IT trgovine

Links i problemi s njima

srcipesak ned 30.4.2017 00:15
Miki_16 kaže...

 Nebi ja tak reagirala da doticni voditelj nije ljepo rekao di što kako, nego sam ja morala svakidan zvati i podsjetit ga da to riješi knjigovodstvom, što čak ni to nije bio sposoban nego morala voditeljica Splita mapraviti...oni uopće nisu imali moj račun, neki krivi itd.

Ja jesam ko neka ljudjakinja ispala ali da ste samo vidili kako me vozikao ..i naravno nakon tjedan dana pukneš..

 Nema se smisla boriti s voditeljem poslovnice. Eskalacija mila majka. Lijepo ides na links kontakt formu, reklamacije, napises lijep mail, objektivan, argumentiran. Niko nece imat posla s "ludjacima".  Onda lijepo krene karachina iz centrale prema dalje. 

Miki_16 ned 14.5.2017 13:24

da javim, dobila sam povrat novca nakon 15 radnih dana..

voditelj poslovnice zadar je dobio (bar su meni tako rekli) opomenu, s obzirom da mi je sve voditeljica splita riješila, jer je on cjelo vrijeme nešto lagao, petljao itd.

keki sub 20.5.2017 02:43
Miki_16 kaže...

da javim, dobila sam povrat novca nakon 15 radnih dana..

voditelj poslovnice zadar je dobio (bar su meni tako rekli) opomenu, s obzirom da mi je sve voditeljica splita riješila, jer je on cjelo vrijeme nešto lagao, petljao itd.

To ti je receno vijerojatno da te se samo smiri.

Ukoliko je uređaj neispravan imas pravo na povrat robe ili zamijenu za novim uređajem,nema smisla slat onakve mailove i opce se prepucavati sa njima,samo malo strpljenja.

Imao sam dosta reklamacija u zivotu i njih 95% je proslo uredno samo moras na kulturan nacin komunicirati sa prodavacem.

 

 

Jedino sam imao problema sa mobitelom LG G2 koji je tri puta bio na servisu (pojavile se zute mrlje i baterija je kratko trajala).

Nakon 7 dana kupim uređaj iz servisa i prije potpisa citam sta pise promijena displaya i update softwarea i pitam sta je bilo sa baterijom,dobivam odgovor da je bilo zbog softwarea.

Dolazim do doma i vidim baterija se munjevito prazni dva sata mozda izdrzi i odmah u auto i nazad u agram.

Pitam ih na kulturan nacin zasto uređaj nije testiran prije zavrsetka servisa zasto na pamet radite?.

Na kraju su se ispricali i rekli mi da je njima uredno radio i da ce odma rijesiti problem da ce bit gotovo jako brzo.

Stvarno drugi dan me zovu da su promijenili bateriju da mogu doci po uređaj,dođem doma i vidim da kamera ne radi (pise gresma neka na kameri ne sijecam se i baterija opet se brzo prazni).

Odlazim u agram i trazim novi uređaj i nakon dva dana zovu me iz agrama da ocekujem poziv ducana di sam kupio uređaj.

 

SAD KREĆE CIRKUS

 

Isti dan me nazvali iz VIP CENTRA GARDEN MOL i zena kaze dobili smo zahtjev za novu uređaj mozete doci.

Pitam ljepo dali imate identican uređaj G2 bijekle boje na koji dobivam odgovor da da imamo.

Dolazim za 10 minuta u ducan i trazim tu zensku osobu koja me zvala i sad najednom ona meni gospodine meni je zao morat cete doci iduci tjedan tek onda dobivao uređaje.

Ja reko gospođo culi smo se prije 10 minuta rekli ste mi da uređaj imate ne mislim otici doma bez uređaja nemojte me raditi idiotom ako ga nemate vratite mi iznos koji sam platio za uređaj.

Ona to ne može i ja ljepo ne zelim napustiti ducan i trazim voditelja dobivam odgovor da ga trenutno nema i da stize za 15 minuta ostao sam za pultom i i nisam se htio maknuti rekao sam da bez uređaja necu ici van iz ducana mogu jedino na inspekciju i na policiju. Dolazi covijek gorila koja me pojede visok jak ko neki bilder. Objasnim mu situaciju i trazim uređaj opet on meni nemamo uređaj. "To je vaš problem vaša kolegica mi je prije 30 minuta rekla da imate" I trazio je da još malo pričekam. U međuvremenu dok sam cekao zvao sam i LG Hrvatsku koji su mi rekli da imam pravo na uređaj i to odmah ili povrat novaca. Vraca se "gorila" (nisam mu ime zapamtio) i kaže sljedeće dali bih ja pristao na LG G3 uz nadoplatu ja reko može. Prvo je reko da je nadoplata 800 kn i sad sva sreca da sam pogeldao uređaj prije vidim cijena samog uređaja G3 je bila 5100 a G2 dok sam ga kupovao 4900 i pitam zasto je razlika 800 kn. Sve šta cu vam platiti je tih 200 kn i to je to. Tako je na kraju i bilo.

