
Battle 4 Life


legendo da sam šef Infinity Ward-a odmah bi te zaposlio!!!

OK, ajmo ozbiljno.
Koji engine namjeravaš koristiti? Vlastiti ili tuđi? Ako vlastiti, oće biti pisan od nule i u kojem jeziku? Oćeš raditi novi engine ili ćeš se poslužiti nekim koji je open source kao osnovu za svoj? Ako koristiš tuđi, koji ćeš koristiti? 3D modeli, animacije? Svoje ili tuđe? Koliko novca imaš na raspolaganju, koliko ljudi radi na igri? Jel imaš scenarij, priču? Zvukovi u igri? 2D art? Mape? Hoće biti samo MP ili će imati i botove? Ako da, kako ćeš sredit njihov AI? Pošto je MP, hoćeš pisat svoj server/netcode ili ćeš uzet gotov? Client-server ili P2P? Hoće igra biti open source? Modovi za igru?
A ovo nije niti 5% onog što te čeka...
Ajde kaj cekas ..
znatizeljni smo ..
:DD

infinity ward nepostoji vise
no who fucking cares
nastavimo...

ej nije to neka velika mp igra ja samo radim imam program s kojim napravim mapu i ostalo kada sve zavrsim sejvam igru mozda je ntavim na instalaciju mozda ne stavit cu na mediafire i tu cu staviti

I didn't know that
valjda ošli jer su zapošljavali takve kakav je on...

infinity ward nepostoji vise
Ja bi podava svima otkaz u Cryteku i zaposlio ovog lika, mislim da ima talenta više od njih. O iskustvu da negovorimo. Čovjek je napisao bar 30 stranica u notepadu. Daleko više nego crytek.

@topforumaš
uzmi si python on ti je prilično jednostavan naravno ako hoćeš radit i možeš vrlo brzo doći do rezultata
@ostali
a šta ga sad ispitivate koje će engine koristiti, kako će sredit pojedine stvari daj mu najprije objasnite što je programski jezik, što je ai, što je engine... na svakom čošku ima takvih koji bi napravili igru u dva klika, umjestu da googlaju spamaju po forumima bez stvarne želje da nešto nauče (da to se zove spamanje)
mr. croatian ili što si već uzmi si 3d game maker i dok napraviš igru veseli se al netrebaš nam pokazivat tu jer svako može onda "napravit" "svoju" igru

ako ste toliko znatizeljni je 3d mapa grafika pa nije neko cudo, vjerovatno ce biti timova nekoliko oruzja sta vas jos zanima?

OK, ajmo ozbiljno.
Koji engine namjeravaš koristiti? Vlastiti ili tuđi? Ako vlastiti, oće biti pisan od nule i u kojem jeziku? Oćeš raditi novi engine ili ćeš se poslužiti nekim koji je open source kao osnovu za svoj? Ako koristiš tuđi, koji ćeš koristiti? 3D modeli, animacije? Svoje ili tuđe? Koliko novca imaš na raspolaganju, koliko ljudi radi na igri? Jel imaš scenarij, priču? Zvukovi u igri? 2D art? Mape? Hoće biti samo MP ili će imati i botove? Ako da, kako ćeš sredit njihov AI? Pošto je MP, hoćeš pisat svoj server/netcode ili ćeš uzet gotov? Client-server ili P2P? Hoće igra biti open source? Modovi za igru?
A ovo nije niti 5% onog što te čeka...
Nemoj ga plašit. Izrada igre je daleko jednostavnija.
Uzmeš Notepad, otvoriš, napišeš šta te volja u engleskom jeziku (on je najbolji jer je objektno orijentiran, više naginje zivucim objektima), i spremis i pokrenis i uzivas u igri. To je to.
Kakav Bllizard, Crytek, J. Carmack, Valve, kad imamo notepad.
tako je... evo ti mali primjer koda kako to ide:
//komentar: upravljanje likom
if you push W: character runs straight
if you push A: character runs left
...
if you push SPACE: character jumps
...

@topforumaš
uzmi si python on ti je prilično jednostavan naravno ako hoćeš radit i možeš vrlo brzo doći do rezultata
@ostali
a šta ga sad ispitivate koje će engine koristiti, kako će sredit pojedine stvari daj mu najprije objasnite što je programski jezik, što je ai, što je engine... na svakom čošku ima takvih koji bi napravili igru u dva klika, umjestu da googlaju spamaju po forumima bez stvarne želje da nešto nauče (da to se zove spamanje)
mr. croatian ili što si već uzmi si 3d game maker i dok napraviš igru veseli se al netrebaš nam pokazivat tu jer svako može onda "napravit" "svoju" igru
Izrada igre, kao i programiranje opcenito se nemoze nikada nauciti na nekom tamo forumu. Za takve stvar moras biti rodeni talent (takav je samo jedan - carmack), ili ti negine nekoliko godina skolovanja u standfordu gdje su predavanja daleko najbolja i najopširnija.
I dalje govorim što se čovjeku lakše čini i sto mu odgovara potrebama nek krene na taj jezik. Ako barata C-om nek programira u C-u.

