
Golf 7 1.6 TDI


do sada sam vozio bmw1, platio ga 5k e, zadovoljan sam, ali bi nesto novije...budzet mi je do 10k e i za oko mi je zapeo golf 7...na sto paziti prilikom kupnje, mnogi su mi rekli da se cuvam prevara jer skidaju km na njega (koliko km je ok da je prešao)...?
Osim golfa, koji modeli auta u ovom cjenovnom rangu su dobar omjer cijene i kvalitete? netko mi je rekao da je Hyundai i20 ok
i30 je rang golfa i osobno bi prije njega uzeo i to s onim njihovim odlicnim čistim atmosfercem 1.5 od cca 100ks! Odi u neku auto kucu i bok! Ako ti ne treba toliki auto i20 je takoder odlican s isto takvim motorom 1.2 atmosferac s lancem!
Nikakvi veliki servisi auti super pouzdani s minimalnim odrzavanjima!
Inace volim vw i G7 je fantastican za voziti no ako u njemu nije 2.0 dizel ili neki jaci i drasticno skuplji modeli benzinca nebus se usrecio.

znaci 1.6TDI motor ne valja?
a za hyundai bolje benzin il?

znaci 1.6TDI motor ne valja?
a za hyundai bolje benzin il?
Nije da ne valja, motor je generalno ok, evo susjed taxijaner ima Golfa 7 karavana u 1.6 verziji i napravio je s njim 600tkm bez nekih vecih zahvata osim onih sto ide uz te motore, egr/grana/dpf i sl boljke kod njih! Ako ne radis previse km a opet zelis da te auto dugo sluzi bolje uzeti benzinca! Da kod Hyundaia je bolji benzin stvarno motori su im fantasticni!

Uvijek vozili sa sobom litru ulja (auto je bio kupljen nov), poznata boljka VAG 1.6TDI-a je da voli popit ulje na žalost ne tako malom broju vlasnika. Osim toga ništa posebno. Eh da, ništa posebno... Samo dodat koji decilitar tu i tamo...
Al eto, ja više nikad. Raspitaj se uglavnom. U tom rangu uzmi Meganea dci110; stariji i provjereniji motor te imaju super riješen DPF aka nikad ti se neće upaliti (osim ako se stvarno potrudiš) ili neku Mazdu 3 benzinca, atmosferac sa 120ks i niskom potrošnjom.
EDIT: za Mazdu budeš malo povećao budžet na žalost, sad vidim da su 10, 11 one s 200K km

Uvijek vozili sa sobom litru ulja (auto je bio kupljen nov), poznata boljka VAG 1.6TDI-a je da voli popit ulje na žalost ne tako malom broju vlasnika. Osim toga ništa posebno. Eh da, ništa posebno... Samo dodat koji decilitar tu i tamo...
Al eto, ja više nikad. Raspitaj se uglavnom. U tom rangu uzmi Meganea dci110; stariji i provjereniji motor te imaju super riješen DPF aka nikad ti se neće upaliti (osim ako se stvarno potrudiš) ili neku Mazdu 3 benzinca, atmosferac sa 120ks i niskom potrošnjom.
EDIT: za Mazdu budeš malo povećao budžet na žalost, sad vidim da su 10, 11 one s 200K km
Nema veze s vezom, imam 1.6TDI.
Godišnje radim između 15-20tkm
U 5g od servisa do servisa nikad ni kapi ulja natočio u njega.
Frend kupio Mazdu, nakon mjesec dana otišla letva volana.
Iskreno mislim da bez obzira koji auto kupiš, treba jedna poveća doza sreće prilikom kupovine.

Mazda 3 treći gen je jako problematična kolko sam čuo, a za megane računaj limariju puno prije golfa i elektronika vjv problematičnija.

Mazda 3 treći gen je jako problematična kolko sam čuo, a za megane računaj limariju puno prije golfa i elektronika vjv problematičnija.
Elektronika i Francuzi.
Nuff said..

