nike098 ned 1.8.2021 22:16
dado16 kaže...
ne bitno je kolko si potrošio, testiraj brzinu na speedtest, i onda testiraj brzinu na fast.com i daj vamo

 Evo sramotna brzina koda zivim na sibiru a ne u centru mista, a kuca na uzvisini sa svih strana je cistina od drugih objekata.

zelenapaprika uto 3.8.2021 16:31
nike098 kaže...
dado16 kaže...
ne bitno je kolko si potrošio, testiraj brzinu na speedtest, i onda testiraj brzinu na fast.com i daj vamo

 Evo sramotna brzina koda zivim na sibiru a ne u centru mista, a kuca na uzvisini sa svih strana je cistina od drugih objekata.

 Gle, to su ljetne brzine u situaciji kada je prisutno puno turista. Niti nemoj očekivati neće veke brzine do 15. ili 20.8. Svake godine je tako. A1 je prije ljeta objavio kako su pojačali infrastrukturu na obali i pojedinim otocima,pa možda osjetiš kakvo poboljšanje ako živiš u jednom od tih mjesta.

 

"A1 Hrvatska maksimalno povećala mobilne širokopojasne kapacitete na Jadranu"

 

https://www.a1.hr/hr/tko-smo-mi/objave-za-medije/-/objave/clanak/a1-hrvatska-maksimalno-pove-c4-87ala-mobilne-c5-a1irokopojasne-kapacitete-na-jadranu/1418566986?_pressreleases_WAR_press_returnUrl=%2Fhr%2Ftko-smo-mi%2Fobjave-za-medije

DDavorin sri 4.8.2021 07:39
zelenapaprika kaže...
DDavorin: nemam 4ca uređaj, pa ne mogu isprobati. Međutim, softver u mobitelu pokazuje upotrebu 800, 1800 i 2100 MHz. Fali 2600.

 A to znači da nije max povećao kapacitete kako pišu jer bi i ti imao sve 4 frekvencije dostupne! A to što nemaš 4CA router dostupne frekvencije možeš provjeriti i pojedinačnim zadavanjem frekvencija u routeru (Huawei routeri) i na koje se spoji te postoje na tom tornju.

bibappu pet 3.9.2021 19:35

Imam neki čudan problem sa homeboxom, naime, dok na pc-u internet uredno radi na smart tv-u mi ne radi netflix, amazon prime ni youtube dok web browser radi,

isto tako slične probleme imam na PS5 (radi download, ali igre koje traže internet vezu kažu da nema interneta) i mobitelu. Kad se prebacim na mrežu drugog providera

svi uređaji rade uredno, a isto tako sam i njih i router resetirao pa očito nije problem u uređajima. Probao sam i u router ubaciti drugu A1 sim karticu i tada je isto sve radilo ok.

 

Uglavnom, zadnjih 6 mjeseci pokušavam sa korisničkom službom pronaći rješenje, ali bezuspješno, pa sam ih pitao imam li pravo na prijevremni raskid ugovora bez naknade

na što su mi rekli da nemam pošto oni uredno isporučuju uslugu (PC). Pa me zanima mišljenje imam li ikakve šanse išta postići žalbama ili da pregrmim i platim raskid ugovora?

 

sminigo pet 3.9.2021 20:13
bibappu kaže...

Imam neki čudan problem sa homeboxom, naime, dok na pc-u internet uredno radi na smart tv-u mi ne radi netflix, amazon prime ni youtube dok web browser radi,

isto tako slične probleme imam na PS5 (radi download, ali igre koje traže internet vezu kažu da nema interneta) i mobitelu. Kad se prebacim na mrežu drugog providera

svi uređaji rade uredno, a isto tako sam i njih i router resetirao pa očito nije problem u uređajima. Probao sam i u router ubaciti drugu A1 sim karticu i tada je isto sve radilo ok.

 

Uglavnom, zadnjih 6 mjeseci pokušavam sa korisničkom službom pronaći rješenje, ali bezuspješno, pa sam ih pitao imam li pravo na prijevremni raskid ugovora bez naknade

na što su mi rekli da nemam pošto oni uredno isporučuju uslugu (PC). Pa me zanima mišljenje imam li ikakve šanse išta postići žalbama ili da pregrmim i platim raskid ugovora?

 

 Zovi slušbu za korisnike i kaži da te maknu iz CGNAT, neće ti nikakva pitanja postavljat

bibappu pet 3.9.2021 21:09
sminigo kaže...
bibappu kaže...

Imam neki čudan problem sa homeboxom, naime, dok na pc-u internet uredno radi na smart tv-u mi ne radi netflix, amazon prime ni youtube dok web browser radi,

isto tako slične probleme imam na PS5 (radi download, ali igre koje traže internet vezu kažu da nema interneta) i mobitelu. Kad se prebacim na mrežu drugog providera

svi uređaji rade uredno, a isto tako sam i njih i router resetirao pa očito nije problem u uređajima. Probao sam i u router ubaciti drugu A1 sim karticu i tada je isto sve radilo ok.

 

Uglavnom, zadnjih 6 mjeseci pokušavam sa korisničkom službom pronaći rješenje, ali bezuspješno, pa sam ih pitao imam li pravo na prijevremni raskid ugovora bez naknade

na što su mi rekli da nemam pošto oni uredno isporučuju uslugu (PC). Pa me zanima mišljenje imam li ikakve šanse išta postići žalbama ili da pregrmim i platim raskid ugovora?

