Tremmert
sub 17.12.2022 22:13
T-Com Internet
Tremmert
sub 17.12.2022 22:13
Gale92
ned 18.12.2022 14:29
Neću da "potpirujem vatru"al onda je otok Rab priča za sebe. Jer na otoku je pred godinu i nešto uvedena optika i zaista je sada tamo milina 
Zato ja više ne raspravljam s njime. Dojadilo mi je.
SaintGriz
sri 21.12.2022 19:08
Ekipa jel tko produžavao u zadnje vrijeme? Do sad sam imao internet i telefon za 149 kn, za stare korisnike, dobio ju tako da sam prije 4 godine predao zahtjev za prelazak na drugog operatera, pa se ovi javili s protuponudom.
Sada kao više nemaju tu ponudu već najmanje 169 kn?
hummer0
sri 21.12.2022 21:22
Ekipa jel tko produžavao u zadnje vrijeme? Do sad sam imao internet i telefon za 149 kn, za stare korisnike, dobio ju tako da sam prije 4 godine predao zahtjev za prelazak na drugog operatera, pa se ovi javili s protuponudom.
Sada kao više nemaju tu ponudu već najmanje 169 kn?
Da i meni su ponudili 169 kn ja sam produžio jer koristim i internet posvuda odnosno to sam složio starcima. Pa nisam htio mijenjati, a i njihova optika mi je ok.
Ima li tko problema s brzinom prema vanjskim serverima (van HR) zadnjih cca 2 tjedna na bakru?
Kada mjerim speedtestom na HR serveru brzina bude ta koja i je, a prema bilo kojem vanjskom maks. 5 Mbps, upload bude full kao i prema HR serverima.
Marko008
ned 25.12.2022 08:23
Ja iskreno ne mogu vjerovati u ovo.
Krajem prošlog mjeseca sam prebacio svoja dva broja, koji su bili na A1 i Telemach-u, na T-com ( Unlimited tarifa).
Nije prošlo mjesec dana i vec prvi problemi. Na mom glavnom broju u petak ujutro mi je brzina pala na mizernih 4Mbit-a
i šta god da radim ništa ne pomaže (naravno da sam pokušao slati poruku BRZINA na 13909).
Na drugom broju brzina je urednih 200 Mbit-a. Pokušao sam staviti karticu u drugi mob i opet ništa.
Kontaktirao sam službu za korisnike vec tri puta i na žalost ni oni nisu ništa uspjeli riješiti.
Jedan od njih mi je rekao da postoji mogucnost da se sustav zblesirao i da ne prihvaca moje poruke za nastavak surfanja po punoj brzini.
Kada pošaljem poruku sustav mi javi da vec surfam po maksimalnoj dostupnoj brzini.
Nisam više pametan šta da radim samo znam da sam bez poštenog interneta cijele blagdane i ko zna do kad još.
dado16
ned 25.12.2022 09:38
Ja iskreno ne mogu vjerovati u ovo.
Krajem prošlog mjeseca sam prebacio svoja dva broja, koji su bili na A1 i Telemach-u, na T-com ( Unlimited tarifa).
Nije prošlo mjesec dana i vec prvi problemi. Na mom glavnom broju u petak ujutro mi je brzina pala na mizernih 4Mbit-a
i šta god da radim ništa ne pomaže (naravno da sam pokušao slati poruku BRZINA na 13909).
Na drugom broju brzina je urednih 200 Mbit-a. Pokušao sam staviti karticu u drugi mob i opet ništa.
Kontaktirao sam službu za korisnike vec tri puta i na žalost ni oni nisu ništa uspjeli riješiti.
Jedan od njih mi je rekao da postoji mogucnost da se sustav zblesirao i da ne prihvaca moje poruke za nastavak surfanja po punoj brzini.
Kada pošaljem poruku sustav mi javi da vec surfam po maksimalnoj dostupnoj brzini.
Nisam više pametan šta da radim samo znam da sam bez poštenog interneta cijele blagdane i ko zna do kad još.
jel ti itko resetirao karticu?, ako nije posalji broj pa cu ti ja resetirat(ali tek za dva dana, trenutno ne radim)
Zaporožac
ned 25.12.2022 09:48
Ima li tko problema s brzinom prema vanjskim serverima (van HR) zadnjih cca 2 tjedna na bakru?
Kada mjerim speedtestom na HR serveru brzina bude ta koja i je, a prema bilo kojem vanjskom maks. 5 Mbps, upload bude full kao i prema HR serverima.
Meni sve ok.
Jedino da idem VPN-om, negdje u Australiju, normalno da bi brzine bile fuj..