 

Sorry na dugom postu htio sam ovo podijeliti sa vama.

Trebate samo svoja prava znati i ne gubiti živce.

DataX sub 20.5.2017 03:28

a fak.. kupovao sam svasta u linksa, nikada nikakvih problema, nikakvih losih iskustava s njima.

 

daju redovite zamjenske graficke ljudima za koje oni znaju da naprave hladni lem i sl pizdarije ali trgovina ide i ti im ljudi nisu na steti.

nemojte biti glupi i misliti da oni ne znaju sto vi radite sa hardverom.

ukakite plocu sa spajanjem i onda ne valja bios, ne valja ovo, ono.

nitko mi ne radi u linksa niti mi je tamo tko prijatelj nego, nemojte muljati, jer vas ljudi hladno skontaju...

Miki_16 sub 20.5.2017 11:21

Ja sam bila od prvog dana smirena, kulturna, cak se smijala s njima, medutim ta dva dana kada me poceo lagati i muljati sam opet bila puna razmjevanja da sam tek zzadnji dan pukla kada sam vidila koliko jedan voditelj moze biti bezobrazan i nesposoban...

Inace sve prije sto sam kupovala kod njih i reklamirala proslo bi ok...

DataX pon 22.5.2017 10:39

pih, ove teme o pljuvanju nekih inf trgovina su mi besmislene.

ne vjerujem nikome jer uvijek ima netko tko radi u drugoj firmi, sestra, brat, mama mu rade u drugim firmama pa ovdje pisu antireklamu.

DaxLoky pet 30.11.2018 11:46

Links je čista prevara, naručenu rob nisu isporučli, kad sam nazvao rekli su da ne mogu realizirati narudžbu, nisu se niti udostojili javiti nego sam ih zvao i pitao što je sa narudžbom, ponudili su robu u istom cjenovnom rangu 3 klase ispod naručene. navlakuša i prevara... evo čitam puno ih je prošlo na sličan način

Bur33k ned 9.12.2018 21:53

Pozdrav, ima li tko iskustva s reklamacijom polovnih komponenti kada račun ne glasi na vas? Da li u Linksu priznaju garanciju novom vlasniku?

Budem provjerio telefonski ali me zanimaju Vaša iskustva.

Jučer mi je grafička RX 480 MSI Gaming X odlučila pjevati (coil whine) i uz dodatnu buku počela trokirati u CS GO ili Need for speed, znači igre koje bi trebala vrtiti bez znoja.

jureško ned 9.12.2018 22:13
Bur33k kaže...
Pozdrav, ima li tko iskustva s reklamacijom polovnih komponenti kada račun ne glasi na vas? Da li u Linksu priznaju garanciju novom vlasniku?

Budem provjerio telefonski ali me zanimaju Vaša iskustva.

Jučer mi je grafička RX 480 MSI Gaming X odlučila pjevati (coil whine) i uz dodatnu buku počela trokirati u CS GO ili Need for speed, znači igre koje bi trebala vrtiti bez znoja.

 Nisam siguran kakva je politika u Linksu ali nema veze na čije ime račun glasi, ako imaš proizvod koji je kupljen u njihovom dućanu i račun kao dokaz nebi trebao imati problema.

A što se tiče coil whinea to je sasvim "normalno", imao sam 3 gigabytove kartice ( rx 560, gtx 1060 3gb i gtx 1080 ), sve su se glasale kao i tvoja 
Instaliraj MSI Afterburner i probaj malo smanjti core clock tipa 100 i memory clock tipa 150 i vidi dali će ti opet štekati.

Bur33k ned 9.12.2018 22:33

Hvala na pomoći, iako trenutno ne igram zahtjevne igre volio bih da je ne moram downclock grafu da bi ona radila tiho. Problem je što je zvuk izražajan i na tvorničkim postavkama. Možda bolje da je testiraju u linkus, nije mi problem platiti dijagnostiku ako kažu da je sve ok i da grafička radi kako je namijenjena.

