Hacker-ri sri 3.8.2011 22:12
Ag008 kaže...
Hacker-ri kaže...
Ag008 kaže...

Hgspot se otvara 12. kolovoza 2011. u 9:00

http://www.facebook.com/hgspot.hr

http://www.hgspot.hr/uskoro-otvaramo

No, čini se da su preživljeli samo Zagreb Utrine, Split i Vinkovci.

jel bi kupovao u ducanu koji je nekoliko puta propao?

 

Ne bi, ali želim imati trgovinu u svom gradu kada sam kupio njihov proizvod pod garancijom {#}

Krenuti će u neke akcije i sigurno će opet privući kupce

dakle... kupis hardware sa 2-5 godina garancije a oni u tom vremenu propadnu 10 puta... racunam 2 puta godisnje pa ono...

nema smisla ni poslovnica ni nista...

poslovanje ostaje isto dakle ista je i sudbina

zoki.zlikowski čet 4.8.2011 13:43
Hacker-ri kaže...

dakle... kupis hardware sa 2-5 godina garancije a oni u tom vremenu propadnu 10 puta... racunam 2 puta godisnje pa ono...

nema smisla ni poslovnica ni nista...

poslovanje ostaje isto dakle ista je i sudbina

 

Kakve veze imaju oni s garancijom? Ionako za sve postoje ovlašteni servisi.

Test user čet 4.8.2011 14:24

glavno da su se osnivaci i uprava povukli jerbo su odgovorni za propast tvrtke kojoj je uzrok prevelika i pre brza expanzija na kredit....(isto kao i Vemil)....te izlet u nepoznato (bijela tehnika)....

 

Za pocetak bi trebali imat samo 2 trgovine  da se osove na noge...a ostale poslovnice polako otvarat.....

 

za kupce izvan centara...omogucit web narucivanje s dostavom.....

 

Takoder.....Links prati trend sirenja ali ovi to rade malo sporije.....nadam se da ce uspjet....

Hacker-ri čet 4.8.2011 14:40
zoki.zlikowski kaže...
Hacker-ri kaže...

dakle... kupis hardware sa 2-5 godina garancije a oni u tom vremenu propadnu 10 puta... racunam 2 puta godisnje pa ono...

nema smisla ni poslovnica ni nista...

poslovanje ostaje isto dakle ista je i sudbina

 

Kakve veze imaju oni s garancijom? Ionako za sve postoje ovlašteni servisi.

simple....

jednostavnije mi je otici u poslovnicu da oni rjesavaju to za mene (koja mi je 5 km od kuce) nego da saljem postom (placam postu za Zg) i kasnije se zajebavam sa svim ostalim papirima i tlacenjem...

 

ihush čet 4.8.2011 19:11
zoki.zlikowski kaže...
Hacker-ri kaže...

dakle... kupis hardware sa 2-5 godina garancije a oni u tom vremenu propadnu 10 puta... racunam 2 puta godisnje pa ono...

nema smisla ni poslovnica ni nista...

poslovanje ostaje isto dakle ista je i sudbina

 

Kakve veze imaju oni s garancijom? Ionako za sve postoje ovlašteni servisi.

 -nema ovlaštenih servisa za PC komponente (ili se govori o vešmašinama?), to je stvar uvoznika-distributera. Servis je HG-spotov. Kad crkne firma nema servisa. (rizik, mada te zakon štiti).

 

Monopol čet 4.8.2011 20:55
Hacker-ri kaže...
Monopol kaže...
Kaj se placete za servis, kaj vam jednom godišnje rikne hard,monitor, procesor?

ne, ali ako placam, onda cu platit tamo gdje cu to imat, u slucaju da rikne bas te godine

 Jasno, no ako HG izloži ( makar sumljam ) neku super ponudu zašto ne kupiti ( i tako ne gledati garanciju ).

Hacker-ri čet 4.8.2011 21:02
Monopol kaže...
Hacker-ri kaže...
Monopol kaže...
Kaj se placete za servis, kaj vam jednom godišnje rikne hard,monitor, procesor?

ne, ali ako placam, onda cu platit tamo gdje cu to imat, u slucaju da rikne bas te godine

 Jasno, no ako HG izloži ( makar sumljam ) neku super ponudu zašto ne kupiti ( i tako ne gledati garanciju ).

koliko vrijedi ponuda tj popust od %10 %20 na garanciju od 2-5 godina?

da li se isplati riskirati 300-500 kuna za garanciju? tj servis?

pricamo teoretski jer je svaki hardware vezan garancijom za dobavljaca

Monopol čet 4.8.2011 21:08
Hacker-ri kaže...
Monopol kaže...
Hacker-ri kaže...
Monopol kaže...
Kaj se placete za servis, kaj vam jednom godišnje rikne hard,monitor, procesor?

ne, ali ako placam, onda cu platit tamo gdje cu to imat, u slucaju da rikne bas te godine

 Jasno, no ako HG izloži ( makar sumljam ) neku super ponudu zašto ne kupiti ( i tako ne gledati garanciju ).

koliko vrijedi ponuda tj popust od %10 %20 na garanciju od 2-5 godina?

da li se isplati riskirati 300-500 kuna za garanciju? tj servis?

pricamo teoretski jer je svaki hardware vezan garancijom za dobavljaca

 Primjer:

 

Ja osobno kupujem kučište, ssd i hladnjak. Da HG ponudi 20 posto dolje uštedio bi najmanje 500 kn. 500 kn uštede, zašto ne za kučište i hladnjak garancija je nebitna a ssd se iovako prodaje nakon kratkog vremena. Ako pak kupujem HDD, monitor ili procesor sve to "neće" riknuti u roku godina-dvije... 

