Gman pet 2.10.2009 17:46
sanchez90 kaže...

ej raja imam ADSL bosanski 5G sad neznam dali mogu skidati programe......treba mi patch za cod 4...on je 282MB,,,,,pa se bojim skinuti......da nebi racun velik dosao

MOLIMPOMOC

pa jednostavno provijeris koliko imas slobodnog prometa i ako imas skines patch a ako nemas cekaj 1.11 a trebo bi imat posto je dans 2...

cro_blue sub 10.10.2009 23:35

Ljudi, evo ja sam se napokon riješio HT-a Mostar i javljam vam se s novog ISP-a. Moj novi ISP (Global Internet iz Novog Travnika) mi nudi paket 2048/256 kbit i 18 GB prometa za 35 konvertibilnih maraka (cca 135 kuna), a pogledajte samo rezultate s maloprijašnjeg testiranja na Speedtestu.

 

Istina da sam opremu (NanoStation5 Loco, 25 metara UTP kabla i nosač za antenu) platio cca. 200 maraka ali će mi se to brzo isplatiti!

 

Za sad su moji dojmovi odlični!

Jimi sub 10.10.2009 23:49

Uh, nije vam lako.

 

Ja u zagorju, Optima, 2 Mbita, flat plaćam ukupno 88 kn.

 

Preplata za telefon je 60, a kad imaš i telefon i dsl daju ti besplatno 100 min i jeftinije razgovore.

 

Prije su i nas "krali", no eto došlo je i do toga pa bu i kod vas jednom.

311008 sub 10.10.2009 23:52

Uistinu, ADSL je dosta brz i sve to stoji.Ali evo npr kao usporedbu nudim svoj net, kablovski, Limit 12 giga, brzina 2048/256 kao kod ADSL.I uz to imam kablovki signal za TV i poseban paket Digitalnih programa i sve to za sveg, 40 KM, a modem koji sam kupio kostao je nekih 90 KM.Stog mogu rec da je isplatno.Upola jeftinije od ADSL a imas i net i digitalne programe.:D   Soory for OT, ali eto ko voli nek izvoli.

 

 

[URL=http://www.speedtest.net][IMG]http://www.speedtest.net/result/588617639.png[/IMG][/URL]

boxer pon 12.10.2009 12:58

Za one koje zanima mali bug u vezi dva puta upisivanja korisničkog imena i lozinke kako bi se provjerio utrošeni promet, evo šta HT Mostar odgovara:

 

Postovanje,


Na nasoj web stranici www.ht.ba/Korisnicka zona/ Pregled prometa kliknite na: Otvori i NE UTIPKAVAJTE U PRVI OKVIR korisnicko ime i lozinku vec kliknite OK, pa kada se otvori sljedeci okvir utipkajte korisnicko ime i lozinku i ne bi trebalo biti problema sa pregledom prometa.


Srdacan pozdrav.

HT d.d. Mostar
CikaSpaso pon 12.10.2009 14:09
boxer kaže...

Za one koje zanima mali bug u vezi dva puta upisivanja korisničkog imena i lozinke kako bi se provjerio utrošeni promet, evo šta HT Mostar odgovara:

 

Postovanje,


Na nasoj web stranici www.ht.ba/Korisnicka zona/ Pregled prometa kliknite na: Otvori i NE UTIPKAVAJTE U PRVI OKVIR korisnicko ime i lozinku vec kliknite OK, pa kada se otvori sljedeci okvir utipkajte korisnicko ime i lozinku i ne bi trebalo biti problema sa pregledom prometa.


Srdacan pozdrav.

HT d.d. Mostar

Šutim

Blue Dwarf kaže...

Ma sace to se sve popraviti doce ova "moja TV" i nuditi i internet kablovsku i telefon u paketu. Tobi trebalo biti puno jeftinije nesto kao onaj hrvatski Iskon.TV.

Mislim da je "moja TV" od BH Telecoma, tako da za mene opet ništa.

