=XFX=PlayHard pet 25.4.2025 10:16
Gajotres kaže...
=XFX=PlayHard kaže...
Gajotres kaže...
=XFX=PlayHard kaže...
Gajotres kaže...
=XFX=PlayHard kaže...
Gajotres kaže...
=XFX=PlayHard kaže...
Gallu kaže...
Prvo kažeš da Y ruši rekorde pa ispadne da je Y pao 18.4% onda kažeš premium segment, a Tesla je antiteza pa premium. Na što misliš S i X? Koji skoro pa se ni ne prodaju.
Onda na kraju kažeš da će prodavati 0 vozila iako di tvrdio da će biti najprodavaniji. Malo si kontradiktoran...

 Najprodavanije vozilo u Kini u ozujku, sto nije jasno? 

https://bestsellingcarsblog.com/2025/04/china-wholesales-march-2025-tesla-model-y-1-xiaomi-su7-breaks-volume-record/

 

Tesla je zaustavila proizvodnju Modela Y na tri mjeseca na sva tri kontinenta istovremeno sto je rezultiralo ogromnim padom prodaje. Naravno dnovinari su jedva docekali to reportat kao negativnu vijest zbog neslaganja s politkom Muska i Trumpa, a ustvari se samo radilo o tranziciji na novi Model Y. Cijela prica s padom prodaje s politkom ima jako malo ili nikako veze. 

 

Tesla ce iz mjeseca u mjesec prodavati sve vise osvjezenog Modela Y u Kini jer im je tvornica u Shanghai.u na nekih 50% rampa, svaki put kad se model osvjezi traje oko pola godine i vise dok tvornica ne proradi full kapacitetom. Tako da bi ovi prodajni rezultati u Kini bilo 2-3x bolji za Model Y samo da ih je bilo kolicinski. Vidjet cemo pravu sliku u kvartalima koji slijede. 

 

Ali suma sumarum je da Tesla kao i svi ostali zapadni proizvodjaci mora pivotirati na nesto drugo od puke prodaje automobila jer su im svima u Kini dani odbrojani. Sto prodaju danas, prodaju. Sutra ce vec biti druga prica. Pogotovo kad autonomna vozila dodju u igru, nema sanse da ce CCP dozvoliti 24/7 snimanje svih gradova i sela i slanje tih podataka u SAD ili EU. Kao sto ni obrnuto nece biti moguce naravno.  

Ok najprodavanije je u ožujku ali ne ruši rekorde, trebaš ovaj dio s rekordima izbaciti iz postova, rekord je bio u 2024. Druga stvar a to sam pisao i na drugom threadu nema čekanja za dobivanje vozila znači potražnja nije naj, može tvornica onda biti i na 50% nebitno 10%. Veča sam u ovom threadu stavio link oko pritiska na prodaju. 

 Pa rusi rekorde za ovu godinu, u cemu je problem s onim sto sam rekao i zasto ste se uhvatili ko pijani plota za detalj oko rekorda? Rekord mozemo promatrati ukupno u povijesti, u jednoj godini, u mjesecu, u tjednu, nebitno. Cinjenica je da je novi osvjezeni Model Y unatoc svoj silini subvencija za kineske proizvodjace i unatoc nerealno niskim cijenama konkurencije, najprodavaniji automobil u Kini za 3 mjesec (sad cemo vidjet kako ce bit za 4.)

 

Nemoj napamet lupetat kako se ne ceka, a da prvo ne provjeris cinjenice. Njihove sluzbene stranice govore kako se na isporuku ceka od 3-5 tjedana, sto ocito sugerira da tvornica nije u potpunosti rampana... 

 Care - "Estimated delivery date: 2-4 weeks" znači ne čekaš ništa. TOP, nisam mislio da im baš tako loše ide prodaja. Doslovno dok utovare auto na kamion i dovezu mu ga. Meni je za Ioniq 6 bilo od 6 - 12 mjeseci za za ID.3 3-6 mj. 

