PC igre

Novi San Andreas Multiplayer server (CroElite)

Mato_Ivanovac uto 11.5.2010 21:38
veki89 kaže...

moze li mi neko napisati par sifri za gta san andreas multiplay,ja sam pocetnik na gta pa ako nije problem da mi neko napise par sifri??hvala unaprijed...Osmijeh

Prvo Za SAMP nemaš šifre imaš cheate kao npr.Sobeit... Drugo Ako koristiš cheat onda si ČITER I DOBIJAŠ BAN Treće Nemoj biti kao ja na Cro Herzegovina isto sam igrao s cheatima i dobio ban.

Mato_Ivanovac uto 11.5.2010 22:05
lovac82 kaže...

Koji će ti vrag cheat, a ti bravo morao si mu reći kako se zove taj jeb*** cheat program Viče

Ako si teški luzer onda ćeš cheatati

Ćuj nezna on koja verzija više radi kako treba....ja ni nemogu igrat moram skidat s neta ponovo...neradi mi fali data3.cab

Mato_Ivanovac čet 13.5.2010 21:19

Evo sad dodam server i evo me na njega...nego zašto mi nebi se ujedinili i napravili server bug-ov na SAMP-u i svi plaćamo tj. par nas svako jedan dio...ili 100 ćlanova plača svatko po 1 osobu na serveru ono što ima 32 100 i tak to...zaboravio kako se zove...ideja dobra,loša? HVALA

Zayc_17 čet 13.5.2010 22:48
Mato_Ivanovac kaže...

Evo sad dodam server i evo me na njega...nego zašto mi nebi se ujedinili i napravili server bug-ov na SAMP-u i svi plaćamo tj. par nas svako jedan dio...ili 100 ćlanova plača svatko po 1 osobu na serveru ono što ima 32 100 i tak to...zaboravio kako se zove...ideja dobra,loša? HVALA

meni se ideja sviđa.....ako bi dosta ljudi pristalo za to, mogao bi pomoći serveru u mnogim segmentima :) ...a ne da bi bilo samo par ljudi....

lovac82 pet 14.5.2010 01:16

Moglo bi se za IV:MP, MTA:IV kada dođe ili primjer za Just Cause 2 MP............... SA-MP ide u prošlost i sumnjam da će se skupiti 100 ljudi koji će plaćati za SA-MP server

BTW imaš boljih balkanskih SA-MP servera....... vodeći su CroHerza (CH), SpeedTouch (ST), GeForce (GF), Balkan Mafia (BM) itd

Mato_Ivanovac ned 16.5.2010 01:13
cetaog3 kaže...

ee ljudi dođite na ovaj server