Ćoby sri 3.3.2021 08:37

Ističe mi ugovora za mjesec dana i jučer me zvali za produljenje ugovora. Ne nude ništa osim što bi poskupili trenutne opcije za cca 50kn. Baš krasno. I još nude neke glupe mobilne tarife.

Striko2009 čet 4.3.2021 22:02

dobio sam optiku nedavno. Preko zice radi na 199mbps DL, ali kad surfam preko mobitela spojen na wifi (bilo 2,4 ili 5mhz) osjeti se lag, otvaram bilo koju stranicu i stoji par sekundi i onda krene. 

Ima li netko slicno iskustvo ili zna rijesenje problema? 

pero322 čet 4.3.2021 22:26

Na HT mreži je svojedobno bio problem sa IPv6 DNSom, rješenje je bilo upisivanje nekog javnog IPv6 DNS servera u router, ali to je rješeno prije dosta vremena.

Sad sam pogledao u svoj router i tamo više ne postoji mogućnost upisivanja toga.

AF139 pet 5.3.2021 10:03

Na Iskonu sam preko 5 god. i od prvog dana na Zxel (crni) sam isključio IPv6 kao i u postavkama LAN adaptera u Windovsima , a nemam nikakve slične probleme.

Ima li neki razlog da bi to uključivao ?

RuskeGTT sub 6.3.2021 19:05

prije isteka zvali me da mi ponude paket koji kosta 10kn vise do sad i daje manje, rekao sam da ne prihvacam i da me nazove netko nadredeni i ponudi nesto bolje. i tako dobio sam osnovni prosireni + hbo hd + sportski + filmski + snimalica + net 50mbit flat za 1kn manje nego do sad

RuskeGTT sub 6.3.2021 19:06

prije isteka zvali me da mi ponude paket koji kosta 10kn vise do sad i daje manje, rekao sam da ne prihvacam i da me nazove netko nadredeni i ponudi nesto bolje. i tako dobio sam osnovni prosireni + hbo hd + sportski + filmski + snimalica + net 50mbit flat za 1kn manje nego do sad

FLes pet 16.4.2021 13:40

Živim na Bukovcu u Zagrebu. Koristim 30/3.5 internet i telefon od Iskona. Plaćam 195 kn mjesečno, bez ugovora. Danas me zvao agent da mi nudi optiku 200 Mbit/s + telefon, za 20 kn manju cijenu nego što sad plaćam, uz ugovornu obvezu. Dok na njihovoj web stranici radim provjeru dostupnosti usluga dostupnih na mojoj adresi, nudi mi samo adsl.

sibica pet 16.4.2021 20:20

Ima li netko ovdje tko je u zadnje vrijeme produžio ugovornu obavezu s Iskonom.Za sada sam zadovoljan i ne bi ništa mijenjao.Zvao sam ih kako bi saznao mogu li dobiti neke pogodnosti i ostao sam lagano šokiran kad mi za istu uslugu (net i tel) koju sam do sada plaćao 109 kn nude za 169 kn.

Imaju li oni,poput nekad VIP-a neku službu za zadržavanje korisnika?

srcipesak čet 22.4.2021 13:36

Ako imate školarce ili khm aai account možete se probat prebaciti na iskon carnet pakete. Išlo je po 140kn bez UO za net+tel. +tv je 210kn ako se ne varam. Na webu su se linkovi "slučajno potrgali" pred godinu dvije i bole ih genitalije za to, ali 99% sam siguran da se još to može uzet.

sibica čet 22.4.2021 14:31
srcipesak kaže...

Ako imate školarce ili khm aai account možete se probat prebaciti na iskon carnet pakete. Išlo je po 140kn bez UO za net+tel. +tv je 210kn ako se ne varam. Na webu su se linkovi "slučajno potrgali" pred godinu dvije i bole ih genitalije za to, ali 99% sam siguran da se još to može uzet.

 Išao sam baš pogledati preko googla i naišao na iskon cjenik iz 2021. godine. U tom cjeniku je naveden i Iskoc carnet duo i trio (oko 42. i 43. str.) i cijena je za duo 159,99, a za trio mislim oko 229 kn.

