Tonči pon 25.4.2016 18:49
Pizvo kaže...

prvi demo samostalno isprogramirao sam Roberts i da je jedini CEO za kojeg je ikada radio koji aktivno sudjeluje u programiranju (radi na fizikalnoj mreži brodova i planeta).

 Da, vidi se. :)

Pizvo kaže...

Kada pogledaš kamo su otišli ljudi koji su napustili CIG, puno toga ti postane jasnije. CIG ne nudi niti približno iste uvjete (jedan od bivših Crytekovaca je napisao da ima 25% manju plaću nego bilo gdje drugdje) kao Sony, Amazon, Blizzard i slične kompanije za koje sada ti ljudi rade, a čiji mjesečni prihodi su veći od zarade CIGa u 5 godina. Razlog zašto ipak imaju preko 320 zaposlenih i zašto i dalje neki od najvećih ljudi u industriji rade za njih je upravo prilika za isticanje, pomicanje granica i inovacije u tehnologiji. Npr. Christopher Bolte, senior software ingeneer u CIGu i nekadašnji R&D u Cryteku je napisao magistarski rad na temu "Server job sytems", temeljen djelomično na radu na Star Citizenu. Danas postoji jako malo razvojnih timova koji rade na toj razini problematike, čisto zato što gotovo nitko više ne djeluje na marginama poznate tehnologije u razvoju igara..

Što je uopće "magistarski rad"? LOL? Kako rekoh, ne mislim da ima smisla raspravljati. CCP je firma koja je najviše inovirala na području serverske tehnologije. Njihova igra radi. Čak i ova nova, VR igra ima dogfight koji radi. SC to nema.

 

Inače su ti priče da nitko ništa ne radi smiješne, ali ako te vesele i održavaju ti visok moral, dobro, nemam volju razbijati snove nekome o igri koju i ja želim. Svakako, savjetujem ti da ne kupuješ dodatne brodove barem dok ne vidiš SQ42 kao objavljenju igru.

Granzon uto 26.4.2016 00:45
Pizvo kaže...

 

 

Star Citizen nije Kickstarter projekt od 17.11.2012., a backeri nemaju legalni status investitora, već "preorder customera". CIG kao privatna firma stoga nema nikakvu obavezu dijeljenja financijskih podataka.

 

I kako točno nije u alfa fazi? Alfa 2.0 je klasična alfa. 

Kao prvo, isprike na zakašnjelom odgovoru, radim drugu smjenu pa dolazim kasnije doma.

 

Kao drugo....ja i dalje ne vjerujem da tebi odgovara da CIG nema apsolutno nikakvu obvezu podnošenja financijskih izvješća i da ti je to čist onak ok jer su oni privatna firma...... pa pobogu, današnjeg CIG-a ne bi ni bilo da nema backera

 

I onda veliš svima koji su podržali kickstarter kampanju da lagano odšeću jer je sad ovo new kids playground? I tebi to zaista odgovara? I to kao pretpostavljam odraslu, zaposlenu i društveno korisnu osobu...zaista ti nimalo ne smeta što ne znaš di su ti novci završili?

 

A ove copy paste gluposti koje pišeš a koje si pročitao/vidio sa PR materijala od CIG-a slobodno pričaj nekom drugom tko ne zna kako stvari funkcioniraju u stvarnom životu.

 

Btw. dam se kladiti da kad bi naručio  novu grafičku od par tisuća kn i kad ju ne bi dobio u točno dogovoreno vrijeme da bi doslovce glave letjele u trgovini di su ju kupio, ali kad je riječ o SC-u e pa onda je sve dopušteno, pa čak i fanboyizam koji graniči sa fanatizmom. I još si namjerno, i to samoinicijativno smanjuješ prava samo kako bi opravdao uložen novac...ma strašno

 

 

Evo, ja prvi priznajem da sam popušio kad sam preorderao X Rebirth. To jednostavno nije igra koju sam ja htio igrati ili da sam uopće mislio da će biti takva i točka....50 ojra ode u vjetar.

Nije me sram priznati ali zato nikad više neću ni nasjesti na takvo što.

 

A najtragičnije od svega je to što sam evo mislio da ću lagano piljiti SC kad već ne mogu X, kad ono mali studio od 20-ak devova danonoćno krpa, popravlja i razvija dalje igru a ovdje hrpa ljudi ne može ni fps modul u fps enginu napraviti...

Pa pobogu u zadnjih par mjeseci sam ubio preko 150 sati u X-u (iako to nije X4 kao što sam ja mislio) i čak sam i uživao u tome dok SC i dalje kopa tamo di je stao još davne 2012......ma jednostavno projekt je u ovoj izvedbi koma i tu nema pomoći dokle god je CR na kormilu.

