Električna vozila
ova BMW ti bas i nije neki primjer jer je prejak i sigurno trosi vise neg neki mali benzinac
zasada vozila koja su 100% na struju nisu nesto
hibridi vec valjaju kao sto je Prius
ova BMW ti bas i nije neki primjer jer je prejak i sigurno trosi vise neg neki mali benzinac
zasada vozila koja su 100% na struju nisu nesto
hibridi vec valjaju kao sto je Prius
ovaj BMW je homemade i to made in croatia
EDIT:taj BMW je trenutno najbrzi elektricni automobil na svijetu
prilog u emisiji mijenjam svijet o elektricnom autu made in croatia
prilog u emisiji mijenjam svijet o elektricnom autu made in croatia
I cekaj sad je li on oborio te rekorde ili?
Preskupo je to za nas.
EDIT. u cemu je caka kod ovog gore videa sa Rimacom?
I cekaj sad je li on oborio te rekorde ili?
Nije, ali svejedno - svaka čast dečku.
Možda bi ipak trebao zanemariti rekorde i posvetiti se prilagođavanju tog sustava za široku upotrebu (npr. da baterija ne zauzima cijeli prtljažnik i cijelu stražnju klupu). Kroz cijeli video se spominje brzina, ali ne sjećam se da sam negdje uočio koliko je vremenski potrebno za punjenje tih baterija. Ili kako se sustav ponaša u nekim drugim uvjetima, npr. na niskim temperaturama.
pa rekli su decki na pocetku videa da se fokusiraju samo na brzinu i rekorde.
ali mene muci sto postoji neka caka u tome videu, al nemogu je otkriti.
...što je po meni krivi pristup, jer treba stvoriti isplativ auto za široke mase. Oni, kako sami kažu, nastoje stvoriti automobil koji može konkurirati Ferrariju, Bugattiju i Porscheu, ali - tko će ga kupiti? Tko će biti spreman izdvojiti tolike iznose za 'zujalicu'?
ali mene muci sto postoji neka caka u tome videu, al nemogu je otkriti.
Ne znam na što misliš? Na autonomiju od jedva 200 km? Ili punjenje koje traje satima? Neupotrebljivost na niskim temperaturama?
...što je po meni krivi pristup, jer treba stvoriti isplativ auto za široke mase. Oni, kako sami kažu, nastoje stvoriti automobil koji može konkurirati Ferrariju, Bugattiju i Porscheu, ali - tko će ga kupiti? Tko će biti spreman izdvojiti tolike iznose za 'zujalicu'?
Pa šta vi mislite da hrpica ljudi može napraviti neki cjenovno prihvatljiv prosječni automobil???
To je zadaća velikih korporacija, a ne entuzijasta!
A tko će kupiti neki nabrijani super automobil? Pa valjda isti ljudi koji ih kupuju i danas, ljudi kojima brzina daje adrenalin i nije im problem izdvojiti određenu sumu novca za takvi automobil.
I cekaj sad je li on oborio te rekorde ili?
sluzebno ce ga oboriti sljedecu nedjelju,a on trenutno zna da boljeg od ovoga nema na svijetu.
Preskupo je to za nas.
EDIT. u cemu je caka kod ovog gore videa sa Rimacom?
kakva caka?na sto ciljas?
inace ovim momcima za zelja napraviti sportski EV a ne EV za siroke mase.oni rade na poboljsavanju baterija i ostalih dijelova za EV
Nije, ali svejedno - svaka čast dečku.
Možda bi ipak trebao zanemariti rekorde i posvetiti se prilagođavanju tog sustava za široku upotrebu (npr. da baterija ne zauzima cijeli prtljažnik i cijelu stražnju klupu). Kroz cijeli video se spominje brzina, ali ne sjećam se da sam negdje uočio koliko je vremenski potrebno za punjenje tih baterija. Ili kako se sustav ponaša u nekim drugim uvjetima, npr. na niskim temperaturama.
rekao je da na kucnoj struji(220 v) baterije se punu 5-6 sati(ako se nevaram) a na jacim strujama(koje je njemu isporucio HEP jer se nalazi blizu trafostanice) baterija je puna za 15 minuta
EDIT:pardon zbog duple poruke
na Rubu znanosti o elektricnim automobilima
i sluzbeno je rimcev bmw najbrzi E-auto na svijetu.
nisu ga vukli do maksimuma jer su vec skinuli rekord.vrijeme nesmiju reci jer tako pise u pravilima,vjerovatno ce ga sluzbeno objaviti FIA
Pozdrav,
evo vidim da su u Hrvatskoj ima za kupit Citroen C-zero samo je malo skup nekoh 35 000 eura. Što vi mislite o njemu?