 

kemal_r pon 12.10.2009 15:09
CikaSpaso kaže...
boxer kaže...

Za one koje zanima mali bug u vezi dva puta upisivanja korisničkog imena i lozinke kako bi se provjerio utrošeni promet, evo šta HT Mostar odgovara:

 

Postovanje,


Na nasoj web stranici www.ht.ba/Korisnicka zona/ Pregled prometa kliknite na: Otvori i NE UTIPKAVAJTE U PRVI OKVIR korisnicko ime i lozinku vec kliknite OK, pa kada se otvori sljedeci okvir utipkajte korisnicko ime i lozinku i ne bi trebalo biti problema sa pregledom prometa.


Srdacan pozdrav.

HT d.d. Mostar

Šutim

Blue Dwarf kaže...

Ma sace to se sve popraviti doce ova "moja TV" i nuditi i internet kablovsku i telefon u paketu. Tobi trebalo biti puno jeftinije nesto kao onaj hrvatski Iskon.TV.

Mislim da je "moja TV" od BH Telecoma, tako da za mene opet ništa.

 

Jeste, od Bh Telecoma je ali i ja sam mislio da je tako, jer i ja živim na području koje pokriva pos*ani HT MOSTAR.  Međutim, neki dan sam  pričao sa drugom koji mi je rekao da, iako smo na tom području, odemo i u jedno i u drugo predstavništvo (i u HT MOSTAR i u BH Telecom) i podnesemo zahtjev (kod jednih da se odjavljujemo, a kod drugih da se prijavljujemo), uplatimo nešto sitno i možemo se prebaciti na BH Telecom... e sad, nisam se više raspitivao tako da ta informacija nije 100% tačna.. ako neko nešto sazna neka javi...

cro_blue pon 12.10.2009 15:54
boxer kaže...

Za one koje zanima mali bug u vezi dva puta upisivanja korisničkog imena i lozinke kako bi se provjerio utrošeni promet, evo šta HT Mostar odgovara:

 

Postovanje,


Na nasoj web stranici www.ht.ba/Korisnicka zona/ Pregled prometa kliknite na: Otvori i NE UTIPKAVAJTE U PRVI OKVIR korisnicko ime i lozinku vec kliknite OK, pa kada se otvori sljedeci okvir utipkajte korisnicko ime i lozinku i ne bi trebalo biti problema sa pregledom prometa.


Srdacan pozdrav.

HT d.d. Mostar

Haha... E što bi čovjek rekao na ovo?! Sad mi je jasno zašto sve više ljudi bježi od njihovih usluga. Ja sam, na sreću, već pobjegao!

nedIm ned 25.10.2009 12:24

E da vam se pohvalim, za par dana ću od HS kablovske (Sarajevo) po cijeni od 45 KM

dobiti 1/0.5 Mbps FLAT paket sa digitalnom TV (oko 60 kanala uključujući 2 XXX :))

 

Do sada sam za istu cijenu imao 3/0.3 Mbps internet i analognu kablovsku sa 40 kanala.

 

Smijeh

 

EDIT: BH Teljekom 512/192 Kbps FLAT nudi za samo 90 markica, Mtel 1.5/0.1 Mbps za 50 KM

dok HT Mostar 1024/192 Kbps poklanja za cca. 120 KM.

 

HS FTW!

Champollion pon 26.10.2009 21:26

Bok ljudi!

 

Imam ht net internet i danas skoro cijeli dan se nemogu konektovat, u biti povežem se ali je brzina užasno mala i stranice otvara po 5 min.

 

Zanima me jel još netko imao sličnih problema ili kod mene nešto nije u redu?

D3ViL pon 26.10.2009 23:15
Champollion kaže...

Bok ljudi!

 

Imam ht net internet i danas skoro cijeli dan se nemogu konektovat, u biti povežem se ali je brzina užasno mala i stranice otvara po 5 min.

 

Zanima me jel još netko imao sličnih problema ili kod mene nešto nije u redu?

