Povezivanje na Internet

Amis telekom varalice-problem!

Loto ned 15.4.2012 18:26

Evo ovako da se potužim. Imam problema sa ISP Amis-om telekomom vezanih u isporuku dsl veze. Ovako je sve pocelo: Presao sam sa T-coma na Amis prije tocno godinu i 6. mjeseci. Nakon duzeg razmisljanja i dogovora odlucio sam uzeti 3u1 paket sa 24mbps brzine i flat telefon+internet. Kada sam ih dobio, testirao sam brzinu na speedtestu bila je 12mbps i bio sam zadovoljan jer sam svjestan da to ovisi samo o kvalitete parice(makar placam 24 mbps).Godinu i pol sve je bilo u redu primao sam i dalje 12mbps, sve do prije nekih 2 tjedna dok se adsl brzina nije uzasno spustila na 5mbps. Zovem vec 2 tjedna njih tamo u sluzbu za korisnike. Mijenjao glavnu paricu do glavnog voda, dali mi zamjenske rutere, bio je tehnicar na terenu i nista nije rijeseno. I dalje je brzna na 5mbps. Ja sam se zainatio i ne mislim palacati 300kn za takvu brzinu jer sam prvenstveno uzeo taj paket zbog dsl brzine.

 

 

Pa mi recite, kako je moguce da korisnik kao ja 1,5 godina dobiva uredno bez oscilacija cistu brzinu od 12mbps i odjednom samo 5mbps sa ucestalim pucanjima veze, a oni u sluzbi za korisnike i tehnickoj podrsci se drze kao i***** i ama bas nista ne rade da to poprave i vrate kako je bilo? Jos jednom da napomenem  da sam zamijenio sve kablove koje je bilo moguce po kuci sve do vanjskog ormarica na fasadi! znaci parice do ormarica su nove!

rustweaver ned 15.4.2012 22:04
Loto kaže...

 bio je tehnicar na terenu i nista nije rijeseno.

Pretpostavljam kod tebe doma mjerio kvalitetu linije? Je li podjelio s tobom te rezultate? Sto je bilo nakon zamjene parice, jel mjerio nanovo? Vidim sa slike (ako ti je to od modema) da modem nije bas previse informativan sto se tice informacija o kvaliteti linije.

Loto ned 15.4.2012 22:32
rustweaver kaže...
Loto kaže...

 bio je tehnicar na terenu i nista nije rijeseno.

Pretpostavljam kod tebe doma mjerio kvalitetu linije? Je li podjelio s tobom te rezultate? Sto je bilo nakon zamjene parice, jel mjerio nanovo? Vidim sa slike (ako ti je to od modema) da modem nije bas previse informativan sto se tice informacija o kvaliteti linije.

je kako sam i napiso da je mjerio na ormaricu od fasade. izmjerio je 8mbps a kod modema 7,58mbps a modem ce se spojit na 9mbps. ja sam reko u redu, al to nije 12mbps koje sam imao(imaju tamo u evidenciji brzinu kod njih na racunalima)...da bi kada tehnicar otisao pala brzina na 5mbps. on je osobno mijenjao i mjerio sve parice samnom! ja ga pitam: kako to da sam imao prije 12mbps a sada jedva 5mbps. on kaze: to vam je kao kad se covijek odjednom razboli,tako i parica ode...a ja ga gledam wtf?

 

 

evo opsirnije(slika):

 

 

 

rustweaver ned 15.4.2012 22:45
Loto kaže...

kako to da sam imao prije 12mbps a sada jedva 5mbps. on kaze: to vam je kao kad se covijek odjednom razboli,tako i parica ode...a ja ga gledam wtf?

A gle, nista nije vjecno, sve se kvari. Negdje je nastao izvor suma na liniji kojeg prije nije bilo.

 

Atenuacija (prigusenje) signala ti je prilicno visoka, znatno visa od moje. Vjerojatno nema smisla pitati te znas li otprilike kakva su ocitanja u modemu bila dok je veza bila ok?

rustweaver ned 15.4.2012 23:06
Loto kaže...

pogledajte sliku prije i poslije realna brzina varira sa 6.1 na 5.6 to nesto ne valja...

