Programiranje

Python - povezivanje tipki

struja ned 19.12.2010 23:39

Počeo sam se bavit pythonom, znači još sam početnik.

Zanima me dal se može tipka fn povezati nekako sa programom, i ako može da bi se držanjem tipke fn i pomicanjem po touchpadu ili mišem pomicao neki prozor po zaslonu. Ako može gotov kod sa objašnjenjem, hvala {#}

struja ned 19.12.2010 23:56
dj_beni kaže...

Hm, mislim da sam Python nema neceg za input s tipkovnice, ali nisam siguran.

Radim sa tkinterom, on ima nešto bind.(). Znam povezat sa enterom i tako neke tipke, al nisam skužio kako bi sa fn 

xxxxx pon 20.12.2010 00:12

Ne znam kako bi mogao bindati Fn tipku (ne znam dali se uopće može), ali valjda znaš da tu tipku imaju samo laptopi, a ne i stolni PC-evi.

Stoga taj tvoj program nebi mogao lijepo raditi na svim računalima, dali mora biti baš ta tipka, zašto ne odabereš neku drugu?

struja pon 20.12.2010 00:23
xxxxx kaže...

Ne znam kako bi mogao bindati Fn tipku (ne znam dali se uopće može), ali valjda znaš da tu tipku imaju samo laptopi, a ne i stolni PC-evi.

Stoga taj tvoj program nebi mogao lijepo raditi na svim računalima, dali mora biti baš ta tipka, zašto ne odabereš neku drugu?

Da svjestan sam sveg tog. Al htio bi saznat kako (ako se može). Zaintrigirala me jer je skoro prazna, pa mislim da bi se dala dobro popunit.

Prvo što mi je palo na pamet je neki sitan kalkulator koji bi pozivao sa fn tipkom, jer dosta puta trebam zbrojit 2 i 2, pa bi mi to bilo zgodno.

mbaksa pon 20.12.2010 12:49

Probaj u Pythonu skuziti kako se moze ocitati stisnuta neka "posebna" tipka - tipa Shift, Enter i sl. Mozda ces na isti nacin onda moci doci do koda tipke Fn. Medjutim, imaj na umu dvije stvari - to je nestandardna tipka i ona:

• moze imati nestandardnu vrijednost, odnosno na razlicitim laptopima moze biti drugacija (znaci, trebat ces omoguciti svakom korisniku da sam definira tu specijalnu tipku)