Randy27
ned 25.12.2022 21:27
Uzmite ovo s veeeeelikom rezervom, ali meni negdje u glavi zvoni da sam negdje čuo da nakon toga ostaje nekih 5 mbit-a iako nemaš bakar. Nazovi službu za korisnike i pitaj. Ja sam dobio sms početkom 11. mjeseca da mi daju još 100gb, znači u 11. i 12. mj imamo 300gb. Kaj ne bi bilo bolje da si onda uzeo neki pokućni, ako nemaš bakrenu paricu?
Predpostavljam da ima paricu al je u prekidu dsl sync ili nešto
Ne možeš uzet Hibrid uslugu a da te na uključenju ne spoje na
Nemam uopce barkenu liniju, to su mi ponudili uz produljenje maxtv-sat usluge,dali su mi 100GB mjesecno...inace imam gigabox za internet ali sam ja mislio da ce to ukinuti ali jedno nema veze s drugim
zabbax21
pon 26.12.2022 08:11
Gigabox je jedno, Hibrid usluga je drugo
Ak imate ovaj modem kod kuće onda imate Hibrid uslugu te mi onda nije nikako jasno kako su vam ga službeno spojili a da vam nisu spojili adsl dio
dturko
pon 26.12.2022 14:06
Ja iskreno ne mogu vjerovati u ovo.
Krajem prošlog mjeseca sam prebacio svoja dva broja, koji su bili na A1 i Telemach-u, na T-com ( Unlimited tarifa).
Nije prošlo mjesec dana i vec prvi problemi. Na mom glavnom broju u petak ujutro mi je brzina pala na mizernih 4Mbit-a
i šta god da radim ništa ne pomaže (naravno da sam pokušao slati poruku BRZINA na 13909).
Na drugom broju brzina je urednih 200 Mbit-a. Pokušao sam staviti karticu u drugi mob i opet ništa.
Kontaktirao sam službu za korisnike vec tri puta i na žalost ni oni nisu ništa uspjeli riješiti.
Jedan od njih mi je rekao da postoji mogucnost da se sustav zblesirao i da ne prihvaca moje poruke za nastavak surfanja po punoj brzini.
Kada pošaljem poruku sustav mi javi da vec surfam po maksimalnoj dostupnoj brzini.
Nisam više pametan šta da radim samo znam da sam bez poštenog interneta cijele blagdane i ko zna do kad još.
Jesi uspio šta riješit? Imam doslovno identični problem. U petak oko podne sam poslao poruku za max brzinu i nakon toga mi je konstantno 3,5 Mbit. Kad god pošaljem opet poruku, piše mi da već imam max brzinu.
Upravo sam razgovarao sa SZK, prvo su mi resetirali karticu, ali problem je i dalje tu. Nazovem ih opet i sad mi lik govori nek odem po novu karticu (a ova trenutna je stara tek dva mjeseca kad sam prešao na HT).
Ista stvar i kod mene na novoj tarifi od prije 2-3 tjedna a na staroj kartici sve radi normalno. Isto zakucano na 3.5 mbit.
Prijavljeno i rekli su da ce mi javit danas ili sutra dok rijese. Ocito je neki malo veci problem.
dturko
pon 26.12.2022 15:44
Mijenjanje kartice (iz fizičke u eSIM) je riješilo problem. Sad ću probat nabit hrpu prometa da mi dođe poruka za reset max brzine, pa javim ako se opet sjebe nakon slanja poruke.
Ako vam mobitel podržava eSIM, možete zatražit karticu od doma preko Moj Telekom aplikacije da ne morate ići do T-centra. Cijeli proces traje oko sat vremena.
Marko008
uto 27.12.2022 10:25
Ja iskreno ne mogu vjerovati u ovo.
Krajem prošlog mjeseca sam prebacio svoja dva broja, koji su bili na A1 i Telemach-u, na T-com ( Unlimited tarifa).
Nije prošlo mjesec dana i vec prvi problemi. Na mom glavnom broju u petak ujutro mi je brzina pala na mizernih 4Mbit-a
i šta god da radim ništa ne pomaže (naravno da sam pokušao slati poruku BRZINA na 13909).
Na drugom broju brzina je urednih 200 Mbit-a. Pokušao sam staviti karticu u drugi mob i opet ništa.
Kontaktirao sam službu za korisnike vec tri puta i na žalost ni oni nisu ništa uspjeli riješiti.
Jedan od njih mi je rekao da postoji mogucnost da se sustav zblesirao i da ne prihvaca moje poruke za nastavak surfanja po punoj brzini.
Kada pošaljem poruku sustav mi javi da vec surfam po maksimalnoj dostupnoj brzini.
Nisam više pametan šta da radim samo znam da sam bez poštenog interneta cijele blagdane i ko zna do kad još.
Jesi uspio šta riješit? Imam doslovno identični problem. U petak oko podne sam poslao poruku za max brzinu i nakon toga mi je konstantno 3,5 Mbit. Kad god pošaljem opet poruku, piše mi da već imam max brzinu.
