Wordpress: Održavanje webshopa
Radio sam za svoj gust malo WordPress i neki woocommerce i mogu samo reći da prosječnom obrtniku je to više nego dovoljno... Netko ko ima 10 000 artikala i zarađuje mjesečno 20k eura može pričat o istraživanjima marketingu i sličnim glupostima... Netko ko radi manji webshop tipa ja sam radio mali opg webshop maksimalno 100 artikala di se stvari minjaju svako jutro (cijena dostupnost) i di je na kraju najbitnije prisustvo oralne riječi tipa ovo je dobro uzeo sam sa xyz ... Pravi webshop od 30 tak tisuća eura u hrvatskoj u svakoj bransi jedino imaju najveće firme ne sigurno mali obrtnici koji na kraju dana rade za kikiriki...
Radio sam za svoj gust malo WordPress i neki woocommerce i mogu samo reći da prosječnom obrtniku je to više nego dovoljno... Netko ko ima 10 000 artikala i zarađuje mjesečno 20k eura može pričat o istraživanjima marketingu i sličnim glupostima... Netko ko radi manji webshop tipa ja sam radio mali opg webshop maksimalno 100 artikala di se stvari minjaju svako jutro (cijena dostupnost) i di je na kraju najbitnije prisustvo oralne riječi tipa ovo je dobro uzeo sam sa xyz ... Pravi webshop od 30 tak tisuća eura u hrvatskoj u svakoj bransi jedino imaju najveće firme ne sigurno mali obrtnici koji na kraju dana rade za kikiriki...
Prvo i jako bitno pitanje je CILJ, znači što poduzetnik/obrtnik želi postići s tim webshopom. Kad se dobije odgovor na to pitanje onda možemo raspravljati koji je potreban budžet za ostvariti tako nešto.
Osobno sam ovdje pisao sa pretpostavkom da poduzetnik/obrtnik ima ambicije i želi unaprijediti svoje poslovanje i povećati obujam posla.
Ne postoji univerzalno pravilo, netko će biti zadovoljan sa poslom koji već ima i webshop mu treba više glumiti nekakav katalog proizvoda gdje će nekoga usmjeriti kako ne bi morao ponavljati stalno isto potencijalnim kupcima. Netko je ambiciozan i očekivati će brzi napredak u poslovanju, povećanje broja zaposlenih, povećanje prodaje...
Nema tu "manji" i "veći" webshop jer i onaj mikro poduzetnik može itekako profitirati od "velikog" webshopa. Jedino mjerilo je što mu je cilj, a nakon što se odredi budžet radi se plan financiranja.
Možeš ti imati "mali" webshop i misliti u svojoj glavi kako je on zadovoljio formu, teoretski sve to radi, proizvodi su tu, cijene su tu, ali pitanje je kakvi su rezultati. Mjerenja i analize su iznimno bitna stavka i nešto što naši poduzetnici itekako zanemaruju.
Varaš se da webshop od 30 i više tisuća eura u RH imaju samo najveće firme, iznenadio bi se koliko ih ima, ali to nije poanta, poanta je da su oni na uloženo ostvarili svoj cilj i da im je ROI opravdao ulaganje.
Sad ću ti nešto reći, onako iz iskustva, 99% poduzetnika će odgovoriti potvrdno na pitanje želite li uložiti 50 tisuća eura i za godinu dana imati 100 tisuća eura, ali jako mali postotak će se upustiti u tako nešto bez garancije, a u poslovanju garancije nema (osim ako "zna se" ). Preuzimanje rizika je ono što čini razliku između "malog" i "velikog" poduzetnika.
Kad smo već kod OPGova, upravo ovo korona stanje je pokazalo koliko oni imaju prostora za prodati sve što proizvedu i to za daleko veću cijenu nego što je inače postižu u poslovanju sa velikim trgovačkim lancima. To je sad čisto do njih žele li jabuke prodavati za 2kn ili 10kn/kg.
I još jedna stvar, često se kod nas komentiraju cijene, ali mi živimo u kapitalističkom društvu i možemo mi moralizirati do mile volje, ali jedina stvar koju ne možemo kupiti je vrijeme. Vrijeme možemo osigurati na dva načina, prvi je skromnošću, a drugi je visokim cijenama svojih usluga, proizvoda i znanja, jer to će nam omogućiti da radimo manje, a živimo prema svojim željama. Naravno uvijek je potrebno naći nekakav balans, ima ljudi koji stalno podižu letvicu i prekasno se sjete da im je vrijeme isteklo.
Instalacija WordPressa i WooCommerca != funkcionalni Webshop. To je možda 10% posla.
Ove druge djetinjarije nemam vremena i volje komentirati, kako je rekao netko jednom davno "I am too old for this shit".
Nego može koja referenca za taj 1500kn shop? Da vidimo i to čudo.
