millennial pet 31.1.2025 13:04
Nemucimenadimkom kaže...

Priča ima nastavak...

optika puštena u rad 21.01.2025. Brzina 1,65/0,70 i to je OK.

Ali 27.01. prvi puta stvar blokira-zovem 091 i resetom routera (s njihove strane) proradi i radi ponovno bez greške !!!

Jutros, 31.01.2025. PONOVNO ista priča.

Opet zovem 091.... reset porta-routera i evo sve opet OK.

Nekih ideja? savjeta. preporuka, iskustava

Thx,

Bojić

 vidi pregrijava li se router. bude li se ponavljalo traži zamjenu routera.

Djozaa pet 31.1.2025 13:13

Pozz, vi na a1 optici, jeste li primjetili povecani latency naspram iskon/tcom, presao sam s iskona 200mbps na a1 1000mbps i latency mi je veci, zapravo latency je kao da sam na standard adsl bakru. Sa 12-20 na 34-50ms.

Također jos nemogu prebolit da su mi uveli bakar kabel u stan i govore da je to opticki bakar. Predpostavljam da do zgrade ide optika a po stanovima razvucen 2.5gb bakreni kabel.

millennial sri 5.2.2025 00:56
Djozaa kaže...

Pozz, vi na a1 optici, jeste li primjetili povecani latency naspram iskon/tcom, presao sam s iskona 200mbps na a1 1000mbps i latency mi je veci, zapravo latency je kao da sam na standard adsl bakru. Sa 12-20 na 34-50ms.

Također jos nemogu prebolit da su mi uveli bakar kabel u stan i govore da je to opticki bakar. Predpostavljam da do zgrade ide optika a po stanovima razvucen 2.5gb bakreni kabel.

 ne bi znao jer sam na A1 već duže, ali prema hakometru ping mi je oko 9ms, a preko TCPa 15.

 

kakav kabel ti ide u router? optički ili utp/parice?

john142 sri 5.2.2025 09:58
Nemucimenadimkom kaže...

Priča ima nastavak...

optika puštena u rad 21.01.2025. Brzina 1,65/0,70 i to je OK.

Ali 27.01. prvi puta stvar blokira-zovem 091 i resetom routera (s njihove strane) proradi i radi ponovno bez greške !!!

Jutros, 31.01.2025. PONOVNO ista priča.

Opet zovem 091.... reset porta-routera i evo sve opet OK.

Nekih ideja? savjeta. preporuka, iskustava

Thx,

Bojić

 Imao sam poprilicno problema sa brzinama, spaljenim routerima, lose slozenim ormaricima kod zgrada....

U pocetku (prije 7god.) je bio problem sa brzinom 500Mbps, to su jedva nekako sredili i ukinu tu brzinu i natjeraju me na 1000Mbps. Naravno, problemi jos veci koji su trajali koju godinu. Zadnjih cca 1.5god apsolutno nikakvih problema. Prelaskom na novi ugovor trazio sam brzinu 300Mbps sto mi je i vise nego dovoljno. Router od tada nisam resetirao a brzina je potpuno stabilna.

 

Evo zadnje izmjereno 330Mbps i 137Mbps, ping 6

 

zabbax21 sri 5.2.2025 19:29
Djozaa kaže...

Pozz, vi na a1 optici, jeste li primjetili povecani latency naspram iskon/tcom, presao sam s iskona 200mbps na a1 1000mbps i latency mi je veci, zapravo latency je kao da sam na standard adsl bakru. Sa 12-20 na 34-50ms.

Također jos nemogu prebolit da su mi uveli bakar kabel u stan i govore da je to opticki bakar. Predpostavljam da do zgrade ide optika a po stanovima razvucen 2.5gb bakreni kabel.

 Moguće je da je u pitanju FTTB/Gfast Tehnologija, znam barem da HT i Iskon imaju u pojedinim zgradama.