 

https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=iskon+carnet+cijena

FLes sri 2.6.2021 16:55

Meni nedavno uveli 200/100 optiku. Optika ko optika je ok, ali su dosta neorganizirani... majstori dolazili 4 puta... nemaju sve potrebne informacije kao npr. moj broj da se mogu najavit, ili podatke o tome koju uslugu/opremu trenutno imam i sl., pa onda opet moraju dolazit... uglavnom ko da su firma od jučer.

stoop pet 27.8.2021 11:15
Ico2005 kaže...

otišlo sa 119 na 159 kn, vele da ni lipe manje ne može

 Evo i meni ubrzo ističe ugovorna obveza za optiku 100Mbps koju sam plaćao 169 kuna za 24 mj. Usluga je bila korektna i sad su mi se javili da moram ponovo ugovorit na 24 mj ako želim istu cijenu. Vidim da se ovdje spominje 159 kuna pa ne znam jel to samo za nove korisnike.

Isto su mi rekli da ako ne produzim da će mi cijena bit veća. Odgovorio sam da je nekad u prošlosti postojeći korisnik bio više cijenjen a da im je sad politika sasvim drukčija jer dobro žive i sa jednim korisnikom plus i minus. Naravno oni se izvlače na HAKOM kao regulator tržišta a ovaj je u stvari stvorio skoro uravnilovku jer gdje da odeš sve je to slično a opet novi operater nova instalacija provlačenje žica i tako dalje.

Na iskonovim stranicama vidim neku ponudu za flat internet od 159 kn nakon popusta od 30% i to samo za prijave on line bez ugovorne obveze. Da li netko zna da li to mogu koristiti i postojeći korisnici ili ne?

fromcelltohell sri 8.9.2021 16:03

Ja imam takvo iskustvo sa Iskonom, ono baš svježe, da sam sam sebi *ebao majku i onaj dan kad sam s njima krenuo imati posla.

 

 

Još uvijek sam u procesu riješavanja problema, jednom kad se ta saga raspetlja, onda ću vam tu opširno napisati sve.

 

Za sad bih vam preporučio, ako baš ne morate onda bjež' što dalje od njih.

 

 

Ja sam nažalost osuđen na suradnju s njima ako želim imati Internet.

 

No, suradnja je uglavnom jednosmjerna, ja surađujem... a oni samo ispostavljaju račune.

 

Račun može, uslugu baš i ne.

 

Ubacit ću kroz koji dan edit u ovaj post, da ne spamam temu.

Strensky sri 8.9.2021 18:35
fromcelltohell kaže...

Ja imam takvo iskustvo sa Iskonom, ono baš svježe, da sam sam sebi *ebao majku i onaj dan kad sam s njima krenuo imati posla.

 

 

Još uvijek sam u procesu riješavanja problema, jednom kad se ta saga raspetlja, onda ću vam tu opširno napisati sve.

 

Za sad bih vam preporučio, ako baš ne morate onda bjež' što dalje od njih.

 

 

Ja sam nažalost osuđen na suradnju s njima ako želim imati Internet.

 

No, suradnja je uglavnom jednosmjerna, ja surađujem... a oni samo ispostavljaju račune.

 

Račun može, uslugu baš i ne.

 

Ubacit ću kroz koji dan edit u ovaj post, da ne spamam temu.

 

Uff kužim te i žao mi te je.

Ja sam imao sa njima isto jebeno iskustvo al sam pobjego ipak. U majčinsku tvrtku,skuplja usluga i to dosta al usluga a ne zajebavanje sa studentarijom(ništa protiv njih). Oni ko da su jučer počeli raditi kao firma.

Ove šeme sa podizanjem cijene usluge a narušavanjem vrijednosti paketa nakon isteka ugovora vidim često prakticiraju,kolega s posla ih je isto odjebo zbog toga.

