 diskDEfragmenter
                        
                        pon 7.6.2010 19:18
                        
                            diskDEfragmenter
                        
                        pon 7.6.2010 19:18
                    T-com MAXadsl flat
 diskDEfragmenter
                        
                        pon 7.6.2010 19:18
                        
                            diskDEfragmenter
                        
                        pon 7.6.2010 19:18
                     Amyy
                        
                        uto 8.6.2010 03:27
                        
                            Amyy
                        
                        uto 8.6.2010 03:27
                    što se tiče modema mislim da se sad dobije ili Siemens SX763 ili Thompson TG782, možeš normalno kupiti i drugi USB adapter, ili kod njih ili bilo gdje drugdje(što ti je vjerojatno povoljnija opcija,čak ni ovaj prvi ne moraš naručiti u paketu,naručiš samo dsl i modem,a adaptere kupiš ovako s tim da se ne razumiješ baš najbolje preporučam da provjeriš koje adaptere u t-comu imaju u ponudi pa uzmeš takve da možeš dobiti podršku ako bude kakvih poteškoća),što se telefona tiče ne znam jesam te dobro shvatila da u prizemlju imaš jednu telefonsku liniju tj jedan broj npr 222333, a na katu 222334,onda ti nema veze da li ti npr zatražiš za ovaj prvi broj adsl,to nema nikakvog utjecaja na drugi broj, isto tako ne vidim zašto bi ti ovaj bežični telefon utjecao na vezu šum ti je vjerojatno problem na samom aparatu ako na drugima nemaš takav problem. Što se tiče više telefona mislim da i to možeš riješiti spliterom tj onim produžetkom za spliter,za phone ulaz,pa ne bi trebalo biti pucanja veze. Ako što griješim,slobodno me ispravite :)
 Quiem
                        
                        uto 8.6.2010 07:24
                        
                            Quiem
                        
                        uto 8.6.2010 07:24
                    Amyy je sve odgovorio(la?). Koliko telefeonskih aparata po liniji toliko splitera i nema pucanja veze. Sto se tice ne ovisnosti kata od prizemlja, bilo bi idealno da ste pri uvodenju novog broja dobili i novu paricu (kabel od centrale do kuce/stana), ali ako su vas stavili na PCM (vise brojeva jedna parica) onda nemate tehnickih uvjeta za DSL.
Sto se tice USB 1.1, brzim googlanjem sam dosao da je negdje prakticna brzina oko 6-7 Mbps, u idealnim uvjetima. Tako da svakako preporucam da za pocetak kupite jedan wlan adapter pa probate s njim, a ako ne ide, onda uvijek ostaje pouzdana metoda lana (ako staro racunalo ima mreznu karticu)!
 diskDEfragmenter
                        
                        uto 8.6.2010 12:33
                        
                            diskDEfragmenter
                        
                        uto 8.6.2010 12:33
                    Sto se tice ne ovisnosti kata od prizemlja, bilo bi idealno da ste pri uvodenju novog broja dobili i novu paricu (kabel od centrale do kuce/stana), ali ako su vas stavili na PCM (vise brojeva jedna parica) onda nemate tehnickih uvjeta za DSL.
Prije pola sata sam nazvao t-com službu za korisnike i rekli su da je za moj broj dostupan adsl.
Nazvao sam i tehničku službu i rekli su mi da u mom slučaju kat nema veze s prizemljem.
Samo se sjećam da kad smo uvodili novi broj na prizemlju, izvukli su slobodnu žicu iz kutije na prizemlju.
 diskDEfragmenter
                        
                        čet 10.6.2010 10:47
                        
                            diskDEfragmenter
                        
                        čet 10.6.2010 10:47
                    A što je s t-com tehničarom? Spoji li on sve kako ti hoćeš ili samo nabije sve u jednu utičnicu i ode? Nosi li svu potrebnu opremu za eventualno razvlačenje, provlačenje i precvikavanje žica? Ima li tko iskustva s tim?
 Ja bih rado naručio tehničara da mi on to sredi kako se najbolje može, samo ne znam hoće li on to napraviti. Recimo, da stavi splitter na početak linije tako da sve utičnice i telefoni nakon njega budu u funkciji.
 Y2K2
                        