Burazeru isti problem zvao sam 3 puta korisnicku sluzbu citiram.

 

JA:Dobro vece dali sam dobio korisnicku sluzbu HTneta?

Glupaca:Da izvolite?

JA:Imam problem s konekcijom, preko speedtest neta mi mjeri ispod 0.20Mbit-a a tarifa je 2 Mbita start paket, sto znaci da imam problema s otvaranjem pocetne stranice (google)

Glupaca:Gospodine dali vi mozete da izmjerite kvalitetu konekcije kroz postavke modema pa da mi kazete?

Ja:Ne, jer neznam kako se to radi ako mi vi kazete korak po korak kako uradit cu.

Glupaca:Gospodine ja neznam kako se to radi.

Ja:Jeste li vi korisnicka sluzba?

Glupaca:da

Ja:jeste KU**C!

Krmaca:molim?. . . . (tisina Smijeh)

Ja:Dajte mi vaseg supervizora!

Glupaca:Nije tu.

a:Kada ce biti tu?

Operaterka HTnet-a:Od 07:00-16:00 nazovite u to vrijeme mozete kontaktirati ovjeka koji se bavi problemima s brzinom i kvalitetom usluge

KLAP SPUSTIO SLUSALICU KRMACI KOJA PRIMA PLATU DA LAKIRA NOKTE!!!!

 

Usput mi je drug koji radi u Tcomu dao neku njihovu test stranicu za kvalitetu konekcije, za file od 10 Mega trebalo mi je da skine 3 sata i 14 minuta, a trebao bih da imam brzinu down-a od 2Mbit-a! Korisnicka sluzba im je sve samo nije korisna, puna je nekih fufica koje neznaju ni svoje prezime a gdje da znaju rijesiti neki tezi problem, primaju platu da guzicom griju stolicu i lakiraju nokte, srecom, nekih 20 minuta od poziva stvar se izregulirala.

xxtoni uto 27.10.2009 14:16
D3ViL kaže...
Champollion kaže...

Bok ljudi!

 

Imam ht net internet i danas skoro cijeli dan se nemogu konektovat, u biti povežem se ali je brzina užasno mala i stranice otvara po 5 min.

 

Zanima me jel još netko imao sličnih problema ili kod mene nešto nije u redu?

Burazeru isti problem zvao sam 3 puta korisnicku sluzbu citiram.

 

JA:Dobro vece dali sam dobio korisnicku sluzbu HTneta?

Glupaca:Da izvolite?

JA:Imam problem s konekcijom, preko speedtest neta mi mjeri ispod 0.20Mbit-a a tarifa je 2 Mbita start paket, sto znaci da imam problema s otvaranjem pocetne stranice (google)

Glupaca:Gospodine dali vi mozete da izmjerite kvalitetu konekcije kroz postavke modema pa da mi kazete?

Ja:Ne, jer neznam kako se to radi ako mi vi kazete korak po korak kako uradit cu.

Glupaca:Gospodine ja neznam kako se to radi.

Ja:Jeste li vi korisnicka sluzba?

Glupaca:da

Ja:jeste KU**C!

Krmaca:molim?. . . . (tisina Smijeh)

Ja:Dajte mi vaseg supervizora!

Glupaca:Nije tu.

a:Kada ce biti tu?

Operaterka HTnet-a:Od 07:00-16:00 nazovite u to vrijeme mozete kontaktirati ovjeka koji se bavi problemima s brzinom i kvalitetom usluge

KLAP SPUSTIO SLUSALICU KRMACI KOJA PRIMA PLATU DA LAKIRA NOKTE!!!!