Djozaa čet 6.2.2025 10:56

coax cable ulazi direktno u modem, deblji je od standardnog vdsl coax kabela.

uglavnom ne svidja mi se sta mi je MS za duplo veci u online igrama, znaci server negdje frankfurt il pariz i ide 36-39 ms.

jaxy1108 pet 14.2.2025 03:05
jaxy1108 kaže...
Ljudi imam pitanje, ako itko ima iskustva sa optikom koja je dovedena u ulicu, ali po provjeri dostupnosti samo 1 kuca nema pristup. Zovem svaki dan A1 i ekipa iz prodaje nista ne zna samo govore da im se nitko iz izgradnje ne javlja. Neugodno mi je ali ne odustajem, iako me cijeli A1 zna. Nekim cudom sam dobio osobu iz infrastrukture koja je rekla da po svakoj logici optika moze bit spojena jer je provedena kroz ulicu i na sve stupove. Moguce je da je problem u privolama za prikljucenje koje je navodno A1 skupljao jos prije pola godine. Zna li netko sto dalje i kako bi se ovo moglo rjesit, zvao sam sve od hakoma do tehnicke podrske itd.?

 Iako je moj problem rjesen sa tisuce poziva i mejlova hakomu i a1 sluzbi za korisnike, cuo sam za trik koji mozda uspije u slicnoj situaciji u kojoj sam ja bio:

 

Naime ako vam na provjeri dostupnosti pise da je nedostupno i agenti koji u call centru provjere na istoj stranici i kazu da je nedostupno, a znate da je optika u neposrednoj blizini provjerite ima li neki susjed (njegov kucni broj) dostupnost. Ako ima budite malo podli i navedite tu adresu na a1 stranici te si preko stranice dogovorite opticki internet. U tom slucaju vam se javlja tehnicar i krece u realizaciju. Malo se napravite glupi i recite da ste greskom krivi broj stisnuli ali nije problem jer je bitno da on izade na teren i vidi da se optika moze dovuc, meni je trebalo mjesec dana dok sam dosao do tehnicara koji su odmah rekli da se moze dovuc, ali ovako bi mogli sebi ustedit vrimena i zivaca dok zapravo dodete do tehnicara.

x360gamer sri 26.2.2025 23:53

Dešava li se kome da na a1 optici i xplore TV app puca veza?
Jednostavno piše da nema veze, TV je povezan. Super šljaka ta app na mom TV-u, super da nemam uređaj i upravljač viška, ali ne kužim to pucanje. Možda ima veze s 5G? Pošto ovih par dana nije pucalo, a danas sam sve složio i povezao na 5g

crosshair čet 27.2.2025 18:49

Da dešava se meni al ne često,recimo ostanem bez neta na koji min dok tv i dali radi tj njihova televizija.Spojena mi je priko recivera jel je tako bilo i prije pa je ostalo bez nadoplate

To mi se počelo događati otkada sam se prebacio na novu brzinu 2Gbit,prije dok sam imao 1Gbit nikada nisam imao problema sa netom,a sada tu i tamo.

Al nema pravila kada će nestati neta desi se jedostavno.Sinoć mi oko 11 nestalo neta dok je tv radio najnormalnije.Internetu je tribalo oko 10min da se vrati i kasnije je opet sve radilo kao da se ništa nije dogodilo.

Mislio sam da je možda moja mrežna kartica nešto nije ok ali nije do nje jer ne svijetli lampa internet na routeru kada se dogodi da nema neta a tv i dalje radi

crosshair čet 27.2.2025 23:48

Da i kod mene je optika,tako i kod mene sve radi savršeno osim neta kada se to dogodi a tv recimo radi najnormalnije koda se ništa nije desilo

Zvao san i ja službu za korisnike kažu da oni ne vidu u sustavu te prekide neta od par min ili digod i više 

Sva srića šta se ne događa baš često,baren ne kod mene

x360gamer pet 28.2.2025 07:13

Da, mene muči jer novi app naravno, ne može raditi bez neta. Pa iritira da pukne veza.
Ti preko recievera možeš nastaviti gledati, kao da je antena, samo nemaš usluge snimalice, premotavanja itd. Znam to, jer sam i ja tako gledao jedno vrijeme dok sam bio još na koaksijalcu bez neta.

