
Porsche planira smanjiti broj zaposlenih za 1.900
Vezano uz: Porsche planira smanjiti broj zaposlenih za 1.900


Tak ti to krene lagano nizbrdo kad svaka građevinsko poduzetnicka fufa pocne kupovati neki brend koji je bio kao neki status, dobis ubrzo drugi status pa nakon pocetnog dizanja krene dugi pad i nezainteresiranost
Samo na balkanu su valjda prodali more tih polovnih i ofucanih Porše Suvova da te bog sacuva

Porsche se vozi na benzin, ne na baterije i to je poanta.
Iluzija je da ce im brand opstati, prezivijeti, i biti relevantan ako prijedju na bateriju i aute od 2+ tona!
Hybrid, orijentiran performansama, poput Koenigsegga ili Mclarena, to da, ali full electric? daj, molim vas!
Elektricni neka budu daily driveri poput Modela3, 5 i sl. Neka el. sportske aute rade podbrendovi poput Rimca.
A ono sto EU ato industriju gura u propast je upravo ova, nepotrebna, elektrifikacija... pustimo to neka Tesla radi, nije da ce nas el. auta spasiti od icega.... samo zabranite dizele, benga je cista!
LOL
Elektrifikacije je same shit kao i kod prelaska mobilne telefonije sa glupog telefona na smartphone. EU kao i USA su zaspali i nemaju kaj za ponuditi niti mogu konkurirat Kini. Autoindustrija se sama upropastila jer su pohlepni debili.
ICE je mrtav i jedino kaj ga drzi na zivotu je domet te cijena koja raste dok EV cijena pada. Za godinu dvije budemo imali jeftinije EV modele sa istim dometom kao i ICE auti te ce ICE umrijet.
Jucer sam bil na probnoj voznji sa BYD Sealion 7 i mogu ti reci da je auto napravljen isto kvalitetno kao i Porsche koji kosta 50k vise! Znaci taj BYD je daleko daleko bolji od svih EU automobila i kosta manje! Full spimpani Sealion je 51k Grijani volan, grijani i hladeni zicevi napred, iza samo grijani. HUD u boji, kamere 360 ali rezolucija i kvaliteta slike da se sposeres. Ubrzava 4,5sec do 100 dok Enyaq treba 6,4 a kosta 7k vise! Jedini ko moze konkurirat je Tesla a sve ostalno je u sporedbi sa Kinezima i Teslom zesce smece.
Porsche sef je dobil otkaz, VW i cijela VW grupa biljezi rekordni pad dobiti i prodaje. Gase prek 40k radnih mjesta u Njemackoj.
Nije EU kriva kaj su svi gledali na kratkorocnu dobit i velike marze na ICE autima pa ih sad Kinezi doslovno gaze. Sami su si krivi jer su zaspali za volanom.

Opet ti !
Kao, vozio si taj Porše koji košta 50t€ više

Opet ti !
Kao, vozio si taj Porše koji košta 50t€ više
Da, opet ja. Fascinantno je kak pusite tu Njemacku pricu i njihove proizvode ko da su nekaj posebno a nisu. Cijeli svijet vidi kaj se desava ali samo tu par znalaca uporno pametuje. Svi zivi imaju pad prodaje i rekordne gubitke te rekordne investicije u Kineske frime ali da kineski auti su jeftilen proizvodi samo zato jer ste neki put kupili maskicu za telefon na Temu.
Nisam vozil nego sam sjedil u njemu. Ja pricam o kvaliteti izrade. Taj Porsche ima najlosiji infotaiment u cijeloj auto industriji! Nitko ne kupuje Porsche radi infotaimenta! Jelda? To je odgovor ljudi kaj nemaju kaj pametno za napisati.
Zato sam vozil Teslu, ID. Enyaqa, Audi Q4 e-tron i osim Tesle ovi VW proizvodi su smece u usporedbi sa Sealion 7 a kostaju puno vise!

Opet ti !
Kao, vozio si taj Porše koji košta 50t€ više
Da, opet ja. Fascinantno je kak pusite tu Njemacku pricu i njihove proizvode ko da su nekaj posebno a nisu. Cijeli svijet vidi kaj se desava ali samo tu par znalaca uporno pametuje. Svi zivi imaju pad prodaje i rekordne gubitke te rekordne investicije u Kineske frime ali da kineski auti su jeftilen proizvodi samo zato jer ste neki put kupili maskicu za telefon na Temu.
Nisam vozil nego sam sjedil u njemu. Ja pricam o kvaliteti izrade. Taj Porsche ima najlosiji infotaiment u cijeloj auto industriji! Nitko ne kupuje Porsche radi infotaimenta! Jelda? To je odgovor ljudi kaj nemaju kaj pametno za napisati.
Zato sam vozil Teslu, ID. Enyaqa, Audi Q4 e-tron i osim Tesle ovi VW proizvodi su smece u usporedbi sa Sealion 7 a kostaju puno vise!
Ovo cemo tek vidjeti za tamo 5-10-20 godina koliko ce ti materijali u tim kineskim autima opstati od habanja!reci da je vw smece je teski bulshit a to ti veli lik koji je vozio poprilicno "poršea" i njemu slicnima!