A ja sam se natezao jako dugo s njima(preveć živaca sam imao valjda),dakle od 12 mj prošle godine sam pokušavao dobit "optiku" preko bakrene parice kao dostupno vam je. No ispalo je da ipak nije dostupno,kad zovu me u 3 mj "e sad vam je dostupno" ja sav sretan što ću se napokon riješit ultrabrzog adsl-a (10/0,75 sam imao). Koji zajeb.

Od kraja 3 mj sam imao jedno 6 pokretanja postupaka za realizacijom usluge(ispunjavanje obrazaca što mailom što telefonom) i svaki put se njima "stornira ili nestane" radni nalog iz sustava i nitko te ne jebe pol posto,nema poziva informacije,ništa a ti čekaš ko neki mulac i misliš sad će ....

Polovicom 7 mj popizdim i odluči poslat upit sa svom navedenom kronologijom neuspjele realizacije usluge kada istu mogu isporučiti,mada sam već bio i odlučio ih odjebat al rekoh ajde još to. Dao sam si neki rok da moraju odgovorit u roku 3 dana(mail je bio u pitanju),kad ono očekivana tišina u eteru. Javljaju se oni sa "poštovanjem" (nabijem vas na to poštovanje) nakon 14 dana da se ispričavaju,kao pokrenut će hitni postupak aktivacije usluge. Normalno da je prošlo još 3 tjedna(pitam se kaj je onda redovni postupak).I onda kad sam već bio na ht-u me triput zovu da imaju otvorene naloge. Kakav smijeh od firme.

Treći dan nakon što sam poslao mail sa svojim zadnjim upitom iskonu,javio se majčinskoj tvrtci,u roku 10 dana sam već bio na 500/200 netu.

Nije mi jasno da kod njih vlada tolika kurcobolja za korisnicima nemrem to shvatit da me 3 crnca prče.

 

Čisto da otvorim oči možebitnim korisnicima njihovih usluga.

fromcelltohell sri 8.9.2021 20:02

Ma, ovo što se meni događalo je u istom tom smjeru nekako, ali prvo da to riješim a onda ide iscrpno izvješće o svemu što se dogodilo.

Evo, za sad ću samo reći da su neozbiljni kao tvrtka, neorganizirani i još k tome su mi ispostavili račune za uslugu koju nisam ni koristio.

24 dana do realizacije usluge (a, navodno su pisane požurnice), brdo mailova, mojih poziva njima, čekanja po 15-ak minuta da netko odgovori, uz "milozvučnu" glazbu koju nisu 10 godina promjenili,

pa prekidanje svakih 20-25 sekundi automatskom porukom nasnimljenim glasom nekakve ženske koja zavlači u toj mjeri da mi je bilo iritantno.

Ono, nazoveš i dok čekaš da ti se smiluje netko javiti ispališ na živce, a već si živčan kaj ih uopće moraš zvati.

Pa onda ti se javi danas jedan, sutra drugi, iako svaki put slušaš "ova poruka može biti snimana u svrhu unaprijeđenja kvalitete usluge" nitko ništa ne bilježi, niti te snimke sluša.

Pa ajd' svaki put iz početka. Onda te svi slažu da će te netko povratno kontaktirati. Pa ti veli, "koliko ja vidim u sustavu, vama je usluga aktivna"

a tehničar od T-Coma nije ni zvao ni bio na adresi da propusti uslugu kroz paricu i da isporuči potrebnu opremu.

 

I onda dobiješ na kraju mjeseca račun sa stavkama za uslugu koju si koristio na staroj adresi, ali već su ti počeli naplaćivati i novu uslugu na novoj adresi.

A, uslugu koju si koristio na staroj adresi ne koristiš od 10.08. I još si istu zamrznuo, što košta 50 Kn, ali to nikoga ne jebe pol %.

 

I u mailu zamolim da mi ažuriraju u sustavu, između ostalog i broj telefona, jer sam stari ugasio.

Tu dobijem odgovor putem maila da je to riješeno.

Onda mi 03.09. konačno dođe T-Comov tehničar, taj dečko je bio sasvim pristojan i ok,

ali mi veli da je on preuzeo nalog od kolege koji je 11 puta zvao mene na mobitel (100% na taj neaktivni broj)

i bio osobno na adresi 3x a nitko mu, jadnom...nije otvorio vrata.

