Televizori

TCL Mini LED problem sa ekranom

KoRn1337 sri 8.12.2021 21:48

Pozdrav ljudi,

na black friday sam kupio TV u pevex webshopu, riječ je o TCL 65C825 MINI Led tv-u. Uglavnom TV je stručno raspakiran, stručno stavljen na postolje i na komodu gdje bi stajao, uštekam ga u struju i vidim artifakte na ekranu i doslovno se šokiram. Čekao sam ga 10 dana, danas je došao i eto cijeli dan mi je uništio.Eh sada, ono što me zanima je ako netko zna njihovu proceduru, uvažavaju li reklamacije ili traže dlaku u jajetu i sve moguće stvari kako mi ne bi priznali jamstvo. Želim čuti Vaša mišljenja i jako bih bio zahvalan na tome. Napominjem da TV nije pao niti je bio naslonjen na ekran i slične stvari. 100% sam bio pedantan i stručan u vezi otpakiravanja itd.

Slike

Blackcastle sri 8.12.2021 21:52

Inače se neki dan tu na forumu neki lik žalio na artifakte na phlips isto kupljen u pevecu.Ovo je inače za odmah povrat i reklamaciju...u roku od 14 dana im možeš vratiti proizvod i tražiti novi ili povrat novaca!!!Ako nisi bacio kutiju odmah ga stavi u nju i nazad u pevec!!!Inače ovo bi trebala biti dobra telka

CroVandal čet 9.12.2021 08:00

Samo zamjeni za drugi jbg. Desava se u transportu malo jace lupi kutija negdje i to je to. Inace imam 60" TCL vec 4. godinu radi bez greske dok mi je 3x skuplji samsung otisao 3 dana nakon garancije i nisu mi priznali garanciju...

mariolla79 čet 9.12.2021 08:30

Neces imat problema s pevexom...ja sam vrqcao isti dan 2 mikrovalne od gorenja na akciji su bile..s 1200 na 650..jedna kad sam dosao je bila udubljana s gornje strane,a druga kad sam ju spojio i ukljucio za probu bacala iskre unutra gdje je stakleni tanjur...vratio obje uz trosak benzina za 80km vozikanja 4 puta iza zapresica do jankomira..dobio povrat nakon 3 dana..nakraju uzeo samsung u sd koju sam imao stariji model 6 godina,ova sad radi ko urica..i da drugi puta kad sam se vratio 2 ljudi je vracalo philips tv natrag jedan nakon 5 dana drugi nakon jedno 20..ovaj nakon 5 dana je krepao sam od sebe

KoRn1337 pon 3.1.2022 22:55

Nazalost servis s kojim TCL ima ugovor ne priznaje jamstvo za ovaj slučaj i ne preostaje mi ništa osim podići tužbu za ovo, eh sad koliko će mi se to isplatiti stvarno mi nije bitno. Jednostavno želim ici u rizik i tuziti ih jer ja TV nisam oštetio niti bilo šta slično.
Bit ce zaebano, ali ne mogu jednostavno preći preko toga da su mi poslali oštećen TV.

love2ml86 uto 4.1.2022 01:13
KoRn1337 kaže...
Nazalost servis s kojim TCL ima ugovor ne priznaje jamstvo za ovaj slučaj i ne preostaje mi ništa osim podići tužbu za ovo, eh sad koliko će mi se to isplatiti stvarno mi nije bitno. Jednostavno želim ici u rizik i tuziti ih jer ja TV nisam oštetio niti bilo šta slično.
Bit ce zaebano, ali ne mogu jednostavno preći preko toga da su mi poslali oštećen TV.

Sretno!

Marko :D uto 4.1.2022 01:57

Upravo iz tog razloga tehniku, posebno televizore, nikada ne kupujem preko webshopa. Osobno se uputim u poslovnicu i tamo kupim jer se tamo kutija otvara i provjerava ima li televizor nekakvih oštećenja, bar je tako bilo u mom slučaju u Emmezeti.

 

Pevex je možda poslao ispravan televizor, pa se on oštetio kod dostavljačke službe. Ima li kakvih oštećenja na kutiji?

KoRn1337 uto 4.1.2022 04:14

nije bilo nekih znacajnih ostecenja na ambalazi, jedino sto me brine je zasto je toliko selotejpa bilo na ekranu poljepljeno i to ne oni koji se lako odljepljuju nego dosta jaki oni ( na yt unboxing videu nema toliko tejpa). Ne znam što činiti lud sam u vezi toga a fakat sam pazio na svaku sitnicu pri otpakiravanju i svemu.

