
Problem sa skuterom guši se


Ima li to čudo bobinu jer smrdi mi na simptome koje ona zna davati

Ne znam baš oko skutera ali ja mislim da ima
Skuter je kanuni storm

Dobro je kolega rekao: prvi sumnjivci su CDI i bobina, a nakon toga frgazer (karburator) i vakuum pumpica.
Prvo provjeri svjećicu.

A možda negdi prima kako bi mi rekli falši zrak. Provjeri sve gume na usisu

Da napomenem da li je normalno da već nakon 10km ne mogu prići auspuhu,udara u lice vrućina.
Mada prije dok sam skidao top čuo sam da pri dnu ima nešto zvecka

Jeli ima "saug" taj skuter, obično služi za paljenje na hladno, kad se ugrije treba ga isključiti, jer guši motor.

Mada prije dok sam skidao top čuo sam da pri dnu ima nešto zvecka
Aha, moguće da ti je auspuh jako zaštopan.
Probaj ga izvaditi i provjeri protočnost.
Mi smo prije znali nalijat u njega kad je skinut benzina i zapalit da malo sagori čađu.
Ne znam kolko je to uopće pametno rait, ali eto, mladost-ludost

Ima ali kod njih se sam pali gasi,ali valjda bi se gušio odma.
On radi uredno na kraće relacije,ali sve preko 10km je upitno.
Mene više zanima da li ovi simptomi upućuju na mašinu,da nije kraju,pa moram šta na njoj mijenjat.
Da vuče falš zraka radio bi makar na nižim obrtajima,jer vozio sam jednom bez filtera zraka i znam da neće vući,ali do pola gasa ide.

Evo danas mi se isto desi,ali kad je se ugasio vidio sam dim kod dijela gdje je svjećica tj. kod karburatora.
Znači sad sam siguran da se pregrijava,samo ne znam šta je uzrok.
Čula se i u deklu neka buka kada sam dodavao gas kad je se počeo gušit.
Verglao sam dok nisam akum ispraznio,onda sam poslije 15 min upalio na kablove i došao kući.
Da li je moguće da električar nije nešto dobro spojio kada je stavljao regler i pravio žmigavce

Moguće.
I kakav je regler u pitanju?
Jer kolko ja znam regler obično strpaju kod volana.
Da ti nije on mijenjao CDI (takozvano elektronsko paljenje) ?

Vjeruj ne znam,akumulator mi nije punio,nisam mogao svjetala upalit na kontakt i odvukao sam mu i on je regler promijenio i proradilo je sve.Rekao bi valjda da je cdi mijenjao.

Onda je regler bio u pitanju, čim nije punio akumulator.
Uglavnom, ne budeš znao dok ne provjeriš sve kaj je do sad navedeno pod moguće krivce.

Ništa,prvo ću vidit svjećicu,jer ona mi je najviše sumnjiva,skuter je stajao oko godinu dana prije nego sam kupio.
Možda se svjećica pregrijava,koju preporučujete za moj skuter?

Bilo koja, ali ona se ziher ne pregrijava, ili radi ili ne.
Tak da u ovom slučaju mi ne smrdi baš na nju.
A ako uvijek zeza u istom vremnskom razmaku nije ziher ni kablovinje oko nje.

Probat ću neku drugu čisto da znam da li je do nje.
Inače ona kapica za svjećicu mi je prelabava,pa sam stavio od trimera neku dok ne kupim novu,ali problem je opet isti.

Može neka konkretna preporuka svjećice za 4t 150cc,pošto ovu ne mogu skinut,jer išao bi kupit neki cjevasti i usput svjećicu.
Koji cjevasti ide za ove svjećice?

Ma, svjećicu uzmi bilo koju, npr. NGK ti glasi za ponajbolju.
Ja sam uvijek stavljao Super Bosnu
A cjevasti ovisi o tipu svjećice, obično su brojevi 17, 19, 21 i 24, a pretpostavljam da je ili 19 ili 21 gore, ali ne drži me za riječ.
Morat ćeš nekako izmjeriti.
A staru možeš probati otpustiti i kombinirkama ili papagajkama ako imaš pristup.
Odšarafljuje se u lijevo.
I kad budeš šarafio novu, ni slučajno ju nemoj previše stezati jer je jako lako uništiti navoj u glavi cilindra.
Po malo našarafi i čim osjetiš da ne ide lako mrvicu samo da primi čvrsto i to je to.

Au danas izvadim mjerač ulja i ulje mi je skroz na dnu mjerača,znači na dnu kada mjerač skroz zavrnem.
Ne znam koliko sam vozio sa ovoliko ulja,ulje sam mijenjao prije 2 mj,nisam prešao više od 1000,pa nisam ni provjeravao.
Da li je mašina oštećena?

Vjerovatno nije prejako.

Evo skinuo sam danas svjećicu,svjećica je a7rtc,jeli ista kao ngk cr7hsa,msm što se tiče navoja


Evo slika zab stavit
Znaci ovo mi se desilo tri puta.
Nakon malo duže vožnje (10km),skuter mi počinje gubit snagu,ne prima gas,kada stanem ugasi se.
Prvi put kada se desilo stao sam,malo razgledao,upalio je iz prve nekako došao kući,jedva je vukao.
Drugi put sam išao s drugom uz neku uzbrdicu i odjednom izgubi snagu i stao sam,ugasio se i odma sam ga ponovo upalio i sišao niz tu,sada nizbrdicu i došao kući bez problema,znači nakon što sam ga upalio ponovo,primao je gas normalno i bez ikakvih problema.
Ja msm da se ne pregrijava,jer mogu staviti ruku na deklo,nije puno vruće,jedino sa desne strane oko auspuha je baš vruće,ali valjda je normalno da se auspuh grije.
Skuter je 150cc 4t
Ovo mi se počelo dešavati od kako je bio kod električara, promijenjen je regler i automat alnasera.