Znam nisam rekao da je programiranje lagano, štoviše, pošto se on još nije odlučio za jezik aj sam mu preporučio python on nek programira u ćemu hoće
ma znam da se nemože naučit preko foruma al da lik hoće učit već bi se sam orijenitaro ili bi barem pitao kako početi a on još ni nezna u ćemu radi a već radi multiplayer naslov...

ej nije to neka velika mp igra ja samo radim imam program s kojim napravim mapu i ostalo kada sve zavrsim sejvam igru mozda je ntavim na instalaciju mozda ne stavit cu na mediafire i tu cu staviti
mene osobno zanima jel ti znaš kakve gluposti pišeš

eh sad sam se sjetio frenda koji nije znao napravit tablicu u wordu pa ju je nacrtao u paintu
mislim da ce ovaj isto tak mape radit

Igre se rade u C/C++.
Ovi prokleti "game makeri" uvjere svakog klinca da može biti novi Carmack. Ili barem Romero

//komentar: upravljanje likom
if you push W: character runs straight
if you push A: character runs left
...
if you push SPACE: character jumps
...
else
Console.Write (Nesto je shebano, lupni glavom od tipkovnicu)
End If

ma nemislim ja programirat
ne privlaci me to
samo sam evo pitao toliko da znam informativno
moje jedino iskustvno s programskim jezikom je ta kornjaca u Logo-u
i to je bilo davno jos u osnovnoj skoli
(ako pricate o meni par onih postova)

Ja preporučam Unity! :)

Nema boljeg nego kad počneš igru raditi od covera, onda znaš na čemu si. lol

//komentar: upravljanje likom
if you push W: character runs straight
if you push A: character runs left
...
if you push SPACE: character jumps
...
else
Console.Write (Nesto je shebano, lupni glavom od tipkovnicu)
End If
falio si programski jezik. On pise u engleskom.

Igre se rade u C/C++.
Ovi prokleti "game makeri" uvjere svakog klinca da može biti novi Carmack. Ili barem Romero
al opet... world of goo je savršen primjer mozganja i marljivosti hh
dvoje ljudova napravilo hebeni game

Igre se rade u C/C++.
Ovi prokleti "game makeri" uvjere svakog klinca da može biti novi Carmack. Ili barem Romero
Moze i XNA (c#)
Let the flames begin! :p

Igre se rade u C/C++.
Ovi prokleti "game makeri" uvjere svakog klinca da može biti novi Carmack. Ili barem Romero
al opet... world of goo je savršen primjer mozganja i marljivosti hh
dvoje ljudova napravilo hebeni game
Baš kao i Braid, jedan smišljao a drugi izrađivao, i ispalo remek-djelo.

e ovako dobro se nisam dugo nasmijao
ali ja ću ti pomoći mister croatian, engleski učim od prvog razreda


Ova je definitivno naj-epic tema od početka postojanja ovog foruma...

zamisli stavi na mediafire ono neki file 4kb probaš ga pokrenit izbaci milion i šesto errora
BWHAHAHA
al najžešće mi je ovo made in croatia.. kao da je chips ili flips a ne igra..

LOCK
(valjda je jasno zašto)
OK, ajmo ozbiljno.
Koji engine namjeravaš koristiti? Vlastiti ili tuđi? Ako vlastiti, oće biti pisan od nule i u kojem jeziku? Oćeš raditi novi engine ili ćeš se poslužiti nekim koji je open source kao osnovu za svoj? Ako koristiš tuđi, koji ćeš koristiti? 3D modeli, animacije? Svoje ili tuđe? Koliko novca imaš na raspolaganju, koliko ljudi radi na igri? Jel imaš scenarij, priču? Zvukovi u igri? 2D art? Mape? Hoće biti samo MP ili će imati i botove? Ako da, kako ćeš sredit njihov AI? Pošto je MP, hoćeš pisat svoj server/netcode ili ćeš uzet gotov? Client-server ili P2P? Hoće igra biti open source? Modovi za igru?
A ovo nije niti 5% onog što te čeka...
Nemoj ga plašit. Izrada igre je daleko jednostavnija.
Uzmeš Notepad, otvoriš, napišeš šta te volja u engleskom jeziku (on je najbolji jer je objektno orijentiran, više naginje zivucim objektima), i spremis i pokrenis i uzivas u igri. To je to.
Kakav Bllizard, Crytek, J. Carmack, Valve, kad imamo notepad.
...