Pokvareni subwoofer?
Probaj rukom vidit dali membrana daje znakove života iako je vj. prdnia na rosu sad u ove vruće dane kad se klime pale
Probaj rukom vidit dali membrana daje znakove života iako je vj. prdnia na rosu sad u ove vruće dane kad se klime pale
Ma ono, jedva se osjeti da unutra nesto vibrira. Klime nemam u kuci. Radili od 25.10.2018. Stajao na mjestu ispod stola, nije kabel bio natezan niti subwoofer pomican da bi nesto do kontakta bilo.
Otvori, vidi šta je otišlo od elektronike
Inace ima jos garancije nesto ostalo u protisu, ali s njima nesto dogovorit je tako da je bolje da idem kupim novi zvucnik...
Gledam narudzba je bila 15.10.2018., jamstvo 24 mjeseca.
Šalji
Budi uporan
Neće te nitko jebat za tvoje pare
Nista, rade od 10, zvat cu i vidjet sta ce rec. Inace salju odmah (bar je bilo za prijenosni disk situacija) da se javim u MR servis da se odmah ograde od svega... Ne vjerujem da se ista promijenilo do sada.
Mislim da oni to moraju hendlati.
U Linksu kad mi je mobitel krepao, doneo ga, oni poslikali, napisali šta je bilo i tjt.
Oni su to dalje slali gdje je trebalo.
Mislim da oni to moraju hendlati.
U Linksu kad mi je mobitel krepao, doneo ga, oni poslikali, napisali šta je bilo i tjt.
Oni su to dalje slali gdje je trebalo.
Cuo se sad s njima, recimo taj prijenosni disk sam morao u MR servis kao, ne kod njih. Sad kazu racun, zvucnici u kutiji donijeti sve pa ce ce onda dalje to uzeti i rijesiti. Hvala svakako!
Pitao sam jos sad preko maila dal mozda mogu zbog garancije ove uzet pod račun pa da doplati nekih 100-200kn pa uzmem neke nove da opet imam garu 2 ili 3 godine.
Neće ti to ić
Ja u futuri dobio novo vodeno hlađenje kad sam donio staro u garantnom roku na popravak. Doplatio 250kn, oni ugradili i idemo dalje! Zasto ne bi tako i tu bilo?
Jel njih oštećuješ
Ako se uređaj može popraviti, zašto bi mijenjao?
Pa i vodeno se moglo popraviti, ali meni trebaju zvučnici odmah, pa necu necu cekati sad mjesec dana bez njih da oni videl jel se moze ili ne moze popraviti, tu je račun, tu je lova, daj mi nove sa novom garancijom, a vi dalje rjesavajte s ovim. I ja i oni bili zadovoljni.
Pa i vodeno se moglo popraviti, ali meni trebaju zvučnici odmah, pa necu necu cekati sad mjesec dana bez njih da oni videl jel se moze ili ne moze popraviti, tu je račun, tu je lova, daj mi nove sa novom garancijom, a vi dalje rjesavajte s ovim. I ja i oni bili zadovoljni.
Puca Protisu ona stvar sta ti sad "necu necu cekati sad mjesec dana". I ne, ti bi bio zadovoljan, oni ne. Bez da se ljutis, sa ovakvim stavom, po negdasnjem zakonu o max 45 dana reklamacije, nazvao bih te najvjerojatnije 44. dan da sutra mozes preuzeti robu.
Uglavnom, nadam se da ti nece stajati duze od dva tjedna u Protisu, i vise od mjesec dana u Microlineu (koji je uz MSAN(?) najvjerojatniji uvoznik).
To bi bio recimo ti. Kaze , futuri je stalo da korisnik bude zadovoljan, zato i jesu na dobrom glasu kao No. 1 informaticka trgovina u Hrvatskoj, dok ovi nazalost od mene nece vidjeti para, jbg, uzeo par stvari i dobro je dok radi. Dok ne, onda ide kolebanje...
Zato cu cu dalje radije dati malo vise kod nekog za koga znam da neće radit budalu od mene jer kvar na elektronici je moguc moguc dan.
To bi bio recimo ti. Kaze , futuri je stalo da korisnik bude zadovoljan, zato i jesu na dobrom glasu kao No. 1 informaticka trgovina u Hrvatskoj, dok ovi nazalost od mene nece vidjeti para, jbg, uzeo par stvari i dobro je dok radi. Dok ne, onda ide kolebanje...
Zato cu cu dalje radije dati malo vise kod nekog za koga znam da neće radit budalu od mene jer kvar na elektronici je moguc moguc dan.
Sad se ti ljutis Toliko si "dao malo vise" da si kupio uredjaj u najeftinijem webshopu u HR koji radi sa 2-3% marze? Nazalost, ono sto ovdje ne uvidjas su tvoja prava i njihove obveze koje su definirane nekavim legalnim aktima; to sta se ti ko malo dijete duris jer nije dobilo igracku taj dan, to ti ne mogu pomoci.
Futuru mi ne moras spominjati, imam njihovih cca 15 workstationa od 10k-25k kn plus PDV u zadnjih dvije godine.
Oni bi onda imali jedan uređaj koji ne radi, imali bi jedan uređaj manje(koji bi ti uzeo) koji će dati za cca 200-ak kuna.
U svakom slučaju su oni u minusu. Taj uređaj koji bi ti uzeo oni mogu prodati za više od 200-ak kuna.
Ne ljutim se ja, samo kazem da sam prije 2 godine malo vise bio upucen za futuru i njihovo poslovanje, ne bi vjerojatno danas ovdje nista ni pisao.
A te fore sa malom djecom ti lijepo svojoj djeci samo govori, sigurno ce biti sretni. LP
Admin, moze lock teme.
Evo opet se ljutis. Zar ti je toliko tesko prihvatiti da nisi u pravu, i da postoje postupci koji se slijede u nekim situacijama, u ovom slucaju reklamacija. #retoricko
Sad me ti ljutis. Pitati ne kosta nista. Shvatio sam i prvu tvoju poruku, ali sam samo rekao za dobro iskustvo u futuri. To je sve.
Pozdrav!
Imam Genius SW G2.1 3000 Gaming zvucnike. 2 su satelita + subwoofer. Do sad je radilo sve najnormalnije, danas vise nema subwoofera, skoro pa kao da je ugasen, iako ja na potenciometru okrecem za bass, on ne daje nikakve znakove.
Postoji li mogucnost popravka ili je to zavrsena prica? Ni u jednim opcijama bass nije iskljucen ili mute-an. Hvala