Don Kihoty čet 4.8.2011 21:15

Najčešći RMA kvarovi:

1. Diskovi

2. RAM

3. Napajanja

4. Ploče

5. Grafike

6. Optike

7. Displayi

 

Najmanje kvarova, naravno, kućišta, ventilatori i zvučne kartice.

 

Da sam brojao MS Industrišit, napajanja bi bila broj jedan po kvarovima.

 

PS - Laptopi nisu brojani, ali stanje je slično:
1. Diskovi

2. Tipkovnice

3. Punjači (HP) // Displayi

4. Optike

5. Konektori (fizičko oštećenje)

zoki.zlikowski sub 6.8.2011 18:05
Hacker-ri kaže...

simple....

jednostavnije mi je otici u poslovnicu da oni rjesavaju to za mene (koja mi je 5 km od kuce) nego da saljem postom (placam postu za Zg) i kasnije se zajebavam sa svim ostalim papirima i tlacenjem...

 

MR servis ima besplatnu dostavu na pdručju cijele Hrvatske. Nazoveš ih, dođu po to, pokupe kod tebe i vrate kad završi servis. Ako nosiš u firmu gdje si kupio onda izgubiš 7-10 dana samo da ta roba dođe do MR servisa.

 

ihush kaže...
-nema ovlaštenih servisa za PC komponente (ili se govori o vešmašinama?), to je stvar uvoznika-distributera. Servis je HG-spotov. Kad crkne firma nema servisa. (rizik, mada te zakon štiti).

 

 

Koliko se ja sjećam HGspot nije uvozio ništa već godinama tako da je sve stvar uvoznika.

ihush uto 9.8.2011 11:55
zoki.zlikowski kaže...
...

Koliko se ja sjećam HGspot nije uvozio ništa već godinama tako da je sve stvar uvoznika.

 -(vjerojatno) točno, ali relativan pojam. Ništa ne znači.

Kupac nema nikakav podatak, infromaciju gdje, tko ili ovlašteni servis.. na računu nema tih podataka ili recimo serijskog broja... dok na artiklu (ambalaži) nije uvjek deklaracija ili nema podataka kao recimo servis.

-dodatno je problem što distributer nema nikakvu obvezu prema kupcu jer je možda prekinuo poslovanje s HGspotom. Natezanje oko toga je gubljenje vremena (mada je zakon na strani kupca).

Daleko jednostavnije je kupiti u normalnoj trgovini, po normalnim cijenama i s izborom aktulanih modela za razliku od HGspotovskog smeća koje su skupili s raznih polica ili otpada... (reklamacija).

- Nebi bilo ništa neobično da se dobije reklamirani (neispravan) proizvod.

 

btw, popust na neku cijenu ne znači ništa ako je ta cijena u startu visoka (zastarjela) npr. cijena RAMa, HDDa, CPUa... ili VGA-nV9800 u rangu 1000kn je besmislica u odnosu na novije modele.

Koliko je realno niža cijena za kompletno računalo? max 50-100kn uz uvijet da se uspije složiti željeno od 'otpadaka'. Zanemarivo u usporedbi s rizikom.

zoki.zlikowski uto 9.8.2011 20:18
ihush kaže...

Daleko jednostavnije je kupiti u normalnoj trgovini, po normalnim cijenama ...

Daj mi molim te reci koji je to normalna trgovina? Gdje ti danas možeš normalno kupovati? Donekle u Linksu, ali pošto se ne mogu sparkirati ispred njihovog dućana ne želim tamo niti ići. Tehnomarket mi je teško smeće, ljudi nemaju pojma, a od informatike nemaju ništa. MakroMikro? Uopće se ne mogu zamisliti da tamo kupujem komp. Chipoteka? Ista stvar. Šta je tebi normalno? Nemoj samo sa ADM-om ili Protisom, dva puta sam pokušao kupiti kod njih i oba puta su mi promijenili cijenu (povećali je) od one koju su reklamirali na siteu. U takve dućane više ne idem.

Don Kihoty uto 9.8.2011 20:22
zoki.zlikowski kaže...
ihush kaže...

Daleko jednostavnije je kupiti u normalnoj trgovini, po normalnim cijenama ...

Daj mi molim te reci koji je to normalna trgovina? Gdje ti danas možeš normalno kupovati? Donekle u Linksu, ali pošto se ne mogu sparkirati ispred njihovog dućana ne želim tamo niti ići. Tehnomarket mi je teško smeće, ljudi nemaju pojma, a od informatike nemaju ništa. MakroMikro? Uopće se ne mogu zamisliti da tamo kupujem komp. Chipoteka? Ista stvar. Šta je tebi normalno? Nemoj samo sa ADM-om ili Protisom, dva puta sam pokušao kupiti kod njih i oba puta su mi promijenili cijenu (povećali je) od one koju su reklamirali na siteu. U takve dućane više ne idem.

To ti je zato što su webshopovi.

 

Oni nemaju ništa svoje robe. Samo web cijenik i to je to, a njega rade po cijenama koje dobiju kod uvoznika.

 

Sutra dolar ode gore, cijene se dižu i to je to. A to što im se web ne može refreshati, sami su krivi.

 

Odeš u Links i kupiš kako bog zapovjeda. Nisu uvoznici za svu svoju robu, ali ju imaju i to je to.

 

Kupiš ASUS ploču preko MSAN-ovog partnera, kad se pokvari čekaš ju do 45 dana, i eventualno dobiješ RMA ploču, jupii.

Kupiš ASUS ploču preko Linksa, oni ti daju novu kroz dan-dva, ako je odmah dostupna, a onda se oni raskusuraju sa MSAN-om.

 

Tako to rade prave firme, tako to i ja radim.