 

Sorry na poduljem tekstu i hrpi gluposti koje izjavljujem u ove kasnonoćne sate, ali ako me nešto iritira e pa to je ono kad si ljudi namjerno zabijaju kolac u šu.ak i govore kako u tome uživaju, a ja bih kao odrasla osoba trebao to promatrati i lagano klimati glavom kao da je to sasvim najnormalnije.....nemojte od mene tražiti ono nemoguće 

 

 

 

warhammer uto 26.4.2016 15:49

kupio sam aurora pack 45 $ prije koju godinu, ako ikad zavrese da li sam kupio full igru  odn. da li cu moci igrati space sim Star Citizen sto mi je obecanu  od strane  RSI-ija ( ako je to ta kompoanija ) ili cu morati kupovati kojekakve  dlc-ove,module ...  ground shooter me ne interesuje !

 

Prestao davno pratiti sto se desava sa razvojem i ne citam njihove mailove jer su prenaporni i stekao sam osjecaj da sam naguzen kao kupac tog space sima ,da kupac odn. tretiram  taj trosak kao preorder a ne milostinju nekim tamo  prosjacima !

Dado_ZG78 uto 26.4.2016 18:03
warhammer kaže...

kupio sam aurora pack 45 $ prije koju godinu, ako ikad zavrese da li sam kupio full igru  odn. da li cu moci igrati space sim Star Citizen sto mi je obecanu  od strane  RSI-ija ( ako je to ta kompoanija ) ili cu morati kupovati kojekakve  dlc-ove,module ...  ground shooter me ne interesuje !

 

Prestao davno pratiti sto se desava sa razvojem i ne citam njihove mailove jer su prenaporni i stekao sam osjecaj da sam naguzen kao kupac tog space sima ,da kupac odn. tretiram  taj trosak kao preorder a ne milostinju nekim tamo  prosjacima !

 Kad izađe imaš sve :) 

Cansee uto 26.4.2016 18:12
Dado_ZG78 kaže...
warhammer kaže...

kupio sam aurora pack 45 $ prije koju godinu, ako ikad zavrese da li sam kupio full igru  odn. da li cu moci igrati space sim Star Citizen sto mi je obecanu  od strane  RSI-ija ( ako je to ta kompoanija ) ili cu morati kupovati kojekakve  dlc-ove,module ...  ground shooter me ne interesuje !

 

Prestao davno pratiti sto se desava sa razvojem i ne citam njihove mailove jer su prenaporni i stekao sam osjecaj da sam naguzen kao kupac tog space sima ,da kupac odn. tretiram  taj trosak kao preorder a ne milostinju nekim tamo  prosjacima !

 Kad izađe imaš sve :) 

 sigurno? jel nije da će se SQ42 epizoda 2, 3 i tako morati posebno kupovati?

MatoOO13 uto 26.4.2016 19:08
Dado_ZG78 kaže...

Da, ako (jednom kad napokon izađe) budu kasnije izbacivali nekakve DLC-eve onda će se to posebno kupovati vjerojatno.

Ček, ček jel to znači da onoj ekipi koja je uložila 10K USD i više oni će naplaćivati i DLCove??? Epic  

 

Dado još jednom da te pohvalim, kakvi su drugi iz afirmacijske skupine ti si med i mlijeko (ko Velimir Zajec) 

Dado_ZG78 čet 5.5.2016 17:12

U prilogu je grafikon koji prikazuje duljinu razvoja pojedinih AAA igara, pa tek toliko da se i Star Citizen stavi u kontekst (otprilike je na pola razvojnog puta ako je suditi po nekakvoj normali). S tim da je igra u razvoju 3,5 godine a ne 3 kako je tu prikazano, no ipak.. nije još ni blizu da prekorači nekakve 'rokove'.

Tonči čet 5.5.2016 17:19
Dado_ZG78 kaže...

U prilogu je grafikon koji prikazuje duljinu razvoja pojedinih AAA igara, pa tek toliko da se i Star Citizen stavi u kontekst (otprilike je na pola razvojnog puta ako je suditi po nekakvoj normali). S tim da je igra u razvoju 3,5 godine a ne 3 kako je tu prikazano, no ipak.. nije još ni blizu da prekorači nekakve 'rokove'.

 Prema tome što je zacrvenjeno, vidim da je neki SC trol to slagao. :) A i Diablo 3 vidim, lol.

Berko čet 5.5.2016 17:47
Dado_ZG78 kaže...

