cvaja997 sri 16.8.2023 12:58

Malo gledam, dopušteno prekoračenje, fiksna kamatna stopa 5.80% Gledam kredit, kamatna stopa blizu 7% Jel sad bolje ić u minus ako zatreba? Nadam se da neće, ali zanimljivo mi je to pitanje.

Encrypted_Reality sub 1.3.2025 13:34
R3nchi kaže...
Ja bi si sad prste odsjeko sto sam kredit spominjo.. Da preformuliram pitanje.. Koja banka ima najmanje naknade za vođenje racuna, dizanje love,uplatu love, kakve su im aplikacije internet bankarstva /koliko ga naplacuju, kakvi su kad nesto zasteka?Itd itd Meni su naprimjer 2x drpili lovu s racuna i rba sve bez beda rjesila, tj jednom na moj trosak,drugi put mi uredno vratili lovu dok sam recimo za addiko cuo horor price .. Al isto tako ko sto je ovdje neko reko,kad mi trebala lova nisam mogo dobit,a kad nije nudili mi brze kredite .. Pbz mi se ogadio ranih 2000ih kada su jedini uzimali naknadu za vođenje neaktivnih tekucih pa me htjeli ovrsit za -10 lipa koje su mi naplatilli za vođenje racuna koji nije koristen poprilično dugo .. U hpb mi je recimo retardirano sve,od samog ulaska u banku.. kakav je recimo Erste? otp? neko treci?

Ne znam koja je trenutno najjeftinija (no navodno je HPB).

Smatram da je Erste među najboljima ili čak najbolja banka u nas trenutno te je također u razredu jeftinijih, sukladno tome predlažem tu banku.

 

Što se tiče Addiko banke, i sam sam čuo horor priče, i predlažem da se ljudi kane te banke osim ako nisu spremni na rizik gubitka novca desi li im se nešto što bi im moglo taj novac ugrozit, jer banka ne želi snosit nikakvu odgovornost niti prethodno tome čini dovoljno da zaštiti svoje klijente. Evo dorade o ovome što govorim niže u tekstu (također bitna stavka o Erste George aplikaciji shodnoj za povrat sredstava pri nezgodnim transakcijama, naravno u razumnom vremenskom ograničenju):

 

Dotična banka čini nedovoljno kako bi zaštitila svoje korisnike, te pri tome ima i temeljnih nepravilnosti rada unutar njihove aplikacije.

 

Ovo su konkretni primjeri koji to potkrepljuju:
- ako imate određene vrste računa, ne možete otvorit popis transakcija istog izravno preko izbornika s popisom Vaših računa na Addiko Mobile
- nedostatak opcije povrata platnih sredstava u ograničenom vremenskom razdoblju (primjerice, ako ste poslali greškom i slično) kako to imaju neke druge banke (npr. George u Erste banci)
- možda je sad drugačije no prije godinu dana pri bilo kakvom prometu po računima, pa čak niti prijavi na Addiko Mobile sustav korisnik nije bio obavješten za isto niti e-mail niti SMS porukom
- platne usluge su nedorečene kad izvršene putem internet bankarstva, obrazac ne navodi smjer plaćanja, i ne precizira da li se izvršava uplata ili isplata, ono što piše na tu temu je "Online plaćanje", gdje bez konteksta je lako ostat pod nejasnoćama o platnom smjeru. Nedostatak polja / informacije o predmetu transakcije.
- sustav zaštite donekle funkcionira, no umjesto da privremeno (tipa na 24 h) blokira promet (ili cijelo internet bankarstvo za korisnika) po računu odmah pri detekciji prve sumnjive / rizične transakcije, preostale sumnjive, odnosno, rizične transakcije, iste može dozvoljavat gdje korisnik umjesto da blokira internet bankarstvo u to vrijeme kako bi banka i korisnik mogli razrješit problem
- sustav propušta određene trgovce, prvobitno ih iskazuje u platnim transakcijama no kasnije nije vidljiv u sustavu banke, kao da nije nikad niti prikazao to isto ime trgovca
- opća sigurnost sustava se doima vrlo niskom i slabijom za veliki potstotak u odnosu na pojedine druge banke (nije ni kod njih idealno, no bolje)

 

Ostale kritike se odnose na pretjeranu kičastost sučelja aplikacije, kao i nemogućnosti uklanjanja crvenila na tipkama značajki koje vas možda i ne zanimaju, te opću neozbiljnost poslovanja ove banke. Na to sve imaju skupu članarinu, troškove za održavanje računa.

Smatram da nije dobar izbor te ne bih predložio ljudima da se učlanjuju u istu.