IT trgovine

Links i problemi s njima

Petrov22503 sub 8.4.2017 01:09

Kupio sam nedavno 5 komponenti kod njih u Rijeci i pc mi je složio prijatelj jer se ja ne kužim u to. On je expert u tome pa sam njemu dao i da spoji sve. Sve smo spojili ali nešto ne radi i nakon par dana raspitivanja dam njemu i on skuzi problem(e). Dali su mi matičnu koju nisam tražio (imali su napisanu listu sa slikama ja ne gledajući šta mi daje uzmem to jer se ne kužim u računala.) nema bios instaliran i još je savijena jako malo ali se vidi. Dođem kod njih oni mogu popravit kao ali ne mogu mi vratit novac ili dat uz nadoplatu ono što sam tražio jer kako kažu nije prodavačica kriva jer se zbunila nego sam i ja jer ne gledam šta mi prodaje. 

 

Normalno sutra opet idem dole nekome obitelj širu i užu spominjati pa me zanima tko je po vašem mišljenju upravu i tko je zakonski u pravu. 

imaiden322 sub 8.4.2017 01:56

kupac je uvijek u pravu. nisi ti kriv kaj u linksu radi neskolovana prodavacica koja je do prekjucer prodavala krumpir na placu. prodali su ti neispravnu vjv koristenu plocu pod cijenu nove? ako jesu, onda imas garanciju i racun. i ti si u pravu, a ne nekakva muljatorska spodoba iz linksa. prema zakonu imas 14/15 dana za povrat robe u ducan ako nisi iz bilo kojeg razloga zadovoljan kupljenom robom, a oni su ti duzni vratiti novac. ne zele? e pa dobro, samo reci adresu, ide im prijava, sud, pa zatvaranje. ma ko su oni? e pa necete covjeku krasti tesko zaradeni novac. niste i necete

crnix sub 8.4.2017 08:35

Ja sam slicno prosao kod njih, kupim proizvod preko njihovog webshopa i na karaju skuzim da uopce nisu iste specifikacije kao sta je pisalo na webu, naravno zalio sam se i uporno su tvrdili da specifikacije ne moraju odgovarati stvarnom proizvodu

Soulfly1995 sub 8.4.2017 09:09

Ma stari u pravu si 100 % samo im ne govori da je savijena ili slicno jer imao sam slucaj di sam se svadjo sa tipom pola sata i jedva na muke isusove dobio povrat jer je proizvod bio ostecen... naravno da ce tvrdid da si ti to savio/polomio i da si sad doso izvuc novac, odi u links, reci ne svidja mi se ja bi drugu. Nema ti sta neki klokan ne dat povrat novca ako imas racun/garanciju u roku 14/15 dana

Petrov22503 sub 8.4.2017 22:24

Moram čekat ponedjeljak da nazovem službu za reklamacije i odmah se požaliti na jako lošu uslugu jer je ono krajnje nekulturno ponašanje jednog zaposlenika, ne trebaju mi problemi i volim sve riješit razgovorom ali je malo falilo da šamar pobere. Zadnji put da kupujem kod njih. 

sandokan111 sub 8.4.2017 23:01

Zasto si ugradjivao nesto ako je "malo savinuto" ? Neznam bas da bih ja to prihvatio nakon ugradjivanja da mi vratis savinutu maticnu.

Drugo, kako mislis "bez biosa" ? Jos nisam vidio da se maticna isporuci bez biosa, al eto, moguce da kasnim za vremenima pa je to nesto novo.

bačvamix čet 13.4.2017 14:26
crnix kaže...
Ja sam slicno prosao kod njih, kupim proizvod preko njihovog webshopa i na karaju skuzim da uopce nisu iste specifikacije kao sta je pisalo na webu, naravno zalio sam se i uporno su tvrdili da specifikacije ne moraju odgovarati stvarnom proizvodu

 Da informacije na webshopu se ponekad razlikuju.  Na primjer https://www.links.hr/hr/smartphone-motorola-moto-g-xt1622-ds-5-5-ips-multitouch-fhd-octacore-cortex-a53-1-5-ghz-1-2-ghz-2gb-ram-16gb-flash-4g-lte-dual-sim-wifi-bt-gps-kamera-android-6-0-crni-046300006

Piše da nema micro sd utor, a ima. Tako da provjerite specifikacije.

