Mrežni hardver

Wi-Fi router uz ISPov router

SilvioS čet 20.1.2022 10:40

Pozdrav svima,

 

kopao sam, tražio, ali nisam pronašao ovu temu pa nemojte zamjeriti ako postam ponovno što je već bilo...

 

 

Problematika koju ima je sljedeća - na A1 sam, kabel, 200/10 Gbps i imam njihov Ubee kabelski router. 

Što se tiče brzine na žici, konstantna je i nemam nikakvih poteškoća. Što se pak tiče brzine za vrijeme povezanosti preko Wi-Fi-ja, veliki problemi.

Svakih mjesec - dva pozivanje službe za korisnike da drndaju po postavkama routera jer brzina bude u prosjeku 10/2 Gbps, tj. ogromni problemi s učitavanjem bilo kojeg standardnog portala. Nakon što ISP napravi svoje, brzina uglavnom bude oko 60-80 Gbps (download), a rjetko uspije povući i preko 100tinjak Gbps.

 

 

Pitanje od mene koji sam veliki laik za mreže - Ima li smisla kupiti drugi router (u ovom slučaju ciljam na Xiaomi 4A - čini mi se best value for money), upiknuti ga u ISPov čisto da služi kao "beacon" za Wi-Fi signal, a ISPov koristiti samo za žičanu mrežu.

 

Bilo kakve ideje i savjetu su dobrodošli!

 

 

PS. stan je pokriven s tim Ubee routerom na kojem je plejka putem žice, NAS putem žice, svi ostali pametni i manje pametni uređaji preko Wi-Fi-ja. U obitelji je i jedan TP-Link AC750 ekstender koji pokriva ostatak stana i koji bi u toj priči bio spojen na Xiaomija pa da u tandemu bude sve tip top.

ihush čet 20.1.2022 10:59

u temi a1 je upravo o tome.. pa eto link na primjer

 

-pošto je ono za A1.. primjerenije je ovdje nastaviti ili kako kome odgovara, teorija je ista-slična :)