 

Taj se pak zlagao k'o pas, jer je kod mene doma doslovno nas 3 penzića u svakom trenutku kod kuće, ako i nismo svi onda je barem jedan.

Nemoguće da mu 3x nitko nije htio otvoriti a 24 dana smo čekali da nam se smiluju i uopće dođu na adresu.

 

I ponovo moram sutra pisati prigovore, na kompletnu zajebanciju koju su mi priuštili.

Točno mi dođe da ih utužim za sve to što su mi priredili, jbt, PTSP mi proradio,

skoro sam počeo gristi ukućane za svaku sitnicu.

Znaš ono, kad te netko tako uhvati u mašinu i jebe te u mozak i grinda ti isti k'o meso za sarmu.

Smatraju me valjda dežurnom budalom.

 

Evo, opet sam sad popizdio dok ovo pišem, ma bolje da ne pišem ništa više za sad.

Ali ću napisati kad riješim sve, točno kako je išlo, imam ja i mailove i sve.

Neću navoditi imena, ali ću pokazati sve da vidite koji su to likovi.

Dosta mi je za sad, ne da mi se više. LP :)

 

Edit: Korekcija texta, viška slova bilo u nekim riječima ;)

 

boatenga sri 8.9.2021 22:43

Ma dva dana nakon što mi je istekao ugovor sa obveznim trajanjem 24 mjeseca počelo je štekanje linije, čitaj prekidi..Vjerojatno me prebacili na drugi dslam paricu na centrali..Ne znam nagađam.

Pa sam zvao pa se za par dana ustalilo..A puna kuća ljudi, internet malo radi ne radi.

Ali to svi rade..

Jednako mi je bilo i na tcom, dok istekne ugovor prebace te na goru paricu

 

A što možeš

 

srcipesak sub 11.9.2021 01:01

Eh, pitanje da li ste se razumijeli - naime, Iskon je dosta rano (pred par god) uveo one 20-50 pakete, pa ide kolko ide boli njih briga. Po tom pitanju, svi su otvoreni profili. Ti si ih vjerojatno pitao za ove 50-200 brzine koje idu prebacivanjem profila u 17a i 35a il b koji vec ide. Možda bi se dalo nažicati prebacivanje u 17a, ali nisam vidio da se Iskon korisnici uopće hvale brzinama preko 50mbit...

Tremmert sub 11.9.2021 03:33
boatenga kaže...

dok istekne ugovor prebace te na goru paricu

 

 Ovo mi je presmiješno, samo zamišljam kako gledaju korisnicima, kojih ima par stotina tisuća, kada će im isteći ugovor da ih "prebace na goru paricu" - proces koji je vremenski zahtjevan, koliko god se na papiru činio jednostavan.

Ne samo da se treba ažurirati baza podataka parica gdje bi onda samo jednom korisniku trebali prvo i osnovno izbrisati staru paricu iz sustava, tek onda upisati novu paricu, pritom ažurirati listu parica na izvodu sa novim podatkom (te naravno izbrisati staru paricu iz te liste na izvodu), i tek onda još poslati tehničara (kojih ni ovako ni onako nema puno) samo da bi zamijenili paricu na neku "goru" da bi baš tebi zapaprili malo situaciju.

Da to rade, pa ni jedan tehničar ne bi izlazio na smetnje, cijela smjena bi im bila puna prebacivanjem parica. A da ne govorim o toj ludoj logici - pazi, istekao ugovor, i umjesto da držiš korisniku stabilnu liniju, prebacit ćeš ga na goru paricu da korisnik poludi i promijeni operatera?

 

I stvarno se pitam, od kud im toliki broj parica da konstantno nonšalantno prebacuju korisnike? Znam da parica ima puno, ali ti očito ne shvaćaš koliko korisnika operateri imaju, čak i sa tolikom zalihom parica bi ostali bez parica da tako apsurdno prebacuju korisnike na druge, "gore" parice.