
Mail postavke


Što je problem?
Ukratko imam staru ht adresu a korisnik sam kod Iskona pa incoming server je postavljen na ht,a outgoing na iskon mail.iskon.hr.
Od nedavno mi kad pokušam poslati mail na određene adrese pošalje ovu poruku:
"Razlog: Neuspjela SPF provjera E-mail poruka je poslana s e-mail poslužitelja koji nije na popisu poslužitelja koji smiju slati e-mail poruke za domenu navedenu u e-mail adresi pošiljatelja (npr. @*.t-com.hr, @*.htnet.hr, ... )."
ili naprimjer kad pokuđam sa svog mail poslati si poruku na gmail.
"host gmail-smtp-in.l.google.com[] said: 550-5.7.26 This message does not have authentication information or fails to 550-5.7.26 pass authentication checks. To best protect our users from spam, the 550-5.7.26 message has been blocked."
I normalno kada sad kad nazovem podršku operatera se loptaju sa mnom.
Lijepo ti kaže da ne možeš koristiti Iskon mail server za slanje poruka sa t-com mail adresa. Znači preostaje ti i za outgoing podesiti t-com mail server, pa vidi prolazi li tako. Ako ne prolazi podesi i korištenje autentifikacije za odlazni mail server, podaci za prijavu isti kao i za dolazni server.
Ukoliko i to ne pomogne ostaje ti još probati kako je trenutno podešeno + autentifikacija, ukoliko to već nisi probao.
Ukratko određeni mail serveri koriste SPF provjere, a kako se tebi ne podudara mail server koji šalje poruku sa mail adresom s koje se šalje poruka server odbija primiti poruku. Negdje će ti mailovi normalno proći, a negdje neće jer na žalost ne koriste svi ovu provjeru.
Gmail ti javlja da poruka ne sadrži autentifikaciju, to je ono što sam ranije spomenuo, radi bolje pouzdanosti i sigurnosti uvijek je poželjno koristiti autentifikaciju, na taj način se mail client prije slanja poruke prvo prijavi na mail server.

Pozdrav.
Nešto sam se naigrao s tim problemom kod poznanika.
On ima A1 internet, ali želi koristiti T-com mail adresu preko Outlooka.
Jedino rješenje koje je proradilo je sljedeće (pronašao sam na nekom forumu):

Kada prebacim outgoing server na mail.ht.hr onda ga iskonov server blokira i javlja grešku.
Thunderbird ima postavke connection security(none,startttls i ssls/tls ) i auth method. (no auth, pass, encrypted pass,kerberos,ntlm ) .Kojim postavkama da pokušam?

Kada prebacim outgoing server na mail.ht.hr onda ga iskonov server blokira i javlja grešku.
Thunderbird ima postavke connection security(none,startttls i ssls/tls ) i auth method. (no auth, pass, encrypted pass,kerberos,ntlm ) .Kojim postavkama da pokušam?
Zato što vjerojatno koristiš port 25. Prebaci na ssl/tls port 465 ili starttls port 587, auth. method pass (normalna lozinka), upišeš username koji koristiš za prijavu u t-com mail.

može raditi (i radi..) tj sama mail adresa-domena i ulaz--izlaz server su dvije odvojene (i spojene) stvari.. tj kad su iste tad ne treba dodatno podešavanje, kad su različite kako vrijeme ide mora se uključiti odgovarajuća autentifikacija-protokol.. i za svaki mail client-domenu imate odgovarajuće podatke, npr port 465 ili 587..
-dolazni server nije problem (nije povezano sa spamom-autentifikacijom) samo odlazni-slanje-izlaz i to pravilo je ekšli odavno tj ako se koristi mail koji nije operaterov-linije tad mora postojati dodatna autentifikacija zbog recimo kaznene odgovornosti za npr spam i sl. .. ali pošto je iskon u vlasništvu tcoma do sad je to radilo mimo pravila..
-user-pass, ssl-tsl, ulaz-izlaz.. podatci kad se unesu rade.. sam tcom-ht mail je vječan (za sad) i radi, dok može biti potrebe za recimo ažuriranjem aliasa stara-nova domena htnet-tcom.. no i to će do daljnjeg raditi paralelno.

Hvala svima na pokušajima pomoći. Bez obzira što napravio gmail i dalje vidi moj mail kao spam ili mi mail uopće neće proci Iskonov server.Iz Iskona su mi rekli da su kakti iz googla digli zaštitu na veću razinu prije jedno 2 tjedna pa da se to zato događa. Banku baš ne mogu spamati sa testnim pokušajima maila pa se zato vraćam početnim postavkama.

Hvala svima na pokušajima pomoći. Bez obzira što napravio gmail i dalje vidi moj mail kao spam ili mi mail uopće neće proci Iskonov server.Iz Iskona su mi rekli da su kakti iz googla digli zaštitu na veću razinu prije jedno 2 tjedna pa da se to zato događa. Banku baš ne mogu spamati sa testnim pokušajima maila pa se zato vraćam početnim postavkama.
Probao si za odlazni staviti mail.t-com.hr ili mail.ht.hr? U tom slučaju iskonov server nema veze sa slanjem maila. Ako ti je mail adresa sa ht.hr onda probaj koristiti mail.ht.hr (nisam siguran je li još u funkciji, ali probaj), ako je t-com.hr onda mail.t-com.hr.