Ovo je meni 2. RX 480 i to isti model, a sve do sad nisam nikad imao problem s grafičkama.

jureško pon 10.12.2018 03:30
Bur33k kaže...

Hvala na pomoći, iako trenutno ne igram zahtjevne igre volio bih da je ne moram downclock grafu da bi ona radila tiho. Problem je što je zvuk izražajan i na tvorničkim postavkama. Možda bolje da je testiraju u linkus, nije mi problem platiti dijagnostiku ako kažu da je sve ok i da grafička radi kako je namijenjena.

Ovo je meni 2. RX 480 i to isti model, a sve do sad nisam nikad imao problem s grafičkama.

 Da to mi je apsolutno jasno, daj downclock je čisto neki mali test ispravnosti da vidiš u čemu je problem.

A i to što kažes, odnesi pa nek se oni *ebu s tim 

Ilisic ned 17.1.2021 14:45

Links trgovina =prevara.

Kupiš novi uređaj,a dobiješ rabljeni,izložbeni ili vraćeni od nezadovoljnog kupca,otvoren tko zna kada,mogli su barem vratiti na tvorničke postavke i izbrisati fotke koje su slikali...LOŠE ISKUSTVO...VIŠE NIKADA S NJIMA POSLA.

darkborg ned 17.1.2021 15:22

Nadam se da si ga vratio i tražio drugi uređaj ili povrat novca?
Novo je novo, rabljeno je rabljeno, pa makar i samo dva dana.
Mislim svima je jasno da oni (a i druge trgovine naravno) ponovno stavljaju u prodaju uređaj koji je netko vratio ali brate mili onda nek se bar potrude ulickati ga da izgleda kao da nije korišten ili nek stave cijenu 10-15% nižu.

Domaccc pon 18.1.2021 02:00

Links Slavonski Brod iskustvo

Laptop kupljen 4.7.2020., od samog početka pravi jedan te isti problem vidljiv na sljedećem linku https://youtu.be/F_szICRtiNU

 

Slijed događaja u nastavku:

 

13.7.2020. predan u links, zaprimljeno 21.7.2020, datum popravka 27.7.2020. Dijagnostika - Napravljen reset operativnog sustava. Nadograđeni su BIOS i driveri na zadnju verziju. Uređaj uredno prolazi testove pod maksimalnim opterećenjem. Napomena: uzrok kvara je neadekvatna verzija grafičkog drivera.

 

10.9.2020. predan u links, 15.9.2020. zaprimljen u servis, datum popravka 1.10.2020 utrošeno vrijeme rada servisa za popravak laptopa 8h uz opis Dijagnostika - uređaj reagira na tipku za uključivanje i diže OS, uređaj testiran (više dana) u radu i pod opterećenjem, navedena greška nije uočena. Daljnjim pregledom uočeno je da uređaj ima staru verziju BIOS-a i kao staru verziju upravljačkog programa za grafiku. Popravak - OS ažuriran, instalirana zadnja verzija BIOS-a i upravljačkog programa za grafiku, uređaj testiran u radu, test OK!

 

7.12.2020. predan u links, 16.12.2020 zaprimljen u servis, vraćen mi je 5.1.2021. Dijagnostika - uređaj reagira na tipku za uključivanje i diže OS, nije uočen neispravan prikaz slike, uređaj testiran u radu, primijećeno da se ventilator ne vrti odnosno zuji kad se pokušava pokrenuti, testirano sa servisnim ventilatorom, normalno se vrti, neispravan! Popravak - zamijenjen ventilator, uređaj testiran u radu i pod opterećenjem, test OK!

 

Više mi je muka od njih, za iste stvari malo se koristiti engleskim (instalacija drivera), a sljedeći put objašnjenje da su ažurirali upravljačke programe. Na kraju kao ventilator... Smiješno i tužno.

Koliko puta trebam odnijeti na servis da bi imao pravo na povrat novca??

ihush pon 18.1.2021 07:47
Domaccc kaže...

..

Više mi je muka od njih, za iste stvari malo se koristiti engleskim (instalacija drivera), a sljedeći put objašnjenje da su ažurirali upravljačke programe. Na kraju kao ventilator... Smiješno i tužno.

Koliko puta trebam odnijeti na servis da bi imao pravo na povrat novca??

 -tražiti možeš uvjek, bez ikakavog razloga, ne 'koliko puta..' dok je razlika samo hoćeš li dobiti traženo bez natezanja. (jer to nije stvar zakona-definicije, nešto jasno-precizno).