To se cesto dogada u situacijama gdje ti brzina nije umjetno ogranicena nego udaras u ogranicenje tehnologije, pa ti se ponekad spoji brze a ponekad sporije ovisno o sitnim varijacijama u smetnjama na liniji u trenutku spajanja (ako si kada koristio stari 56k dialup modem, onda ti je ta situacija poznata). U svakom slucaju necu se praviti pametan i govoriti da znam sto ti se dogada sa linijom, jer nemam pojma. Zapravo samo oni u Amisu znaju jesu li bili nekakvi radovi duz parice, i je li netko nesto slucajno sje**o, i ako jest, moze li se vratiti prethodno stanje.

 

Jesi li jos uvijek pod ugovornom obvezom?

Loto ned 15.4.2012 23:36
rustweaver kaže...
Loto kaže...

pogledajte sliku prije i poslije realna brzina varira sa 6.1 na 5.6 to nesto ne valja...

To se cesto dogada u situacijama gdje ti brzina nije umjetno ogranicena nego udaras u ogranicenje tehnologije, pa ti se ponekad spoji brze a ponekad sporije ovisno o sitnim varijacijama u smetnjama na liniji u trenutku spajanja (ako si kada koristio stari 56k dialup modem, onda ti je ta situacija poznata). U svakom slucaju necu se praviti pametan i govoriti da znam sto ti se dogada sa linijom, jer nemam pojma. Zapravo samo oni u Amisu znaju jesu li bili nekakvi radovi duz parice, i je li netko nesto slucajno sje**o, i ako jest, moze li se vratiti prethodno stanje.

 

Jesi li jos uvijek pod ugovornom obvezom?

da nazalost, jos pola godine...vec bi ja reko  njima ajde bok!

Rhodin ned 15.4.2012 23:53

A nije ti uvijek rjesenje reci njima ajde bok.

Koliko sam shvatio ti si na t.comovoj infrastrukturi (kao i velika vecina) -> ne znam imas li pristup kabelskoj (bnet) ili optici (metronet/bnet) pa da se rijesis t-shita.

Amis ima mogucnost davati ti uslugu i mogu ti slati tehnicara u stan koji ce gledat sto ti se lokalno desava, ali t.com odrzava infrastrukturu, ako su oni sj. nesto amis tu nece moci puno intervenirat, ali isto tako nece ni optima, a bome ni iskon ako predjes na nekog od njih, a ako se vratis na t.shit imaj na umu da njih vise od bilo koga boli neka stvar za kvalitetu tvoje veze dokle god veza postoji tj. ne puca ucestalo.

 

To su neka moja iskustva, prosurfaj malo forumom vidjet ces gro slicnih. Ja sam osobno na optici preko metroneta i ne da nemam problema nego 0 -> brzina i vec od one koju placam, usluga postojana, od kako ih je VIP kupio vidi se i napredak, ocekujem da ce biti samo jos i bolje (sto se tice IPTV usluge i izbora programa).

 

Moj savjet -> nazvat ih i rec da ne planiras placat uslugu koju ti ne mogu isporucit i da zahtjevas ponovno uvodenje 24 mbps, a dok se to ne sredi da ti izvole slati racun ko da si na 5mbps. Nije mi nadalje jasno kako i ti svjesno placao 24mbps ako su ti isporucivali 12 -> 12 i 24 nije isto i nema razloga placati nesto sto ti ne mogu isporucit

mar123 pon 16.4.2012 00:02

lijepo ti u ugovoru pise da isporucuju do 24 megabita, tj. onoliko koliko ti parica dopusta, da ti dopusta 24 dobio bi toliko. ja npr. dobivam 13 a isto placam 24 i uopce se ne zalim nego sam i sretan sto i toliko imam za cijenu od 150 kn mjesecno jer sam t-comu placo 400 kn za 4 megabita.

mar123 pon 16.4.2012 08:26
Oldy kaže...

Da i on je imao 12 godinu i pol kao i ti 13 pa mu je naglo palo na 5, a da i tebi tako padne sa 13na 5 odjednom  isto ne bi baš bio zadovoljan jel da?

 ne bi bio zadovoljan ali nebi ni mogao raskinut ugovor jer tamo lijepo piše do 24 megabita i to je to.

Rhodin pon 16.4.2012 10:37

Da, ali imas do 24, do 15, do 10 do 5... Nije do 24 jedina opcija.