Luciano sub 15.4.2017 10:58

Teško (čitaj: nemoguće) je da se bilo koja štampana ploča može ugradnjom trajno saviti. Obično do savijanja dolazi zbog visoke temperature. 

 

Inače, sa Linksom imam dobra i loša iskustva. Jednom su mi zamijenili 200mm ventilator jer sam kupio predebeli koji me stane u krov kućišta (30mm umjesto 20mm).

Drugi put kupim mobitel kojem od početka nije radio mikrofon. Kako sam ga uzimao za božićni poklon, prošlo je 10 dana od kupovine do reklamacije... Poslali ga na servis, pa je sin bio 3 tjedna dana bez mobitela :-( 

Pupo pon 17.4.2017 18:46
imaiden322 kaže...
kupac je uvijek u pravu. nisi ti kriv kaj u linksu radi neskolovana prodavacica koja je do prekjucer prodavala krumpir na placu. prodali su ti neispravnu vjv koristenu plocu pod cijenu nove? ako jesu, onda imas garanciju i racun. i ti si u pravu, a ne nekakva muljatorska spodoba iz linksa. prema zakonu imas 14/15 dana za povrat robe u ducan ako nisi iz bilo kojeg razloga zadovoljan kupljenom robom, a oni su ti duzni vratiti novac. ne zele? e pa dobro, samo reci adresu, ide im prijava, sud, pa zatvaranje. ma ko su oni? e pa necete covjeku krasti tesko zaradeni novac. niste i necete

 

 

Al si ga nadrobio.

 

Prvo, kupac nije uvijek u pravu. Pogotovo ne u današnjem svijetu. Iako, nažalost, kupac je zaštićen svim mogućim zakonima, ko lički medvjed iako to nekad neki ne zaslužuju.

 

Da si makar čovjeku dao neku korisnu informaciju, umjesto pustih želja i huškačkog posta. 

 

Daleko od toga da u linksu nisu svetci, i da idu na svoju korist maksimalno. Al ovo da je kupio ploču bez biosa je smješno. Isto tako, da je preuzeo krivu robu, ono wtf, kak. Pa valjda pregledaš ono što kupiš. I ono što ti je na računu, i u kakvom je stanju roba, pa ne kupujete peršin za 2kn u mini marketu.

 

 

Andor sri 19.4.2017 07:18
Pupo kaže...
imaiden322 kaže...
kupac je uvijek u pravu. nisi ti kriv kaj u linksu radi neskolovana prodavacica koja je do prekjucer prodavala krumpir na placu. prodali su ti neispravnu vjv koristenu plocu pod cijenu nove? ako jesu, onda imas garanciju i racun. i ti si u pravu, a ne nekakva muljatorska spodoba iz linksa. prema zakonu imas 14/15 dana za povrat robe u ducan ako nisi iz bilo kojeg razloga zadovoljan kupljenom robom, a oni su ti duzni vratiti novac. ne zele? e pa dobro, samo reci adresu, ide im prijava, sud, pa zatvaranje. ma ko su oni? e pa necete covjeku krasti tesko zaradeni novac. niste i necete

 

 

Al si ga nadrobio.

 

Prvo, kupac nije uvijek u pravu. Pogotovo ne u današnjem svijetu. Iako, nažalost, kupac je zaštićen svim mogućim zakonima, ko lički medvjed iako to nekad neki ne zaslužuju.

 

Da si makar čovjeku dao neku korisnu informaciju, umjesto pustih želja i huškačkog posta. 

 

Daleko od toga da u linksu nisu svetci, i da idu na svoju korist maksimalno. Al ovo da je kupio ploču bez biosa je smješno. Isto tako, da je preuzeo krivu robu, ono wtf, kak. Pa valjda pregledaš ono što kupiš. I ono što ti je na računu, i u kakvom je stanju roba, pa ne kupujete peršin za 2kn u mini marketu.

