
Youtuber "testom Ptice Trkačice" istaknuo kada je
Vezano uz: Youtuber "testom Ptice Trkačice" istaknuo kada je


Pa ne znam uopce cemu usporedba. Mala beba vidi da je lidar daleko bolja opcija. I bez naslikanog zida. Kamere ne vide po magli i jacoj kisi, a onda ti je i najpotrebniji asistent. Tu po meni prica pocinje i prestaje.

ali LiDAR nije blagoslovljen po Sv. Elonu Mošusnom te ga on nije svojom čudotvornom rukom stavio u Teslu te je stoga LiDAR golo govno na kiši, a ovaj YT recenzent mućki đubrivoje...

Problem nacrtanih cesta je toliko čest da neznam kako je uopće moguće da neki proizvođač ne vodi računa o tome. Isto vrijedi i za jurenje punom brzinom kroz maglu, dim ili prolom oblaka.
Izgleda da svi pokušavaju zaraditi na valu mržnje prema Musku.
Što se tiče lidara, nepotreban je u 99,999% slučajeva. Osim toga je skup za proizvodnju, zahtjeva posebni softver i složen je za integraciju s ostalim sigurnosnim sustavima.
Puno korisnije i jeftinije bi bilo da kamere imaju IR mogućnosti kako bi prepoznale pješake i životinje pokraj ceste u mraku ili magli. Predviđanje njihovog kretanja bi spasilo živote.

Kome uopće treba autonomna vožnja i čemu forsiranje iste?
Tko je zaključio da to treba ljudima, jer ja ne znam tko je toliko lud da prepusti kompjuteru da upravlja i radi nekakve procjene za njega.
To sranje neće nikada zaživiti jer je bezbroj potencijalnih i nerješivih problema, i pustit autonoman auto u promet sa živim vozačima je žešća debilana.
To bi eventualno moglo raditi da se napravi potpuno novi grad, infrastruktorno podešen za autonomne aute, da je svaki auto u prometu autonoman i spojen na mrežu koja sve nadgleda i upravlja.
Ovako je to najobičniji gimmick i radije bi da me vozi pijani nepalac s lažnom vozačkom nego softver koje ne razlikuje žuto svjetlo na semaforu od mjeseca na nebu.

Sve su to manje greške koje se mogu dogoditi i čovjeku. Više me muči kad te jednog dana neće pustiti u vozilo uz obrazloženje "Sorry Dave ali nemreš unutra da ne sjebeš misiju", a šljem ti ostao unutra na zadnjem sjedalu.

Trebali su staviti niski nadvožnjak od stiropora visine prikolice šlepera. Tesla se nebi zaustavio i zakvačio bi nadvožnjak - u praksi postane kabrio.

Kome uopće treba autonomna vožnja i čemu forsiranje iste?
Tko je zaključio da to treba ljudima, jer ja ne znam tko je toliko lud da prepusti kompjuteru da upravlja i radi nekakve procjene za njega.
To sranje neće nikada zaživiti jer je bezbroj potencijalnih i nerješivih problema, i pustit autonoman auto u promet sa živim vozačima je žešća debilana.
To bi eventualno moglo raditi da se napravi potpuno novi grad, infrastruktorno podešen za autonomne aute, da je svaki auto u prometu autonoman i spojen na mrežu koja sve nadgleda i upravlja.
Ovako je to najobičniji gimmick i radije bi da me vozi pijani nepalac s lažnom vozačkom nego softver koje ne razlikuje žuto svjetlo na semaforu od mjeseca na nebu.
Trenutno da.
Ali, ako smo u nekoliko godina došli od toga da ne postoji ni jedno autonomno vozilo, do toga da već milijuni vozila imaju mogućnost da klikom na tipku vozilo samo vozi po cestama.. to samo može značiti da ćemo za koju godinu imati AI koji će u vožnji biti bolji od ljudi u svakom pogledu - prepoznavanju situacije, brzini reakcije, izračunavanju svih mogućih ishoda i prije nego se dogode, kamere, lidar...
Koju god situaciju zamisliš, AI se može naučiti reagirati - i nakon dovoljno iteracija - bolje od čovjeka.
A razlog? Pa kak i uvijek - lijenost vozača + sigurnost u prometu (kako god ta "sigurnost" trenutno izgleda)
Zašto ima sve više voziila s automatskim mejnjačem? Jer su ljudi lijeni. Daj zamisli da ne moramo ni držat volan i gledat na cestu, gdje ćeš više sreće.

Joj kad si dotako se mjenjača evo kuknja. Supruzi i meni je baš bila tlaka kad smo s 5 brzina prešli na avto sa 7 brzina.
Oboje smo pizdili u gradskoj vožnji što nismo kupili automatik. Eto navikli smo se nakon par mjeseci ali bilo bi lijepo bez mjenjača.
Ako se Mirko S. Zlikovski (btw. što nije Đuro, a ne Mirko), koji je genije, zaleti u nacrtani tunel kako neće Tesla koja nije genije?