Ako ti isporucuju 12 onda predjes na do 15Mbps i ostaje ti brzina ista a pare su manje. Nisam na amisu pa ne znam napamet kako im je respored paketa, ali definitivno ne bih placao 24 za upola manju brzinu.

Takodjer jednom kad ti padne na 5 NIKAKO nebih placao 24 vec 5 dok ne srede stvar.

 

guls pon 16.4.2012 10:51

Tu baš nećeš moći ništa napraviti kao krajnji korisnik, možeš bacati ultimatume i tražiti ono što plaćaš, no na kraju će te njihova pravna služba uvijek sje**** jer su se zaštitili pametno napisanim ugovorima.

Father_Dougal pon 16.4.2012 10:57
guls kaže...

Tu baš nećeš moći ništa napraviti kao krajnji korisnik, možeš bacati ultimatume i tražiti ono što plaćaš, no na kraju će te njihova pravna služba uvijek sje**** jer su se zaštitili pametno napisanim ugovorima.

Istina, ali su dužni ispostaviti kvalitetnu uslugu; ako usluga nije ispostavljena, korisnik ima pravo na raskid ugovora.

ihush pon 16.4.2012 11:05
Father_Dougal kaže...
guls kaže...

Tu baš nećeš moći ništa napraviti kao krajnji korisnik, možeš bacati ultimatume i tražiti ono što plaćaš, no na kraju će te njihova pravna služba uvijek sje**** jer su se zaštitili pametno napisanim ugovorima.

Istina, ali su dužni ispostaviti kvalitetnu uslugu; ako usluga nije ispostavljena, korisnik ima pravo na raskid ugovora.

 -da, ne, ovisi.. jer prošla jesen, je u sklopu izmjena izmjene zakona o pružanju usluga, i to dodirnuto kao '' neće se više moći reklamirati, morat će se stvarno i isporučivati''.. ali postponano, kao i svakak prilagodba (90 dana?), za koje se sve zaboravi, pa se tako trenutno ni ne zna kakvo je stanje, tj obaveza ISPa ili pravo korisnika... -treba neki update-info, tko ima?

-ugl, nema (tj nebi trebalo biti) više reklame 24mbit, ako se ista ne može i isporučiti, tj korisnik ima pravo tražiti da mu se brzina podigne (ali i dalje ostaje tehnička mogućnost kao opravdani razlog ISPu za nižu brzinu). - U ovakvom slučaju, tehnički razlog ne postoji, tj već je bila viša brzina i snižena je (to nije kvar žice-parice, nije slučajno, nit se priključak odmaknuo od centrale za x metara..)

 

-pa ako itko ima info o tim 'jesenskim' pravilnicima, ...

Old Iggy pon 16.4.2012 11:10
ihush kaže...
U ovakvom slučaju, tehnički razlog ne postoji, tj već je bila viša brzina i snižena je (to nije kvar žice-parice, nije slučajno, nit se priključak odmaknuo od centrale za x metara..)

Tehnički gledano, može biti problema s paricom s kojom nije bilo do prije par dana.

 

Od fizičkih problema (radovi u DTK, prodor vode / vlage) do uvođenja novih korisnika i nastanka smetnji preko reorganizacije parica...

dekstroza pon 16.4.2012 11:13
Loto kaže...

Mijenjao glavnu paricu do glavnog voda, dali mi zamjenske rutere, bio je tehnicar na terenu i nista nije rijeseno.

 

 

Po ovom izgleda da su Amisovci napravili sve što je u njihovoj moći da poprave stvar.

 

Kao što je Rhodin rekao najbolje da kontaktiraš njih da te spuste na niži paket ako se situacija ne promjeni.

ihush pon 16.4.2012 11:19
Old Iggy kaže...
ihush kaže...
U ovakvom slučaju, tehnički razlog ne postoji, tj već je bila viša brzina i snižena je (to nije kvar žice-parice, nije slučajno, nit se priključak odmaknuo od centrale za x metara..)

Tehnički gledano, može biti problema s paricom s kojom nije bilo do prije par dana.

 

Od fizičkih problema (radovi u DTK, prodor vode / vlage) do uvođenja novih korisnika i nastanka smetnji preko reorganizacije parica...