 

 

Kupio sam nekoliko racunala u Linksu, ukljucujuci i ovo iz potpisa, nikakvih problema nisam imao.

Uzeo preko web-shopa, kod preuzimanja robe u poslovnici u Rijeci svaku komponentu se kutiju po kutiju predavalo, a ne u hrpi kao 3 kile krumpira.

Sto se tice ostecene ili savijene ploce, jos bez BIOSa, moguce je da je prijatelj koji je sklapao komp nesto pogrijesio. On je ugradio maticnu u kuciste i sve komponente, i tek naknadno skuzio da je iskrivljena? Meni to ne zvuci kao strucnjak.

Ako ploca nije imala BIOS, ili mozda neka komponenta nije podrzana (moj PC nije proradio dok nisam stavio novi BIOS), u slucaju da ploca podrzava mogao je flashati preko USBa.

Dok je frend slagao komp, sta mislis da mu je ispao procesor iz ruke i iskrivio pinove (ako ih ima)? Da bi to priznao? Rekao bi da je procesor dosao ostecen...

sandokan111 sri 19.4.2017 09:38

Dobro, meni jos uvijek nije jasno ovo ploca bez biosa. Nisam neki ultra mjenjac racunala, ali sto za sebe, sto za prijatelje ugradio/promjenio/kupio sam tijekom zivota barem 30 ploca, niti jednom nisam vidio da je ploca dosla bez biosa. Nisam ni cuo da se tako nesto dogodilo. Kako moze ploca doc bez biosa.

Izgleda da je i korisnik koji je poceo ovo nestao tako da mi baca na troll post.

PlayMaker10 sri 19.4.2017 19:47

Šanse da se dobije nova ploča ako su iskrivljeni pinovi su nikakve, teško je dokazat tko je tu uopće kriv. Moja preporuka je da uvijek pregledate to na licu mjesta. Fizičko oštećenje je najgore jer u većini slučajeva bude odbijeno iako ti kao kupac možda stvarno nisi kriv iako ne sumnjam da ima i onih koji sami zeznu pa se prave ako prođe, znam i takve. Osobno sam otkrio na jednoj ploči sličnu stvar ali sam inzistirao pregledat na licu mjesta i na kraju je super ispalo jer bi vjerovatno završio kao i ti. Ali i taj "stručnjak" koji je slagao valjda prvo pregleda pinove prije stavljanja procesora ali očito ima svakakvih "stručnjaka". Ploča bez BIOS-a i to nisam nikad čuo. Šta komp mu se nije palio pa je zaključio da je bez BIOS-a :D A ovaj savjet odi tamo i šuti, pa ti nisi čovjek, da taj prodavač to ne primjeti tj. da mu promakne vjerovatno bi on platio sigurno to ne bi Links a ne sumnjam da je i drugdje tako :D

Zekoslavko čet 20.4.2017 13:34

Dugo sam radio u prodaji informatiče opreme i nagledao sam se bogami svega... I da, jako su često kupci sami krivi... pogotovo kada pročitam da je netko dobio savinutu ploču bez BIOS-a... daj me nemoj yebat... jednostavno kenjaš, sam si zayebo i htio bi novo za đabe.... nemere tak lako.

 

Imao sam nekoliko likova sa savinutim pinovima na procesorima (back in the day) koji su se kleli da su ih dobili takve... a ja sam im osobno davao proc iz traya, stavljao u drugi tray i znam da ništa nije bilo savinuto (ipak paziš što daješ kupcu)... i onda bi mi prvo krenuli hebat sve po spisku da smo varalice, da smo lopovi, derali se po dućanu... a ja znam da mi nismo krivi... i onda počnem normalno razgovarat sa čovjekom i onda on na kraju sam kaže da je slučajno savinuo pinove... Tako da... kupci su sve samo ne uvijek u pravu.

Andor čet 20.4.2017 14:01
Punti kaže...

Koliko se sjećam, u Linksu prilikom kupnje ploča ili procesora koji imaju pinove moraš pregledati i potpisati da je roba preuzeta ispravna.

Kupio procesor s pinovima pred mjesec dana u Linksa, nije se pregledavalo pinove.