Mazda 3 treći gen je jako problematična kolko sam čuo, a za megane računaj limariju puno prije golfa i elektronika vjv problematičnija.
Te mazde u toj generaciji imaju benzinske G120 i G165 (isti motori samo je ovaj G120 malo ugusen, inace jedni od najboljih benzinskih motora danasnjice) i zloglasni dizelas CD150 (problemi sa svime i svacime, nebi taj motor nit neprijatelju pozelio), slicno vrijedi i za G105.

Mazda 3 treći gen je jako problematična kolko sam čuo, a za megane računaj limariju puno prije golfa i elektronika vjv problematičnija.
Elektronika i Francuzi.
Nuff said..
Generaliziranje, jedan od auta ko kuće je 8g star Talisman sa skoro 140K km. 0 problema unatoč masaži sjedala, senzorima, kamera, ambilight, radari... što ne mogu reći za Passat koji je više koštao i imao manje opreme. Da li to znači da su svi ovo-ono? NE, Passat je dobar auto isto kao i Talisman. Razlika je u tome kako te zadesi pa uzmeš što ti se više sviđa i da više za planirani budžet. Mislim svjestan sam da je u ex-yu zabranjeno kritizirati neke marke i da su svi francuzi sranje
Želim reći kako te potrefi. Isto kao i ta Mazda, reći na temelju 2 primjera ovo ili ono... Na primjeru 2 folcike što smo imali s navedenim motorom ti mogu reći da je problem. Na servisu su rekli da je službeno to u granicama normale pa smo ih službeno u granicama normale prodali i više nitko ni ne gleda VAG. Mogu reći čovjeku na vlastitom iskustvu i to je to.
Honda Civic koja je od turbo ere miješala ulje i benzin, jedan kolega se kune da je najbolji auto ikada, drugi više nikad Hondu jer mu je počelo smrditi ulje po benzinu i na kraju popravak par tisuća kuna prije cca 2 godine.
Na kraju koji god da odabereš; polovnjak dobro, dobro, provjeriti prije kupnje i još moraš imati sreće kao kad biraš bolju polovicu i to je to.

znaci 1.6TDI motor ne valja?
a za hyundai bolje benzin il?
1.6 je ok motor. Nije živahan, da se preteć ali moraš ga u veće okretaje pod mus. Autoput nije loš, 150 može držat a da ne cvili. Ali 2.0 je baš drugi svijet. Ako možeš razvuć za njega, nećeš požalit. Troši više manje isto, ali kad treba potegnit - potegne. Ali da 1,6 ne valja - bulšit. Motor je u redu.

Vozim 1.6 88kW od 2018 passata, 2015 je godšite. Auto ima 256000km. Zamjenjeni grijači (3kom), akumulator, zadnji amortizeri, kočnice i napravljen veliki servis. A i čini mi se da potroš ulje nakon cca 5000km oko 1-2dc. Ostalo sve super i 5, al jedino kad mi je baš slab je kad idem s familijom na more (ne ide).

https://www.facebook.com/marketplace/item/390916640256521
da li ovaj golf vrijedi 9999e?
koliko da trazim najnizu?

Dosta je to km, al ako je hr auto i ima ispis od nule + kuplung je stavljen probaj se cjenkat. Cijene su opcenito katastrofa za rabljeno, realno ovo ne vrijedi više 6000€ al u ovim uvjetima ja bih isao do 9000 i to teška srca bih davao.

Vozim 1.6 88kW od 2018 passata, 2015 je godšite. Auto ima 256000km. Zamjenjeni grijači (3kom), akumulator, zadnji amortizeri, kočnice i napravljen veliki servis. A i čini mi se da potroš ulje nakon cca 5000km oko 1-2dc. Ostalo sve super i 5, al jedino kad mi je baš slab je kad idem s familijom na more (ne ide).
Jesi razmisljao o stage 1 mapi? 1.6 lijepo ozivi, mnogi ne mogu vjerovat na prvoj voznji nakon mapiranja koja je to razlika na bolje obicnim mapiranjem. Cca 250-300e ulaganje