 

Usput mi je drug koji radi u Tcomu dao neku njihovu test stranicu za kvalitetu konekcije, za file od 10 Mega trebalo mi je da skine 3 sata i 14 minuta, a trebao bih da imam brzinu down-a od 2Mbit-a! Korisnicka sluzba im je sve samo nije korisna, puna je nekih fufica koje neznaju ni svoje prezime a gdje da znaju rijesiti neki tezi problem, primaju platu da guzicom griju stolicu i lakiraju nokte, srecom, nekih 20 minuta od poziva stvar se izregulirala.

a i ti si majmun posteno receno...gori si od nje 1 000 000 puta...

koliko je ona god nekvalificirana...zena ti je kulturno rekla da nezna i da nazoves opet kad bude netko tko zna...a naravno tvoja kultura je na vrlo visokom nivou...

Champollion uto 27.10.2009 15:54

@xxtoni

 

Apsolutno se ne slažem sa tobom!

 

Kako je moguće da gospođa radi u korisničkoj službi a skoro ne zna upalit komp. Kakva nam je država dobro je što uopće postojimo a ti spominješ kao neku kulturu, ma daj molim te...

 

Pa nije čovjek nazvao mljekaru da pita kako provjerit konekciju, vjerujem da bi i tamo dobio bolji odgovor od: ne znam. Jer ako ne zna tu prestaje i kultura i etika i sve ostalo, ako ne zna neka uzme motiku i pravac na njivu, postoji masa školovani ljudi koji su nezaposleni a koji bi znali odgovore na takva i sl. pitanja, samim tim bi korisnici bili zadovoljniji iako nisam siguran da je zadovoljstvo riječ koja se može upotrijebiti u kontekstu sa HT-om.

 

 

 

skandalouz uto 27.10.2009 16:26

Mislim da su u pravu, za čim radit u korisničkoj službi ako nemože pomoć..?

Zašto odmah nije preusmjerila na nekog tko zna riješit problem? Nije zato što ne žele reć u čem je problem već skrivaju to, ili im je jednostavno došlo da malo uspore net korisnicima.

Zašto kad zoveš službu za korisnike od VIP-a ili Eroneta, odmah ti pomognu ako neznaju prebgacit će te na nekog ko zna i ko se bavi s tim problem, no u HT-Mostaru će te cijeli dan prebacivat s jednog operatera na drugi .ZAŠTO? Zato što su svi nesposobni ...

D3ViL uto 27.10.2009 16:49
xxtoni kaže...

a i ti si majmun posteno receno...gori si od nje 1 000 000 puta...

koliko je ona god nekvalificirana...zena ti je kulturno rekla da nezna i da nazoves opet kad bude netko tko zna...a naravno tvoja kultura je na vrlo visokom nivou...

Gospodine Musa u pravu ste ja sam iskazao nezavidan nivo NEkulture prema operaterki koja mi se to vece javila, ali prije toga sam dva puta bio kulturan prema prethodne dvije operaterke i nakon razgovora nije dolazilo do rjesenja problema, a 15-20 minuta nakon mog izljeva NEkulture problem je iznenadno rjesen.

 

Gospodine Musa prije nekoliko mjeseci na podrucju Posavine opcina Orasje doslo je do epskog zagusenja konekcije koji je trajao kao manja opsada nekog osrednjeg grada (dva mjeseca) te tek nakon 5 kulturno/nekulturnih poziva i bar jos toliko mailova (govorim o sebi a moji prijatelji/poznanici su slali i vise) doslo je do rjesenja problema. Sto znaci da sam ja dva mjeseca (kao i ostatak grada) placao jedan poluproizvod ravan ako ne i gori 56 K modemu.

 

Zanimljiva stvar je da nakon zadnjeg maila kojeg sam poslao najednom je tarifa od 2 Mbit-a pretvorena u 8 Mbit-a (potvrdjeno downloadom u tom trenutku) a moj prijatelj koji je bio kulturan pa sutio i trpio, morao je izdrzati jos 2-3 tjedna uzasne konekcije. Na osnovu cega mozemo zakljuciti da gospoda iz HTnet-a reagiraju samo na nekulturu i prijetnje!