Zekoslavko čet 20.4.2017 14:28
Andor kaže...
Punti kaže...

Koliko se sjećam, u Linksu prilikom kupnje ploča ili procesora koji imaju pinove moraš pregledati i potpisati da je roba preuzeta ispravna.

Kupio procesor s pinovima pred mjesec dana u Linksa, nije se pregledavalo pinove.

 Kod socketa 1151 su na samoj ploči, nema ih više na procu kao prije

Texpi čet 20.4.2017 14:55
Zekoslavko kaže...
Andor kaže...
Punti kaže...

Koliko se sjećam, u Linksu prilikom kupnje ploča ili procesora koji imaju pinove moraš pregledati i potpisati da je roba preuzeta ispravna.

Kupio procesor s pinovima pred mjesec dana u Linksa, nije se pregledavalo pinove.

 Kod socketa 1151 su na samoj ploči, nema ih više na procu kao prije

 A možda je uzeo AMD pa su pinovi na procesoru :)

Luciano čet 20.4.2017 22:20
Zekoslavko kaže...

Imao sam nekoliko likova sa savinutim pinovima na procesorima (back in the day) koji su se kleli da su ih dobili takve... a ja sam im osobno davao proc iz traya, stavljao u drugi tray i znam da ništa nije bilo savinuto (ipak paziš što daješ kupcu)... i onda bi mi prvo krenuli hebat sve po spisku da smo varalice, da smo lopovi, derali se po dućanu... a ja znam da mi nismo krivi... i onda počnem normalno razgovarat sa čovjekom i onda on na kraju sam kaže da je slučajno savinuo pinove... Tako da... kupci su sve samo ne uvijek u pravu.

 

Prije 15-tak godina sam u Ve-Mila dobio Pentium IV (soc.478) sa jednim pinom koji je bio dobro iskrivljen. Pošto mi je ambalaža bila sumnjiva, inzistirao sam na pregledu procesora pred njima... i isplatilo se. Teško da bi uspio dobiti povrat da sam došao kasnije sa tim procesorom.

Isto tako, u Ve-Mila su mi jednom naručili grafičku karticu iz centralnog skladišta, tada skupu GeForce 6600 sa VIVO opcijom. Kad sam došao po nju, tražio sam da je pregledamo i... ventilator pun prašine, VIVO kabel nije bio u kutiji?! I još se trgovac na moje negodovanje izderao da je to OK, da su je oni samo isprobali ?!  

Santa Domenica, 2015. dođem kupiti RMF-TX100E - Touchpad daljinac za 4K Braviu. Dođem kući i vidim da je inače blago hrapavi touchpad izlizan do boli:-/ Umjesto Sony AAA baterija, u daljincu su već bile baterije iz Kauflanda - robna marka K. Vratim se u dućan i prodavač tobože u čudu, pa "off the record" kaže: "Valjda ga je kolega uzeo doma na isprobavanje" ?! Kad su me već opljačkali 700kn za daljinski, onda hoću novi.