Hvala svima na pokušajima pomoći. Bez obzira što napravio gmail i dalje vidi moj mail kao spam ili mi mail uopće neće proci Iskonov server.Iz Iskona su mi rekli da su kakti iz googla digli zaštitu na veću razinu prije jedno 2 tjedna pa da se to zato događa. Banku baš ne mogu spamati sa testnim pokušajima maila pa se zato vraćam početnim postavkama.
Probao si za odlazni staviti mail.t-com.hr ili mail.ht.hr? U tom slučaju iskonov server nema veze sa slanjem maila. Ako ti je mail adresa sa ht.hr onda probaj koristiti mail.ht.hr (nisam siguran je li još u funkciji, ali probaj), ako je t-com.hr onda mail.t-com.hr.
Jesam,ali onda dolazim da mi javlja gresku sa iskonovog servera u smislu "client rejected.accese denied" itd i mail uopce ne prolazi.

Hvala svima na pokušajima pomoći. Bez obzira što napravio gmail i dalje vidi moj mail kao spam ili mi mail uopće neće proci Iskonov server.Iz Iskona su mi rekli da su kakti iz googla digli zaštitu na veću razinu prije jedno 2 tjedna pa da se to zato događa. Banku baš ne mogu spamati sa testnim pokušajima maila pa se zato vraćam početnim postavkama.
Probao si za odlazni staviti mail.t-com.hr ili mail.ht.hr? U tom slučaju iskonov server nema veze sa slanjem maila. Ako ti je mail adresa sa ht.hr onda probaj koristiti mail.ht.hr (nisam siguran je li još u funkciji, ali probaj), ako je t-com.hr onda mail.t-com.hr.
Jesam,ali onda dolazim da mi javlja gresku sa iskonovog servera u smislu "client rejected.accese denied" itd i mail uopce ne prolazi.
Nisi nešto dobro podesio ili si upisao krive podatke za korisnika (odlazni server). Ukoliko si podesio t-com.hr ili ht.hr onda ti tu poruku "client rejected..." javlja t-com server ne Iskon, a to bi značilo da se pokušavaš prijaviti sa krivim podacima, provjeri korisničko ime i lozinku za odlazni server.
Možeš i ovdje staviti screenshotove postavki iz thunderbirda pa možda primijetimo nešto što ti je promaklo, samo sakrij svoje osobne podatke.

Ista stvar se dogodila meni prije nekih mjesec dana sa Thunderbirdom, t-com adresa, A1 internet. Izgubio cijeli dan na pozivima, probao sve žive postavke od jednih i drugih službi za korisnike, na kraju popi.dio i skinuo mailbird. U mailbird prepisao sve postavke iz Thunderbirda i gle čuda, sve radi,dolaz i odlaz. Poslje toga još jednom upišem stare podatke o odlaznom serveru na Thunderbird i on proradi. Ni danas nisam siguran u čemu je bio problem, probaj sa drugom mail aplikacijom

Može i probati obrisati odlazne račune, pošto su odvojeni od dolaznih pa ponovno kreirati, možda se nešto zblesalo.

Hvala svima na pokušajima pomoći. Bez obzira što napravio gmail i dalje vidi moj mail kao spam ili mi mail uopće neće proci Iskonov server.Iz Iskona su mi rekli da su kakti iz googla digli zaštitu na veću razinu prije jedno 2 tjedna pa da se to zato događa. Banku baš ne mogu spamati sa testnim pokušajima maila pa se zato vraćam početnim postavkama.
Jesam,ali onda dolazim da mi javlja gresku sa iskonovog servera u smislu "client rejected.accese denied" itd i mail uopce ne prolazi.
-gle, ne možeš baš ništa 'trećoj strani' tj primatelj (ili gmail server) proglasi nešto spamom i tu ti ne možeš ništa.
-ti možeš provjeriti-testirati svoje postavke, najjednostavnije-najbrže sam sebi pošalješ mail, ako to radi tad je s tvoje strane ok.. ostalo je stvar druge-treće strane, tj možeš kontaktirati osobu telefonom i upozoriti na spamfilter i sl. .. pa te sama osoba odblokira, tj jedno od pravila da ako nisi iz adresara ideš u spam.. a to ne ovisi o tebi nego izbor te treće strane dok te abuse služba nakon par prijava blokira.
Što je problem?
Ukratko imam staru ht adresu a korisnik sam kod Iskona pa incoming server je postavljen na ht,a outgoing na iskon mail.iskon.hr.
Od nedavno mi kad pokušam poslati mail na određene adrese pošalje ovu poruku:
"Razlog: Neuspjela SPF provjera E-mail poruka je poslana s e-mail poslužitelja koji nije na popisu poslužitelja koji smiju slati e-mail poruke za domenu navedenu u e-mail adresi pošiljatelja (npr. @*.t-com.hr, @*.htnet.hr, ... )."
ili naprimjer kad pokuđam sa svog mail poslati si poruku na gmail.
"host gmail-smtp-in.l.google.com[] said: 550-5.7.26 This message does not have authentication information or fails to 550-5.7.26 pass authentication checks. To best protect our users from spam, the 550-5.7.26 message has been blocked."
I normalno kada sad kad nazovem podršku operatera se loptaju sa mnom.