
Tele2 nedostupnost službe za korisnike


Ako ih ne možeš dobiti na telefon, kontaktiraj ih preko Facebooka ili im pošalji mail.

Ma jel, na reklamaciju računa od 12 mj. nisu odgovorili već 52 dana, niti na mail- prigovor o nerješavanju reklamacije ne odgovaraju.

Ako imaš nekih problema, a istekli su svi rokovi, kontaktiraj HAKOM.

Ja sam ih uspio dobiti tako da sam nazvao broj za poslovne korisnike. I tamo onda pojasnis kaj te muci (jest da nisu sretni sto ih zoves tamo, al za sad je, po mojem, jos uvijek jedino moguce tako)
Na "normalan" broj za korisnike ih je nemoguce dobiti (doslovce nemoguce), a preko maila mi nisu odgovorili sigurno barem 3 tjedna (a vjerojatno i vise jer se uopce ne sjecam dal sam poslao u drugom mjesecu ili prvom).

Zahtjev predan početkom 12. mjeseca 2020.
Krajem prvog 2021 zovem podršku i mole me 'da se strpim jer će kolege to riješiti u najbržem roku'.
Polovicom drugog riješeno.

Nemojte se niti truditi, odkad je tele2 prodan telemachu, to je čisti cirkus, ne znaš tko pije, a tko plaća. Razlog zašto ne možete dobiti SZK jest taj da je ona ukinuta, svi ljudi iz SZK su otpušteni te su taj teret svalili na zaposlenike koji rade u dućanu za šalterom, znam, apsurd. Ne želim govoriti tko da što radi, ali toplo preporučujem da se maknete od Telemacha i pronađete drugog operatera jer to više nije niti sjena TELE2.
lp

Samo cu dopisati da moj "problem" još nije riješen .. Kontaktirao sam ih na sve moguce nacine .. Od "obicnog" broja sluzbe za korisnike (na taj nisam mogao dobit, nakon bezbroj pokusaja), preko "poslovnih" operatera (nista nije rijeseno) te maila .. Na nijedan upit nisam dobio apsolutno nikakav koristan odgovor.

Nemojte se niti truditi, odkad je tele2 prodan telemachu, to je čisti cirkus, ne znaš tko pije, a tko plaća. Razlog zašto ne možete dobiti SZK jest taj da je ona ukinuta, svi ljudi iz SZK su otpušteni te su taj teret svalili na zaposlenike koji rade u dućanu za šalterom, znam, apsurd. Ne želim govoriti tko da što radi, ali toplo preporučujem da se maknete od Telemacha i pronađete drugog operatera jer to više nije niti sjena TELE2.
lp
Služba za korisnike nije ukinuta, ne znam odakle ti takve dezinformacije.

Služba za korisnike radi bez problema samo treba pričekati da se tri puta odvrte njihove opcije, nakon toga ide spajanje sa agentom. Znači ukinuto je da se agenta bira brojem, već se mora pričati da se odvrte njihove opcije tri puta zaredom.

Služba za korisnike radi bez problema samo treba pričekati da se tri puta odvrte njihove opcije, nakon toga ide spajanje sa agentom. Znači ukinuto je da se agenta bira brojem, već se mora pričati da se odvrte njihove opcije tri puta zaredom.
Znaci nešto kao katastar u Dalmaciji; rade između 11:17h i 11:24h, ako zaštitar dođe na posao i otključa vrata.
Kakve su to mrtve začkoljice?

Nemojte se niti truditi, odkad je tele2 prodan telemachu, to je čisti cirkus, ne znaš tko pije, a tko plaća. Razlog zašto ne možete dobiti SZK jest taj da je ona ukinuta, svi ljudi iz SZK su otpušteni te su taj teret svalili na zaposlenike koji rade u dućanu za šalterom, znam, apsurd. Ne želim govoriti tko da što radi, ali toplo preporučujem da se maknete od Telemacha i pronađete drugog operatera jer to više nije niti sjena TELE2.
lp
Služba za korisnike nije ukinuta, ne znam odakle ti takve dezinformacije.
Nije ukinuta u doslovnom smislu riječi, samo je prebačena na prodavače koji rade u poslovnicama, a to oni jednostavno ne mogu odrađivati. Dezinformacija? Radio sam tamo (više od 5 godina) i imam nekoliko bivših kolega koji još uvijek rade, informacije su iz prve ruke. Dolaskom Telemacha nastao je kaos i stvari su se preko noći okrenule daleko na gore, barem za djelatnike.

Kapitalizam na balkanski način......zamislmo što će se desiti ako Telemach dobije dozvolu za Pay TV ( OTT i IPTV )..... ako nešto pođe po zlu, jedino rješenje je antena na krovu......

Nemojte se niti truditi, odkad je tele2 prodan telemachu, to je čisti cirkus, ne znaš tko pije, a tko plaća. Razlog zašto ne možete dobiti SZK jest taj da je ona ukinuta, svi ljudi iz SZK su otpušteni te su taj teret svalili na zaposlenike koji rade u dućanu za šalterom, znam, apsurd. Ne želim govoriti tko da što radi, ali toplo preporučujem da se maknete od Telemacha i pronađete drugog operatera jer to više nije niti sjena TELE2.
lp
Služba za korisnike nije ukinuta, ne znam odakle ti takve dezinformacije.
Nije ukinuta u doslovnom smislu riječi, samo je prebačena na prodavače koji rade u poslovnicama, a to oni jednostavno ne mogu odrađivati. Dezinformacija? Radio sam tamo (više od 5 godina) i imam nekoliko bivših kolega koji još uvijek rade, informacije su iz prve ruke. Dolaskom Telemacha nastao je kaos i stvari su se preko noći okrenule daleko na gore, barem za djelatnike.
Ne znam, onda svi moji prijatelji s kojima se druzim dan danas koji tamo rade mene lazu i zapravo rade u poslovnicama a ne call centru.
Polazi li kome za rukom danas dobiti SZK? Nakon biranja broja, odmah se prekida poziv.
U banani su već neko vrijeme, to znam...ali ovaj prelazak na novi sustav ili štaveć je šlamperaj samo takav jer već tjedan dana nijedan zahtjev nisu u mogućnosti provući kroz sustav.