Haf932 pet 13.1.2023 18:34

Nije više Optima , nego ti je Telemach . Logiraj se na Telemach ( s podacima koje te traži ,a pišu ti na računu ) . Pa ćeš vidjeti jel ti kod njih piše dal je plaćeno . Meni je pisalo da nisam platio račun za studeni i kad sam se logirao na Telemach , pisalo je da je plaćen. Iako sam prvo slao Optimi mail sa slikom uplatnice da sam platio .

domac5 pet 13.1.2023 20:40

Bitno da ne produzuju na jos 2 godine kad se odradi ovaj postupak, smece od njihovog receivera za opti tv ima na neku foru slicni signal daljinskog ko moj tv pa cim nesto stisnes tv se zblesira, neki drugi model recivera nemaju a ja tv ne mislim mjenjat zbog njih, jos 9 mjeseci ugovora i bye bye.. 

A brzina da ne pricam, u ruteru pise da mogu preko 60 mbit imat a on nekad jedva daje 10 mbit, imam mi router za wifi preko kojeg tocno vidim ko je spojen i kolko vuce brzine, nista ne vuce brzinu a ovo smece i dalje ne daje brzinu kakvu prikazuje u ruteru, od centrale sam manje od 1 km

h3nr1k ned 15.1.2023 21:47

Dugi niz godina na optimi, bez ikakvih problema. Telemach preuzeo 1. 11., odmah problemi s racunima. Racun za 11. mjesec nisu poslali na vrijeme. 20.12. zovem sluzbu za korisnike, poruka na automatu je bila otprilike 'Racuni za 11. ce kasniti , bez brige nema zateznih kamata...'  Kazem ok, nema veze. Racun stigao 27.12. , placen 28.12.

 

Prije par dana stize opomena i upozorenje da ce me iskljuciti 25.1. ako ne platim dugovanje. U omotnici uplatnica na kojoj stoji iznos identican racunu od 11. mjeseca. Ono sto je najjadnije, na omotnici je datum 26.12., sto znaci da je opomena bila spremna prije nego mi je racun za studeni bio dostavljen, iako je bila njihova greska koje su ocigledno bili svjesni jer je na automatu bila poruka da ce kasniti racuni.

 

Naravno, racun za 12. mjesec mi jos nije dosao. U sluzbi kazu da su oni racun poslali, da je do poste. U posti mi kazu da nije do njih, sto je i logicno s obzirom da mi svi drugi racuni stizu na vrijeme.

 

Zovem sluzbu za korisnike, automat kaze nesto kao 'ako ste dobili opomenu a racun ste platili, ignorirajte...' Znaci opet su svjesni problema kojeg su sami stvorili. Cura iz sluzbe kao robot cirkularno odgovara da opomenu ignoriram, da platim samo ono sto sam duzan za prosinac. Pitam, kako kad ne znam iznos. Ona kaze mi smo poslali racun, ako ne dodje da vidim na aplikaciji iznos. 

 

Aplikacija im vec mjesecima ne radi kako treba. Stalno stoji poruka: 'U manjoj mjeri je još uvijek moguće neispravno prikazivanje plaćenih računa. Bit će ispravljeno u najkraćem roku, te molimo za strpljenje.'  Na aplikaciji se placeni racuni znaju voditi kao neplaceni. Znam ljude koji su bili na tele2. Prijelazom na telemach su morali slati kopije placenih racuna da im aplikacija prikaze da je racun placen.

 

Sve to skupa bi jos nekako moglo proci  kao nesposobnost a ne kriminal, ali ovo je tocka na i. Procitajte sto ovdje pise. https://telemach.hr/podrska/internet/racuni-i-potrosnja/podaci-za-placanje-i-provjera-uplate

 

 'Ukupan iznos za plaćanje koji je naveden na uplatnici je zbroj ukupnog zaduženja za razdoblje za koje je izdan račun i duga po prethodnim razdobljima na dan izdavanja računa. Ako ste već podmirili dug po prethodnim računima i želite platiti samo iznos za mjesec na koji se račun odnosi, tada s uplatnice koju ste primili uz račun prepišite iznos koji se odnosi samo na taj mjesec, '

 

To je razlog zasto su neki dobili racun s dvostrukim iznosom. Izmislili novi nacin obracunavanja racuna, ne salju vise uplatnice za odedjeni mjesec kao i svi drugi. Ako ljudi galame, kazu greska u aplikaciji, plati samo ono sto si duzan. U toj zbrci su mnogi isti racun platili dva puta.