-trgovac ne proizvodi uređaj, prodaje ga (ne treba ih kriviti za sam kvar-probleme..).. ali treba za traljavost servisa + otezanje (jer datumi su katastrofa, tj i ti trebaš tražiti-zahtijevati kvalitetniji i brži servis jer je to tvoj interes, rokovi i zakonom predviđeni razumni rokovi koji naravno nisu definirani ali je nerazumno da nešto stoji u servisu ili u dostavi danima-tjednima.. trebaš tražiti, tad možda i dobiješ, odnosno tad imaš osnovu prijaviti tj upravo kad su tako traljavi treba prijaviti nadležnima (mingo) nakon što njima prigovoriš-tražiš (jer dok trgovini-servisu ne prigovoriš i ne zatrašiš, nema smisla prijavljivati tj tad je to osnova tj njihov odgovor-reakcija tj popravak ili otezanje itd itd.).

btw instalacija drivera ili ažuriranje upravljačkih programa nije vrijedno spomena (prigovora), nije 'argument' osim što dokazuje da serviser (trgovac) koji je to pisao nema dovoljno iskustva-rutine (pa ni osnovnog znanja uz servisno)..

-povrat novca? uređaj radi? ako ne radi tad reklamiraš ili tražiš povrat.. tj što želiš? u čemu je problem (sad) jer datumi kad navodiš problem su već 'povijest'... ako si samo 'nezadovoljan' uređajem tad si propustio trenutak kad trebaš prigovarati-tražiti, ali možeš pokušati. S druge strane, kupac bira što kupuje i gdje kupuje.. kupac bi trebao biti svjesna osoba, svjesna rizika, svojih prava itd.. i tad znaš kako tražiti. Tj ako je 'ventilator' već treći servis u pola godine i ako je to razlog prigovora, tad si to trebao riješavati u samoj reklamaciji, tražiti.. sad ako je uređaj ispravan nemaš neku osnovu, tj možeš pitati (zamoliti) i trgovac može odobriti povrat no to nema veze s nekim zakonskim pravom jer trenutno nemaš problem-kvar-reklamaciju tj ako nisi zadovoljan radom servisa u proteklim servisiranjima tad si to tada trebao prijaviti-žaliti se.. kasniš, to se radi odmah, kod reklamacije tj kako si već par puta reklamirao to si ''morao'' znati za posljednju reklamaciju-ventilator i upravo tad si trebao tražiti, ne nakon popravka-čekanja itd.. jer sad nemaš neku osonovu.

 

-traži i tad možda dobiješ dok za sve postoji vrijeme i mjesto kao i način, kao i razuman rok itd. itd.. a sami zakoni su okvir ali nikad ne mogu precizno definirati svaki zaseban slučaj i to zakon ne radi.

ivanlotz pon 18.1.2021 10:11
Domaccc kaže...

Laptop kupljen 4.7.2020., od samog početka pravi jedan te isti problem

Koliko puta trebam odnijeti na servis da bi imao pravo na povrat novca??

zasto ga nisi odmah vratio i trazio novac nazad...

Domaccc pon 18.1.2021 12:10

7.12.2020 sam rekao da je ovo zadnji put da donosim i ako kvar ne bude otklonjen hoću isti takav nov uređaj jer laptop kao laptop mi je potreban.

 

Prije nekoliko godina kad sam kupovao računalo pojavili su mi se artefakti na grafičkoj kartici (GTX 970) i riješeno je u roku 2 tjedna. Kvar utvrđen, dobio novu grafičku.

Išao sam s tim da će biti ok i ovaj put. No međutim kad napišu 'greška nije uočena' automatski kreću problemi jer oni ne vide očito zbog čega je laptop tu pa ajd ažurirat ćemo BIOS i drivere. Odugovlačenje i razvlačenje tvornički neispravnog laptopa.

Nisam 'nezadovoljan' uređajem zato što je low-range nego želim ispravan uređaj. Isti takav, nov, ili ovaj, ali popravljen.

ihush pon 18.1.2021 14:14

,, ali to sve trebaš tražiti odmah, kad reklamiraš.. sad nemaš ništa, tj ako je popravljeno-radi... nemaš osnovu, ali možeš pitati trgovca i ako je meka srca možda ti da zamjenu-povrat, možda i kavu-ćevape.. ili se nasmješi i kaže da mu je žao ''ali''.

sandokan111 pon 18.1.2021 14:51
Domaccc kaže...
Koliko puta trebam odnijeti na servis da bi imao pravo na povrat novca??