Vozim 1.6 88kW od 2018 passata, 2015 je godšite. Auto ima 256000km. Zamjenjeni grijači (3kom), akumulator, zadnji amortizeri, kočnice i napravljen veliki servis. A i čini mi se da potroš ulje nakon cca 5000km oko 1-2dc. Ostalo sve super i 5, al jedino kad mi je baš slab je kad idem s familijom na more (ne ide).
Jesi razmisljao o stage 1 mapi? 1.6 lijepo ozivi, mnogi ne mogu vjerovat na prvoj voznji nakon mapiranja koja je to razlika na bolje obicnim mapiranjem. Cca 250-300e ulaganje
Turbina koja je vec pregazila 256tkm svakako ne trebaju dodatna naprezanja

Vozim 1.6 88kW od 2018 passata, 2015 je godšite. Auto ima 256000km. Zamjenjeni grijači (3kom), akumulator, zadnji amortizeri, kočnice i napravljen veliki servis. A i čini mi se da potroš ulje nakon cca 5000km oko 1-2dc. Ostalo sve super i 5, al jedino kad mi je baš slab je kad idem s familijom na more (ne ide).
Jesi razmisljao o stage 1 mapi? 1.6 lijepo ozivi, mnogi ne mogu vjerovat na prvoj voznji nakon mapiranja koja je to razlika na bolje obicnim mapiranjem. Cca 250-300e ulaganje
Ma jesam na početku, al odustao. Sad sam si pustio mira i toći i vozi - uloži ako treba i amen. Na početku dao zatamnit stakla i tako imao ja puno ambicaj za taj auto, al sve skupo (ako želiš pošteno i kako treba), planirao i kuku ugradit i svašata nešto 17" felge, mape... Sve palo u vodu, pa auto ima 256 tisuća. Neću ga još davit sa mapama. Bojim se da ne ubijem motor. Moje osobno mišljenje je: kupit RS, ST, GT, R... tj. sportsku inaćicu auto ako želiš bolje i brže i nemaš brige.
edit: a i ja napravim možda 1000km/g, možda - ostalo žena.

Vozim 1.6 88kW od 2018 passata, 2015 je godšite. Auto ima 256000km. Zamjenjeni grijači (3kom), akumulator, zadnji amortizeri, kočnice i napravljen veliki servis. A i čini mi se da potroš ulje nakon cca 5000km oko 1-2dc. Ostalo sve super i 5, al jedino kad mi je baš slab je kad idem s familijom na more (ne ide).
Jesi razmisljao o stage 1 mapi? 1.6 lijepo ozivi, mnogi ne mogu vjerovat na prvoj voznji nakon mapiranja koja je to razlika na bolje obicnim mapiranjem. Cca 250-300e ulaganje
Turbina koja je vec pregazila 256tkm svakako ne trebaju dodatna naprezanja
A tih 256 jos ako nije 256 nego 456 hhh
Još ako ga neko u šupi mapira sa generičkom mapom bez da ima previše pojma o tome što radi ne bude taj turbo dugo haha
Ti 1.6 motori su u golfu koji je puno manje auto žali Bože, a u Passatu tugica, eventualno ako je DSG pa se vjerojatno ljepše vozi nego manualac.
2.0 je druga priča, pogotovo na otvorenoj cesti, te svakako preporuka u odnosu na 1.6.

Pozdrav momci, također imam 1.6TDI 77kw, ali u G6 i trenutno imam mapu već 50tkm.
Iskreno ne znam gdje vozite svoje aute da vam treba neka konjaža i da ne možete preteć nekog na cesti bez beda, s ovih nekih 120, 130ks maks se da vozit bez beda, također ne znam koliko preko 150, 160kmh vozite na autocesti 1.6 bez problema to održava, a oko 210 ide isto skroz stabilno
Siguran sam da u Passatu ili karavanu 1.6 je jednostavno preslab, a pogotovo natovaren i obitelj unutra Vrbovsko, Ravna Gora u 3 brzini
Iskreno volio bi da je 2.0 150ks plus mapa i pritom DSG, ali to je totalno druga priča... Ima vremena za sve

E da malo mi je žao što nije 2.0, al samo na autocesti - uzbrdo, natovaren ko šipak al... Ovo ovako, žao mi što nije 1.0, ne ganjam ja to - pustilo me. Iskreno ovaj 1.6 ja sam s njim pre........n. Pa kakovi su tek onda ovi Renault, Ford, VW motori 1.0 u Yogeru s sedam ljudi, kolko to dugo može ići?