 -nije to, provjereno.. (kao i kontekst posta iza..), tj amisovci su provjerili 'što je u njihovoj moći' .. i brzine nisu random, nego konstantne.

dekstroza kaže...
Loto kaže...

Mijenjao glavnu paricu do glavnog voda, dali mi zamjenske rutere, bio je tehnicar na terenu i nista nije rijeseno.

 

 

Po ovom izgleda da su Amisovci napravili sve što je u njihovoj moći da poprave stvar.

 

Kao što je Rhodin rekao najbolje da kontaktiraš njih da te spuste na niži paket ako se situacija ne promjeni.

 -stvar je u paketima, npr total + hbo.. ne sam internet pa da se tako može birati brzina. Prije da je razlog preopterećenost ili tcomovske igrice.. -pa zaključujem da korisnik mora imati neki mehanizam kojim bi natjerao providera da riješi stvar (ali ne kod nas, ne još..) - pa zato ako itko ima sjveži info o stanju-pravilima...

(nema infoa o tomu od jeseni, od razbijanja vezanja usluge telefon-internet-tv na pojedine i cjenici u vezi tog kad je npr tcomov internet psotao skuplji 10tak kn nego telefon+internet ...)

Old Iggy pon 16.4.2012 11:29
ihush kaže...
Old Iggy kaže...

Tehnički gledano, može biti problema s paricom s kojom nije bilo do prije par dana.

 

Od fizičkih problema (radovi u DTK, prodor vode / vlage) do uvođenja novih korisnika i nastanka smetnji preko reorganizacije parica...

 -nije to, provjereno.. (kao i kontekst posta iza..), tj amisovci su provjerili 'što je u njihovoj moći' .. i brzine nisu random, nego konstantne.

To ni Amis ne može provjeriti, kamoli korisnik. Samo DTK upravitelj.

Loto pon 16.4.2012 13:01
Old Iggy kaže...
ihush kaže...
Old Iggy kaže...

Tehnički gledano, može biti problema s paricom s kojom nije bilo do prije par dana.

 

Od fizičkih problema (radovi u DTK, prodor vode / vlage) do uvođenja novih korisnika i nastanka smetnji preko reorganizacije parica...

 -nije to, provjereno.. (kao i kontekst posta iza..), tj amisovci su provjerili 'što je u njihovoj moći' .. i brzine nisu random, nego konstantne.

To ni Amis ne može provjeriti, kamoli korisnik. Samo DTK upravitelj

DTK(distribucijska telekomunikacijska kanalizacija) dal su to ovi iz TELEVODA?

Old Iggy pon 16.4.2012 13:17
Loto kaže...
Old Iggy kaže...
ihush kaže...
Old Iggy kaže...

Tehnički gledano, može biti problema s paricom s kojom nije bilo do prije par dana.

 

Od fizičkih problema (radovi u DTK, prodor vode / vlage) do uvođenja novih korisnika i nastanka smetnji preko reorganizacije parica...

 -nije to, provjereno.. (kao i kontekst posta iza..), tj amisovci su provjerili 'što je u njihovoj moći' .. i brzine nisu random, nego konstantne.

To ni Amis ne može provjeriti, kamoli korisnik. Samo DTK upravitelj

DTK(distribucijska telekomunikacijska kanalizacija) dal su to ovi iz TELEVODA?

Tko su ti? Gdje se točno nalaziš?

Rhodin pon 16.4.2012 18:20

Znam kad sam jos kod svojih zivio i presli smo sa t-sh*ta na iskon.

Iskonovci imaju bolje tehnicare, tj. strucnije osoblje, i oni su nedostatke na infrastrukturi rjesavali rekonfiguracijom mreze. Tj. bilo je vise resenda, malo veci delay i slicno, ali veza vise nije pucala (ne sjecam se vise napamet, znam da su sumovi i latencije bili strasni da je lik bas reko da su jedva uspjeli ovo narihtat da lici na nesto konekcija, da je to visestruko vise bilo od uobicajenog, te zato i imamo sve probleme koje smo imali na t-sh*tu).

Oni sami su znali da se kuca u kojoj su moji spaja na stup koji je u susjedovom dvoristu, i njihov tehnicar kad je dolazio provjeravat stanje na terenu je zatekao "truli" stup. tj. kutija na njemu je bila cijela zahrdjala, da ne kazem da je 20 godina tamo na kisi, x puta prespajana, prebrikavana i slicno, da bi "gurala i dalje".