 Ako se i dalje pojavljuje problem, fino sada moras poslat na inspekciju. Mogao si poslati i odmah nakon prvog puta, ali eto, tu smo gdje jesmo. Ovo sto si napisao tu ces fino prilozit na prijavi za mingo i cekaj daljnje upute od inspektora.

Domaccc pon 18.1.2021 15:16
ihush kaže...

,, ali to sve trebaš tražiti odmah, kad reklamiraš.. sad nemaš ništa, tj ako je popravljeno-radi... nemaš osnovu, ali možeš pitati trgovca i ako je meka srca možda ti da zamjenu-povrat, možda i kavu-ćevape.. ili se nasmješi i kaže da mu je žao ''ali''.

 Ne radi i nije popravljeno. Tražim samo laptop koji sam platio, ispravan, nov.

 

sandokan111 - Trebam li dobiti od njih u trgovini pismeno da mi odbijaju dati povrat novca ili novi uređaj?

ihush pon 18.1.2021 15:32
Domaccc kaže...
..

 Ne radi i nije popravljeno. Tražim samo laptop koji sam platio, ispravan, nov.

..

- Imaš pravo, traži povrat novca. Kad dobiješ (negativan) odgovor pošalješ prijavu na mingo.. nakon par dana postoji velika šnasa da te nazovu i ponude povrat-zamjenu i sl.

 

btw:

- trebaš jasnije napisati :) i jednako tako tražiti. npr jesi li provjerio kod preuzimanja 'popravljenog'? Ako nisi, zašto? tj to se traži-provjerava i tad je pravi trenutak, ne čekati par tjedana i pisati tu temu.. jer je gublejnje vremena + nesporazumi itd. + najvažnije, sve što tu pišemo je nevažno, nije relevantno tj gubljenje vremena. Traži, ne čekati jer se samo ništa neće riješiti.

 

 

sandokan111 pon 18.1.2021 16:51
Domaccc kaže...
sandokan111 - Trebam li dobiti od njih u trgovini pismeno da mi odbijaju dati povrat novca ili novi uređaj?

 Pa 3 puta su popravljali stvar, da su ti htjeli dati povrat/novi uredjaj to bi napravili. Mozes im poslati mail s tim zahtjevom, al ja pretpostavljam da ce biti negativan, a za odgovor imaju 15 dana, pa ti sad ako ti se ceka cekaj. Ja bih to odmah slao na mingo. Kao neki kompromis eto, mozes poslat danas mail pa vidi hoce ti odgovorit u roku od dan/2 i onda salji na mingo. Ja bih odmah slao, nema se sto cekat.

Azmo čet 21.1.2021 22:22

Kupiš defektan uređaj i vratiš ga sljedeći dan i oni ne daju zamjenu nego šalju na servis i sad bih trebao čekati tko zna koliko nešto što sam kupio NOVO da ga servis popravi???? Pa to više nije novo!!! Zašto ne zamijene odmah pa nek se igraju sa servisom koliko ih volja! Ovo je čisto varanje potrošača.

Azmo čet 21.1.2021 23:38

Meni je normalno da ako kupim novi proizvod da je on i ispravan a ne da odmah ide na servis! To što je to tebi normalno samo pokazuje kolike smo svi ovce da dozvoljavamo da nam za naše novce prodaju poluproizvode.

hahhaajaads čet 21.1.2021 23:48
Azmo kaže...
Meni je normalno da ako kupim novi proizvod da je on i ispravan a ne da odmah ide na servis! To što je to tebi normalno samo pokazuje kolike smo svi ovce da dozvoljavamo da nam za naše novce prodaju poluproizvode.

 Pa nije to do njih nego jednostavno si dobio defektan uredjaj, nije to samo kod nas nego u cijelom svijetu... Ali kao sto ti je rekao, sve stvari idu prvo u servis pa tek onda se vidi sta bude sa njima.

azzie pet 22.1.2021 00:20
Azmo kaže...
Meni je normalno da ako kupim novi proizvod da je on i ispravan a ne da odmah ide na servis! To što je to tebi normalno samo pokazuje kolike smo svi ovce da dozvoljavamo da nam za naše novce prodaju poluproizvode.

 Ubuduće kupuj online i ako je nesta defektno ili sumnjivo vrati natrag pa neka se oni natezu. Imamo tu opciju povrata unutar 15 dana i lijepo si osiguran. Tako sam vratio konzolu koja zujala zbog coil whine (to mi nebi priznali na servisu) i kupio novu kod drugoga trgovca koja je bescujna. Svu tehniku treba online kupovati.