                        čet 10.6.2010 10:58
                        
                            Y2K2
                        
                        čet 10.6.2010 10:58
                    Meni su tehnicari uradili sve,znaci sve spojili,i na kraju provjerili jel sve radi uredno,jedino sam ja morao razvuci kablove.
 Amyy
                        
                        čet 10.6.2010 11:53
                        
                            Amyy
                        
                        čet 10.6.2010 11:53
                    ako naručuješ tehničara da ti sve donese i sastavi to naglasi kad praviš zahtjev i posebno ti se plaća 553,50 kn. Ja bi ti sugerirala da naručiš običan paket po jednu kunu i sam spojiš(ako je mogla moja mama sama,može svatko  ) , a ako bude problema,prijaviš kvar pa  ti tehničar to besplatno napravi, jer ti zapravo riješeva kvar
 ) , a ako bude problema,prijaviš kvar pa  ti tehničar to besplatno napravi, jer ti zapravo riješeva kvar
 blacko
                        
                        čet 10.6.2010 11:55
                        
                            blacko
                        
                        čet 10.6.2010 11:55
                    Ili, kako su to u Bugu rekli, pozovi lokalnog gurua za kompjutere da ti to pospaja.
 diskDEfragmenter
                        
                        sri 16.6.2010 17:16
                        
                            diskDEfragmenter
                        
                        sri 16.6.2010 17:16
                    Kao prvo, hvala svima! Puno ste mi svi pomogli! Evo samo da se nadovežem. Zanima me još jedna sitnica. Na slici je dio zahtjeva za adsl uslugu. I tu mi je sve jasno, samo kako ću i gdje odabrati da želim flat paket podataka?
Predviđeno je samo mjesto za odabir brzine pristupa.
 Amyy
                        
                        sri 16.6.2010 17:35
                        
                            Amyy
                        
                        sri 16.6.2010 17:35
                    gdje si našao taj zahtjev?vjerujem da tamo treba biti još jedan za promet,gdje odabereš flat.a možeš i nazvati szk pa ti oni naprave.
 diskDEfragmenter
                        
                        sri 16.6.2010 21:20
                        
                            diskDEfragmenter
                        
                        sri 16.6.2010 21:20
                     Amyy
                        
                        sri 16.6.2010 22:21
                        
                            Amyy
                        
                        sri 16.6.2010 22:21
                    da,koliko vidim tamo nema posebno za promet,ma najbolje ih nazovi nek ti naprave,to ti je i najbrže.samo molim te naglasi da želiš flat da ne prođeš kao neki :)
 diskDEfragmenter
                        
                        čet 1.7.2010 15:50
                        
                            diskDEfragmenter
                        
                        čet 1.7.2010 15:50
                    Pozdrav svima! Telefonski sam sve naručio još prije dva tjedna.
Zanima me samo ima li netko iskustva s brojem 01 479 0400? Je  li se taj broj prikazuje kad zove tehnička služba? Za kontakt sam ostavio broj mobitela na koji sam primio 2 poziva u  razmaku od 6 dana s tog broja. Nisam se uspio javiti i pokušao sam  zvati. Ali evo što čujem:"Birali ste broj koji se ne koristi."
 Nakon toga sam zvao t-com službu za korisnike i tip mi je rekao da taj  broj služi samo za prikazivanje i da on ne može vidjeti je li me njihova  služba htjela kontaktirati. Kaže da me mogla zvati bilo koja služba:  ili T-com ili T-mobile.            
 (Ma kakav samo T-mobile kad se radi o adsl zahtjevu!?)
 A ja ga pitam: "Moram li onda čekati ponovo poziv?", a on odgovori: "Pa otprilike,  da."
 Mislim da me zvao t-com, jer mi je taj broj mobitela potpuno nov i oni  ga jedini za sad znaju. Samo, pitam se, kad već zovu s broja kojeg je  nemoguće nazvati, zašto ne nazovu ponovo za otprilike pola sata, nego  nakon 6 dana (i to opet samo jednom)?
 Nemo_BJ
                        
                        čet 1.7.2010 21:10
                        
                            Nemo_BJ
                        
                        čet 1.7.2010 21:10
                    Nazovi 0800 9000 i 2 na automatu, i provjeri u kojem je statusu tvoj nalog za dsl..
Uobičajeno ima treba tjedan-dva..
 Amyy
                        