 

Ispricavan se na dugom upisu, ali ovo je sramota.

deckard pon 16.1.2023 10:21

Mislim da im prelazak na euro nije baš prošao po planu što se tiće aplikacije, sad se stvari polako smiruju izgleda, ja sam platio račun (Optima) za prosinac čim se pojavio na portalu još prije par dana, prošlo ok preko Revoluta, jedino što je onda dalje pisalo da sam platio eura koliko je zapravo bilo kuna. Vjerujem da im je sad malo kaotično i da će se riješiti. Međutim prije desetak sam dana zatražio prijelaz na drugog operatora (Magic Net), i sad nakon sto godina stabilnog linka danas čitavo jutro banana na VDSL-u. Od 6 sati nemam net, napravio reset linka na staroj Optiminoj korisničkoj stranici, proradilo na par minuta i onda opet ispad. Sad mi link ne radi već valjda sat vremena. Nemam pojma što se događa, ne vjerujem da bi me novi operator već priključivao i da bi me Telemach samo tako otkantao pošto me nitko još nije ništa zvao. Ima ko možda danas tijekom jutra frke s linkom ili je samo do mene (Varaždin)?

robogo pon 16.1.2023 11:48

Morate svi biti realni i imati na umu da Telemach ne vode revolucionari na području pružanja telekomunikacijskih usluga, već šačica menadžera koja ne vidi dalje od sutrašnjeg dana i koji u svom vidnom polju imaju samo menadžerske bonuse, ništa drugo.

Memphis pon 16.1.2023 14:58

Pa s obzirom kakava je bila optima ovo je revolucija. Nakon višemjesčne prijave kvara optimi da telefon ne radi nikad ga nisu popravili dok nije preuzeo telemach i sami mi umanjili račun bez pisanja prigovora. Kod optime do toga ne ne bi ni došao, druga stvar SZK se sad možeš normalnno dobit ne trebaš čekat satima da ti se netko javi da nakon toga jedva čeka da te se riješi. Treće ponude paketa su daleko bolje. Tak da u odnosu na optimu je samo napredak.

Od kad je tememach račun svaki put dobil na mail i vidiljiv je u njihovoj aplikaciji.

robogo pon 16.1.2023 17:02
Memphis kaže...
Pa s obzirom kakava je bila optima ovo je revolucija. Nakon višemjesčne prijave kvara optimi da telefon ne radi nikad ga nisu popravili dok nije preuzeo telemach i sami mi umanjili račun bez pisanja prigovora. Kod optime do toga ne ne bi ni došao, druga stvar SZK se sad možeš normalnno dobit ne trebaš čekat satima da ti se netko javi da nakon toga jedva čeka da te se riješi. Treće ponude paketa su daleko bolje. Tak da u odnosu na optimu je samo napredak.

Od kad je tememach račun svaki put dobil na mail i vidiljiv je u njihovoj aplikaciji.

I ako imaš tri usluge, dobiješ tri maila... a sve kod istog operatora na istom OIB-u.

Lieutenant commander Data pet 17.3.2023 14:35

Bok,

razmišljam o prelasku na Telemach DSL - internet putem klasične bakrene parice (ex. Optima Telekom) pa me zanima nekoliko sitnica. Je li to mudar odabir? Kakva su vaša iskustva u zadnje vrijeme s stabilnošću, brzinom i kvalitetom usluge? Netko je spominjao da nemaju zakupljeno dovoljno peeringa tj. da izlaz prema inozemstvu nije na razini, I još k tome je li popravak smetnji zadovoljavajuće razine od kad više nisu pod zastavom HT-a?
Također zanimaju me koje routere dijele u zadnje vrijeme, kakvi su, jesu li novi ili rabljeni? Ako vam nije teško bacite koju slikicu routera. Imaju li Telemach logo i pripremaju li možda u budućnosti hibridnu uslugu kao HT?
Zahvaljujem!

