picajzla0707 uto 7.11.2023 12:34

Ja sam styriji (na mejl voditelja obrade osobnih podataka) poslao zahtjev da se izjasne otkud im osobni podaci moje bake, te što će poduzeti da se isti izbrišu iz njihove zbirke

napomenuo sam da odgovor pošalju što prije kako bi se dalje mogao konzultirati s agencijom za zaštitu osobnih podataka, pa ćemo vidjeti

 

neovisno od odgovora, u svakom slučaju ću ih prijaviti agenciji 

 

EDIT

zanimljivo je da govna uopće nemaju svoju web stranicu, jedino ono što im je obaveza prema zakonu o zaštiti podataka

https://imenik.styria.hr/page/pravila-privatnosti/

 

čim skratiš ovo na https://imenik.styria.hr prebaci te na stranicu koja traži login i pass

zamisli, najveća medijska firma koja drži desetke medija u hrvatskoj nema svoju web stranicu

ihush uto 7.11.2023 18:51
picajzla0707 kaže...

..

i onda se čudit što kojekakvi hakeri dođu do podataka, pa to se dila naveliko

 -nema hakera.. (oni kao mitska bića, služe pokriću, dok mitovi proizlaze iz mitologije-mita-podmićivanja.. tj plaćanja za podatke.. biz-adresar).

Mauro sri 8.11.2023 13:18
rizbo61 kaže...
plavi08 kaže...

Telemach se ogradio. Osobno im nekako ne vjerujem. Previše je tu slučajnosti da oni na njih nisu mogli utjecati.

 

https://www.index.hr/vijesti/clanak/telemach-nismo-pod-hakerskim-napadom-problemi-s-whatsappom-nemaju-veze-s-nama/2510495.aspx

 

 Ili lažu ili su nesposobni detektirati što se uopće dogodilo. Je, Whatsapp ima backdoor ali eto svi slučajevi su baš u Hrvatskoj i baš na Telemachu. Genijalci.

Oni nisu sposobni napraviti Unsubscribe sa mail liste, a gdje bi bili sposobni detektirati šta se dogodilo oko krađe WhatsApp accounta njihovih korisnika.

Bas sam provjerio Sent items, vec sam 5 puta slao Unsubscribe i jos uvijek dobijam mailove 

 

sirka666 sri 8.11.2023 15:38
Mauro kaže...

Oni nisu sposobni napraviti Unsubscribe sa mail liste, a gdje bi bili sposobni detektirati šta se dogodilo oko krađe WhatsApp accounta njihovih korisnika.

Bas sam provjerio Sent items, vec sam 5 puta slao Unsubscribe i jos uvijek dobijam mailove 

 

 Taj email uopće nema veze sa Telemachom već sa Appleom i TestFlightom.
Problem se riješava tako da makneš tu aplikaciju sa svog test flight računa.


1. Open TestFlight.
2. Depending on your device model, long or deep press the app you want to remove.
3. Click the small preview window that opens.
4. Scroll to the bottom of the window.
5. The last link should say Stop Testing.
6. Click Stop Testing.

Marko :D sri 8.11.2023 15:58
Conan_Zg kaže...
Otkad sam stavio 2FA zaštitu, jednom do dva puta u danu mi prilikom ulaska u aplikaciju traži 6-znamenkasti broj koji sam upisao. Valjda je to ok, da netko nešto ne pokušava..🤔

I mene. Navodno će ti prvi tjedan non stop iskakati, ali već drugi tjedan rijeđe.

Mauro sri 8.11.2023 18:48
sirka666 kaže...
Mauro kaže...

Oni nisu sposobni napraviti Unsubscribe sa mail liste, a gdje bi bili sposobni detektirati šta se dogodilo oko krađe WhatsApp accounta njihovih korisnika.

Bas sam provjerio Sent items, vec sam 5 puta slao Unsubscribe i jos uvijek dobijam mailove 

 

 Taj email uopće nema veze sa Telemachom već sa Appleom i TestFlightom.
Problem se riješava tako da makneš tu aplikaciju sa svog test flight računa.


1. Open TestFlight.
2. Depending on your device model, long or deep press the app you want to remove.
3. Click the small preview window that opens.
4. Scroll to the bottom of the window.
5. The last link should say Stop Testing.
6. Click Stop Testing.

Da, kada bi jos uvijek imao kod.

Cim instaliram TestFlight trazi me code koji naravno vise nemam 

picajzla0707 čet 9.11.2023 23:40
picajzla0707 kaže...

Ja sam styriji (na mejl voditelja obrade osobnih podataka) poslao zahtjev da se izjasne otkud im osobni podaci moje bake, te što će poduzeti da se isti izbrišu iz njihove zbirke

napomenuo sam da odgovor pošalju što prije kako bi se dalje mogao konzultirati s agencijom za zaštitu osobnih podataka, pa ćemo vidjeti

 

neovisno od odgovora, u svakom slučaju ću ih prijaviti agenciji 

 

 i stigao je odgovor...

 

Poštovani, 

Zahvaljujemo na Vašem upitu!

 

Slijedom istog, izvršili smo provjeru te smo utvrdili da su podaci o imenu i prezimenu, broju mobilnog telefona te adresi stanovanja gđe. ****** preuzeti iz javno dostupnog imenika.

Ističemo kako druge osobne podatke gđe. ******, osim prethodno navedenih, ne obrađujemo.

Također, prije svakog poziva uvijek provjeravamo da li se telefonski/mobilni broj nalazi u registru „ne zovi“ te smo utvrdili da se broj mobitela gđe. ****** ne nalazi u navedenom registru.

Sukladno Vašem zahtjevu, uklonili smo predmetne osobne podatke iz naše baze podataka te više nećemo pozivati gđu. *******.

S poštovanjem,

 

sad ćemo to prijaviti agenciji, problem je samo što ja nisam čuo početni dio razgovora s bakutom, tako da ne mogu biti siguran jesu li zadovoljili sve zakonske uvjete - link

no, svakako ćemo to prijaviti, pa neka se natežu s agencijom i dokazuju jesu li ili ne postupili po svim stavkama zakona, pun mi je qurac tih govana

još jedino moram bakutu odvest do a1 da podnese zahtjev da je se upiše u registar ne zovi

 

znam da nije strogo vezano uz temu whatsupp, ali čini mi se zanimljivim....

 

 

 

rizbo61 pet 10.11.2023 13:34

Poštovani,

hvala Vam na strpljenju prilikom iščekivanja našeg odgovora.

Upoznati smo s poteškoćama koje WhatsApp korisnici trenutno imaju u pristupu WhatsApp aplikaciji.

Navedene poteškoće prijavljene su pružatelju usluge koji aktivno radi na rješenju. Obavijestit ćemo Vas o novim informacijama koje Vam mogu pomoći da vratite svoj WhatsApp račun te nastavite neometano koristiti aplikaciju . 

S ciljem prevencije spomenutih poteškoća, savjetujemo Vam da prema uputi HAKOM-a, u postavkama WhatsApp aplikacije uključite dvo-faktorsku autentifikaciju.  

Detaljne upute možete provjeriti putem sljedeće poveznice: https://faq.whatsapp.com/1095301557782068?helpref=faq_content&nbsp .

Ako imate dodatnih upita, stojimo Vam na raspolaganju.

Lijep pozdrav, 

Telemach služba za korisnike

 

Odgovor od Telemacha nakon 5 dana, bolje da nisu ništa napisali.