Povezivanje na Internet

T Com služba za korisnike problem

Praetorian1 sub 20.4.2013 12:32

Imam jedan problem, naime od jučer pokušavam nazvat službu za korisnike (0800-9000), ali nikak ih ne mogu dobiti. Javi se sekretarica ili šta već i nudi mi 3 opcije i ja odaberem željenu opciju, ali kao da nisam odabrao. Sekretarica nastavlja mljet sve izpočetka. Probao sam zvati preko telefona i mobitela, ali isto.

Poslao sam im i Email ali čekam odgovor...Al zašto ih ne mogu dobit na 0800 9000 broju?

F1-IVO sub 28.9.2013 16:35

Pokušavam danas nazvat ove T-Jarane i onaj govorni aparat mi je popio živce!

Šta ne postoji više opcija da se kontaktira agent pozivnog centra nego me samo šeta kroz imbecilne usluge u kojima nema šanse da saznam željene informacije?

Uglavnom, ne zanima me nikakva komunikacija mailovima, fejsbucima i ostalim web servisima.

Jel postoji šansa da se dotične dobije na telefon? 0800-9000 je korisno ko da ne kažem šta.

Dud sub 28.9.2013 16:46
F1-IVO kaže...

Pokušavam danas nazvat ove T-Jarane i onaj govorni aparat mi je popio živce!

Šta ne postoji više opcija da se kontaktira agent pozivnog centra............

........Jel postoji šansa da se dotične dobije na telefon? 0800-9000 je korisno ko da ne kažem šta.

Ja sam na Amisu pa nemam tih muka više, ali dok sam bio na t-comu, nakon što su ukinuli ono stisni 0 il kajgod za agenta ja sam samo čekao nakon automata i ništa ne stiskao i na kraju je zazvonilo javio mi se agent. Ili probaj prvo neki od brojeva stsisnut pa onda čekat i ne stiskat dalje ništa.

rooswelt1991 sub 28.9.2013 16:53

RadiO sam više od godinu i pol u HT-u, i nikad mi neće biti jasno kako ljudi neznaju se služiti tim govorim automatom {#}

Kompletan sustav se grana u tri grane, informacije i tehnički problem, te računi, stvarno mi nije jasno kako uspijete krivo otipkati.

U krajnjem slučaju, biraš broj jedan informacije o novim uslugama, i biraš razgovor s agentom, pa te on prespaja tam kamo trebaš.

Nikakva znanstvena fantastika.

Evo čak tu imate i sami dijagram

 

https://www.hrvatskitelekom.hr/podrska/govorni-automati

F1-IVO sub 28.9.2013 16:59
rooswelt1991 kaže...

RadiO sam više od godinu i pol u HT-u, i nikad mi neće biti jasno kako ljudi neznaju se služiti tim govorim automatom {#}

Ajde budi ljubazan i uzmi fixni u ruke i klikaj. Opcije za kontaktiranje nema a bome je niti na tvom dijagramu nema.

To šta mi govorni automat vergla nije mi od pomoći.

rooswelt1991 sub 28.9.2013 17:02
F1-IVO kaže...
rooswelt1991 kaže...

RadiO sam više od godinu i pol u HT-u, i nikad mi neće biti jasno kako ljudi neznaju se služiti tim govorim automatom {#}

Ajde budi ljubazan i uzmi fixni u ruke i klikaj. Opcije za kontaktiranje nema a bome je niti na tvom dijagramu nema.

To šta mi govorni automat vergla nije mi od pomoći.

Nemam trenutno funkcijonalan fiksni kod sebe, ali imam mobitel.

Mobitel je od HT-a.

Postupak:

 

nazovem 0800-9000

odaberem broj 1

Pričekam dok ne ispriča sve, i zadnja stvar kaže: "za razgovor s agentom, pritisnite "0""

 

 

 

Doslovno tri koraka...

 

 

Edit:

 

AKo ne vjeruješ, mogu ti snimiti....

F1-IVO sub 28.9.2013 17:07
rooswelt1991 kaže...
Nemam trenutno funkcijonalan fiksni kod sebe, ali imam mobitel.

Doslovno tri koraka...

