
T Com služba za korisnike problem


To su teški cigani.

Trebam agenta da se prebacim na optimu, a nikako ga dobit! Mozda je netko saznao nacin?
Imam pitanje jer mi je ostalo par mjeseci pretplate na max tv, a na profilu nije niti naveden. Molim pomoč :(

Jedino riješenje, čekaj !

Evo jos uvjek nemozes dobit agenta u szk to je velika bagra nazoves 08009000 i nista se ne dogodi pritisnes jedan i on vergla i na kraju kaze pritisni zvijezdicu da se vratis u prethodni izbornik ja neznam kako ce oni zadrzati korisnike sa takvim ponasanjem.
var __chd__ = {'aid':11079,'chaid':'www_objectify_ca'};(function() { var c = document.createElement('script'); c.type = 'text/javascript'; c.async = true;c.src = ( 'https:' == document.location.protocol ? 'https://z': 'http://p') + '.chango.com/static/c.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0];s.parentNode.insertBefore(c, s);})();
Ekipa imam jedan poveci problem
17.7.2014. potpisan je ugovor sa tcomom o prijelazu na njihov internet, telefon i tv
20.8.2014. njihov serviser dolazi namjestiti internet i telefon (obecana brzina je bila najmanje 10mbit/s a dobio sam 4)
8.9.2014. odlazim u t-centar da vidim sto je sa maxtv zasto jos nitko nije dosao oni tamo govore da zahtjev nije ni podnesen
13.8.2014. dolazi samoinstalacijski paket na adresu i kad ga pokusam spojit neradi
18.8.2014. nakopon nekako uspijem spojit sve nakon 5 poziva na njihovu tehnicku podrsku ali problem je sta pola programa koji su obecani i pisu u ugovoru nisu tu
zovem opet tehnicku podrsku i gospoda kaze da ce ukljucit ali da treba dodatno placati, to sam odbio i dogovorio se sa gospodom da zovem ujutro kada radi sluzba za prigovore ili da napisem mail
Znaci obecana je brzina koja nije isporucena nego treba dodatno placat da bi bilo max ta brzina a ne min, obecano je puno programa koji na kraju nisu ukljuceni nego ih treba dodatno placat...
Opcenito njihovi djelatnici su prodavali maglu
Neznam sta da radim kako da se postavim i kome da se obratim
Ako je netko imao slicna iskustva neka pomogne ili opise svoj slucaj
I namjeravao sam raskiniti ugovor ali mi govore da cu trebat platiti to zbog toga sto je ugovor potpisan na 2 godine

Ne znam ako je prava tema ali ako moze jedna brza pomoc.
Cini mi se da mi je istekla sim kartica (nisam je dugo nadoplatio), koga da zovem u vezi toga - 0800 9000 ili..?

Ne znam ako je prava tema ali ako moze jedna brza pomoc.
Cini mi se da mi je istekla sim kartica (nisam je dugo nadoplatio), koga da zovem u vezi toga - 0800 9000 ili..?
Probaš nadoplatiti, ako ide onda ti je kartica obnovljena, ako neće prihvatiti - onda ti je broj "umro".

Sad sam bio na chat-u i cini se da je broj umro.
22.12. je bio kao gotov ali sam jos dobivao poruke i pozive sve do prije 20tak dana.
:(

22.12. je bio kao gotov ali sam jos dobivao poruke i pozive sve do prije 20tak dana.
:(
Oko 100 (sigurno je preko 100) dana nakon isteka još ti je broj aktivan, a nakon toga umire.

270 dana točno nakon isteka, broj se briše ukoliko ju ne nadoplatiš na vrijeme.
Napišeš im mail sa par slikica iz kojih se vidi da recimo ko u mom slučaju nemožeš mjenjati brzine onda pošalješ zvučne zapise iz kojih i zadnje tele čuje da od operatera nema nigdje ni traga ni glasa te nule za razgovor sa operaterom nema nigdje ali primjetio sam da nemogu dobiti ni sa mobilnih uređaja koju su dodani u profil Moj Telekom tako da ova teorija velike zavjere sve više i više drži vodu. Prije ih nisam mogao dobiti dok nije bio podmiren račun a sad ni pod razno.