Tonchek uto 3.9.2024 15:47

CUPA i CUNA motori vole trošit ulja. Neki više, neki manje. I zbog toga rade često regeneraciju. Ne znam gdje su fulali kod tih motora, navodno nešto sa karikama. Ako troše vodu a nigdje se ne vidi da curi vjerojatno je u pitanju watercooler, tj. usisna grana koja u sebi ima hlađenje zraka preko vode. Ponekad propusti vodu, obično je nakon dulje vožnje i dok auto odstoji. Imao sam nekoliko slučajeva.

mazy651 uto 3.9.2024 17:09
Tonchek kaže...

CUPA i CUNA motori vole trošit ulja. Neki više, neki manje. I zbog toga rade često regeneraciju. Ne znam gdje su fulali kod tih motora, navodno nešto sa karikama. Ako troše vodu a nigdje se ne vidi da curi vjerojatno je u pitanju watercooler, tj. usisna grana koja u sebi ima hlađenje zraka preko vode. Ponekad propusti vodu, obično je nakon dulje vožnje i dok auto odstoji. Imao sam nekoliko slučajeva.

 Točno, međutim kad nabija tlak u posudu od antifriza i kad se vidi u motornom prostoru da curi oko posude onda je 99 posto dihtung glave, odnosno glava puknuta. 

hahhaajaads uto 3.9.2024 17:14
volegradele kaže...
Dobio ponudu stage 1 400 nm/185 ks..nekako puno mi to..350€..ne mislim na novac

 javi se drivers wishu, reci da bi neku soft mapu zbog manualnog mjenjaca, oni bas rade custom mape a ne genericne.. a i tih 400nm je po meni previse za stock kuplung

passat sri 4.9.2024 00:44
hahhaajaads kaže...
volegradele kaže...
Dobio ponudu stage 1 400 nm/185 ks..nekako puno mi to..350€..ne mislim na novac

 javi se drivers wishu, reci da bi neku soft mapu zbog manualnog mjenjaca, oni bas rade custom mape a ne genericne.. a i tih 400nm je po meni previse za stock kuplung

 Nije previse.

190@420Nm je malo uz granicu jer su EGT prilicno blizu 900C, a ljudi vole tu brojku jer je ista kao tvornicki 2.0 140kw.

180-185 i 400Nm je skroz ok.

klemito pon 3.3.2025 19:59

Ateca, 1.6 tdi, 85kW, motor DDYA, ručni mjenjač 6 brzina.
Na 140kkm promijenjen original set spojke radi puknuća "korpe". Nakon toga motor izgubio snagu, poglavito uzbrdo auto cesta, gdje je tempomat prije u 6. držao 135 km/h na zadanih 137, sad u istim uvjetima na zadanih 137 pao na 124 km/h.
Može li izmjena seta spojke prouzročit "gubitak" snage? Jednomaseni zamašnjak nije promijenjen.