crosshair pet 28.2.2025 13:26

Da razumin baš san danas malo istražio reciver može da radi bez neta al nema te funkcije koje si ti naveo,dok app na tv-u mora da ima net

Ne znam šta se događa i zbog čega se to dešava ali ni oni u korsiničkoj službi mi nisu znali reči više o tome,njima u sustavu nema nikakvih prekida neta pa ni ove od par min

Vidit ču neču za sada ništa dirati ako se nešto i pogorša onda ću ih zvati i ostalo,za sada neka ostane ovako kako je.Iako mi se baš desi kada san u nekoj online igri kao što je npr Helldivers 2 

Sankotronic sri 12.3.2025 08:25

Bez obzira na moju narudžbu za GigaNET, A1 mi je dao MegaNET paket, ali nikad nisu objasnili razlog za to. Vraćam se nazad na AirNet 1G paket jer A1 nije tako dobar kako se hvale. Innbox U92 ruter koji daju baš se ne snalazi s većim brojem mrežnih uređaja, internet veza se prekida svaki put kad mijenja WAN IP adresu, A1 Explore TV često prekida, a nakon prijave kvara ostao sam bez TVa na preko 8 dana itd.

 

Što se ONT-a tiče, ja sam od Rune dobio Innbox G21 za koji piše da ima 2.5Gbps u downstreamu i 1Gbps u upstreamu. S obzirom da FiberNet ne nudi 2.5G opciju preko Rune-a, pretopstavljam da bi prvo Rune trebao zamijeniti postojeći ONT za neki bolji?

 

x360gamer sri 12.3.2025 15:13
Sankotronic kaže...

Bez obzira na moju narudžbu za GigaNET, A1 mi je dao MegaNET paket, ali nikad nisu objasnili razlog za to. Vraćam se nazad na AirNet 1G paket jer A1 nije tako dobar kako se hvale. Innbox U92 ruter koji daju baš se ne snalazi s većim brojem mrežnih uređaja, internet veza se prekida svaki put kad mijenja WAN IP adresu, A1 Explore TV često prekida, a nakon prijave kvara ostao sam bez TVa na preko 8 dana itd.

 

Što se ONT-a tiče, ja sam od Rune dobio Innbox G21 za koji piše da ima 2.5Gbps u downstreamu i 1Gbps u upstreamu. S obzirom da FiberNet ne nudi 2.5G opciju preko Rune-a, pretopstavljam da bi prvo Rune trebao zamijeniti postojeći ONT za neki bolji?

 

 Možeš malo objasniti boldano?

Imam giganet, primijetio sam pucanje veze, xplore isto zna zastekati kad ne treba.

Ako je na 5g spojen TV, onda xplore izgubi full signal/pukne slika.

Na 2.4 ghz padne kvaliteta slike i vrlo brzo se digne nazad na fhd.

 

Očito neka greška postoji, ne znam koja? 

Također, brzina na speedi mi dođe do 600-700 u peeku i padne na 350 i na kraju pokaže 350 Mbps.

Tirkiz čet 13.3.2025 13:26
BMT kaže...

Imam jedno pitanje. Smije li se prijevremeno raskinuti ugovorna obaveza bez penala za optički priključak ako operater (A1) ne isporučuje barem 70% ugovorene brzine?

 

https://www.hakom.hr/hr/brzina-pristupa-internetu-u-nepokretnoj-mrezi/11390

 

"Ukoliko Vam operator ne pruža minimalnu brzinu pristupa internetu, obvezan je ponuditi raskid ugovora bez plaćanja naknade za prijevremeni raskid, odnosno uz Vašu suglasnost omogućiti prelazak na drugi paket koji je prikladniji ostvarivoj brzini pristupa internetu ili umanjenje mjesečne naknade."

millennial pet 14.3.2025 18:48
aloevera13 kaže...

Pozdrav, trenutno sam na t-comu bez ugovora, mogu li se sa A1 dogovoriti da mi raskinu oni ugovor i da samo predjem u a1? 