Stisnuo 1, automat odverglao i kita. Zadnja opcija je da biram zvjezdicu za povratak u prethodni izbornik. Nakon 3 kruga verglanja aparata poziv se automatski prekida.

Ne zovem prvi put majmune i uvijek je bila opcija da se nulom dobije agent. Opcije više nema ili je m eni nekim čudom ne daje.

Molim gospodu sa fixnim telefonom da provjere da li je i kod vas tako.

rooswelt1991 sub 28.9.2013 17:08
F1-IVO kaže...
rooswelt1991 kaže...
Nemam trenutno funkcijonalan fiksni kod sebe, ali imam mobitel.

Doslovno tri koraka...

Stisnuo 1, automat odverglao i kita. Zadnja opcija je da biram zvjezdicu za povratak u prethodni izbornik. Nakon 3 kruga verglanja aparata poziv se automatski prekida.

Ne zovem prvi put majmune i uvijek je bila opcija da se nulom dobije agent. Opcije više nema ili je m eni nekim čudom ne daje.

Molim gospodu sa fixnim telefonom da provjere da li je i kod vas tako.

Loool, ja sad zvao s fiksnog, i normalno mi javi zadnju stvar nakon jedinice, "za ragovor s agentom birajte nulu" {#}

TSss sub 28.9.2013 17:16

I ja već pola sata pokušava dobiti agenta ,prešao sam sve izbornike i opcije za razgovor sa agentom nema!!! To nije prvi puta,već mi se dešavalo kao da maknu tu opciju iz izbornika.....

 

rooswelt1991 sub 28.9.2013 19:18
F1-IVO kaže...

Sad sam naletio na ovo:  Ispada da gospoda iz T-Šupe isključi opciju ako su im linije ˝opterećene˝.

Ma bravo!{#}

Lol, evo sad kad si rekao, opet probao, i opet uredno govori nulu {#}

Nisam si sredio ništa povlašteno, maaaajke mi, sve po zakonu {#}

 

Uglavnom, sad sam zvao svog bivšeg šefa, kaže da ovisi o kategorizaciji korisnika, na koju čak ni on nema uvid.

Uglavnom, kaže, u slučaju da se ovo meni dogodi, samo zovi s mobitela (očekujem jednu zvjezdicu za ovaj tip){#}

F1-IVO sub 28.9.2013 19:52
ihush kaže...

-blacklistali su te... (vjerojatno s razlogom? {#} ...)

Bezobrazan sam samo kad razgovaram sa osobama od kojih dobivam masažere kao nagradu (premda ne igram nagradne igre) a poštarina za iste je 90 kn:)

Ja sam fin sa curicama i dečkićima iz SZK. Ipak su to većinom studenti koji trpe svakakve majmune na telefonu da bi zaradili koju kunu.

Sa ću ja tebe blacklistat na 30 dana.{#}

P.S.

Kenjam bezveze. Ne shvaćaj me ozbiljno:)

F1-IVO sub 28.9.2013 22:12
Dardevil kaže...

Javna je tajna da te automat sam blacklista ako zoveš nekoliko puta dnevno. Ne pitaj me molim te samo odakle mi informacija.

Danas sam ih zvao treći put u godini.

Btw, evo maloprije sam ih dobio. Opcija ˝stisni 0 za agenta˝ je odjednom postala dostupna:)

Rješio sam što sam trebao a agent mi je rekao da se radilo o nekoj grešci (m daaaa:)).

Usput sam aktivirao Sportski plus paket 3 mjeseca đabe. Moram samo pazit da ga odjavim par dana prije isteka 3 mjeseca jer sam inače naje...:)

rooswelt1991 sub 28.9.2013 22:38
Dardevil kaže...

Javna je tajna da te automat sam blacklista ako zoveš nekoliko puta dnevno. Ne pitaj me molim te samo odakle mi informacija.

Bull$hit...

 

Ja sam ih zvao par 10 puta dnevno kad sam imao problema sa maxtv-om, a imao sam plačen sportski paket.

Ponavljam radio sam u HT-u, i doslovno sam znao ljude koji su zvali po 10ak puta dnevno, i opet su imali normalan broj.