 

 Zovi slušbu za korisnike i kaži da te maknu iz CGNAT, neće ti nikakva pitanja postavljat

 

To sam već napravio i nije ništa pomoglo

zelenapaprika sub 4.9.2021 11:04
Ord Mantel kaže...

Pa, naravno da router nosiš sa sobom.  Zato i služi.

 I da jesam nosio router, bila bi koma. Broj turista je bio takav da je internet bio gotovo nepostojeći. Kao da sam u eri 3G mreža i to loših.

ZdravacVZ pon 13.9.2021 19:22
MUĆAK kaže...

Ima li saznanja da će nam tarifu prešaltat na 5G ...

 

i prije koji mjesec  jednu noć kad sam se probudio negdje oko 3h primjetio sam da isključuju 4G+ .

 Ne isključuju agregaciju. Ono što sam ja jedino primjetio, je da se B28 ne može spojiti ni sa jednom drugom 4G frekvencijom, to valjda nedaju.

 

Inaće, bio sam u petak baš u A1 centru i pitao za 5G na flatbox duo, ali odgovor je da nemože. Samo na one tarife što je iznad kolega ddavorin napisao.

Aroomar ned 19.9.2021 16:55

Da li ima neko rješenje, za pucanje veze, koristim Mikrotikova router i zadnju verziju RouterOS v7.1rc3

Prije nekih mjesec dana počela je pucat veza prije toga radilo je ok, bilo je nekih lag spikova, ali barem veza nije pucala, sada puca između par sekundi do 20tak minuta
signal je ok, kada radi download 200Mbit upload 50Mbit.

U logu dobijem grešku :

"lte1 link down"
"lte1 mbim: error: wdm send failed: 19"

 

Bio sam zvao prije mjesec dana tehničku podršku i rekli su mi da imaju neke probleme na tornjevima i da bi to trebalo biti rješeno u par dana, u međuvremenu sam bio na godišnjem i očekivao da će to biti rješeno, nisam ponovo zvao jer ne vjerujem da će to pomoći.

bezimeni ned 19.9.2021 20:20

Ja sam nedavno imao isti takav problem. Uz malo cackanja sam otkrio da me zeza frekvencija B7-2600. Prvotno sam isto mislio da je do routera. Medjutim nakon sto sam neko vrijeme koristio router bez te frekvencije ponovno sam je ukljucio i sad radi sve normalno. Tak da ocito je bilo do njih. Proubaj ako mozes na tom routeru svaku frekvenciju zasebno kak radi.

DragoL pon 20.9.2021 12:39
Aroomar kaže...

Da li ima neko rješenje, za pucanje veze, koristim Mikrotikova router i zadnju verziju RouterOS v7.1rc3

Prije nekih mjesec dana počela je pucat veza prije toga radilo je ok, bilo je nekih lag spikova, ali barem veza nije pucala, sada puca između par sekundi do 20tak minuta
signal je ok, kada radi download 200Mbit upload 50Mbit.

U logu dobijem grešku :

"lte1 link down"
"lte1 mbim: error: wdm send failed: 19"

 

Bio sam zvao prije mjesec dana tehničku podršku i rekli su mi da imaju neke probleme na tornjevima i da bi to trebalo biti rješeno u par dana, u međuvremenu sam bio na godišnjem i očekivao da će to biti rješeno, nisam ponovo zvao jer ne vjerujem da će to pomoći.

Verojatno ti se prebaci na drugi toranj pa zato ti puknu linkovi.
Mikrotik kad prebaci na drugi toranj napravi flush NAT-a (bridge-a) pa ti se čini kao da je pukla veza.

Ja imam taj slučaj da imam najbržu vezu na udaljenom tornju, ali na bližem (sporijem) tornju mi lovi jaki signal na B20 frekvenciji, pa kad mikrotik ostavim na auto postavkama šeće mi između ta dva tornja. Ja sam prvobitno to riješio preko cell lock-a (pogledaj mikrotik forum za upute, ide preko AT komandi dikretno na modem), ali kasnije sam jednostavno isključio korištenje B20 frekve jer to bude sačuvano i nakon restarta.

Aroomar pon 4.10.2021 11:51

Evo uspio rješiti, barem sada izgleda tako.

Prvo sam probao sam Cell lock i nije pomoglo.

 

Napravio sam update RouterBOARD-a, što nije pomoglo.
Nakon toga upgrade OS-a (izašao novi) i ponovo upgrade RouterBOARD-a. -> tu mi se prestala javljati greška u log-u i mislim da bi ovo bilo dovoljno ali sam još naknadno napravio upgrade firmware-a

Naredba /interface/lte/firmware-upgrade upgrade=yes
evo možda nekome pomogne

pqweasdyxc pon 4.10.2021 22:02

Router mi se je danas počeo povezivati na lte-a mrežu. Brzina nije loša, ali treba mu jako dugo da učita stranice, stranice ne prikazuju neke slike ili im treba jako dugo i sl. Kad pokrenem speedtest brzina dugo stoji na 0 i onda tek raste. Probao sam gasiti i paliti router, razmještati ga, ali svaki put se poveže na lte-a.