Zvali su me i rekli situacija je takva kakva jest, oni su T-comu (cija to jest infrastruktura) uputili zalbu tj. molbu za zamjenu te kutije na stupu, ali su mi sami rekli da su sanse da t-sh*t to zamijeni dokle god postoji kakva takva pozevivost ravne nuli i da oni na to ne mogu utjecat vec samo rekonfigurirat mrezu i odrzavat postojece stanje.

Napomenimo da je rekonfiguracija mreze za posljedicu imala to nam nisu mogli isporucivati brzinu preko 3.5 Mbps pa smo presli sa paketa 5 ili 6 na 3Mbps jer su i sami rekli da nema smisla placat nesto sto ne mogu isporucivati (da, bili su toliko posteni) iako je ovaj brzi paket imao neke druge pogodnosti koje su nam u jdenom trenutku i pasale, ali bio je preskup s obzirom da nisu mogli pratiti brzinu.

Ali sto smo dobili time? Nije vise bilo nikakvih ispada mreze tj. pucanja konekcije koje su bile vise pravilo nego iznimka (na t-sh*tu sa lopovskim modelom poslovanja), pa sam tako jednom u sat vremena izbrojao 22 prekida konekcije - ludio jer sam igro nesto, ali nije bilo pomoci.

 

T-sh*t nas je ravno godinu i pol dana je*ao i navlacio za nos tvrdeci da ne vide kvar, da mora da je do nas, da oni ne vide sa svoje strane nikakav problem i da ne mogu to rijesiti tj. da nije do njih, uvjeravajuci nas da negdje u nasoj kuci postoji problem, iako su sve instalacije bile nove, a mi smo uredno placali racune do isteka ugovorne obveze i onda pobjegli glavom bez obzira. u Iskon (iako na prvu lici da je to isto sra*e, drugo pakovanje buduci su firma kcer t-sh*ta) smo otisli slucajno, cisto jer su bili najpovoljniji, ali u 2 tjedna iskona SVI problemi su nestali - IPTV je radio bez prekida, internet konekcija nije pucala, a brzina je bila mjerljiva sa onom koju smo ostvarivali dok smo bili preko t-sh*ta - tj. u onim trenucima kad konekcija nije pucala ko blesava, napomenimo bilo je perioda i po 2-3 dana ponekad da nije bilo pucanja konekcije (osim IP reseta).

 

Iz tog iskustva zakljucio sam slijedece -> t-sh*tu je bitno JEDINO naplacivati racun na kraju mjeseca. U infrastrukturu (koju su nezakonito dobili i to samo u ovoj banana drzavi moze proc) ne misle ulagati do daljnjega. Optiku u stanovima mozete ocekivati iza 2020. iako je vani to vec sasvim uobicajena stvar i ako nemate opaku vezu nemojte se nadati da ce vam oni izac na teren i ucinit bilo sto vise od onoga na sto ih zakon ili sudstvo u RH prisili.

 

Moj savjet, taman bilo isto, idite bilo kojem drugom provideru, po mogucnosti bnet/metronet ili nesto preko optike/kablovske da zaobidjete t-sh*t koliko je to u vasoj moci. Ako i idete preko parice, vas provider ce se svadjati i pravdati sa t-sh*tom koliko je u njihovoj moci umjesto vas, stedeci vam donekle muke sa njihovom sluzbom za korisnike.

Nemojte placati pakete brzine koje vam ne mogu isporucit -> do 15Mbps se isplati placati ako vam isporucuju preko 12, ako je maksimum 11 onda uzmite paket 10 -> 10 vam sigurno mogu isporucit, razliku od 10 do 11 necete TOLIKO primjetit u brzini koliko po novcaniku.

 

Ako vam treba pravna pomoc obratite se pravnom fakultetu, ili udruzi potrosac, oba imaju instituciju besplatnog pravnog savjetovanja i mogu vam protumaciti sva vasa prava i obaveze.

guls uto 17.4.2012 09:20

Pa to se bar jednostavno riješi, razbit cijelu centralu ili razvodnu kutiju na stupu koja predstavlja problem. Potom nevino nazvati SZK i reći kako odjednom niš ne radi, a taman imaš važan konferencijski poslovni poziv...