Uredski alati

Outlook 2019 - problem s certifikatima servera

passmaslom sub 15.10.2022 21:05

Već duže vrijeme imam problem s Outlook 2019 da mi prilikom otvaranja kad krene skidati/slati mailove iskoči prozor kojim me obavještava kako certifikat za server kojem pristupam ne može biti provjeren (vidi 1. screenshot u attachmentu).

Ukoliko kliknem "Yes", Outlook uredno pristupi serveru.

Ako kliknem "View Certificate" dobijem prikaz podataka o certifikatu i opciju da ga instaliram (vidi 2. screenshot u attachmentu).

Ako ga odlučim instalirati, mogu spremiti pod trenutnog usera (current user) ili na stroj (local machine). (vidi 3. screenshot u attachmentu)

 

Što god odabrao, tj. ako u prvom koraku stisnem Yes ili kasnije instaliram certifikat i bez obzira koju lokaciju odaberem, nakon restarta Outlooka opet ću dobiti obavijest iz 1. screenshota.

 

Problem je za POP servere:

xnet.hr

t-com.hr

iskon.hr

 

IMAP serveri (gmail.com) i Exchange serveri (outlook.com) ne prijavljuju problem.

 

Isti problem imam i na drugom kompu s Outlook 2021 i Win11.

 

Ima li netko ideju kako to riješiti?

 

zelenapaprika sub 15.10.2022 22:20
passmaslom kaže...

Već duže vrijeme imam problem s Outlook 2019 da mi prilikom otvaranja kad krene skidati/slati mailove iskoči prozor kojim me obavještava kako certifikat za server kojem pristupam ne može biti provjeren (vidi 1. screenshot u attachmentu).

Ukoliko kliknem "Yes", Outlook uredno pristupi serveru.

Ako kliknem "View Certificate" dobijem prikaz podataka o certifikatu i opciju da ga instaliram (vidi 2. screenshot u attachmentu).

Ako ga odlučim instalirati, mogu spremiti pod trenutnog usera (current user) ili na stroj (local machine). (vidi 3. screenshot u attachmentu)

 

Što god odabrao, tj. ako u prvom koraku stisnem Yes ili kasnije instaliram certifikat i bez obzira koju lokaciju odaberem, nakon restarta Outlooka opet ću dobiti obavijest iz 1. screenshota.

 

Problem je za POP servere:

xnet.hr

t-com.hr

iskon.hr

 

IMAP serveri (gmail.com) i Exchange serveri (outlook.com) ne prijavljuju problem.

 

Isti problem imam i na drugom kompu s Outlook 2021 i Win11.

 

Ima li netko ideju kako to riješiti?

 

 U slučaju HT-a pokušaj uskladiti domene dolaznog servera sa domenom svoje e-mail adrese. Ako koristiš @xx.ht.hr u e-mail adresu, neka ti serveri budu s tom domenom (ht.hr), ako je u adresi xx.t-com.hr, onda koristi t-com.hr.

 

Inače, imam dojam da je HT-u e-mail zadnja rupa na svirali (tako se to kaže). Imaju ga, ali je toliko zastario i zmrdan da je to čudo.