Upravo sam razgovarao sa SZK, prvo su mi resetirali karticu, ali problem je i dalje tu. Nazovem ih opet i sad mi lik govori nek odem po novu karticu (a ova trenutna je stara tek dva mjeseca kad sam prešao na HT).
Na žalost 5-i dan i još ništa. Moja kartica je stara mjesec dana. Jučer mi proradilo na 5 minuta. Brzina išla oko 490 Mbit-a, jedino je upload bio 1 Mbit, ali se brzo vratilo na 4 Mbit-a.
Tirkiz
uto 27.12.2022 10:37
Potvrđujem da je i kod mene od ponoći brzina pala na 3/1 Mbps i ne ide iznad, HT Unlimited GB tarifa, imam je već godinu dana.
Okolica Ogulin-Modruš.
Možda HT radi pripreme za puštanje 5G-a na Novu godinu pa će nas iznenaditi...
the chosen one07
uto 27.12.2022 11:01
Potvrđujem da je i kod mene od ponoći brzina pala na 3/1 Mbps i ne ide iznad, HT Unlimited GB tarifa, imam je već godinu dana.
Okolica Ogulin-Modruš.
Možda HT radi pripreme za puštanje 5G-a na Novu godinu pa će nas iznenaditi...
Lagano moguće da se radi na implementaciji 5G-SA (stand-alone) mreže na određenim mjestima pa dolazi do takvih prekida.
Telemach je najavio da će početi sa prebacivanjem i da bi navodno do kraja ljeta 2023. svi korisnici trebali biti na SA mreži. Živi bili pa vidjeli ;)
dado16
uto 27.12.2022 14:00
sto vise ljudi na 5g, ja cu biti sretniji na 4g, manje zagušenje :) ....a ovi koji su prebaceni na 5g ce biti sretni jer je 5g... win win situacija
the chosen one07
uto 27.12.2022 21:27
Je, tocno, u pravu si. Ko ce vise htjeti onda “spori” 4G ;)
Mada, pricao sam cini mi se tu na forumu, ovo ljeto me 5G izvukao u Vodicama - na 4G doslovno sam jedva stranice otvarao i tu i tamo JubiTo pustio video, dok je 5G sibao kao lud (doduse meni nepotrebnih 300-700Mbit/s na A1 ili taman do 75Mbit telemach koji je bio ogranicen na bonovima)
Tirkiz
sri 28.12.2022 09:12
Vi/mi kojima imamo HT Unlimited GB zakucane brzine na 4/1 Mbps zadnjih dana, jeste probali mjeriti HAKOMetrom dok je SIM u routeru i mobu da vidite razliku u brzinama?
Kod mene, Speedtest i nPerf bilo koji server mjeri max 4/1 Mbps.
Ako je SIM u routeru (nije ISP-ov shit već vlastiti 4CA router sa vanjskim antenama), HAKOMetar mjeri isto do 4/1 Mbps preko WiFi 6.
A ako je SIM u mobu, HAKOMetar mjeri i do 100 Mbps ali Ookla Speedtest, nPerf i surfanje su dalje "limitirani" do 4/1 Mbps.
Kao da HT limitira brzine ali ako je SIM u mobu, prema HAKOM serveru ne limitira brzine, bar kod mene 
Marko008
sri 28.12.2022 09:12
Novi izgovor zašto ja već tjedan dana nemam internet je prelazak iz kuna u euro.
Nemam više snage sa njima komunicirati. Mislim da odoh sa oba broja nazad u Telemach (bar je dosta jeftiniji).
Ovdje imam osjećaj da te ne hebu ni 5%.
mind_challenge
sri 28.12.2022 09:43
Potvrđujem da je i kod mene od ponoći brzina pala na 3/1 Mbps i ne ide iznad, HT Unlimited GB tarifa, imam je već godinu dana.
Okolica Ogulin-Modruš.
Možda HT radi pripreme za puštanje 5G-a na Novu godinu pa će nas iznenaditi...
Imao sam isti problem, a s obzirom da sam bio na putu testirao sam svuda putem, od Rijeke do Slavonije svuda je bilo isto. Na kraju sam jucer otisao u T-centar i zamjenio sim karticu. Od onda radi kako treba.
Tirkiz
sri 28.12.2022 10:26
Vi/mi kojima imamo HT Unlimited GB zakucane brzine na 4/1 Mbps zadnjih dana, jeste probali mjeriti HAKOMetrom dok je SIM u routeru i mobu da vidite razliku u brzinama?
Kod mene, Speedtest i nPerf bilo koji server mjeri max 4/1 Mbps.