 Inace je u Kini prosle godine uglavnom bilo tjedan do dva cekanja... uopce im ne ide lose prodaja sto ce uostalom i prodajni rezultati u narednim mjesecima pokazati. Novi Model Y ce opet biti najprodavanije vozilo svijeta u 2025. godini. 

To si rekao i u drugim threadovima ali evo došao Juniper a ono rekordni pad prodaje, opet si fulao. Kako to kako to 

 Nema potrebe da se raspravljamo tu, vrijeme ce pokazati svoje. Luzeri poput tebe koji danima vise po forumima i iznose debilane su u 2023. popusili, pa su popusili i u 2024. sa svojim prognozama... Tesla ih je popisala prodajnim rezultatima. Isto ce se dogoditi i u 2025. bez obzira koliko ti nebuloza ovdje pisao, to promijeniti ne mozes. 

Evo ne moram se ni potruditi da ti opet dobiješ dječiji tantrum tako da stojim kod svoje teze da imaš 16 godina. Ja sam Tesline dionice prodao točno prije dva mjeseca znači profitirao sam maestralno :D :D :D :D :D :D .  

 

Evo ponavljam opet ovo je top mjesto za EV https://www.reddit.com/r/electricvehicles/

 Vidis do koje si ti mjere ogranicen kad za nekog tko je vec 15 godina na BUG forumu tvrdis kako ima 16 godina :D

Kolicina debila ovdje je zapanjujuca

Gajotres pet 25.4.2025 11:15
=XFX=PlayHard kaže...
Gajotres kaže...
=XFX=PlayHard kaže...
Gajotres kaže...
=XFX=PlayHard kaže...
Gajotres kaže...
=XFX=PlayHard kaže...
Gajotres kaže...
=XFX=PlayHard kaže...
Gallu kaže...
Prvo kažeš da Y ruši rekorde pa ispadne da je Y pao 18.4% onda kažeš premium segment, a Tesla je antiteza pa premium. Na što misliš S i X? Koji skoro pa se ni ne prodaju.
Onda na kraju kažeš da će prodavati 0 vozila iako di tvrdio da će biti najprodavaniji. Malo si kontradiktoran...

 Najprodavanije vozilo u Kini u ozujku, sto nije jasno? 

https://bestsellingcarsblog.com/2025/04/china-wholesales-march-2025-tesla-model-y-1-xiaomi-su7-breaks-volume-record/

 

Tesla je zaustavila proizvodnju Modela Y na tri mjeseca na sva tri kontinenta istovremeno sto je rezultiralo ogromnim padom prodaje. Naravno dnovinari su jedva docekali to reportat kao negativnu vijest zbog neslaganja s politkom Muska i Trumpa, a ustvari se samo radilo o tranziciji na novi Model Y. Cijela prica s padom prodaje s politkom ima jako malo ili nikako veze. 

 

Tesla ce iz mjeseca u mjesec prodavati sve vise osvjezenog Modela Y u Kini jer im je tvornica u Shanghai.u na nekih 50% rampa, svaki put kad se model osvjezi traje oko pola godine i vise dok tvornica ne proradi full kapacitetom. Tako da bi ovi prodajni rezultati u Kini bilo 2-3x bolji za Model Y samo da ih je bilo kolicinski. Vidjet cemo pravu sliku u kvartalima koji slijede. 

 

Ali suma sumarum je da Tesla kao i svi ostali zapadni proizvodjaci mora pivotirati na nesto drugo od puke prodaje automobila jer su im svima u Kini dani odbrojani. Sto prodaju danas, prodaju. Sutra ce vec biti druga prica. Pogotovo kad autonomna vozila dodju u igru, nema sanse da ce CCP dozvoliti 24/7 snimanje svih gradova i sela i slanje tih podataka u SAD ili EU. Kao sto ni obrnuto nece biti moguce naravno.  