Kupci znaju muljati, slaže se, ali ni trgovci nisu ništa bolji  :-/

Miki_16 pet 28.4.2017 18:37

kupila sam 13.04. pred kraj radnog vremena tablet marke I.Onik za 799kn koji je radio svega 10min kada sam ga doma isprobala, sljedeće jutro sam odmah u 08.00h nazvala i rekla kako laptop ne ide i kako ga budem tokom dana vratila, s obzirom da nisam iz grada Zadra, i rečeno mi je da nema problema.
Kada sam došla u poslovnici, djelatnik ga je iz prve upalio, što kod mene doma nikako nije htjelo ići, ali nakon par minuta i Vašem djelatniku se gasio stalno.
Da naglasim PRIJE KUPNJE sam pitala da li mogu vratiti i DOBITI povrat novca, na što mi je rečeno da DA U ROKU 8 radnih dana.
Na dan vračanja tableta 14.04. je bio isti djelatnik te mi je rekao da opet naglasim DOBIT 1000% povrat novca, da se ne sikiram.
Nakon par dana 18.04. imala sam propuštene pozive od poslovnice linksa, međutim kako imam obaveze prema KBC Rebru nisam bila u mogućnosti se javiti, s toga sam Vas zvala sljedeći dan 19.04. di mi se predstavio voditelj poslovnice Zadar i rekao kako tablet radi, te da dođem po njega, što sam naravno odbila, jer ako nije radio kako treba 2h nakon kupnje, te u poslovnici djelatniku, nemam namjeru to opet uzimati i tako se stalno zezati dolaziti k Vama, za što stvarno nemam vremena, zbog toga sam i tražila povrat novca KAO ŠTO MI JE BILO REČENO i kako znam po zakon da ga IMAM.
Na što mi voditelj poslovnice Zadar nije baš drago reagirao, da tko mi je rekao da imam pravo povrat novca? da to mi ne radimo... itd. i nakon malo natezanja mi je rekao da će mi u roku 5 radnih dana leći novac na moj tekući račun.
Zvala sam opet 25.05. jer mi vrag nije dao mira i rekao mi je da se uopće ne sikiram da do petka mora leći, ako ne, da ga nazovem, da će zvati knjigovodstvo i vidjeti gdje je zapelo.
Međutim, meni opet nešto u meni nije dalo mira i išla sam jučer zvati poslovnicu Zadar, koju je nemoguće dobiti, na što mi puca film i zovem poslovnicu Split i tražim pomoć, gdje mi je ljubazna voditeljica Anamarija pomogla, te mi objasnila kako VI niti knjigovodstvo nemate račun koji ste mi izdali, te me zamolila da ga uslikam i pošaljem na email: split@links.hr <split@links.hr> što i jesam i rekla kako da se ne brinem, da će sve biti riješeno.
Jedan sat kasnije zove me voditelj poslovnice Zadar i ispričava se do nastale situacije, te mi obečaje sljedeći dan oko 08:30h nazvati, evo sada je 16:50 i još traga ni glasa od poziva, naravno zvala sam danas bar 10x poslovnicu Zadar, ali linija Vam NE RADI, namjerno ili ne, ne znam....
Nakon X puta kupovine kod Vas, gdje sam bila izuzetno zadovoljna sve do 13.04
Mene ste kao kupca izgubili, na svim mogućim forumima mislim iznjeti svoje iskreno negativno mišljenje o Vama i Vašem poslovanju, te ako mi do 05.05. ne uplatiti novac nazad, prijavit ću Vas inspekciji za rad i svim ostalim institucijama gdje bude potrebno, jer ovo je stvarno sramota!
A da ne pričam o nepravilnosti Vašeg djelatnika, te nedavanje potvrde o reklamaciji/vračanje proizvoda nego "samo VI zadržite račun, to će biti dovoljno"....razumijem da je  djelatnik novi i ući se, za što stvarno imam razumijevanja i sve, ali VI?? 
I samo da za kraj da naglasim voditeljica Anamarija iz poslovnice Split je jedina bila vrlo ljubazna i pomogla mi, na što joj se zahvaljujem!
 
Lijep pozdrav!

 

Ovo sam im poslala, i javi mi se odmah ali preko emaila voditelj poslovnice zadar i uporno govori da Zahtjev za storno transakcije prema banci uredno odrađen...i što hod ga pitaš uvijek isto odgovara 
Ponovno napominjem da je nije uplaćen novac već napravljen storno
transakcije na Vašem računu u iznosu od 799,00 kn.

To je isto kao da niste ni teretili karticu prilikom naplate uređaja u
iznosu od 799,00 kn.

 

Ekipa neki savjet?? Ludim....

Zekoslavko pet 28.4.2017 18:54
Miki_16 kaže...