Jel znate koju stranicu gdje su pravili testove sa baterijama za EV?
evo jedna tema u kojoj se pricalo o ovom autu
mogu reci da bi rijetko ko iskoristio novac za ovako pametnu priliku!al moram reci da covjek ima toliko para da je djelove prevozio u x6(ici),al skidam mu kapu,to sto je on napravio,za to ti treba puno vise pameti neg lova ;)
mogu reci da bi rijetko ko iskoristio novac za ovako pametnu priliku!al moram reci da covjek ima toliko para da je djelove prevozio u x6(ici),al skidam mu kapu,to sto je on napravio,za to ti treba puno vise neg lova ;)
financije po nekima i nisu bas ciste.dalje nebih ulazio u raspravu da nebi porijeklo novaca zasjenilo njegov uspjeh
ja mu skidam kapu do poda.trebalo je imati pun o vise u glavi nego u novcaniku
zasto pobogu seriski el.auti moraju biti ružni.
Što samo ne zamjenu motor i malo modifikuju šta treba.
zasto pobogu seriski el.auti moraju biti ružni.
Što samo ne zamjenu motor i malo modifikuju šta treba.
Razlozi su duboko skriveni, ima veze s naftnim lobijima, vidiš da se jako sporo probijaju, i prije je bilo pokušaja, ali su propali, tj bojktirani su.
Sad se ide jako polako, pa ćemo vidjet šta će biti, uglavnom svaki proizvođač auta ima bar neki električni prototip gotov.
(valjda oni znaju bolje od nas koliko još nafte ima hehe)
danasnja moderna mafija (ovi sta trguju gorivom),ako cuju da izbacujes auto elektricni (u vecu proizvodnju) , nema te u roku od par dana,ovaj koji je najavio vozilo to nes cuti ni "a" vise od njega,i nece se proizvodit auto!
Pa dobro, nije to sada tako drasticno, vidis da Citroen i Nissam vec imaju serijski model koji vec sada mozes kupit. Prije je to bilo vise izrazeno.
što vredi što su na tržištu kad ih niko nemože prijuštiti.Postali su samo hir za bogate i slavne koji ko fol kupe el.auto pa ih se onda treba proglasiti svetim
što vredi što su na tržištu kad ih niko nemože prijuštiti.Postali su samo hir za bogate i slavne koji ko fol kupe el.auto pa ih se onda treba proglasiti svetim
elektrika je relativno novi pojam na trzistu automobila.naftni lobiji sprijecavaju brze sirenje pa je i samim time cijena veca
danas se za par tisuca eura benzinac moze pretvorit u elektricno vozilo.treba samo znanja,strpljenja i bez velikih ocekivanja.ako se zeli jos jeftinije moze se ici na e-bicikl koji mogu zamjenit sve mopede na cesti(i cijenom i potrosnjom)
što vredi što su na tržištu kad ih niko nemože prijuštiti.Postali su samo hir za bogate i slavne koji ko fol kupe el.auto pa ih se onda treba proglasiti svetim
Vrijedi jer praktički ne plaćaš energent i servis, dakle brzo ti se isplati, a užitak u vožnji je neprocjenjiv.
što vredi što su na tržištu kad ih niko nemože prijuštiti.Postali su samo hir za bogate i slavne koji ko fol kupe el.auto pa ih se onda treba proglasiti svetim
elektrika je relativno novi pojam na trzistu automobila.naftni lobiji sprijecavaju brze sirenje pa je i samim time cijena veca
danas se za par tisuca eura benzinac moze pretvorit u elektricno vozilo.treba samo znanja,strpljenja i bez velikih ocekivanja.ako se zeli jos jeftinije moze se ici na e-bicikl koji mogu zamjenit sve mopede na cesti(i cijenom i potrosnjom)
Tako je, el.bicikli su odlična zamjena za glasne i smrdljive skutere.
elektrika je relativno novi pojam na trzistu automobila.naftni lobiji sprijecavaju brze sirenje pa je i samim time cijena veca
Aha, relativno novo, od 1828-e. Bum od 1900-1918-te. Novi pojam..
Aha, relativno novo, od 1828-e. Bum od 1900-1918-te. Novi pojam..
smatra sam pod elektriku na elektriku u automobilu.
naftni lobij je toliko gusi da je u automobilskoj industriji relativno novi pojam
Ovaj BMW je ruzan.
Ovaj BMW je ruzan.
BMW nije napravljen da bi estetski bio napredan tj.da bi ga se prodalo,on je napravljen da bi se s njime pobjedivalo i na njemu razvijala daljna tehnologija
Aha, relativno novo, od 1828-e. Bum od 1900-1918-te. Novi pojam..
smatra sam pod elektriku na elektriku u automobilu.
naftni lobij je toliko gusi da je u automobilskoj industriji relativno novi pojam
po mojim saznanjima prvi auti su bili na struju
sto kazete na elektricna vozila?po meni je to buducnost i tom bi se trebali okrenut
ova zadnja dva bicikla na 100 km potrose 2 kn
dok ovaj elektricni BMW ima puno brzi okretni moment od benzinca
za vise informacija posjetite artasov forum,njihovu sluzbenu stranicu ili stranicu tvoraca bicikala sa dolje navedenih slika