Ako je SIM u routeru (nije ISP-ov shit već vlastiti 4CA router sa vanjskim antenama), HAKOMetar mjeri isto do 4/1 Mbps preko WiFi 6.
A ako je SIM u mobu, HAKOMetar mjeri i do 100 Mbps ali Ookla Speedtest, nPerf i surfanje su dalje "limitirani" do 4/1 Mbps.
Kao da HT limitira brzine ali ako je SIM u mobu, prema HAKOM serveru ne limitira brzine, bar kod mene 
Aktivirao sam si HT Internet posvuda SIM (jer ga imam od prije), sada imam max brzine (kod mene oko 100/60 Mbps).
Znači HT ima ozbiljan problem sa brzinom na tarifi HT Unlimited GB koja je iz nekog razloga spuštena na 4/1 Mbps kod dijela korisnika.
SaintGriz
pet 30.12.2022 12:16
Nakon sto mi nisu ponudili nista za produzenje ugovora predao sam zahtjev za prelazak na A1 i cim su ga dobili eto poziva. Sada nude 500kn bon za INU i mobitel Samsung A04 za kunu. Prihvatio.
Novi izgovor zašto ja već tjedan dana nemam internet je prelazak iz kuna u euro.
Nemam više snage sa njima komunicirati. Mislim da odoh sa oba broja nazad u Telemach (bar je dosta jeftiniji).
Ovdje imam osjećaj da te ne hebu ni 5%.
Zatraži naknadu zbog nemogućnosti korištenja usluge. Imaš pravo na 240 kn po danu.
Dobio sam obavijest SMSom da mi je omoguceno povecanje brzine i sad radi. Provjerite i vi jel profunkcioniralo.
Tirkiz
pet 30.12.2022 17:49
Hvala, upravo testirao, treba opet poslati SMS sadržaja BRZINA na 13909 i doista se poveća brzina, nije više limitirana na 4/1 Mbps.
A i treba čitati SMS koji dođe, jer je zadnjih dana sadržaj bio "Poštovani, imate maksimalnu brzinu..." kada je išla ta blamaža na 4/1 Mbps a sada - kao i prije piše "Poštovani, nastavljate surfati po maksimalnoj brzini...".
Očito je HT nešto zeznuo u svom sustavu pa sada popravio.
Randy27
čet 5.1.2023 15:25
Gigabox je jedno, Hibrid usluga je drugo
Ak imate ovaj modem kod kuće onda imate Hibrid uslugu te mi onda nije nikako jasno kako su vam ga službeno spojili a da vam nisu spojili adsl dio
Da,takav modem sam dobio...kontaktirao sam ih i sad su rekli da je to TBox,a ne hibridbox...ocito nesto novo
Tremmert
čet 5.1.2023 17:37
TBox i Hibridbox su dvije različite usluge;
TBox radi isključivo samo preko mobilne mreže i njemu je maksimalna brzina 4 Mbit/s. Inače se koristi kao zamjenska usluga (u slučaju dužeg otklona kvara na liniji), u rijetkim slučajevima je to jedna jedina moguća dostupna usluga na ruralnim područjima.
Hibridbox se spaja na DSL te koristi i mobilnu mrežu da dobije veću brzinu, ovisno o području na kojoj se nalazi i zagušenosti mobilnog prometa na danom području.
Obje usluge postoje već godinama.
nani
sub 7.1.2023 13:28
Pozdrav
Trenutno koristim hibridbox (istekao ugovor pa je cjena 179 kn) i upravo sam saznao da mi je dostupan 5G FWA (230 kn uz ugovor).
1. Koji se ruter dobije u ovom paketu (unutarnja jedinica) jer bi ga stavio odmah iznad ulaznih vrata gdje mi bulžir ulazi iz vana kroz koji bi mi i UTP kabel ulazio od vanjske jedinice. Ukoliko bude ‘slab’ razmislim o nekakvom MESH da dobijem jači signal na suprotnom djelu stana di mi je boravak.
2. Jel ima načina kako smanjit ovu cjenu (posebne ponude, dugogodišnji korisnik, zaprijetit odlaskom na A1(čiji 5G mi nije dostupan)) ili izvuć kakvu opremu po povoljnoj cjeni?
Hvala




Radio za HT i mogu potvrditi da je i kod njih ista stvar.
U Zagrebu se to ne osjeća, ali se bome osjeća u turističkoj sezoni u primorju.
Blaženi radnici SMC-a koji dobiju gigabox smetnju u primorju za vrijeme turističke sezone, odmah se zna da tu nažalost nema pomoći.. Automatski zovu korisnika, po standardu "za ljeto je nažalost tako", trpe dernjavu sa druge strane slušalice minutu-dvije, zatvaraju smetnju i nadaju se da neće pokupit reopen smetnje. Sljedeća smetnja koju dobiju identična, i tako u krug.. :')