Havo uto 4.1.2022 08:07

Pritisni prodavača, odnosno Pevex, tv je prenov da bi to bio problem servisa.

 

Istu priču imao prijatelj sa Sanctom, prebacili ga na Samsung servis koji je odma ispostavio predračun za zamjenu panela (cca 70% vrijednosti tv-a).

 

Napiši im poluprijeteći email u kojem im daš 48 sati da riješe tvoj problem, u tom emailu priprijetiš da već imaš spreman dopis koji ćeš uputiti Europskom potrošačkom centru, na emisiju "Potrošački kod" i u sve dnevne emisije/magazine.

 

Naravno, napominješ na kraju da i dalje vjeruješ u razum i pozitivnu poslovnu praksu Pevexa, da neće iznevjeriti svoju višegodišnju mušteriju.

 

Ako te fakat otkantaju postupiš kako sam gore naveo.

 

Mog frenda su nazvali iz Sancte, tek kada su iz novinari iz Potrošačkog koda nazvali za njihovu stranu priče...

 

Sretno.

Havo uto 4.1.2022 09:07

U ovom slučaju koji ja spominjem, Sancta je napravila zapisnik da je kutija neoštećena i stoga svu krivju svalila na kupca, s tim da smo mi sumnjali da tv nije originalno zapakiran, na što su odgovorili sa nekim kvazi-zapisnikom u kojem taj tv nije bio povrat od kupca.. ono klasično izbjegavanje odgovornosti..

 

Izgleda da se fakat u ovoj hiperprodukciji srozala i sama kvaliteta izrade, pa je realnomoguće da je kvar nastao pri pakiranju ili pri samom sastavljanju, jer ovoga očito ima sve više.

 

 

MEGATAMA uto 4.1.2022 13:32

Ja sam prije par godina narucio frizider preko Amazona,dostavljaci ga dostave i odu ja kasnije otpakiram a fridz kompletno razbijen...pao dostavljacima na pod i oni ga na novo prepakirali 🤣🤣🤣🤣

Ekipa si da truda da prikriju 🥂

KoRn1337 uto 4.1.2022 15:18

UPDATE **

 

Sročio sam im ogromnu poruku na mail s kojom sam ih doslovno sterao u kut te sam dobio danas odgovor kako ce mi poslati novi TV.

 

Drago mi je da se ovako završilo i hvala svima.

Želim vam preporučiti da u ovakvim slučajevima se ne dajte dat zajebavati jer njima je bitno samo da ti platiš, ostalo ih boli uho. Ja sam im fkt mogao i lagati i sam oštetiti kutiju da okrive transport, ali tada bi imao griznju savjest da sam prevarant, ovako mi mirna duša. Treba imati ipak moralne kodekse i ne bit govnar.

 

Sretni blagdani svima :)

love2ml86 uto 4.1.2022 21:41
KoRn1337 kaže...

UPDATE **

 

Sročio sam im ogromnu poruku na mail s kojom sam ih doslovno sterao u kut te sam dobio danas odgovor kako ce mi poslati novi TV.

 

Drago mi je da se ovako završilo i hvala svima.

Želim vam preporučiti da u ovakvim slučajevima se ne dajte dat zajebavati jer njima je bitno samo da ti platiš, ostalo ih boli uho. Ja sam im fkt mogao i lagati i sam oštetiti kutiju da okrive transport, ali tada bi imao griznju savjest da sam prevarant, ovako mi mirna duša. Treba imati ipak moralne kodekse i ne bit govnar.

 

Sretni blagdani svima :)

Odlično, neka!

love2ml86 sri 5.1.2022 00:49
Havo kaže...

Pritisni prodavača, odnosno Pevex, tv je prenov da bi to bio problem servisa.

 

Istu priču imao prijatelj sa Sanctom, prebacili ga na Samsung servis koji je odma ispostavio predračun za zamjenu panela (cca 70% vrijednosti tv-a).

 

Napiši im poluprijeteći email u kojem im daš 48 sati da riješe tvoj problem, u tom emailu priprijetiš da već imaš spreman dopis koji ćeš uputiti Europskom potrošačkom centru, na emisiju "Potrošački kod" i u sve dnevne emisije/magazine.