Ok najprodavanije je u ožujku ali ne ruši rekorde, trebaš ovaj dio s rekordima izbaciti iz postova, rekord je bio u 2024. Druga stvar a to sam pisao i na drugom threadu nema čekanja za dobivanje vozila znači potražnja nije naj, može tvornica onda biti i na 50% nebitno 10%. Veča sam u ovom threadu stavio link oko pritiska na prodaju. 

 Pa rusi rekorde za ovu godinu, u cemu je problem s onim sto sam rekao i zasto ste se uhvatili ko pijani plota za detalj oko rekorda? Rekord mozemo promatrati ukupno u povijesti, u jednoj godini, u mjesecu, u tjednu, nebitno. Cinjenica je da je novi osvjezeni Model Y unatoc svoj silini subvencija za kineske proizvodjace i unatoc nerealno niskim cijenama konkurencije, najprodavaniji automobil u Kini za 3 mjesec (sad cemo vidjet kako ce bit za 4.)

 

Nemoj napamet lupetat kako se ne ceka, a da prvo ne provjeris cinjenice. Njihove sluzbene stranice govore kako se na isporuku ceka od 3-5 tjedana, sto ocito sugerira da tvornica nije u potpunosti rampana... 

 Care - "Estimated delivery date: 2-4 weeks" znači ne čekaš ništa. TOP, nisam mislio da im baš tako loše ide prodaja. Doslovno dok utovare auto na kamion i dovezu mu ga. Meni je za Ioniq 6 bilo od 6 - 12 mjeseci za za ID.3 3-6 mj. 

 Inace je u Kini prosle godine uglavnom bilo tjedan do dva cekanja... uopce im ne ide lose prodaja sto ce uostalom i prodajni rezultati u narednim mjesecima pokazati. Novi Model Y ce opet biti najprodavanije vozilo svijeta u 2025. godini. 

To si rekao i u drugim threadovima ali evo došao Juniper a ono rekordni pad prodaje, opet si fulao. Kako to kako to 

 Nema potrebe da se raspravljamo tu, vrijeme ce pokazati svoje. Luzeri poput tebe koji danima vise po forumima i iznose debilane su u 2023. popusili, pa su popusili i u 2024. sa svojim prognozama... Tesla ih je popisala prodajnim rezultatima. Isto ce se dogoditi i u 2025. bez obzira koliko ti nebuloza ovdje pisao, to promijeniti ne mozes. 

Evo ne moram se ni potruditi da ti opet dobiješ dječiji tantrum tako da stojim kod svoje teze da imaš 16 godina. Ja sam Tesline dionice prodao točno prije dva mjeseca znači profitirao sam maestralno :D :D :D :D :D :D .  

 

Evo ponavljam opet ovo je top mjesto za EV https://www.reddit.com/r/electricvehicles/

 Vidis do koje si ti mjere ogranicen kad za nekog tko je vec 15 godina na BUG forumu tvrdis kako ima 16 godina :D

Kolicina debila ovdje je zapanjujuca

 Jesam li ti ja kriv što koristiš tatin account? 

millennial pet 25.4.2025 17:14
=XFX=PlayHard kaže...
Gallu kaže...
Pa mislim da, lako je povezati pad jednih od 18% i rast drugih od 50+% i doći do zaključka.
Bajdvej. BYD prodaje automobile s profitom.

 Bajdvej, ne, BYD ne prodaje automobile s profitom. Nitko na svijetu osim Tesle ne prodaje potpuno elektricne automobile s profitom u kategoriji do 40k. Niti jedan jedini proizvodjac. 

Prema tome BYD takodjer ne prodaje automobile u tom rangu s profitom, a to im je dio koji im cini vecinu prodaje. Cak ih je i Ursula von der leyen javno prozvala, kao i CCP da ne prodaju automobile s profitom i da su masovno subencionirani od strane partije (sto je naravno tocno), ali ne mislim se ponavljati... sve sam napisao gore. 

 nu ne laži ovaj napačeni narod...

 

koliko je ono tesla pobrala vrhnja od državnih subvencija? 

 

kažu da slike govore tisuću riječi, pa evo dvije.