Opet ti !
Kao, vozio si taj Porše koji košta 50t€ više
Da, opet ja. Fascinantno je kak pusite tu Njemacku pricu i njihove proizvode ko da su nekaj posebno a nisu. Cijeli svijet vidi kaj se desava ali samo tu par znalaca uporno pametuje. Svi zivi imaju pad prodaje i rekordne gubitke te rekordne investicije u Kineske frime ali da kineski auti su jeftilen proizvodi samo zato jer ste neki put kupili maskicu za telefon na Temu.
Nisam vozil nego sam sjedil u njemu. Ja pricam o kvaliteti izrade. Taj Porsche ima najlosiji infotaiment u cijeloj auto industriji! Nitko ne kupuje Porsche radi infotaimenta! Jelda? To je odgovor ljudi kaj nemaju kaj pametno za napisati.
Zato sam vozil Teslu, ID. Enyaqa, Audi Q4 e-tron i osim Tesle ovi VW proizvodi su smece u usporedbi sa Sealion 7 a kostaju puno vise!
Ovo cemo tek vidjeti za tamo 5-10-20 godina koliko ce ti materijali u tim kineskim autima opstati od habanja!reci da je vw smece je teski bulshit a to ti veli lik koji je vozio poprilicno "poršea" i njemu slicnima!
ID.serija, Enyaq, Audi su u usporedbi sa Sealion smeće. U usporedbi. Porsche nije VW i nema veze sa VW osim kaj je VW Grupa vlasnik. Porsche je samo precijenjen i jedan od rekordera po padu vrijednosti ali njih se ne kupuje nego uzima na leasing. Kad otvore BYD u Zg odite bacit đir sa Sealion 7 i to onim boljim pa probajte Skodu, VW ili Audi pa mi javite dojmove.

Porsche možda spasi ICE sa svojim 6T motorom. Izbacili su patent i gotovo sigurno ulažu ozbiljne pare u R&D.
Nadam se da će ovaj dizajn odgoditi smrt fosilaša, vidjet ćemo.

Porsche možda spasi ICE sa svojim 6T motorom. Izbacili su patent i gotovo sigurno ulažu ozbiljne pare u R&D.
Nadam se da će ovaj dizajn odgoditi smrt fosilaša, vidjet ćemo.
Dzaba sve to kad pametnjakovici iz europske komisije krenu pucati razne norme napamet.
Sad su krenuli i na hibride i poostravaju testove emisija co2

Dzaba sve to kad pametnjakovici iz europske komisije krenu pucati razne norme napamet.
Sad su krenuli i na hibride i poostravaju testove emisija co2
Porsche tvrdi (to jest autoru ovog članka se tako čini) da su smanjili emisije štetnih plinova u drugom radnom taktu i to ponovnim izgaranjem plinova nastalih u prvom radnom taktu.
Relevantan citat:
This second combustion event is key. It may be that it is not about increasing power but reducing emissions by re-burning gases trapped within the cylinder.
Međutim, činjenica je da je ovaj dizajn dosta kompliciraniji od klasičnog 4T-a, a kamoli od 2T-a. U osnovi kombinira ova dva dizajna motora i zaista je impresivno što su uspjeli osmisliti. Vrijedi pogledati video kojeg sam prethodno linkao.
Kažem opet, nadam se da će uspjeti nešto realizirati, a da to opet ne bude samo za bogataše koji bi se i dalje u svojim 911-icama vozikali na benzin, a nama plebovima uvalili strujiće.
Porsche se vozi na benzin, ne na baterije i to je poanta.
Iluzija je da ce im brand opstati, prezivijeti, i biti relevantan ako prijedju na bateriju i aute od 2+ tona!
Hybrid, orijentiran performansama, poput Koenigsegga ili Mclarena, to da, ali full electric? daj, molim vas!
Elektricni neka budu daily driveri poput Modela3, 5 i sl. Neka el. sportske aute rade podbrendovi poput Rimca.
A ono sto EU ato industriju gura u propast je upravo ova, nepotrebna, elektrifikacija... pustimo to neka Tesla radi, nije da ce nas el. auta spasiti od icega.... samo zabranite dizele, benga je cista!