
Youtuber "testom Ptice Trkačice" istaknuo kada je
Vezano uz: Youtuber "testom Ptice Trkačice" istaknuo kada je


Pa ne znam uopce cemu usporedba. Mala beba vidi da je lidar daleko bolja opcija. I bez naslikanog zida. Kamere ne vide po magli i jacoj kisi, a onda ti je i najpotrebniji asistent. Tu po meni prica pocinje i prestaje.

ali LiDAR nije blagoslovljen po Sv. Elonu Mošusnom te ga on nije svojom čudotvornom rukom stavio u Teslu te je stoga LiDAR golo govno na kiši, a ovaj YT recenzent mućki đubrivoje...

Problem nacrtanih cesta je toliko čest da neznam kako je uopće moguće da neki proizvođač ne vodi računa o tome. Isto vrijedi i za jurenje punom brzinom kroz maglu, dim ili prolom oblaka.
Izgleda da svi pokušavaju zaraditi na valu mržnje prema Musku.
Što se tiče lidara, nepotreban je u 99,999% slučajeva. Osim toga je skup za proizvodnju, zahtjeva posebni softver i složen je za integraciju s ostalim sigurnosnim sustavima.
Puno korisnije i jeftinije bi bilo da kamere imaju IR mogućnosti kako bi prepoznale pješake i životinje pokraj ceste u mraku ili magli. Predviđanje njihovog kretanja bi spasilo živote.

Kome uopće treba autonomna vožnja i čemu forsiranje iste?
Tko je zaključio da to treba ljudima, jer ja ne znam tko je toliko lud da prepusti kompjuteru da upravlja i radi nekakve procjene za njega.
To sranje neće nikada zaživiti jer je bezbroj potencijalnih i nerješivih problema, i pustit autonoman auto u promet sa živim vozačima je žešća debilana.
To bi eventualno moglo raditi da se napravi potpuno novi grad, infrastruktorno podešen za autonomne aute, da je svaki auto u prometu autonoman i spojen na mrežu koja sve nadgleda i upravlja.
Ovako je to najobičniji gimmick i radije bi da me vozi pijani nepalac s lažnom vozačkom nego softver koje ne razlikuje žuto svjetlo na semaforu od mjeseca na nebu.

Sve su to manje greške koje se mogu dogoditi i čovjeku. Više me muči kad te jednog dana neće pustiti u vozilo uz obrazloženje "Sorry Dave ali nemreš unutra da ne sjebeš misiju", a šljem ti ostao unutra na zadnjem sjedalu.

Trebali su staviti niski nadvožnjak od stiropora visine prikolice šlepera. Tesla se nebi zaustavio i zakvačio bi nadvožnjak - u praksi postane kabrio.
Ako se Mirko S. Zlikovski (btw. što nije Đuro, a ne Mirko), koji je genije, zaleti u nacrtani tunel kako neće Tesla koja nije genije?