 

Evo da se gospodin Musa jos malo zgrozava na moju kulturu/nekulturu copy/paste tog zadnjeg maila Namigiva

 

------------------------------

Poštovani,


Kako vas nije sramota. Stvarno dokazujete da ste najbezobraznij, naj jadnij provider u BiH, najveće sjecikese lopovi i bagra. Prijavljujemo vam jedan te isti problem vec mjesec dana, problem koji nas prati već 2 (DVA) mjeseca, slovom i brojem da vam predočim. Baš me zanima što biste učinili kad bi vam netko za ovaj usrani poluproizvod od usluge ispostavio pola računa a niste ni toliko zaslužili! Seljačine bezobrazne od paketa;

 

ADSL START

brzina downloada: do 2048 kbit/s

brzina uploada: do 256 kbit/s

ukljucen promet: 5 GB

 

Vi niste u stanju isporučiti jednu ČETVRTINU brzine koju uredno plaćam dvije godine, a ne zaboravite isključiti 20. u mjesecu net ukoliko se uredno i na vrijeme neplati račun, to vam nije niti jednom promaklo! Nije vam promaklo niti BAJTA zaračunati ukoliko se pređe limit. Samo VI LOPOVI zaračunavate upload a kod svakog drugog providera up se ne uračunava u promet. No od čega bi se pohlepne harpije hranile, treba vam za kruha pa nam i to zaračunavate. Al ni za to se nismo bunili dok ste bili u stanju koliko toliko isporučiti ono što plaćamo, ali sad ovo stvarno počinje gubiti smisao.

Izgleda da je stvarno jedino logično riješenje odjaviti ovaj poluproizvod, i poslati vas u sedmi krug pakla da se nikad iz njega NE iskobeljate. ., izgleda da je jedino logično riješenje kada netko pita za vas reći "bježi što dalje" i od vas i od vaše usluge ko Vampir od svete vode, da je jedino riješenje popljuvati vas na svakom relevantnom forumu na Balkanu da ljudi čuju i vide vaš "profesionalizam" vašu "stručnost" i vaš moto; "NOVČANIK SVAKOG KORISNIKA JE VAŽAN, A KORISNIK. . ., MA KO GA J*** "

A sada prozivam gospodina ________, hvala vam gospodine na ljubaznom javljanju te uzalodnom obećavanju kako ćete nam izaći u susret. Vašim izjavama kako mi MORAMO i HOĆEMO dobiti ono što plaćamo te da ste otkrili problem, jer navodno problem je u LINKU koji zagušuje vezu prema Orašju te time drastično smanjuje upload/download, vašim šupljim riječima kako će kroz 10 dana biti otklonjen kvar, a u stvari kroz 10 dana situacija je još gora, jer prije 10 dana sam bar DANJU mogao normalno koristiti net, a sada ni to nije moguće.

Želim vam što više neukih i nepismenih korisnika, što više ovaca da bi kojoti kao što ste VI lakše pljackali!!!!

 

 

boxer sri 28.10.2009 14:22

Onaj "prijatelj" iz Devilovog posta sam ja...heheheh

Dobro je opisao problem i da, ja sam to malo nježnije sa njima, pa ovako pa onako ćemo itd, ali nije ništa pomoglo jbg.

Nakon toga sastavim jedan veoma kritičan diplomatski mail i zaprijetim da ću definitivno odjaviti internet, te pošaljem (prije toga sam ih poslao par i zvao onog "glavnog" par puta) i pazi sad odmah sutra ujutro brzina konekcije sa 2 Mbit skoči na 7 Mbit konekciju!

Žao mi je što sam izbrisao screenshotove mjerenja na speedtestu.

Međutim povećanjem brzine nisu riješili probleme jer je brzina nakon nekih 16.00 sati padala na sa 7 Mbit na 0.20 Mbit. Jednostavno je bio problem u nečemu drugom, valjda preopterećenju ili nečemu drugom.