 

Naravno, napominješ na kraju da i dalje vjeruješ u razum i pozitivnu poslovnu praksu Pevexa, da neće iznevjeriti svoju višegodišnju mušteriju.

 

Ako te fakat otkantaju postupiš kako sam gore naveo.

 

Mog frenda su nazvali iz Sancte, tek kada su iz novinari iz Potrošačkog koda nazvali za njihovu stranu priče...

 

Sretno.

Pitanje, kod tvoj prijatelja je li to bio webshop ili kupnja u dućanu?

Havo sri 5.1.2022 07:59
love2ml86 kaže...
Havo kaže...

Pritisni prodavača, odnosno Pevex, tv je prenov da bi to bio problem servisa.

 

Istu priču imao prijatelj sa Sanctom, prebacili ga na Samsung servis koji je odma ispostavio predračun za zamjenu panela (cca 70% vrijednosti tv-a).

 

Napiši im poluprijeteći email u kojem im daš 48 sati da riješe tvoj problem, u tom emailu priprijetiš da već imaš spreman dopis koji ćeš uputiti Europskom potrošačkom centru, na emisiju "Potrošački kod" i u sve dnevne emisije/magazine.

 

Naravno, napominješ na kraju da i dalje vjeruješ u razum i pozitivnu poslovnu praksu Pevexa, da neće iznevjeriti svoju višegodišnju mušteriju.

 

Ako te fakat otkantaju postupiš kako sam gore naveo.

 

Mog frenda su nazvali iz Sancte, tek kada su iz novinari iz Potrošačkog koda nazvali za njihovu stranu priče...

 

Sretno.

Pitanje, kod tvoj prijatelja je li to bio webshop ili kupnja u dućanu?

 Kupnja u dućanu.

 

love2ml86 sri 5.1.2022 13:34
Havo kaže...
love2ml86 kaže...
Havo kaže...

Pritisni prodavača, odnosno Pevex, tv je prenov da bi to bio problem servisa.

 

Istu priču imao prijatelj sa Sanctom, prebacili ga na Samsung servis koji je odma ispostavio predračun za zamjenu panela (cca 70% vrijednosti tv-a).

 

Napiši im poluprijeteći email u kojem im daš 48 sati da riješe tvoj problem, u tom emailu priprijetiš da već imaš spreman dopis koji ćeš uputiti Europskom potrošačkom centru, na emisiju "Potrošački kod" i u sve dnevne emisije/magazine.

 

Naravno, napominješ na kraju da i dalje vjeruješ u razum i pozitivnu poslovnu praksu Pevexa, da neće iznevjeriti svoju višegodišnju mušteriju.

 

Ako te fakat otkantaju postupiš kako sam gore naveo.

 

Mog frenda su nazvali iz Sancte, tek kada su iz novinari iz Potrošačkog koda nazvali za njihovu stranu priče...

 

Sretno.

Pitanje, kod tvoj prijatelja je li to bio webshop ili kupnja u dućanu?

 Kupnja u dućanu.

 

I nisu je pregledali, palili i to?

love2ml86 sri 5.1.2022 13:39
Havo kaže...

Ne, uzeli zapakiranu kutiju i odnesli doma.

 

Koliko znam jedino Elipso ima tu praksu otvaranja i paljenja tv-a pred kupcem.

 

 

E vidiš, moram reći da ima i Sancta. Očito to nisu prakticirali a trebali su. I onda problem svima.

Marko :D sri 5.1.2022 14:11
Havo kaže...

Ne, uzeli zapakiranu kutiju i odnesli doma.

 

Koliko znam jedino Elipso ima tu praksu otvaranja i paljenja tv-a pred kupcem.

I Emmezeta. Meni otvarali kutiju i gledali jel ima TV kakvog oštećenja. Na kraju su napravili zapisnik da je TV ispravan, ako se ne varam.

love2ml86 sri 5.1.2022 20:07
pqweasdyxc kaže...
Havo kaže...

Ne, uzeli zapakiranu kutiju i odnesli doma.

 

Koliko znam jedino Elipso ima tu praksu otvaranja i paljenja tv-a pred kupcem.

 

 

 Meni nisu otvarali kutiju u Elipsu. Da jesu ne bi im uzeo tv.

Smijem pitati zašto?