne pokušaš i tad ne napraviti pogrešku npr pogrešna osnova i sl.

 

-možeš bilo gdje npr u trgovini-kafiću kad poželiš promijeniti cijene (uvjete).. no ne možeš s već sklopljenim poslovima, ugovorima, oni imaju svoje uvjete ne opće nego zasebne-ugovorne i tad se opće ne odnose kao ni cjenik koji vrijedi za one bez ugovorne.

Gdje to piše da operater ne može mijenjati mijenjati već ugovoreno? Naravno da može mijenjati već ugovoreno, ali mora ponuditi mogućnost raskida ugovora.

Marko :D pon 30.11.2020 16:28

Mogu i tu ih štiti država. Država je progurala zakon koji je krajnje nepovoljan za korisnike, ali povoljan za operatera. Zakon bi trebao biti jednak za obje strane. Ako ja moram operateru platiti prijevremeni raskid ugovora ili promijenu istog, onda bi i operater meni kao korisniku trebao platiti isto.

robogo pon 30.11.2020 16:30

Sud će vas nogirat i nabit vam plaćanje sudskih troškova kad uvidi da niste prošli reklamacijski postupak (prvostupanjski prigovor - drugostupanjski prigovor - HAKOM - sud).

A samo ste trebali prvo pitati Tele2 koje su vam opcije i što možete.

E i da: nisu ničim obavezni omogućiti ikome raskid bez penala, al svejedno su dali svima tu opciju. Ono što su svi korisnici potpisali je neograničena količina prometa podataka - ništa u ugovoru ne piše o brzini ili količini podataka po punoj brzini ili išta slično.

Marko :D pon 30.11.2020 16:34
robogo kaže...
E i da: nisu ničim obavezni omogućiti ikome raskid bez penala, al svejedno su dali svima tu opciju. Ono što su svi korisnici potpisali je neograničena količina prometa podataka - ništa u ugovoru ne piše o brzini ili količini podataka po punoj brzini ili išta slično.

Štoviše, upravo ovo. Neograničen internet je i dalje ostao neograničen internet; promijenilo se samo koliko prometa ima po maksimalnoj brzini, ali bez obzira na to što su se zaštitili uvjetima i naveli da to mogu promijeniti kada god žele, dali su mogućnost raskida ugovora.