I jos me zanima kako radi xplore aplikacija za tv?

 nemaš ugovor, ali te zanima može li ti A1 raskinuti ugovor s tcomom? 

Conan_Zg pet 14.3.2025 19:34
aloevera13 kaže...

Pozdrav, trenutno sam na t-comu bez ugovora, mogu li se sa A1 dogovoriti da mi raskinu oni ugovor i da samo predjem u a1? 

I jos me zanima kako radi xplore aplikacija za tv?

 Ako je u pitanju prijenos broja/linije, onda da. Podneseš zahtjev za prijenos u A1 i kažeš što sve želiš kod njih od usluga i oni ti sve odrade.

Što se tiče Xplore TV-a, ako ti je tv Smart ili Android aplikaciju skineš na TV sa storea ili gledaš putem Android tv boxa ako nema Smart ili Android OS i od A1 dobiješ podatke za login kada ugovoriš tv uslugu.

aloevera13 jučer 12:39
millennial kaže...

 nemaš ugovor, ali te zanima može li ti A1 raskinuti ugovor s tcomom? 

 Krivo sam se izrazio :D

Conan_Zg kaže...

 Ako je u pitanju prijenos broja/linije, onda da. Podneseš zahtjev za prijenos u A1 i kažeš što sve želiš kod njih od usluga i oni ti sve odrade.

Što se tiče Xplore TV-a, ako ti je tv Smart ili Android aplikaciju skineš na TV sa storea ili gledaš putem Android tv boxa ako nema Smart ili Android OS i od A1 dobiješ podatke za login kada ugovoriš tv uslugu.

 Hvala. Da li taj xplore funkcionira dobro ili je bolje uzeti prijamnik?

Orwandill danas 07:24
aloevera13 kaže...
millennial kaže...

 nemaš ugovor, ali te zanima može li ti A1 raskinuti ugovor s tcomom? 

 Krivo sam se izrazio :D

Conan_Zg kaže...

 Ako je u pitanju prijenos broja/linije, onda da. Podneseš zahtjev za prijenos u A1 i kažeš što sve želiš kod njih od usluga i oni ti sve odrade.

Što se tiče Xplore TV-a, ako ti je tv Smart ili Android aplikaciju skineš na TV sa storea ili gledaš putem Android tv boxa ako nema Smart ili Android OS i od A1 dobiješ podatke za login kada ugovoriš tv uslugu.

 Hvala. Da li taj xplore funkcionira dobro ili je bolje uzeti prijamnik?

 

Pod obavezno prijamnik uzmi, xplore na drugi TV ako ti treba.

toxic danas 09:17
Conan_Zg kaže...
aloevera13 kaže...

Pozdrav, trenutno sam na t-comu bez ugovora, mogu li se sa A1 dogovoriti da mi raskinu oni ugovor i da samo predjem u a1? 

I jos me zanima kako radi xplore aplikacija za tv?

 Ako je u pitanju prijenos broja/linije, onda da. Podneseš zahtjev za prijenos u A1 i kažeš što sve želiš kod njih od usluga i oni ti sve odrade.

Što se tiče Xplore TV-a, ako ti je tv Smart ili Android aplikaciju skineš na TV sa storea ili gledaš putem Android tv boxa ako nema Smart ili Android OS i od A1 dobiješ podatke za login kada ugovoriš tv uslugu.

 Ja sam bas jucer odlucio im dati sansu i uzeo osnovni sportski paket.. Brzo mi dosao SMS s login podacima.

 

Ono gdje je bila mala zahebancija jer imam Google Android TV nije mi aplikaciju htio pronaci direktno na storu iz XY razloga. Otisao sam u browser TV-a utipkao aplikaciju i direktno preko browsera instalirao aplikaciju.

 

I dalje radi sve ko po špagi. Super je sto sam i na PC-u bez problema gledao u isto vrijeme drugi live sadržaj i to sljaka (iskreno ne znam na koliko uredaja moze raditi u isto vrijeme). Postoji neka videoteka itd...