                        pet 2.7.2010 11:37
                        
                            Amyy
                        
                        pet 2.7.2010 11:37
                    to ti je t-comov broj.a mogu ti i u szk provjeriti šta je sa zahtjevom.
 diskDEfragmenter
                        
                        pet 2.7.2010 21:54
                        
                            diskDEfragmenter
                        
                        pet 2.7.2010 21:54
                    Sve je u redu. Zvali su me ponovo. Moram se strpiti još koji dan. Pozdrav svima!
 diskDEfragmenter
                        
                        uto 6.7.2010 19:48
                        
                            diskDEfragmenter
                        
                        uto 6.7.2010 19:48
                    Evo, baš sam nazvao t-com da provjerim u kojoj je fazi moj zahtjev za adsl (jer mi je tip koji me nekidan nazvao rekao da se moram strpiti još par dana, pa ako baš ne bude ništa, da nazovem).
I ja nazovem. Javi mi se neka gospođa i kaže da moj zahtjev još nije potvrđen, da je samo stajao i da ga nitko nije potvrdio. Haha, od 18.6.!!! I da od sada počinje rok od 30 dana! A ja očekivao svaki čas da bude gotovo.
Mislim, i onaj tip od nekidan mi je mogao to reći. Uostalom, zar taj zahtjev nije trebao biti potvrđen još onda kad sam prvi put nazvao i sve naručio? Ili treba zvati 100 puta!
A što bi tek bilo da nisam nazvao? Mogao sam čekati godinu dana! grrrrrrrrrrrr
Pozdrav svima!

Pozdrav svima!!! Ne razumijem se baš u Wlan, pa molim pomoć. Imam nekoliko nejasnoća.
Zna li netko koji se točno Wlan modem dobiva u samoinstalacijskom paketu?
Namjeravam uvesti t-com adsl flat (4mbit) i umrežiti bežično dva računala. Odlučio sam se za t-com, jer živim u Kaštelima, pa mi se čini da je to najsigurniji izbor.
Ako u paketu naručim wlan modem, mogu li posebno kupiti dva wlan USB adaptera (jer od njih mogu naručiti samo komplet s jednim USB adapterom uz nadoplatu)? Mislim da je važno da su i modem i wireless adapter kompatibilni sa IEEE 802.11b/g standardom. Ako govorim krivo, molim da me netko ispravi.
Hoće li biti smetnji u wireless lan-u ako koristim bežični telefon? (kupljen je prije 5-6 godina i ima lagan pozadinski šum, dok ga drugi žični telefoni koje koristim nemaju)
Imam još par pitanja.
Živim u kući u kojoj je postojao jedan telefonski broj. Sada smo razdvojili prizemlje i kat (prizemlje ima svoj broj, a kat svoj). Kako modem mora biti spojen prvi u telefonsku liniju, a telefon mora ići preko splittera u modem, pretpostavljam da se moram odreći svih telefonskih aparata koje sam imao osim jednoga (moram naglasiti da nemam ISDN, dakle sva tri telefona na prizemlju su mi na jednoj liniji).
A što je s katom? Ako je na katu drugi telefonski broj, a ISDN ne postoji, znači da je to druga tel. linija koja nema veze s mojom na prizemlju i da se taj telefon neće sudarati s modemom. Ovo mi je jako važno, pa ako griješim, molim vas da me ispravite. Ako imamo dva broja, je li to garancija i da imamo dvije telefonske linije? Ne mogu svojoj susjedi s kata reći da makne svoj telefon kako se ovaj ne bi sudarao s modemom!
U uputama na t-comu piše: "U slučaju spajanja telefonskog uređaja iz neke druge utičnice (npr. na katu, u drugoj sobi)
pojavit će se šumovi i doći će do pucanja veze."
Vjerujem da ovo pravilo vrijedi za telefonski uređaj spojen iz druge utičnice na istoj liniji!
Pogledajte slike.
I još nešto: Postoji li rizik od drastičnog pada brzine ako se wlan adapter spoji na USB 1.1 priključak? (imam jedno prastaro računalo koje bih volio umrežiti)
Hvala svima! Pozdrav!