Linux

Packet injection/sniffing adapteri

Zelja sub 10.7.2021 09:27

Pozz svima.

Želio bi malo da istražujem Kali Linux međutim piše mi u knjizi kako su mi potrebni wifi adapteri koji podržavaju gore navedeno u temi.

Ja bih zamolio nekog iskusnijeg da mi kaže da li moji adapteri to podržavaju,ako ne onda da napišem koje mogu kupiti ovde.

U idućoj poruci bih napisao koje adaptere imam.
Hvala unapred.

Zelja sub 10.7.2021 10:22
fer-de-lance kaže...

Da, drugi kao nije podržan, ali možeš probat, možda je to isti chipset, samo u drugoj izvedbi pa ga nisu upisali na onu listu.

A možda nije.

 

 Kako to mogu znati,ima li nekom komandom ili nekim programom?

Ja sam laik za linux.

Zelja sub 10.7.2021 10:54
fer-de-lance kaže...

Da.

Skini kali i napravi bootabilni usb pa probaj, prouči dokumentaciju i kad počneš koristiti budeš vidio jel radi.

Nemaš kaj zajebat, vjerovatno možeš napraviti i live usb, pa ne moraš instalirat.

 

 Da,evo skida se pa ću snimiti na USB i podici sa USB-a.

Nego ne znam komande,kojima ću to provjeriti...

Možda ima u knjizi ali nisam siguran.

Hvala svakako svima.

Entry Point sub 10.7.2021 11:42
Zelja kaže...

 Kako to mogu znati,ima li nekom komandom ili nekim programom?

Ja sam laik za linux.

 Ovako:

$ airmon-ng start wlan0 (odnosno ime tvojeg wlan interface-a)

 

Dobiješ nešto slično ovom:

Found 3 processes that could cause trouble.

If airodump-ng, aireplay-ng or airtun-ng stops working after a short period of time, you may want to run 'airmon-ng check kill'

PID Name

428 NetworkManager

522 dhclient

718 wpa_supplicant

 

PHY Interface Driver Chipset

phy1 wlan0 rt2800usb Ralink Technology, Corp. RT5372

(mac80211 monitor mode vif enabled for [phy1]wlan0 on [phy1]wlan0mon)

(mac80211 station mode vif disabled for [phy1]wlan0)

 

U drugom terminal prozoru:

 

$ iwconfig

 

Dobiješ nešto slično: