
Problem - oštećena guma


Bolje promjeni, eventualno mozes vulanizera pitati dali se može popraviti iako ako je bocno ide to teze, bar si vozio 1 sezonu ja kad sam kupio novi auto nakon 2mj podero bocno gumu a jedna kosta 120e

Bolje promjeni, eventualno mozes vulanizera pitati dali se može popraviti iako ako je bocno ide to teze, bar si vozio 1 sezonu ja kad sam kupio novi auto nakon 2mj podero bocno gumu a jedna kosta 120e
Onda moram promjenit obje prednje što ne

Pa ako nades istu nemoras cesto ima za kupiti bas takva ista..

Pa nije bitno jel ima za kupit isti model gume, problem je što mu je jedna sad potrošena, a drugu bi stavio novu, kako to ne shvaćaš.
Pravilo je da se gume mjenjaju u paru, ali svakako je to najbolje pitati kod vulkanizera, a ne ovdje.

Pa nije bitno jel ima za kupit isti model gume, problem je što mu je jedna sad potrošena, a drugu bi stavio novu, kako to ne shvaćaš.
Pravilo je da se gume mjenjaju u paru, ali svakako je to najbolje pitati kod vulkanizera, a ne ovdje.
Tako je, a problem mi je malo što je guma ta skupa, 205 45 r17 MS kosta min 650 kn na više, ove koje imam su 1100 kn komad, znaci 2200 kn + rad, ali ne znam dali još moram u servisu platiti onda da mi unesu u računalo novu postavku za tlak u gumama jer auto ima onaj senzor koji prati tlak u gumama pa ne znam dali ce se to upaliti kada promjenim prednje 2 gume recimo ili sve 4. Nisam do sada mjenjao gume na autu, nov je.

Tako je i meni bilo sa gumom i jedan vulkanizer mi je rekao da ju ne želi krpat jer nije sigurno, drugi ju je htio zakrpat ali za 200 kn korištenjem metode "čep" za koju baš i nisam skužio što je radio a treći mi ju zakrpao metodom hladne vulkanizacije za 50 kn. Ali sam ju brzo mijenjao jer je već bila starija pa sam ju zakrpao samo eto da izdrži par mjeseci... uglavnom, odvezi gumu vulkanizeru i on će ti objasnit sve opcije i dal može ili ne može

Pa jel nemozes taj senzor sam namjestiti ja u svojoj mazdi imam tipku kad napumpam gume stisnem da snimi koliki je tlak trenutno pa kad padne sa recimo 2.3 na 2.2 pisti senzor. Ako guma nije puno potrošna moze promjeniti samo jedna ali treba vidjeti najbolje kod vulanizera koja je najbolja opcija, bocno krpanje nerade mnogi posto narusava sigurnost tako je meni objsnjeno.

Koji je auto uopće u pitanju? Kao sto kolega iznad kaze moras imat tipku za reset, ako ne znas imaš na yt brdo tutoriala kako se resetira upozorenje, samo upisi marku auta i how to reset tyre pressure

Posjeti vulkanizera, no ne bi smjelo biti problem jer je to samo vanjski plašt gume, guma je komplet isprepletena žicama (sajlama), ako one nisu rasječene, sve bi trebalo biti u redu. Mi smo na kamionima znali poguliti toliko da žica bude vidljiva (npr. na kamen po makadamu), no nikakvih problema, redovno odvozi svoj vijek. Problem je ako se napravi bruh (kao balon), to se skida odmah jer je tu došlo do prijeloma sajle/žice i pitanje je trenutka kad će eksplodirati.
Odi do vulkanizera, mirno ćeš spavati (a i ja, da ne ubiješ sebe i nekoga jer si vozio s gumom koja je za baciti)

Koji je auto uopće u pitanju? Kao sto kolega iznad kaze moras imat tipku za reset, ako ne znas imaš na yt brdo tutoriala kako se resetira upozorenje, samo upisi marku auta i how to reset tyre pressure
Clio 1.5 2016

Pa jel nemozes taj senzor sam namjestiti ja u svojoj mazdi imam tipku kad napumpam gume stisnem da snimi koliki je tlak trenutno pa kad padne sa recimo 2.3 na 2.2 pisti senzor. Ako guma nije puno potrošna moze promjeniti samo jedna ali treba vidjeti najbolje kod vulanizera koja je najbolja opcija, bocno krpanje nerade mnogi posto narusava sigurnost tako je meni objsnjeno.
Uzeo sam 4 gume za 4400 kn i cekam da dodu, ove cu ostavit za zimu jer su MS, a ove nove su ljetne.

Posjeti vulkanizera, no ne bi smjelo biti problem jer je to samo vanjski plašt gume, guma je komplet isprepletena žicama (sajlama), ako one nisu rasječene, sve bi trebalo biti u redu. Mi smo na kamionima znali poguliti toliko da žica bude vidljiva (npr. na kamen po makadamu), no nikakvih problema, redovno odvozi svoj vijek. Problem je ako se napravi bruh (kao balon), to se skida odmah jer je tu došlo do prijeloma sajle/žice i pitanje je trenutka kad će eksplodirati.
Odi do vulkanizera, mirno ćeš spavati (a i ja, da ne ubiješ sebe i nekoga jer si vozio s gumom koja je za baciti)
U bočnoj stijenci je u pravilu platno i guma je tanka, a ovakvo oštečenje, kad i ako ne ošteti platno, može ga izložiti zraku i vlazi, pa brže propada.
Pozdrav
Imam jedan problem. Guma stara 1 sezonu koja je kao nova (nemam sliku trenutno) odjednom ima cca 0,5cm rupu. Znači kao da je netko nožem izrezao dio gume i to onako zaista dosta. Očito je nešto oštetilo gumu i strah me što da radim. Znači gume su inače u tip-top stanju, ali prednja lijeva sada ima zaista otkinut komad 2cm promjer, dubina i do 0,5cm kao da je otkinut dio. Može li to biti problem? Rupa nije na dijelu koji ide preko ceste dok se voziš nego sa bočne strane.
Dali da to pod hitno promjenim ?