Pozdrav momci, također imam 1.6TDI 77kw, ali u G6 i trenutno imam mapu već 50tkm.
Iskreno ne znam gdje vozite svoje aute da vam treba neka konjaža i da ne možete preteć nekog na cesti bez beda, s ovih nekih 120, 130ks maks se da vozit bez beda, također ne znam koliko preko 150, 160kmh vozite na autocesti 1.6 bez problema to održava, a oko 210 ide isto skroz stabilno
Siguran sam da u Passatu ili karavanu 1.6 je jednostavno preslab, a pogotovo natovaren i obitelj unutra Vrbovsko, Ravna Gora u 3 brzini
Iskreno volio bi da je 2.0 150ks plus mapa i pritom DSG, ali to je totalno druga priča... Ima vremena za sve
Ne znam koji si ti 1.6 TDI vozio da ide 210 km/h a pogotovo ne stabilno, jedino ako si nizbrdo išao. Vozio sam Škodu Octaviu 1.6 TDI 85kW maksimalno 195 i to je teško mučenje, doduše auto je bio pun stvari. Za 140-160 na autocesti je taman, preko toga ne preporučam, a i fali mu ta 6. brzina.

Pozdrav momci, također imam 1.6TDI 77kw, ali u G6 i trenutno imam mapu već 50tkm.
Iskreno ne znam gdje vozite svoje aute da vam treba neka konjaža i da ne možete preteć nekog na cesti bez beda, s ovih nekih 120, 130ks maks se da vozit bez beda, također ne znam koliko preko 150, 160kmh vozite na autocesti 1.6 bez problema to održava, a oko 210 ide isto skroz stabilno
Siguran sam da u Passatu ili karavanu 1.6 je jednostavno preslab, a pogotovo natovaren i obitelj unutra Vrbovsko, Ravna Gora u 3 brzini
Iskreno volio bi da je 2.0 150ks plus mapa i pritom DSG, ali to je totalno druga priča... Ima vremena za sve
Ne znam koji si ti 1.6 TDI vozio da ide 210 km/h a pogotovo ne stabilno, jedino ako si nizbrdo išao. Vozio sam Škodu Octaviu 1.6 TDI 85kW maksimalno 195 i to je teško mučenje, doduše auto je bio pun stvari. Za 140-160 na autocesti je taman, preko toga ne preporučam, a i fali mu ta 6. brzina.
ja u passatu s 2.0 stabilno do max 180kmh dalje je sve žali bože, i to jos imam sport line s tvrdim ovjesom

Ja sam imao golfa 6 isto 1.6tdi 105ks rekao bi da je oko 140kmh u redu sve preko 160 katastrofa...

Hahaha ocito da ne znam koji sam vozio 1.6 , zivjeli pozdrav

Sa 1.5 dci 110ks,6 brzina jedino sam imao problema s diznama promjenio sam 3.u roku 2.godine.Svaka je 400e tako da nije mala stavka. Drugo sve super, dpf kao da i ne postoji.

Ja imam Audi A3 8V, motor 2.0 TDI 150ks mapiran na stage 1, uredno imam i dalje dpf i egr i iako u originalu auto ide stvarno dobro, ovo je drugi automobil nakon mape, baš kao i Golf 7. Ulaganje me koštalo nekih cca 500€ jer sam mapu radio van RH, uglavnom potrošnja mi se na cca 150km/h smanjila nekih 3-5 deci, ali je auto puno življi i baš fino ima popeglanu krivulju. Ak ćeš pazit na auto ( ne ga gasit nakon žešće vožnje odmah nego ostavit da se ulje ohladi barem minutu u leru i ak ga neš ganjat hladnog do ibera, te redovito radit servise i dat autu što traži za održavanje) motoru ko motoru nema što biti. Naravno pod uvjetom da ne radi se mapa negdje u garaži za 50€. Kao što je netko već spomenuto 1.6 je nakon mape također drugo vozilo.