Ne "blacklista" se nitko, jer bi to bilo protiv zakona, svatko tko plaća neku uslugu, unutar ugovara je napisano da mora imati tehničku podršku za tu uslugu.

 

Mene baš zanima od kud ti ta informacija, ako nećeš tu, može i u pp.....

Crank1d sub 28.9.2013 22:56

Koga da kontaktiram ako mi nisu ispunili zahtjev za uslugu koju sam naručio od njih (tj. mobitel)?

Krajem kolovoza mi se javio neki njihov lik iz prodaje i pristao sam uzeti MAX TV + FLAT ADSL + TELEFON za 305kn mjesečno na 24 mjeseca... i onda mi je još ponudio mobitel Samsung Galaxy Young za 199kn, koji bi se naplatio na prvom računu kad stigne...
Prvo nisam htio pristati ni na jedno od toga, da bih kasnije prihvatio jer mi treba novi mobitel, pa ajd.

no međutim, MAX TV je stigao ali bez mobitela. Zovem ja T-COM, objasnim problem, ovi gledaju moj zahtjev i kažu da uopće nigdje "ne vide podnesen zahtjev za mobitelom", zvao sam ih oko 7 puta, i uvijek me prebacuju s jednog kontakt telefona na drugi i svaki put mi se jave neki likovi što po glasu zvuče ko da su tek završili osnovnu školu i počeli "mutirati" i kažu da oni ne mogu ništa učiniti. Koma. Poslao sam im trenutno email na "reklamacije" i ni na to ne odogovaraju... 

dado16 ned 29.9.2013 00:12
Crank1d kaže...

Koga da kontaktiram ako mi nisu ispunili zahtjev za uslugu koju sam naručio od njih (tj. mobitel)?

Krajem kolovoza mi se javio neki njihov lik iz prodaje i pristao sam uzeti MAX TV + FLAT ADSL + TELEFON za 305kn mjesečno na 24 mjeseca... i onda mi je još ponudio mobitel Samsung Galaxy Young za 199kn, koji bi se naplatio na prvom računu kad stigne...
Prvo nisam htio pristati ni na jedno od toga, da bih kasnije prihvatio jer mi treba novi mobitel, pa ajd.

no međutim, MAX TV je stigao ali bez mobitela. Zovem ja T-COM, objasnim problem, ovi gledaju moj zahtjev i kažu da uopće nigdje "ne vide podnesen zahtjev za mobitelom", zvao sam ih oko 7 puta, i uvijek me prebacuju s jednog kontakt telefona na drugi i svaki put mi se jave neki likovi što po glasu zvuče ko da su tek završili osnovnu školu i počeli "mutirati" i kažu da oni ne mogu ništa učiniti. Koma. Poslao sam im trenutno email na "reklamacije" i ni na to ne odogovaraju... 

napisi mi telefonski broj u pm, pa bum ti provjerio( al tek u ponedeljak)

rooswelt1991 ned 29.9.2013 00:16
Dardevil kaže...
rooswelt1991 kaže...

Mene baš zanima od kud ti ta informacija, ako nećeš tu, može i u pp.....

Od kolege koji je njihov djelatnik. Nedavno su to uveli.

Glupost, upravo sam pitao kolegu koji još radi tamo, i kaže da je to potpuna glupost.

Ja sam tamo radio do 5 mjeseca, a kolega radi več 4 godine. ovo što govoriš su besmislice.

 

@crank1D stvarno nemam odgovor na tvoje pitanje, na tvom mjestu ja bi otišao u tcentar i provjerio o čemu se radi.

Za apsolutno sve razgovre koje vodite sa agentima se vode zapisi, i ako je tebi netko nešto rekao, a nije ispunio, točno će se vidjeti tko je podnjeo zahtjev od agenata.

Kill Frenzy sri 2.10.2013 17:35

danas cijeli dan zovem szk i uopće nema mogućnost da se javi agent. opciju 0 su maknuli i jedino što se možeš preko zvjezdice vratit u prijašnji izbornik.kakav pad kvalitete usluge.nema neta a nemoš ih ni dobit.i šta sad.odeš u tcom a oni kažu zovi szk .i.