S Windowsa 10 na Linux zbog pet ključnih prednosti
Vezano uz: S Windowsa 10 na Linux zbog pet ključnih prednosti

Svi znamo da linux ima svoje nedostatke kaj se tice profi alata. Ima recimo photoshop alternativna, al meni jednostavno to nije to. Istu stvar nisam mogao napravit jednako kvalitetno i brzo u gimpu kao u PS-u.
No moras bit zbilja malouman da seres po linuxu. Imas sposoban OS potpuno besplatno sa hrpom alata za koristenje potpuno besplatno. Nema nikakvih kvaka nit ne ovisi o nekakvoj mega korporaciji.

Preko 10 godina na macOS-u, prije nekog vremena kupio thinkpad sa windowsima kao backup laptop za nedajbože, i ajde idem ja kao setupirati to pa da vidim kako radi... uglavnom, ljudi ja ne znam tko normalan više može koristiti windowse, možda je stvar navike ali kao što su neki spomenuli iznad, to piljenje sa glupostima je nevjerojatno, čak i linux mi izgleda bolja opcija, to u što su se pretvorili je dno! Da ne pričam da sam programer pa za neke osnovne stvari treba izmišljati toplu vodu. Uglavnom, kao što mi je nekad dok sam bio na win osjećaj korištenja linuxa bio mazohizam, sad mi je tako sa windowsima, ludilo.
E da, za ove koji kažu da linux nikad neće prestići windowse, pa to se odavno dogodilo, Android je Linux, a brojke je glupo i uspoređivati jer win je to davno izgubio.
Ukoliko nisi primjetio govorimo o PC OS ne o mobilnom OS-u?
Sa tim da te google i apple na isti način siluju sa svojim os-om kao i windows na pc-u ako nisi primjetio. I to je zato jer 99% krajnjih korisnika želi samo upalit uređaj i radit, i to ti iOS, MacOS i Android omogočuju, razne distribucije Linuxa nažalost ne, jer ne postoji još uvijek niti jedna koju može korisnik bez imalo tehničkog znanja postavit da radi out-of-the-box! Da možeš ga postavit mami, sestri, prijatelju.... ali šta kad nešto ne bude radilo kako treba, tebe iz nekog razloga nema.... koju korisničku podršku da zovu i da govore Rvacki?