1.5dci 110ks mapiran na 130ks/300nm iako ne zvuci puno, u praksi je to dosta velika razlika. Elastican je tih 130ks po grafu hvata od 3500okt i drži sve do 4400rpm na tako slabijim motorima 20% povecanje se itekako osjeti. 1.6tdi još veća razlika definitivno se isplati, za 2.0tdi kažu da ne treba pretjerivati sa snagom na stage 1, nekih 180-185max jer se puno griju i visok je EGT već za tih 180 je EGT limiter nešto podignut naspram tvorničkog.

Pošto sam u fazi ispitivanja da konačno kupim nešto mlađi auto u karavan verziji, trenutno vozim Megane 2005, odličan auto i bez problema s limarijom i elektronikom, išao sam ispitati svojeg majstora da mi da preporuku kojeg auta da kupim tak cca do 10 god starosti. Zagledavao sam Golf 7, Passat, Mondeo, Focus..... Rekao mi je da su svi auti tu negdje, nema bolji ili gori auto već sve samo ovisi kako je netko održavao i vozio taj auto kroz tih desetak godina.

Ja imam Audi A3 8V, motor 2.0 TDI 150ks mapiran na stage 1, uredno imam i dalje dpf i egr i iako u originalu auto ide stvarno dobro, ovo je drugi automobil nakon mape, baš kao i Golf 7. Ulaganje me koštalo nekih cca 500€ jer sam mapu radio van RH, uglavnom potrošnja mi se na cca 150km/h smanjila nekih 3-5 deci, ali je auto puno življi i baš fino ima popeglanu krivulju. Ak ćeš pazit na auto ( ne ga gasit nakon žešće vožnje odmah nego ostavit da se ulje ohladi barem minutu u leru i ak ga neš ganjat hladnog do ibera, te redovito radit servise i dat autu što traži za održavanje) motoru ko motoru nema što biti. Naravno pod uvjetom da ne radi se mapa negdje u garaži za 50€. Kao što je netko već spomenuto 1.6 je nakon mape također drugo vozilo.
500e si platio kakvu mapu?
Muha ti u zg za stage1 traži 250e i ima valjke, a većina ih prodaje generičke mape po kojekakvim šupama.

Ja imam Audi A3 8V, motor 2.0 TDI 150ks mapiran na stage 1, uredno imam i dalje dpf i egr i iako u originalu auto ide stvarno dobro, ovo je drugi automobil nakon mape, baš kao i Golf 7. Ulaganje me koštalo nekih cca 500€ jer sam mapu radio van RH, uglavnom potrošnja mi se na cca 150km/h smanjila nekih 3-5 deci, ali je auto puno življi i baš fino ima popeglanu krivulju. Ak ćeš pazit na auto ( ne ga gasit nakon žešće vožnje odmah nego ostavit da se ulje ohladi barem minutu u leru i ak ga neš ganjat hladnog do ibera, te redovito radit servise i dat autu što traži za održavanje) motoru ko motoru nema što biti. Naravno pod uvjetom da ne radi se mapa negdje u garaži za 50€. Kao što je netko već spomenuto 1.6 je nakon mape također drugo vozilo.
500e si platio kakvu mapu?
Muha ti u zg za stage1 traži 250e i ima valjke, a većina ih prodaje generičke mape po kojekakvim šupama.
jel čitaš, van hrv! muha je kao da si na crno dosao po odojke u neku selendru tak da je i kod njega teska šupa, a takva i cijena naravno bez racuna
do sada sam vozio bmw1, platio ga 5k e, zadovoljan sam, ali bi nesto novije...budzet mi je do 10k e i za oko mi je zapeo golf 7...na sto paziti prilikom kupnje, mnogi su mi rekli da se cuvam prevara jer skidaju km na njega (koliko km je ok da je prešao)...?
Osim golfa, koji modeli auta u ovom cjenovnom rangu su dobar omjer cijene i kvalitete? netko mi je rekao da je Hyundai i20 ok