Pozdrav ekipa, dakle radi se o slijedećem.
Kolega je kupio mobitel preko web shopa te vratio u zakonskom roku.
Dolazimo do problema da je on obavijestio prodavača preko maila a ne pismenim putem.
Sad, prodavatelj na stranici ima navedene uvjete ali nisu dobro definirani.
Citiram
"Zamjena reklamiranog proizvoda
Kupac može zamijeniti kupljeni proizvod u roku od 7 (sedam) dana od primitka na adresu dostave"
"Prodavatelj će odobriti povrat robe kupcu nakon opravdane reklamacije zaprimljene isključivo pismeno kroz obrazac za reklamacije (preuzmite ga ovdje)"
Kad se otvori link piše obrazac za raskid ugovora a ne reklamacije😰
Idemo dalje, do podnaslova otkazivanje ugovora
Otkazivanje ugovora
Kupac može otkazati ugovor ne navodeći za to razlog u roku od četrnaest (14) radnih dana. Rok otkazivanja ugovora počinje teći od dana kada je kupac primio proizvod. Kupac mora obavijestiti trgovca o otkazivanju ugovora pismenim putem na prosellmobile@gmail.com
Tako je uradio kolega i sad ga prodavatelj obaviještava da mora poslati pismenim putem(poštom ispunjeni obrazac).
Prvo, obrazac mu stoji na krivom podnaslovu, drugo nema na webu definirani automatski obrazac kao Sancta Domenica.
Pošto je krajnji rok za dostavu papira sutra(14 dana) sumnjam da će poštom dobiti.
U svakom slučaju uređaj je na adresi prodavatelja dostavljen, mailom je isti obaviješten, treba samo izvršiti izvršiti povrat sredstava što on očito odugovlači.