Filox pet 17.7.2020 13:18

Imam pretplatu, neograničen internet, pozivi i SMS. Uredno plaćam račune.

 

E, prvo su mi prestali stizat računi na adresu. 3 puta sam bio na Tele2 prodajnom mjestu i tražio da mi to osposobe, 3 puta su ljudi rekli "Evo, sređeno vam je, sad će stizat računi", ni jedan nije nikad stigao u moju pošticu. Onda su mi počele stizat SMS poruke o dospijću računa, pa sam se naviknuo na to i zanemario račune. Dođe poruka, kliknem link, otvori mi se MojTele2 i tu skinem račun u PDFu, pokažem ga teti u trafici, ona skenira i ja platim. Ajd, jednostavno, super, funkcionira.

 

Prije 3-4 mjeseca prasetao sam dobijat SMS poruke, pa zaboravim platit račun, jer mi to nije najbitniji dio u životu. Uredno dobijem opomenuna SMS, a i u poštanski sandučić, ako ne platim račun malo duže. Znači, taj dio im funkcionira, ali samo za opomene.

 

Jučer se sam sjetim računa i idem ga platit, dođem na trafiku kad ono MojTele2 neće da se otvori, jer moram mijenjat šifru i dodat jedno veliko slovo i jedan znak, !@$%&... Vruče je, ja s posla, gladan i nervozan, želim dat nekome 200 kuna, ne mogu... Krenem na to sunca tipkat, idem promijenit šifru, kad ono moram skinut Tele2 aplikaciju. Nema šanse, ne skidam nikakve aplikacije. Pokušavam opet, ne može, baca me uredno na Google Store, iako kliknem na link za promjenu šifre.

 

E onda odlučim da je vrijeme da se napijem krvi malo, pa krenem zvat onaj besplatni broj. Pola sata automata dok sam konačno stigao do osobe. Krenem opisivat svoju frustraciju, on meni tumači da je to zbog moje sigurnosti. OK, razumijem ja to, iako to nije istina, vratit ćemo se na to, ali i dalje me se prisiljava da skidam i instaliravam aplikacije, što kategorički odbijam. Zbunjen i momak s druge strane, išao provjerit, je stvarno traži aplikaciju, ali samo za promjenu, može se kasnije ukloniti. Ajde dobro, idem to sve obavit sad na suncu i završimo s tim. Naparavim sve, instaliram, promijenim, deinstaliram, skinem račun i na kraju nemam u sebe gotovine za platit račun.   

 

Koja je to glupost da se ljude prisiljava da mijenjaju šifru? Objašnjenje je bilo da se puno ljudi žalilo da su im provalili šifre, pa su zato to napravili. Ma čekaj malo, ne mogu objasnit ljudima kako se rade sigurne šifre, nego baš moraju ograničit sve korisnike i prisiljavat ih na te gluposti, jer netko ne zna da treba imat kvalitetnu šifru? Kome to kradu i provaljuju šifre s brute-force metodom? Ja sam mislio da su ljudi glupi i da instaliraju sranja po mobitelu, pa skupe virus, keyloger i slična sranja koja im čitaju šifre, pa je apsolutno nebitno koliko je šifra kompleksna.

 

I koji su to stručnjaci koji ne znaju napravit web-based promjenu šifre, nego mora proć preko aplikacije?      Prisiljavat ljude da instaliravaju neke aplikacije, a s druge strane ih se želi, kao, zaštitit od provala? 

 

Više od pola sata sam jučer izgubio na neke nebulozne gluposti, bez razloga. 

 

Hvala Tele2.

Filox pet 17.7.2020 14:28
luka94 kaže...

Ako si prijavljen na mojtele2, računi ti stižu i na mail, ne kužim čemu otvaranje teme za ovako glup post 

 Ne stižu mi na email. Stizali su poštom, pa prestali sami od sebe, pa su stizali na SMS, pa prestali sami od sebe, koliko god puta sam tražio da mi to vrate, svaki put kažu da je sad OK, a opet nije.

Marko :D pet 17.7.2020 14:55

Slažem se s tobom vezano ovo za lozinke. I ja sam ju morao promijeniti bez obzira što sam imao snažnu lozinku. Bilo bi bolje da su uveli 2FA.

 

Što se tiče računa, kontaktiraj službu za korisnike preko maila. Svaki puta kada sam im pisao mail, sve je bilo riješeno u roku dok si rekao keks. Jednom sam čak zatražio prelazak s ugovorne obveze na bez; desetak minuta od slanja maila sve je bilo riješeno.