Toni93 sri 23.2.2011 20:58
hrvatskafarkasevec kaže...

ova BMW ti bas i nije neki primjer jer je prejak i sigurno trosi vise neg neki mali benzinac

 

zasada vozila koja su 100% na struju nisu nesto 

hibridi vec valjaju kao sto je Prius 

ovaj BMW je homemade i to made in croatia

 

 

 

EDIT:taj BMW je trenutno najbrzi elektricni automobil na svijetu

macak ned 10.4.2011 11:52
nick54312 kaže...

I cekaj sad je li on oborio te rekorde ili?

Nije, ali svejedno - svaka čast dečku.

 

Možda bi ipak trebao zanemariti rekorde i posvetiti se prilagođavanju tog sustava za široku upotrebu (npr. da baterija ne zauzima cijeli prtljažnik i cijelu stražnju klupu). Kroz cijeli video se spominje brzina, ali ne sjećam se da sam negdje uočio koliko je vremenski potrebno za punjenje tih baterija. Ili kako se sustav ponaša u nekim drugim uvjetima, npr. na niskim temperaturama.

macak ned 10.4.2011 13:45
luka_cro kaže...
pa rekli su decki na pocetku videa da se fokusiraju samo na brzinu i rekorde...

...što je po meni krivi pristup, jer treba stvoriti isplativ auto za široke mase. Oni, kako sami kažu, nastoje stvoriti automobil koji može konkurirati Ferrariju, Bugattiju i Porscheu, ali - tko će ga kupiti? Tko će biti spreman izdvojiti tolike iznose za 'zujalicu'?

 

luka_cro kaže...

ali mene muci sto postoji neka caka u tome videu, al nemogu je otkriti.

Ne znam na što misliš? Na autonomiju od jedva 200 km? Ili punjenje koje traje satima? Neupotrebljivost na niskim temperaturama?

Joco55 ned 10.4.2011 15:32
macak kaže...
luka_cro kaže...
pa rekli su decki na pocetku videa da se fokusiraju samo na brzinu i rekorde...

...što je po meni krivi pristup, jer treba stvoriti isplativ auto za široke mase. Oni, kako sami kažu, nastoje stvoriti automobil koji može konkurirati Ferrariju, Bugattiju i Porscheu, ali - tko će ga kupiti? Tko će biti spreman izdvojiti tolike iznose za 'zujalicu'?

Pa šta vi mislite da hrpica ljudi može napraviti neki cjenovno prihvatljiv prosječni automobil???

To je zadaća velikih korporacija, a ne entuzijasta!

 

A tko će kupiti neki nabrijani super automobil?  Pa valjda isti ljudi koji ih kupuju i danas, ljudi kojima brzina daje adrenalin i nije im problem izdvojiti određenu sumu novca za takvi automobil.

Toni93 ned 10.4.2011 15:37
nick54312 kaže...

I cekaj sad je li on oborio te rekorde ili?

sluzebno ce ga oboriti sljedecu nedjelju,a on trenutno zna da boljeg od ovoga nema na svijetu.

luka_cro kaže...

Preskupo je to za nas.

 

EDIT. u cemu je caka kod ovog gore videa sa Rimacom?

kakva caka?na sto ciljas?

 

 

inace ovim momcima za zelja napraviti sportski EV a ne EV za siroke mase.oni rade na poboljsavanju baterija i ostalih dijelova za EV

Toni93 ned 10.4.2011 15:39
macak kaže...

Nije, ali svejedno - svaka čast dečku.

 

Možda bi ipak trebao zanemariti rekorde i posvetiti se prilagođavanju tog sustava za široku upotrebu (npr. da baterija ne zauzima cijeli prtljažnik i cijelu stražnju klupu). Kroz cijeli video se spominje brzina, ali ne sjećam se da sam negdje uočio koliko je vremenski potrebno za punjenje tih baterija. Ili kako se sustav ponaša u nekim drugim uvjetima, npr. na niskim temperaturama.

rekao je da na kucnoj struji(220 v) baterije se punu 5-6 sati(ako se nevaram) a na jacim strujama(koje je njemu isporucio HEP jer se nalazi blizu trafostanice) baterija je puna za 15 minuta

 

 

EDIT:pardon zbog duple poruke

 

 

na Rubu znanosti o elektricnim automobilima

http://www.youtube.com/watch?v=zjNjzMi1lpA&feature=related

Toni93 ned 17.4.2011 15:49

i sluzbeno je rimcev bmw najbrzi E-auto na svijetu.

 

nisu ga vukli do maksimuma jer su vec skinuli rekord.vrijeme nesmiju reci jer tako pise u pravilima,vjerovatno ce ga sluzbeno objaviti FIA

nick54312 ned 17.4.2011 15:53

Pozdrav,

evo vidim da su u Hrvatskoj ima za kupit Citroen C-zero samo je malo skup nekoh 35 000 eura. Što vi mislite o njemu?

 

Jel znate koju stranicu gdje su pravili testove sa baterijama za EV?