U prilogu je grafikon koji prikazuje duljinu razvoja pojedinih AAA igara, pa tek toliko da se i Star Citizen stavi u kontekst (otprilike je na pola razvojnog puta ako je suditi po nekakvoj normali). S tim da je igra u razvoju 3,5 godine a ne 3 kako je tu prikazano, no ipak.. nije još ni blizu da prekorači nekakve 'rokove'.

Mislim da je ovo ipak malo bolja usporedba, jer nemreš baš direktno uspoređivat igre koje su završene i izdane, sa igrom koja je još u pre-Alpha fazi (da, ovaj graf je od Dereka, ali je u ovom slučaju točniji od tvojeg).

kunof00 čet 5.5.2016 17:59

S ove liste, nije da je bitno toliko, no ipak, barem fallout3 je pogresnog perioda razvoja: krajem 2004-2008 s time da tek zadnje 2 godine je potpuni tim radio na igri

 

edit: ne ne i ne, ovo nije slucaj kako Dado zamislja - dakle igru je, nakon kupnje licence od interplaya, 2004 godine nejaka sacica ljudi iz bethesede zapocela konceptualno (kava+crtkaranje zatim kava) uz kontepliranje skyrim engina. I onda su ju napravili za 2,5g.

 

Rhodin čet 5.5.2016 18:03

Ako krenemo sa izgovorima kad je doista počeo razvoj pojedine igre sa popisa, sjetit će se neki pametnjaković da još uvijek nije ovo zadnja verzija enginea za SC i da tek kad prilagode engine će doista počet razvoj, maltene još da nije ni počeo. Pustite nek se dešava kako se treba dešavat... da su trebali nešto sada imat za pokazat - jesu. Da je je sve gotovo u smislu da nikad neće biti dovršeno ili da ne može biri dovršeno - još nije.

 

... ali nije ni daleko od toga

Dado_ZG78 pet 6.5.2016 06:07

Dobro, kažem razvoj traje oko 4 godine sada (2012 - 2016) ali u principu tek zadnje 2 godine imaju postavljene temelje za 'današnju verziju' igre. 

Činjenica je da su išli sve preroštati od nule tamo negdje nakon prvog hangar modula :) 

 

No nebitno, vidjet ćemo što nam nosi idućih pola godine i što će biti do kraja 2016. (osim ćevapa naravno :P )

GargamelHR pet 6.5.2016 09:10
Dado_ZG78 kaže...

U prilogu je grafikon koji prikazuje duljinu razvoja pojedinih AAA igara, pa tek toliko da se i Star Citizen stavi u kontekst (otprilike je na pola razvojnog puta ako je suditi po nekakvoj normali). S tim da je igra u razvoju 3,5 godine a ne 3 kako je tu prikazano, no ipak.. nije još ni blizu da prekorači nekakve 'rokove'.

 Dadek kućo stara 2016 godina je, a ne 2015.

Tonči pet 6.5.2016 09:15
GargamelHR kaže...
Dado_ZG78 kaže...

U prilogu je grafikon koji prikazuje duljinu razvoja pojedinih AAA igara, pa tek toliko da se i Star Citizen stavi u kontekst (otprilike je na pola razvojnog puta ako je suditi po nekakvoj normali). S tim da je igra u razvoju 3,5 godine a ne 3 kako je tu prikazano, no ipak.. nije još ni blizu da prekorači nekakve 'rokove'.

 Dadek kućo stara 2016 godina je, a ne 2015.

 Živi čovjek u prošlosti. :) Kao Roberts koji misli da je još uspješan i slavan. :)

Rhodin pet 6.5.2016 09:31

Sve ovisi o definiciji "uspješan" i "slavan".

 

Ako je bogat = uspješan, nismo daleko od istine, a slavan je definitivno... iako je dobar dio te slave u negativnom kontekstu, ali bitno da se priča :D

Dado_ZG78 sub 7.5.2016 00:24
GargamelHR kaže...
Dado_ZG78 kaže...

U prilogu je grafikon koji prikazuje duljinu razvoja pojedinih AAA igara, pa tek toliko da se i Star Citizen stavi u kontekst (otprilike je na pola razvojnog puta ako je suditi po nekakvoj normali). S tim da je igra u razvoju 3,5 godine a ne 3 kako je tu prikazano, no ipak.. nije još ni blizu da prekorači nekakve 'rokove'.

 Dadek kućo stara 2016 godina je, a ne 2015.

 Da, pa koliko je godina od kraja 2012. do početka 2016.? 

 Oni kad su pokrenuli projekt na Kickstarteru - na samam kraju 2012. nisu imali još ništa - ni kompaniju, ni urede u raznim gradovima (kamoli čitave zgrade ko danas) ni postavljen engine, ni zaposlenike.