Baš jučer naletim na nekakvu reklamu za nešto što mi treba, kliknem i otvori mi se domaći shop, nakon nekih 8-9 sek. Shop pristojno vizualno izgleda, ali onda krenu problemi, svaki klik na proizvod čekanje novih barem desetak sekundi, za pregledati 20 proizvoda valjda treba 10-15 minuta.
Svako malo iskoči nekakav tekst na engleskom, tražilica više ne radi nego radi i tako problem za problemom nisam niti uspio nešto kupiti već sam sve zatvorio i tražio dalje. Taj shop sigurno nije plaćen 1500kn već puno više, a opet rezultat je više štete nego koristi. Siguran sam i da prate konverzije i sve ostalo što im treba za uspješno poslovanje, a ako su ga platili i 15kkn vjerojatno su uvjereni kako su dobro prošli i uštedjeli novce.
Molim te pročitaj 2, 3 puta ono šta želiš komentirati pa onda komentiraj.
Al evo da pojasnim opet za ljude kojima je malo teže shvatiti napisano:
Ja ne radim shopove za 1500kn, nikad nisam i nikad ni neću. Kažem samo da ima ljudi, junior developera, koji će posao instalacije obaviti za 1500kn i da je takav shop ovom šta je pitao ( display name ivo ) za njegove potrebe i više nego dovoljno.
Tako da, zaobiđi me s komentarima koji se referiraju na imaginarni produkt koji je proizašao iz tvoje frustracije, i koji nema uporište u stvarnosti.
Instalacija WordPressa i WooCommerca != funkcionalni Webshop. To je možda 10% posla.
Al kad već spominješ, nadam se da ti neće biti problem napisati šta je ostalih 90%? Baš me zanima stručno mišljenje. I da nam pojasniš malo šta se to onda dobije samo instalacijom WP-a i Woo-a? Nefunkcionalni webshop?
Vrlo rado, a molim isto i s tvoje strane.
Kad naučiš posao saznati ćeš odgovore na svoja pitanja. Lp.
Vrlo rado, a molim isto i s tvoje strane.
Kad naučiš posao saznati ćeš odgovore na svoja pitanja. Lp.
Da, u tvom slučaju većinom magla
Ja se slažem ako je netko firma koja ima visoke prihode i može ulagati u webshop zašto ne...
Ako je mali obrtnik sa tipa inventorijem od 2 tisuće eura ulagat u webshop ogromne novce je suludo...
Ali iskreno WordPress i woocommerce je poprilično kompleksan ako idemo u dubinu i sa njim se može napraviti jako jako dobar webshop za male pare..
To je moje mišljenje..
Ja se slažem ako je netko firma koja ima visoke prihode i može ulagati u webshop zašto ne...
Ako je mali obrtnik sa tipa inventorijem od 2 tisuće eura ulagat u webshop ogromne novce je suludo...
Ali iskreno WordPress i woocommerce je poprilično kompleksan ako idemo u dubinu i sa njim se može napraviti jako jako dobar webshop za male pare..
To je moje mišljenje..
Do visokih prihoda se dolazi pametnim ulaganjima ili misliš da se firme "rađaju" kao male i velike?
Naravno da i tu ima izuzetaka, ali generalno gledajući.
Ne počinju svi ko alfabet nego 99% počinju iz garaže... Pametno ulaganje da ali zaduživanja ne... Pogotovo obrtnika ili firme koja je tek krenula na tržište...
Pozdrav,
Tražim WP developera za pomoć oko finaliziranja web stranice za startup.
Treba srediti subscribe i contact formu. Općenito proći wordpress, sigurnost i uštimati sve detalje. (Vizuali su testni)
Biti dostupan za potencijalne probleme i brzo rješavanje, a pogotovo u vrijeme lansiranja narudžbi. Početak rada odmah.
Web: http://michelangelolabs.com/
Molim javite se na mejl sa CV-ijem i portfolijem.
Kontakt: digital@deepfieldagency.com
Srdačno i hvala,
Jerko
Instalacija WordPressa i WooCommerca != funkcionalni Webshop. To je možda 10% posla.
Ove druge djetinjarije nemam vremena i volje komentirati, kako je rekao netko jednom davno "I am too old for this shit".
Nego može koja referenca za taj 1500kn shop? Da vidimo i to čudo.
Baš jučer naletim na nekakvu reklamu za nešto što mi treba, kliknem i otvori mi se domaći shop, nakon nekih 8-9 sek. Shop pristojno vizualno izgleda, ali onda krenu problemi, svaki klik na proizvod čekanje novih barem desetak sekundi, za pregledati 20 proizvoda valjda treba 10-15 minuta.
Svako malo iskoči nekakav tekst na engleskom, tražilica više ne radi nego radi i tako problem za problemom nisam niti uspio nešto kupiti već sam sve zatvorio i tražio dalje. Taj shop sigurno nije plaćen 1500kn već puno više, a opet rezultat je više štete nego koristi. Siguran sam i da prate konverzije i sve ostalo što im treba za uspješno poslovanje, a ako su ga platili i 15kkn vjerojatno su uvjereni kako su dobro prošli i uštedjeli novce.