 

Uglavnom, HT Mostar jednostavno po mojim iskustvima nema dovoljno naprednu i razvijenu infrastrukturu, niti dobru podršku, a cijene drže na "nivou"...

Reko' bi naš narod "Štaš' takva nam država.." Neodlučan

 

xxtoni sri 28.10.2009 14:47

Sto se tice jedne stvari,slazem se

ovdje se jedino moze nekulturom ali ne na taj nacin...

Da bi meni uveli ADSL morao sam cekati 2 mjeseca...dok nisam otisao direktoru i sve mu ispsovao,rekao da ako ga vidim na cesti da cu ga pregazit auto i ako dođu oni majmuni da uvode ADSL da cu ih pobit...

Ali ja se nisam iskalio na nekog radnika koji tu sjedi i nemoze nista...kad je sutra dosao covjek da uvede net...sta cu znam da ljudi rade svoj posao,covjek je uradio svoje za 15 min i otisao...

Znaci slazem se da ovdje nekultura jedini lijek,ali pazi...koliko je god ona nekvalificirana ni ona nemoze nista za to sto tebi ne radi net dobro...ona radi svoj posao (iako lose) nije njezina krivica

goodye sri 28.10.2009 15:10
xxtoni kaže...

Sto se tice jedne stvari,slazem se

ovdje se jedino moze nekulturom ali ne na taj nacin...

Da bi meni uveli ADSL morao sam cekati 2 mjeseca...dok nisam otisao direktoru i sve mu ispsovao,rekao da ako ga vidim na cesti da cu ga pregazit auto i ako dođu oni majmuni da uvode ADSL da cu ih pobit...

Ali ja se nisam iskalio na nekog radnika koji tu sjedi i nemoze nista...kad je sutra dosao covjek da uvede net...sta cu znam da ljudi rade svoj posao,covjek je uradio svoje za 15 min i otisao...

Znaci slazem se da ovdje nekultura jedini lijek,ali pazi...koliko je god ona nekvalificirana ni ona nemoze nista za to sto tebi ne radi net dobro...ona radi svoj posao (iako lose) nije njezina krivica

 

Ma daj nemoj zezat. Zar tebe nebi bilo stid sjediti u frizerskom salonu i davat informacije, onda ti dode zena i pita koliko trebam drzati farbu na kosi ti ne znas. Normalno da bi te bilo stid, i vjerovatno bi bubno 2 sata i zeni izgori kosa. Sta onda, samo si stetu napravio nisi pomogao nista, tako i one.

Nitko ko je nazvao sluzbu za korisnike nije dobio odgovor koji bi mu pomogao.

Nisam korisnik HT-a, bas radi takvi stvari, ali imao sam par puta priliku zvati kad sam prijatelju probao osposobiti net, pa koje gluposti baljezgaju te "gospođe" to nije normalno.

I kad te to sve nazivcira normalno da ces se naljutiti i reci svasta. Sto se uopce javlja na telefon kad ti ne moze pomoci.

Black3005 sri 28.10.2009 22:14
D3ViL kaže...
xxtoni kaže...

a i ti si majmun posteno receno...gori si od nje 1 000 000 puta...

koliko je ona god nekvalificirana...zena ti je kulturno rekla da nezna i da nazoves opet kad bude netko tko zna...a naravno tvoja kultura je na vrlo visokom nivou...

Gospodine Musa u pravu ste ja sam iskazao nezavidan nivo NEkulture prema operaterki koja mi se to vece javila, ali prije toga sam dva puta bio kulturan prema prethodne dvije operaterke i nakon razgovora nije dolazilo do rjesenja problema, a 15-20 minuta nakon mog izljeva NEkulture problem je iznenadno rjesen.

 

Gospodine Musa prije nekoliko mjeseci na podrucju Posavine opcina Orasje doslo je do epskog zagusenja konekcije koji je trajao kao manja opsada nekog osrednjeg grada (dva mjeseca) te tek nakon 5 kulturno/nekulturnih poziva i bar jos toliko mailova (govorim o sebi a moji prijatelji/poznanici su slali i vise) doslo je do rjesenja problema. Sto znaci da sam ja dva mjeseca (kao i ostatak grada) placao jedan poluproizvod ravan ako ne i gori 56 K modemu.

