
Golf 7 1.6 TDI


Cuna motor treba izbjegavati, ostalo je sve top, peri deri💪

CUPA i CUNA motori vole trošit ulja. Neki više, neki manje. I zbog toga rade često regeneraciju. Ne znam gdje su fulali kod tih motora, navodno nešto sa karikama. Ako troše vodu a nigdje se ne vidi da curi vjerojatno je u pitanju watercooler, tj. usisna grana koja u sebi ima hlađenje zraka preko vode. Ponekad propusti vodu, obično je nakon dulje vožnje i dok auto odstoji. Imao sam nekoliko slučajeva.
Točno, međutim kad nabija tlak u posudu od antifriza i kad se vidi u motornom prostoru da curi oko posude onda je 99 posto dihtung glave, odnosno glava puknuta.

javi se drivers wishu, reci da bi neku soft mapu zbog manualnog mjenjaca, oni bas rade custom mape a ne genericne.. a i tih 400nm je po meni previse za stock kuplung

javi se drivers wishu, reci da bi neku soft mapu zbog manualnog mjenjaca, oni bas rade custom mape a ne genericne.. a i tih 400nm je po meni previse za stock kuplung
Nije previse.
190@420Nm je malo uz granicu jer su EGT prilicno blizu 900C, a ljudi vole tu brojku jer je ista kao tvornicki 2.0 140kw.
180-185 i 400Nm je skroz ok.

Ateca, 1.6 tdi, 85kW, motor DDYA, ručni mjenjač 6 brzina.
Na 140kkm promijenjen original set spojke radi puknuća "korpe". Nakon toga motor izgubio snagu, poglavito uzbrdo auto cesta, gdje je tempomat prije u 6. držao 135 km/h na zadanih 137, sad u istim uvjetima na zadanih 137 pao na 124 km/h.
Može li izmjena seta spojke prouzročit "gubitak" snage? Jednomaseni zamašnjak nije promijenjen.
CUPA i CUNA motori vole trošit ulja. Neki više, neki manje. I zbog toga rade često regeneraciju. Ne znam gdje su fulali kod tih motora, navodno nešto sa karikama. Ako troše vodu a nigdje se ne vidi da curi vjerojatno je u pitanju watercooler, tj. usisna grana koja u sebi ima hlađenje zraka preko vode. Ponekad propusti vodu, obično je nakon dulje vožnje i dok auto odstoji. Imao sam nekoliko slučajeva.