Kriptovalute

Bitcoin - pitanja i odgovori

mirzet1976 pon 26.6.2017 20:08
kokum20 kaže...
loky4i4 kaže...
kokum20 kaže...

Moze neki savjet za pocetnika?

Što god radio bitno je da ne napraviš ovo kao ja (siacoin) 

Ja sam totalni pocetnik pa ne kuzim bas screenshot. Moze ELI5? :)

Pa prodao ga kad je vrjednost bila jako niska a sad je 20 puta veća - SC - 0.00000549

footballer sri 28.6.2017 00:20

Evo ga momci, tema za raspravu o altcoinima. Molio bih vas da rasprave o altcoinima prebacimo tamo

http://www.bug.hr/forum/topic/internet/altcoins-vijesti-spekulacije-rasprava/251351.aspx

Ukoliko je netko propustio, ovo je link teme koja je FAQ za altcoine

http://www.bug.hr/forum/topic/internet/altcoins-pitanja-odgovori/251312.aspx?page=0&jumpto=5414097&sort=asc&view=flat

Nadam se da će se aktivnost ovime povećati te da ćemo imati puno dobrih vijesti o kojima možemo razglabati :)

JackIsBack sri 28.6.2017 10:36

Na bitcoin-mjenjačnica.hr mi javlja "Vaš račun još nije stvoren. Molimo provjerite kasnije." nakon što sam odradio uplatu. Status uplate je: kupnja je riješena.

Sinoć sam se registrirao na bittrexu i pod opcijom wallets kliknu na + BTC te generirao adresu. Na tu adresu sam izvršio uplatu.

Da li je to ok ili sam nešto zaribao? Što znači ovo vaš račun još nije stvoren?

MarioVk sri 28.6.2017 11:09
footballer kaže...

Jesi na mailu potvrdio registraciju na bittrex? Jedino to mi pada na pamet. 

Mario, kako mislis nije pametno? Ja sam na taj nacin obavio vise deposita i sve je uvijek bilo u redu, i vrlo brzo.

Koliko sam upucen u bittrex i nacin rada postoji mogucnost da ti promjene deposit adresu ili da je uklone pa moras generirati novu, i ako to slucajno naprave u periodu u kojem ti jos cekas novce, izgubit ces ono sto si uplatio.