kupila sam 13.04. pred kraj radnog vremena tablet marke I.Onik za 799kn koji je radio svega 10min kada sam ga doma isprobala, sljedeće jutro sam odmah u 08.00h nazvala i rekla kako laptop ne ide i kako ga budem tokom dana vratila, s obzirom da nisam iz grada Zadra, i rečeno mi je da nema problema.
Kada sam došla u poslovnici, djelatnik ga je iz prve upalio, što kod mene doma nikako nije htjelo ići, ali nakon par minuta i Vašem djelatniku se gasio stalno.
Da naglasim PRIJE KUPNJE sam pitala da li mogu vratiti i DOBITI povrat novca, na što mi je rečeno da DA U ROKU 8 radnih dana.
Na dan vračanja tableta 14.04. je bio isti djelatnik te mi je rekao da opet naglasim DOBIT 1000% povrat novca, da se ne sikiram.
Nakon par dana 18.04. imala sam propuštene pozive od poslovnice linksa, međutim kako imam obaveze prema KBC Rebru nisam bila u mogućnosti se javiti, s toga sam Vas zvala sljedeći dan 19.04. di mi se predstavio voditelj poslovnice Zadar i rekao kako tablet radi, te da dođem po njega, što sam naravno odbila, jer ako nije radio kako treba 2h nakon kupnje, te u poslovnici djelatniku, nemam namjeru to opet uzimati i tako se stalno zezati dolaziti k Vama, za što stvarno nemam vremena, zbog toga sam i tražila povrat novca KAO ŠTO MI JE BILO REČENO i kako znam po zakon da ga IMAM.
Na što mi voditelj poslovnice Zadar nije baš drago reagirao, da tko mi je rekao da imam pravo povrat novca? da to mi ne radimo... itd. i nakon malo natezanja mi je rekao da će mi u roku 5 radnih dana leći novac na moj tekući račun.
Zvala sam opet 25.05. jer mi vrag nije dao mira i rekao mi je da se uopće ne sikiram da do petka mora leći, ako ne, da ga nazovem, da će zvati knjigovodstvo i vidjeti gdje je zapelo.
Međutim, meni opet nešto u meni nije dalo mira i išla sam jučer zvati poslovnicu Zadar, koju je nemoguće dobiti, na što mi puca film i zovem poslovnicu Split i tražim pomoć, gdje mi je ljubazna voditeljica Anamarija pomogla, te mi objasnila kako VI niti knjigovodstvo nemate račun koji ste mi izdali, te me zamolila da ga uslikam i pošaljem na email: split@links.hr <split@links.hr> što i jesam i rekla kako da se ne brinem, da će sve biti riješeno.
Jedan sat kasnije zove me voditelj poslovnice Zadar i ispričava se do nastale situacije, te mi obečaje sljedeći dan oko 08:30h nazvati, evo sada je 16:50 i još traga ni glasa od poziva, naravno zvala sam danas bar 10x poslovnicu Zadar, ali linija Vam NE RADI, namjerno ili ne, ne znam....
Nakon X puta kupovine kod Vas, gdje sam bila izuzetno zadovoljna sve do 13.04
Mene ste kao kupca izgubili, na svim mogućim forumima mislim iznjeti svoje iskreno negativno mišljenje o Vama i Vašem poslovanju, te ako mi do 05.05. ne uplatiti novac nazad, prijavit ću Vas inspekciji za rad i svim ostalim institucijama gdje bude potrebno, jer ovo je stvarno sramota!
A da ne pričam o nepravilnosti Vašeg djelatnika, te nedavanje potvrde o reklamaciji/vračanje proizvoda nego "samo VI zadržite račun, to će biti dovoljno"....razumijem da je  djelatnik novi i ući se, za što stvarno imam razumijevanja i sve, ali VI?? 
I samo da za kraj da naglasim voditeljica Anamarija iz poslovnice Split je jedina bila vrlo ljubazna i pomogla mi, na što joj se zahvaljujem!
 
Lijep pozdrav!

 

Ovo sam im poslala, i javi mi se odmah ali preko emaila voditelj poslovnice zadar i uporno govori da Zahtjev za storno transakcije prema banci uredno odrađen...i što hod ga pitaš uvijek isto odgovara 
Ponovno napominjem da je nije uplaćen novac već napravljen storno
transakcije na Vašem računu u iznosu od 799,00 kn.

To je isto kao da niste ni teretili karticu prilikom naplate uređaja u
iznosu od 799,00 kn.

 

Ekipa neki savjet?? Ludim....

 Sorry, al ja ovo nemrem čitat od količine nepismenosti...

ukay1000 pet 28.4.2017 19:23
Miki_16 kaže...

 

 Najbolje ti je da ohladiš glavu i počneš djelovati racionalno. Bez prijetnji i slično, jer Linksu nikako nije u interesu oštečena mušterija i uvijek će se riješiti problem na obostrano zadovoljstvo. 

Kako furamo kroz život tako i učimo. Neki više, neki manje. Ovi koji manje, uvijek misle da su im svi krivi, samo su oni anđeli pravedni. Zato slušaj uvijek malog anđela na ramenu, a ne vrageca. Također ego zaključaj i progutaj ključ

Na svakom pultu u svakoj poslovnici doslovno pred nosom stoji obavijest o povratu robe.

Samo treba pročitati. I nemojte mi sada "kaj ti misliš da ja idem po dučanu i sve čitam?". Puno ljudi prvo to pročita i točno zna kaj se može, a kaj ne može. Rekla kazala tu ne drži vodu. Raspitaj se o svojim pravima, davi ljude, niko ti neće zamjeriti. Na kraju krajeva to im je posao i svaka mušterija im je važna. Svaka. Čak i ona koja radi probleme.

 

Kad si več pitala, inače nemaš pravo na zamjenu, ali išlo ti se na ruku. Zašto? Zato jer si im bitna. Kupila ti jednom ili 100 puta, potrošila 20kn ili 100 tisuća, svi su jednako bitni.

Obrati im se ponovo, laganim glasom, opuštena, objasni situaciju, ili još bolje - pošalji mail. Čisto da imaš napismeno. Siguran sam 100% da će ti se riješiti problem brzo bez komplikacija i da ćeš nastaviti tamo kupovati.

Jer su fakat odličan dućan i ekipa zna kaj dela (99% vremena) :)

 

srcipesak sub 29.4.2017 23:56
Miki_16 kaže...

 

 

Ekipa neki savjet?? Ludim....

 Hezus Kristo. Hold your panties on woman. 

Uglavnom, ak je plaćeno karticom a kapiram da jest, treba čekat kraj mjeseca kad rade obračune il koji vrag, pa se pare vrate na račun što se lijepo na stanju računa. Imao par put plaćanja karticama - vraćanje robe u Linksu i sve bilo ok. Kraj mjeseca, 30 dana, tak neka glupost. Stvarno se ne sjecam, al pare su stigle uredno.

Miki_16 ned 30.4.2017 00:03

Jbg ne možemo biti svi pismeni kao neki, a pogotovo kada ti hrv nije materin jezik...

 

Ja cilo vrime sam bila nasmiješena, vesela, puna razumijevanja, čak se i ispričavala, međutim jučer sam se jako naljutila, jer što god je rekao voditelj poslovnice Zadra nije bilo tako, niti je zvao niti išta, a rekao je...

Ja razumijem da je gužva ponekad, pa čak da se zaboravi na tren, ali lagat? Ne mariti o tome?

 

Kao što rekoh imam super komunikaciju sa vpditeljicom Splita, koja je sama rekla da nije ok pd njega, i stoga se nadam da ću s njom to riješiti..

Miki_16 ned 30.4.2017 00:07
srcipesak kaže...
Miki_16 kaže...

 

 

Ekipa neki savjet?? Ludim....

 Hezus Kristo. Hold your panties on woman. 

Uglavnom, ak je plaćeno karticom a kapiram da jest, treba čekat kraj mjeseca kad rade obračune il koji vrag, pa se pare vrate na račun što se lijepo na stanju računa. Imao par put plaćanja karticama - vraćanje robe u Linksu i sve bilo ok. Kraj mjeseca, 30 dana, tak neka glupost. Stvarno se ne sjecam, al pare su stigle uredno.

 Nebi ja tak reagirala da doticni voditelj nije ljepo rekao di što kako, nego sam ja morala svakidan zvati i podsjetit ga da to riješi knjigovodstvom, što čak ni to nije bio sposoban nego morala voditeljica Splita mapraviti...oni uopće nisu imali moj račun, neki krivi itd.

Ja jesam ko neka ljudjakinja ispala ali da ste samo vidili kako me vozikao ..i naravno nakon tjedan dana pukneš..