Humanoid Cro sri 31.8.2011 13:27

mogu reci da bi rijetko ko iskoristio novac za ovako pametnu priliku!al moram reci da covjek ima toliko para da je djelove prevozio u x6(ici),al skidam mu kapu,to sto je on napravio,za to ti treba puno vise pameti neg lova ;)

Sir_Henry_Dale sri 31.8.2011 13:43
Humanoid Cro kaže...

mogu reci da bi rijetko ko iskoristio novac za ovako pametnu priliku!al moram reci da covjek ima toliko para da je djelove prevozio u x6(ici),al skidam mu kapu,to sto je on napravio,za to ti treba puno vise neg lova ;)

financije po nekima i nisu bas ciste.dalje nebih ulazio u raspravu da nebi porijeklo novaca zasjenilo njegov uspjeh

 

 

ja mu skidam kapu do poda.trebalo je imati pun o vise u glavi nego u novcaniku

Jakovp sub 3.9.2011 12:35
teodosije kaže...

zasto pobogu seriski el.auti moraju biti ružni.

 

Što samo ne zamjenu motor i malo   modifikuju šta treba.

 

 

Razlozi su duboko skriveni, ima veze s naftnim lobijima, vidiš da se jako sporo probijaju, i prije je bilo pokušaja, ali su propali, tj bojktirani su.

 

Sad se ide jako polako, pa ćemo vidjet šta će biti, uglavnom svaki proizvođač auta ima bar neki električni prototip gotov.

 

(valjda oni znaju bolje od nas koliko još nafte ima hehe)

Humanoid Cro ned 4.9.2011 09:42

danasnja moderna mafija (ovi sta trguju gorivom),ako cuju da izbacujes auto elektricni (u vecu proizvodnju) , nema te u roku od par dana,ovaj koji je najavio vozilo to nes cuti ni "a" vise od njega,i nece se proizvodit auto!

teodosije ned 4.9.2011 15:32

što vredi što su na tržištu kad ih niko nemože prijuštiti.Postali su samo hir za bogate i slavne koji ko fol kupe el.auto pa ih se onda treba proglasiti svetim

 

 

Sir_Henry_Dale ned 4.9.2011 15:53
teodosije kaže...

što vredi što su na tržištu kad ih niko nemože prijuštiti.Postali su samo hir za bogate i slavne koji ko fol kupe el.auto pa ih se onda treba proglasiti svetim

 

 

elektrika je relativno novi pojam na trzistu automobila.naftni lobiji sprijecavaju brze sirenje pa je i samim time cijena veca

 

danas se za par tisuca eura benzinac moze pretvorit u elektricno vozilo.treba samo znanja,strpljenja i bez velikih ocekivanja.ako se zeli jos jeftinije moze se ici na e-bicikl koji mogu zamjenit sve mopede na cesti(i cijenom i potrosnjom)

Jakovp ned 4.9.2011 16:14
teodosije kaže...

što vredi što su na tržištu kad ih niko nemože prijuštiti.Postali su samo hir za bogate i slavne koji ko fol kupe el.auto pa ih se onda treba proglasiti svetim

 

 

Vrijedi jer praktički ne plaćaš energent i servis, dakle brzo ti se isplati, a užitak u vožnji je neprocjenjiv.

Sir_Henry_Dale kaže...
teodosije kaže...

što vredi što su na tržištu kad ih niko nemože prijuštiti.Postali su samo hir za bogate i slavne koji ko fol kupe el.auto pa ih se onda treba proglasiti svetim

 

 

elektrika je relativno novi pojam na trzistu automobila.naftni lobiji sprijecavaju brze sirenje pa je i samim time cijena veca

 

danas se za par tisuca eura benzinac moze pretvorit u elektricno vozilo.treba samo znanja,strpljenja i bez velikih ocekivanja.ako se zeli jos jeftinije moze se ici na e-bicikl koji mogu zamjenit sve mopede na cesti(i cijenom i potrosnjom)

Tako je, el.bicikli su odlična zamjena za glasne i smrdljive skutere.

bed ned 4.9.2011 16:22
Sir_Henry_Dale kaže...

elektrika je relativno novi pojam na trzistu automobila.naftni lobiji sprijecavaju brze sirenje pa je i samim time cijena veca

Aha, relativno novo, od 1828-e. Bum od 1900-1918-te. Novi pojam..

 

Sir_Henry_Dale ned 4.9.2011 16:42
bed kaže...

Aha, relativno novo, od 1828-e. Bum od 1900-1918-te. Novi pojam..

 

smatra sam pod elektriku na elektriku u automobilu.

 

naftni lobij je toliko gusi da je u automobilskoj industriji relativno novi pojam

Sir_Henry_Dale ned 4.9.2011 17:45
piksic kaže...

Ovaj BMW je ruzan.

BMW nije napravljen da bi estetski bio napredan tj.da bi ga se prodalo,on je napravljen da bi se s njime pobjedivalo i na njemu razvijala daljna tehnologija

teodosije ned 4.9.2011 18:29
Sir_Henry_Dale kaže...
bed kaže...

Aha, relativno novo, od 1828-e. Bum od 1900-1918-te. Novi pojam..

 

smatra sam pod elektriku na elektriku u automobilu.

 

naftni lobij je toliko gusi da je u automobilskoj industriji relativno novi pojam

  po mojim saznanjima prvi auti su bili na struju