Mitsubishi hibrid napaja dom
Vezano uz: Mitsubishi hibrid napaja dom
Svugdje u bijelom svijetu taj phev kosta jednako kao i diesel outlander, jedino je kod nas 30% skuplji...
Pretpostavljam da je ista prica i u jadnom susjedstvu.
Inace ovih dana vazem uzeti taj auto ili ne (na diesel mislim)
Pretpostavljam da je ista prica i u jadnom susjedstvu.
Inace ovih dana vazem uzeti taj auto ili ne (na diesel mislim)
Gdje to točno "svugdje" PHEV košta jednako kao diesel sa jednakom opremom (ne računajući eventualne državne subvencije)?
Zasto ne racunajuci subvencije? Naravno da ih racunam, jer utjecu na krajnju cijenu auta.
A gdje? VB,NL, skandinavija, Belgija.
Tamo sam ga vozio, zaljubio se u njega, i dosavsi nazad u HR se odljubio pogledom na cijenu (i iskoristene subvencije).
Zasto ne racunajuci subvencije? Naravno da ih racunam, jer utjecu na krajnju cijenu auta.
A gdje? VB,NL, skandinavija, Belgija.
Tamo sam ga vozio, zaljubio se u njega, i dosavsi nazad u HR se odljubio pogledom na cijenu (i iskoristene subvencije).
Zato što subvencije nisu cijena auta, imaju ih samo neke države, a nikako "sav bijeli svijet" i od države do države su toliko različito definirane da ih je nemoguće čak niti načelno uspoređivati (negdje su definirane kroz porez(e), negdje kroz osiguranja, negdje kroz takse za ceste ili registracije, negdje kroz jednokratne subvencije, negdje se odnose samo na aute registrirane na firme, negdje su varijabilne i ovisne o kategoriji i broju registriranih vozila na firmu, negdje ih nema, negdje su po godini korištenja, negdje neovisno o vremenu korištenja, negdje ovise o kilometraži, negdje tipu hibrida, negdje su definirane samo do nekog datuma, negdje bez ograničenja, negdje su vezane na amortizaciju i porezne olakšice itd.). PHEV kao proizvod apsolutno svugdje košta oko 30% više od diesela, točka. Sve ostalo (povlastice, subvencije i slično) su priča za sebe i nemoguće ih je pojedinačno i van konteksta uspoređivati (=> odseli se u Skandinaviju, tamo će te PHEV možda koštati nešto manje, ali će te zato sve ostalo koštati 50% više nego ovdje itd).
Zasto ne racunajuci subvencije? Naravno da ih racunam, jer utjecu na krajnju cijenu auta.
A gdje? VB,NL, skandinavija, Belgija.
Tamo sam ga vozio, zaljubio se u njega, i dosavsi nazad u HR se odljubio pogledom na cijenu (i iskoristene subvencije).
Zato što subvencije nisu cijena auta, imaju ih samo neke države, a nikako "sav bijeli svijet" i od države do države su toliko različito definirane da ih je nemoguće čak niti načelno uspoređivati (negdje su definirane kroz porez(e), negdje kroz osiguranja, negdje kroz takse za ceste ili registracije, negdje kroz jednokratne subvencije, negdje se odnose samo na aute registrirane na firme, negdje su varijabilne i ovisne o kategoriji i broju registriranih vozila na firmu, negdje ih nema, negdje su po godini korištenja, negdje neovisno o vremenu korištenja, negdje ovise o kilometraži, negdje tipu hibrida, negdje su definirane samo do nekog datuma, negdje bez ograničenja, negdje su vezane na amortizaciju i porezne olakšice itd.). PHEV kao proizvod apsolutno svugdje košta oko 30% više od diesela, točka. Sve ostalo (povlastice, subvencije i slično) su priča za sebe i nemoguće ih je pojedinačno i van konteksta uspoređivati (=> odseli se u Skandinaviju, tamo će te PHEV možda koštati nešto manje, ali će te zato sve ostalo koštati 50% više nego ovdje itd).
Sada svaku rijec subvencija zamjeni sa PPMV, i takvu pricu mozes sloziti i oko PPMV-a. U HR postoji, placa se, i definitivno ulazi u cijenu vozila.
U HR cak i sa subvencijom ispada skuplji i to dosta.
"U skoro svakoj drzavi bijelog svijeta PHEV je moguce jeftinije kupiti po jednakoj cijeni kao i diesel verziju"
Jel recenica sada razumljivo napisana?
Zato što subvencije nisu cijena auta, imaju ih samo neke države, a nikako "sav bijeli svijet" i od države do države su toliko različito definirane da ih je nemoguće čak niti načelno uspoređivati (negdje su definirane kroz porez(e), negdje kroz osiguranja, negdje kroz takse za ceste ili registracije, negdje kroz jednokratne subvencije, negdje se odnose samo na aute registrirane na firme, negdje su varijabilne i ovisne o kategoriji i broju registriranih vozila na firmu, negdje ih nema, negdje su po godini korištenja, negdje neovisno o vremenu korištenja, negdje ovise o kilometraži, negdje tipu hibrida, negdje su definirane samo do nekog datuma, negdje bez ograničenja, negdje su vezane na amortizaciju i porezne olakšice itd.). PHEV kao proizvod apsolutno svugdje košta oko 30% više od diesela, točka. Sve ostalo (povlastice, subvencije i slično) su priča za sebe i nemoguće ih je pojedinačno i van konteksta uspoređivati (=> odseli se u Skandinaviju, tamo će te PHEV možda koštati nešto manje, ali će te zato sve ostalo koštati 50% više nego ovdje itd).
Al zato ćeš imati plaću prek 5000-6000 eura
Izbaci "skoro svakoj" jer to ne stoji. Njemačka, Poljska, Mađarska, Italija, čak i Belgija koju si spomenuo - svugdje je značajno skuplji nego diesel. Značajnije subvencije postoje u tek nekolicini zemalja koje imaju višak vlastite proizvodnje električne energije i forsiraju električne (odn kažnjavaju klasične) automobile.
Al zato ćeš imati plaću prek 5000-6000 eura
LOL!!!
Kako da ne, pare padaju s neba, samo dođeš i bum, pet - šest somova ti ne gine, i to ne bruto, nego neto :):):)
Uostalom zašto ovdje gubiš vrijeme - kad je tako, kofer u ruke i put pod noge pa nam javi kolika ti je lova kad stigneš. Ja doduše živim vani već više od 15 godina, zarađujem (za ovdašnje uvjete) nadprosječno puno i znam ponešto o tome (recimo da spadam u gornjih 5% plaća na državnoj razini), ali hej, eksperti sa Bugovog foruma sigurno znaju više tako da - samo naprijed i javi nam se kad dobiješ prvu plaću.
Zasto ne racunajuci subvencije? Naravno da ih racunam, jer utjecu na krajnju cijenu auta.
A gdje? VB,NL, skandinavija, Belgija.
Tamo sam ga vozio, zaljubio se u njega, i dosavsi nazad u HR se odljubio pogledom na cijenu (i iskoristene subvencije).
Ja sam cuo da ce uskoro krenuti ponovno subvencije.
predmnijevam kako su obični diesel-generatori jeftiniji/praktičniji za tu namjenu a i nismo baš svi Japanci.