
Škoda premješta ručicu mjenjača iza upravljača, ob
Vezano uz: Škoda premješta ručicu mjenjača iza upravljača, ob


Koji auto imas? Ja imam A4 B9 sa pandora alarmom i keyyless go. Broj potrebnih koraka je minimalan. Uhvatis kvaku, udjes, dugme, kocnica, D. Standardno. Kada stajes dugme, kvaka, zatvoris vrata. Auto prebaci u P, aktivira rucnu a alarm zakljuca auto i zatvori prozore.
kočnica, D. Na kraju samo izađem i odem. Tesla. Serijska oprema.

a na koji nacin je prakticnije imati mjenjac iza volana naspram ovo izmedju sjedista gdje je do sad bilo?

a na koji nacin je prakticnije imati mjenjac iza volana naspram ovo izmedju sjedista gdje je do sad bilo?
Ne skidaš ruke s volana, puno brže prebaciš naprijed natrag dok manevriraš na nekom tijesnom parkingu. Drugo, oslobođeno je mjesto u sredini pa tamo imam bežične punjače za mobitele i ladicu u koju stne čudo stvari, držače za boce koje ne smetaju mjenjaču (jer je gore) ni rukovanju ostalim komandama. Kad probaš, shvatiš sve i pitaš se kako su te mogli cijeli život tlačiti s inferiornim rješenjem

Ne skidaš ruke s volana, puno brže prebaciš naprijed natrag dok manevriraš na nekom tijesnom parkingu. Drugo, oslobođeno je mjesto u sredini pa tamo imam bežične punjače za mobitele i ladicu u koju stne čudo stvari, držače za boce koje ne smetaju mjenjaču (jer je gore) ni rukovanju ostalim komandama. Kad probaš, shvatiš sve i pitaš se kako su te mogli cijeli život tlačiti s inferiornim rješenjem
Misliš li na automatika ili manualca? Ako misliš na potonjeg, pokušavam zamisliti moderni mjenjač sa šest ili čak sedam (da, postoje i takvi) brzina (stupnjeva prijenosa, što god) koji je smješten iza volana umjesto na podu.
Nešto mi baš i ne uspijeva.

Ne skidaš ruke s volana, puno brže prebaciš naprijed natrag dok manevriraš na nekom tijesnom parkingu. Drugo, oslobođeno je mjesto u sredini pa tamo imam bežične punjače za mobitele i ladicu u koju stne čudo stvari, držače za boce koje ne smetaju mjenjaču (jer je gore) ni rukovanju ostalim komandama. Kad probaš, shvatiš sve i pitaš se kako su te mogli cijeli život tlačiti s inferiornim rješenjem
Misliš li na automatika ili manualca? Ako misliš na potonjeg, pokušavam zamisliti moderni mjenjač sa šest ili čak sedam (da, postoje i takvi) brzina (stupnjeva prijenosa, što god) koji je smješten iza volana umjesto na podu.
Nešto mi baš i ne uspijeva.
DSG i njegove varijante rade automatski, a po potrebi šaltaš polugicama na volanu. A da, ručni je dolje i bok

Ne sviđa mi se ta ručica sa zakretanjem ako će zamjena biti skupa. Na Citroenu mi se taj pipak na vrhu ručice od žmigavca, gdje se pale svjetla uz zakretanje jednostavno pokidao, točnije gubio je kontakt i svjetla su se palila i gasila. A nova ručica je koštala 1250kn. a za popravak se skidao volan, a di su još ruke.
Kao na mercedesu
, zapravo je prakticno + usteda na prostoru! Iako mi je osobno ljepsa klasika!
na mercedesu je pozicija ručice mjenjača iza volana već preko 14 godina. ne rotira se vrh ručice nego se cijela ručica povlači gore ili dolje. iskreno, to mi je čini boljim rješenjem nego rotiranje samo vrha ručice.
na sredini ima više mjesta za storage, a ruka i dalje može sama pasti na nogu putnice, i bez mjenjača
sad sam naišao i na raspravu gdje kažu da su te ručice, jedno vrijeme bile identične u mercedesu i tesli:
https://www.reddit.com/r/mercedes_benz/comments/840ja5/til_the_tesla_model_x_and_my_mb_c_class_have_the/
normalno je da s vremenom neka rješenja iz premium segmenta dolaze i u mainstream, samo je pitanje vremena. kinezi trenutno prednjače s brzinom kopiranja.
Točno. Tesla je uzimao neke njihove dijelove za svoje automobile, bilo aktulano mislim za model S, možda i X. Tad su imali neku suradnju, mercedes je kupio 10-tak% Tesle... i prodao prerano.