 

Zanimljiva stvar je da nakon zadnjeg maila kojeg sam poslao najednom je tarifa od 2 Mbit-a pretvorena u 8 Mbit-a (potvrdjeno downloadom u tom trenutku) a moj prijatelj koji je bio kulturan pa sutio i trpio, morao je izdrzati jos 2-3 tjedna uzasne konekcije. Na osnovu cega mozemo zakljuciti da gospoda iz HTnet-a reagiraju samo na nekulturu i prijetnje!

 

Evo da se gospodin Musa jos malo zgrozava na moju kulturu/nekulturu copy/paste tog zadnjeg maila Namigiva

 

------------------------------

Poštovani,


Kako vas nije sramota. Stvarno dokazujete da ste najbezobraznij, naj jadnij provider u BiH, najveće sjecikese lopovi i bagra. Prijavljujemo vam jedan te isti problem vec mjesec dana, problem koji nas prati već 2 (DVA) mjeseca, slovom i brojem da vam predočim. Baš me zanima što biste učinili kad bi vam netko za ovaj usrani poluproizvod od usluge ispostavio pola računa a niste ni toliko zaslužili! Seljačine bezobrazne od paketa;

 

ADSL START

brzina downloada: do 2048 kbit/s

brzina uploada: do 256 kbit/s

ukljucen promet: 5 GB

 

Vi niste u stanju isporučiti jednu ČETVRTINU brzine koju uredno plaćam dvije godine, a ne zaboravite isključiti 20. u mjesecu net ukoliko se uredno i na vrijeme neplati račun, to vam nije niti jednom promaklo! Nije vam promaklo niti BAJTA zaračunati ukoliko se pređe limit. Samo VI LOPOVI zaračunavate upload a kod svakog drugog providera up se ne uračunava u promet. No od čega bi se pohlepne harpije hranile, treba vam za kruha pa nam i to zaračunavate. Al ni za to se nismo bunili dok ste bili u stanju koliko toliko isporučiti ono što plaćamo, ali sad ovo stvarno počinje gubiti smisao.

Izgleda da je stvarno jedino logično riješenje odjaviti ovaj poluproizvod, i poslati vas u sedmi krug pakla da se nikad iz njega NE iskobeljate. ., izgleda da je jedino logično riješenje kada netko pita za vas reći "bježi što dalje" i od vas i od vaše usluge ko Vampir od svete vode, da je jedino riješenje popljuvati vas na svakom relevantnom forumu na Balkanu da ljudi čuju i vide vaš "profesionalizam" vašu "stručnost" i vaš moto; "NOVČANIK SVAKOG KORISNIKA JE VAŽAN, A KORISNIK. . ., MA KO GA J*** "

A sada prozivam gospodina ________, hvala vam gospodine na ljubaznom javljanju te uzalodnom obećavanju kako ćete nam izaći u susret. Vašim izjavama kako mi MORAMO i HOĆEMO dobiti ono što plaćamo te da ste otkrili problem, jer navodno problem je u LINKU koji zagušuje vezu prema Orašju te time drastično smanjuje upload/download, vašim šupljim riječima kako će kroz 10 dana biti otklonjen kvar, a u stvari kroz 10 dana situacija je još gora, jer prije 10 dana sam bar DANJU mogao normalno koristiti net, a sada ni to nije moguće.

Želim vam što više neukih i nepismenih korisnika, što više ovaca da bi kojoti kao što ste VI lakše pljackali!!!!