Imali su samo proof of concept u generičkom CryEngine-u i nekoliko sklepanih filmića (što je sve nastalo u 2012.) što je napravio sam Roberts sa dvojicom CryTech-ovaca koliko pamtim.

 

Još će na kraju ispast da je igra u razvoju od 2000. LOL

 

kunof00 sub 7.5.2016 01:24

Drugim rijecima, po tebi bi razvoj SC-a poceo zapravo tek kada napiknu dobar smjer razvoja, dogovore se kamo idu i nesto postignu, jel'da?

Za to vrijeme obiteljska drama posrnulog obrtnika, oporavljenog duha tek nakon pokretanja molbe na KS, Robertsa i Sandy se premjestila sa vesele kupnje i najma nekretnina sirom svijeta na napade protiv novinara koji pokusaju ista analizirati glede njihovog carobno oporavljenog privatnog dohotka; osim drecavog Dereka i forbesov novinar se drznuo takvo sto pa ga R&S mrze vec mjesecima jer je ocito zao i zlonamjeran umjesto da ih hvali sto zaposljavaju brojna gladna usta.

Dobro je Dado da ti sve to zapravo kuzis bolje od svih pa udjelis tu kako stvari zapravo stoje, pozlatila ti se dabogda ruka tj. prsti.

Dado_ZG78 sub 7.5.2016 01:53

Razvoj je počeo kada je počelo financiranje, strukturiranje firme i rad na engine-u. Sve ranije je samo koncept i ideja (što može biti i godinama prije početka aktualnog razvoja).

Po ovom što govorite je Brabenov Elite Dangerous u razvoju već preko 20 godina (a i dalje se razvija)... 

 

Mah, ne da mi se filozofirati - nek gleda kak kome paše..  ionako na ovom forumu svi uživaju u negativi ;) 

kunof00 sub 7.5.2016 02:16

Sumnjam da uzivaju u negativi posto vecina i bi definitivno zeljela zaigrati (barem neko vrijeme, neki elementi igre ili ideje kako bi sto funkcioniralo garantiraju dozivotnu igru na sto nije spreman svatko) igru kakva stoji u opisu SC projekta; jedino si ti malo nekada nesto drugo od "pozitive", prelazis ju fanaticno sto bi znacilo da maltene osobno shvacas stvari oko SC - iz razloga znanih samo tebi.

No nastranu to, kao sto govore vec stranicama tu, trenutno je problem netransparentnost cijelog projekta s obzirom da je proslo gro vremena (bez obzira kada je "pravi pocetak" razvoja).

Rijetko tko ima vise ima zivaca za jos 4 godine moguceg gledanja video reklama, sakrivenih razloga upitne odluke, i slijepe vjere u obecani proizvod koji, jasno, je vec duze vrijeme sve samo ne taj, te i to sto nitko nije siguran koliko ce se jos promijeniti toga s obzirom na hirovitost odluka svugdje, i tako dalje.

 

 

 

Dado_ZG78 sub 7.5.2016 02:35
kunof00 kaže...

jedino si ti malo nekada nesto drugo od "pozitive", prelazis ju fanaticno sto bi znacilo da maltene osobno shvacas stvari oko SC - iz razloga znanih samo tebi.

 LOL - zadnjih pola godine jedva da instaliram nove patcheve...   stavio sam SC na led dok ne izbace dosta novog sadržaja, možda čak neću dirati do S42 SP kampanje. 

 Vjerujem da će napraviti posao, ali da im za to treba vremena jer su si zadali (pre)velik zalogaj. 

mislav_01 sub 7.5.2016 10:39
kunof00 kaže...

Drugim rijecima, po tebi bi razvoj SC-a poceo zapravo tek kada napiknu dobar smjer razvoja, dogovore se kamo idu i nesto postignu, jel'da?

Za to vrijeme obiteljska drama posrnulog obrtnika, oporavljenog duha tek nakon pokretanja molbe na KS, Robertsa i Sandy se premjestila sa vesele kupnje i najma nekretnina sirom svijeta na napade protiv novinara koji pokusaju ista analizirati glede njihovog carobno oporavljenog privatnog dohotka; osim drecavog Dereka i forbesov novinar se drznuo takvo sto pa ga R&S mrze vec mjesecima jer je ocito zao i zlonamjeran umjesto da ih hvali sto zaposljavaju brojna gladna usta.

Dobro je Dado da ti sve to zapravo kuzis bolje od svih pa udjelis tu kako stvari zapravo stoje, pozlatila ti se dabogda ruka tj. prsti.

 

Report od prije 7 mjeseci "almost out of cash". Što je almost? Mjesec, dva, godina, pet godina? U vrijeme pisanja clanka imali 89mil, a sada 113mil