Memphis ned 19.3.2023 22:34
Lieutenant commander Data kaže...
Bok,

razmišljam o prelasku na Telemach DSL - internet putem klasične bakrene parice (ex. Optima Telekom) pa me zanima nekoliko sitnica. Je li to mudar odabir? Kakva su vaša iskustva u zadnje vrijeme s stabilnošću, brzinom i kvalitetom usluge? Netko je spominjao da nemaju zakupljeno dovoljno peeringa tj. da izlaz prema inozemstvu nije na razini, I još k tome je li popravak smetnji zadovoljavajuće razine od kad više nisu pod zastavom HT-a?
Također zanimaju me koje routere dijele u zadnje vrijeme, kakvi su, jesu li novi ili rabljeni? Ako vam nije teško bacite koju slikicu routera. Imaju li Telemach logo i pripremaju li možda u budućnosti hibridnu uslugu kao HT?
Zahvaljujem!

Nemaš tu kaj mudrovat jer ne ovisi previše o njima. Oni puštaju maksimalnih 60/10 a sve ti dalje ovisi o stanju parice i udaljenosti od centrale. Dobio sam novi Innbox V80 sa optiminim logom. Svejedno ti je jel si na Iskonu, Telemachu ili A1. Jedino ćeš na HTu imat bolji support. Što se tiče odaziva na terenske kvarove meni su relativno brzo dolazili HT-ovi tehničari. Što se tiče SZK tu su koma. Svima većinom guraju Trio pakete ali imaš puno više dostupnih VDSL paketa u cjeniku. Imaš isto promocije 3 mjeseca za 1 kn i slično, to dogovoriš sa prodajom.

10alex pon 20.3.2023 07:55

Vi koji ste na Optimi imate li u zadnje vrijeme gresku kad zovete neki broj (konkretno na bonbon mrezi)  da vam javlja "Birali ste nepostojeci broj". Tog problema do prije mjeses dana nije bilo a sada svaki put javi tu poruku.

deckard sri 22.3.2023 11:52
Lieutenant commander Data kaže...
Bok,

razmišljam o prelasku na Telemach DSL - internet putem klasične bakrene parice (ex. Optima Telekom) pa me zanima nekoliko sitnica. Je li to mudar odabir? Kakva su vaša iskustva u zadnje vrijeme s stabilnošću, brzinom i kvalitetom usluge? Netko je spominjao da nemaju zakupljeno dovoljno peeringa tj. da izlaz prema inozemstvu nije na razini, I još k tome je li popravak smetnji zadovoljavajuće razine od kad više nisu pod zastavom HT-a?
Također zanimaju me koje routere dijele u zadnje vrijeme, kakvi su, jesu li novi ili rabljeni? Ako vam nije teško bacite koju slikicu routera. Imaju li Telemach logo i pripremaju li možda u budućnosti hibridnu uslugu kao HT?
Zahvaljujem!

Ja sam bio na Optimi od kada postoje pa do siječnja ove godine kada sam raskinuo ugovor. Koristio sam VDSL 60/10 paket i bio full zadovoljan. Nikad nikakvih problema, brzina je bila 58/10 konstantno, full stabilno, u svim tim godinama ako je 2-3 puta ispao link. Router sam držao u bridge modu od prvog dana i koristio iza toga svoj router. Samo gledam te cjenike sad i ne kužim dal su to sad opako digli cijene ili ja ne kužim? Ja sam plaćao 60/10 net i telefon 155kn mjesečno bez ugovorne obveze.

gReMLiN sub 1.4.2023 14:31

Pozdrav svima,

imam Optima/Telemach VDLS2 modem Innbox V45 Home Gateway AnnexA

Device Info:
Board ID: V45_A10
Build Timestamp: 200101_1128
Software Version: 6.5.2b85-76.15
Bootloader (CFE) Version: 2.3.2-116.174
DSL PHY and Driver Version: A2pvI042r.d27f
Wireless Driver Version: 7.14.164.15.cpe4.16L05.1-kdb

do sada je radio root pristup sa korisničkim imenom "admin" i lozinkom "VfMR7DyV2bWn8cHY" , od danas više ne radi .... dali netko možda zna novu lozinku ?

marsovac zemaljski pet 14.7.2023 17:34

Pozdrav svima.

Korisnik sam optima telekom mreze tamo negdje jos od 2006 godine, i nikada problema s njima.

Sada otkako ih preuzeo Telemach pocinju problemi sa internetom, a da stvar bude bolja, uskoro istice ugovor i Telemach mi nudi apsolutno sve isto kao sto je bilo za 30ak kuna vecu cijenu.

 

Naravno da ne ostajem na tom mrezi.

Steta sto vece korporacije kupuju manje te samim time uslugu naprave skupljom i manje kvalitetnom.