 

 

isti sam im mail poslo samo neke stvari izmjenio nebitno. digli su mi živac danas otišo tamo na šalter

JA:dobar dan

ženska na šalteru: dobar dan izvolite

JA: zovnite mi direktora

ona: o čemu se radi

JA:imam problema sa internetom

ona: mogu li vam ja pomoć

JA: sumnjam možete li me uputit do direktora

ona: dobro gosopodine druga vrata desno

ja tmo u direktora kažem mu kako je kaže on da je korisnik kriv(JA) ja mu fino kažem da nije problem u menii ne razumijem se previše u to kako ide ali znam da nije u mom komjuteru problem. tako smo se 15 min raspravljali oko toga. onda mi kaže da ima neke zlouporabe ja bi vašem problemu odman pristupio ali ja vam tu nemogu pomoć. on kaže da je problem u virusu. nisam ni ja više mogao čovjek je dao sve od sebe rekao je da se s tim problemmom još nije susreo i rekao je da mora postojat logičko objašnjenje i priznao je beli je direktor da se ne razumije. dali laže ja sad neznam pitao sam ga ima li iko ko bi izašo na teren da pogleda moje ,,zaraženo" računalo, on kaže da nema ljudi koji bi znali išta o tome pa me je uputio do pravog majstora.sutra ću otić do tog tog majstora pa da vidim šta on kaže

xxtoni čet 29.10.2009 11:54
cro_blue kaže...

Testirajući svoju brzinu na Speedtest.net-u pronašao sam jedan zanimljiv podatak o prosječnoj brzini interneta kod nas u BiH.

 

Žalosno!   Viče

ma ajde brzina...nije toliko ni tragicna 2-3mb,jest tuzno ali da se nekako

ali 50KM  za 10GB,to je stvarno...

A ja mislim da je i dobro da nam je mala brzina ako nemamo flata,sto veca brzina to prije ode problem...makar meni

damdam pet 30.10.2009 23:47

Evo opet mene,citam ove svoje iz Orasja sto kukaju.

U Orasju imate rjesenje,imate brz,jeftin i dobar NET(HT dobio konkurenciju,vec sam pisao ovdje o tome),ja ga koristim vec nekoliko mjeseci i nemam ni najmanji problem sa konekcijom,iskreno nisam se ni nadao usluzi kakvu imam.Bjezite od HT-a ja ga vise ne bi ni dzabe.

 

boxer uto 3.11.2009 21:09
boxer kaže...

Za one koje zanima mali bug u vezi dva puta upisivanja korisničkog imena i lozinke kako bi se provjerio utrošeni promet, evo šta HT Mostar odgovara:

 

Postovanje,


Na nasoj web stranici www.ht.ba/Korisnicka zona/ Pregled prometa kliknite na: Otvori i NE UTIPKAVAJTE U PRVI OKVIR korisnicko ime i lozinku vec kliknite OK, pa kada se otvori sljedeci okvir utipkajte korisnicko ime i lozinku i ne bi trebalo biti problema sa pregledom prometa.


Srdacan pozdrav.

HT d.d. Mostar

Malo osvježenje informacije:

Ovaj način mi je kratko funkcionirao, ali opet isti problem.

Na ponovni upit o problemu evo odgovora ako koga zanima:

 

Postovanje,


Nakon sto je promjenjena nasa web stranica www.ht.ba, dolazi do kratkih smetnji prilikom pregleda prometa usluge ADSL-a.
Radi se na otklanjanju, te Vas molimo za jos malo strpljenja.


Srdacan pozdrav.

HT d.d. Mostar
Vakaka pet 4.12.2009 15:19
human-no.101 kaže...

Zna li netko kako se može raskinuti ugovor sa HT adsl-om?

Ugovor je potpisan u 4-tom mjesecu na godinu dana (ono-modem za 1km i te priče).

Nemogu se više patiti s njima.

 

Jedan moj komitent je tio raskinut ugovor i imao je problema s time i mislim da na kraju nije uspio (nisam ga tio gnjavit puno i pitat kako je prošlo) jer bi morao platit cjenu preplate za svaki misec koji je ostao do kraja ugovora prije nego bi oni raskinuli sam ugovor.