
Hyundai Inster donosi zanimljiv dizajn u kompaktno
Vezano uz: Hyundai Inster donosi zanimljiv dizajn u kompaktno


za razliku od velebnong VW ID dizajna ?

Ficho na baterije 25k eura. Povoljno.

Osim kaj je ruzan je i gadan.

Pokusaj hibrid kopije renault 4/5 bitr

donfeng tatung vs hyundai, i još jeftiniji... no brainer kako god izgledao
toliko o tvojim najavama kako će kinezi pomest europsko tržište

Neznam, meni je izgled sasvim OK.
Vidim ih na cesti sve vise, samo su malo cudni jer su uski/visoki.
Isao na probnu voznju, super auto za cijenu.

Neznam, meni je izgled sasvim OK.
Vidim ih na cesti sve vise, samo su malo cudni jer su uski/visoki.
Isao na probnu voznju, super auto za cijenu.
i10 je samo 10 000€ manje a izgleda bolje, ima vise mjesta, i vjerujem da ce i trajati duze, nema kaj odlicna cijena

U trendu je taj jedan beskrvni, bezlični i bljutavi dizajn kompaktnih gradskih električnih vozila. Nadam se da to nije budućnost jer ovo je tragično.

donfeng tatung vs hyundai, i još jeftiniji... no brainer kako god izgledao
toliko o tvojim najavama kako će kinezi pomest europsko tržište
Ne znam ako si primjetio ali Kinezima su nabili carine i nije to sam tak napraviti tvornicu prek noci u EU. Tiha voda brege gloda.
Danas poslije posla idem na auto sajam pa javim dojmove. Sajam je mali i nema se bas nekaj posebno za vidjeti.
https://www.motionexpo.at/themen_neuwagen.html
Auti koji me zanimaju:
Renault 4, 5
Leapmotor C10
BYD Atto 2
Skoda Enyaq
Citroën eC3 Max
Honda e:Ny1

Fasciniraju me komentari o ružnom, ili još gore, bljutavom dizajnu, a jedan je od dizajnom najzanimljivijih modela. Da su izbacili generičnu limuzinu onda bi dizajn bio super, balkanizam na kubik.
Auto je prekul i točno je ono čega nam treba više u prometu: kompaktan gradski auto koji nudi puno prostora. Dosta mi je gledanja golemih crossovera ili još gore SUV grdosija po gradu, trebamo se ugledati na Italiju. Tamo je Panda valjda svaki treći auto i prosječnom vozaču zaista ne treba ništa više od toga. Možete vi govoriti što god, objektivna činjenica je da bi nam većini Panda skroz ok, osobito ako je drugi auto.
Jedino s čime se ne slažem je pogon, Inster je trebao doći s benzinskim motorom, kako ga ptodaju u Koreji. Taj auto bi za cca 16 tisuća bio puni pogodak, ovako će ispasti totalni fail.

Pokusaj hibrid kopije renault 4/5 bitr
Osim što je Inster (odnosno Casper) u prodaji od 2021., puno prije R4 i R5.

Mislio sam na stare renaulte, a za hyundai sam radio, ne trebam dodatne info. :)

Ne znam ako si primjetio ali Kinezima su nabili carine i nije to sam tak napraviti tvornicu prek noci u EU. Tiha voda brege gloda.
pa to sam ti i rekao još prije par mjeseci kad si počeo lupati ko maksim po diviziji kak je eu autoindustrija gotova
samo tad nisi pričao 'tiha voda brege dere'
i normalno da carine, kad je kina počela razvijat vlastitu autoindustriju bubnuli su carine na 200% za strana vozila, što bi sad netko kinezima trebao dozvoliti da dampingom i državnim intevencionizmom uništi autoindustriju u vlastitom dvorištu
kina je još jedan igrač, koji će, kao nekad japanci i kasnije koreanci, doći na tržište i boriti se za svoj udio u kolaču skupa sa svima ostalima, po uvjetima kao i ostali
nitko od njih nije uništio europsku autoindustriju, pa neće ni kina

Ne znam ako si primjetio ali Kinezima su nabili carine i nije to sam tak napraviti tvornicu prek noci u EU. Tiha voda brege gloda.
pa to sam ti i rekao još prije par mjeseci kad si počeo lupati ko maksim po diviziji kak je eu autoindustrija gotova
samo tad nisi pričao 'tiha voda brege dere'
i normalno da carine, kad je kina počela razvijat vlastitu autoindustriju bubnuli su carine na 200% za strana vozila, što bi sad netko kinezima trebao dozvoliti da dampingom i državnim intevencionizmom uništi autoindustriju u vlastitom dvorištu
kina je još jedan igrač, koji će, kao nekad japanci i kasnije koreanci, doći na tržište i boriti se za svoj udio u kolaču skupa sa svima ostalima, po uvjetima kao i ostali
nitko od njih nije uništio europsku autoindustriju, pa neće ni kina
Nisam ni mislil da budu Kinezi prek noci izdominirali EU. Dva i pol proizvodaca su tek u par drzava EU.
Bil sam malo prije na autosajmu i vidio ovaj Instar Live. Auto je drlog. Plastik fantastik i stvarno ruzan auto. Interijer je fora dizajniran ali sve prsti od najjeftinije tvrde plastike.
Od svih automobila na sajmu je novi Y daleko najbolje napravljen auto, znaci auto je cijeli tapeciran i nema jeftilen plastike. Tesla Y jos uvijek vodi za jedno pet godina.
EU auti su svi losiji od Tesle i BYD. Ako trazite auto do 30k onda je Atto 2 najbolje kaj ima na trzistu. Auto do 40k je Leapmotor C10.
Svi auti iz Stellantisa, ovi ispod 40k su plastikaneri sa malim ekranima koji imaju palac plastike oko ruba, ono plastika tvrda od a do z.
Jedini u EU koji radi fora aute sa vrhunskim infotainmentom je Renault. Reanult 4 i 5 su bomba ali i takve su im cijene, kad ih spimpas su preskupi.
Audi EQ6 sa opremom kao Tesla Y ili BYD Sealion 7 kosta 90k dok se bolji Y ili Sealion dobe za 50k. Fail zesci.
Honda e:Ny1 ima sve puno pianolak plastike. Uzas zivi!.
Iznenadenje je Dacia Bigster. Auto je fakin BIG! u usporedbi sa svim kaj su do sad dilali. Cak i izgleda jako dobro (disclaimer: plastik fantastik).
----------------------
Imali su samo dvije kineske marke, BYD i Leapmotors.
Jedna i druga marka su u usporedbi sa EU markama Premium a imaju nizu cijenu od EU automobila uz bolje sve.
Sad ovo vise nije zajebancija i salu na stranu ali Kinezi budu unistili sve zivo. Znaci jos nisu dosli Zeekr, Xpeng, Li Auto, Geely, Xiaomi plus jos par firmi za koje niste nikad culi.
Do kraja 2026. bude ICE auto u Kini prestao postojat (osim starih rabljenih) i full EV te Hybridi budu pojeli sve kaj nije made in China. Najkasnije 2027. je smak svijeta za EU jer onda budu imali tvornice i poslovnice u svakom gradu.
Bez jebe ne budite lijeni i odite u BYD u Zg pa sjednite u Atto2 ili se provozajte sa Sealion 7.

EU auti su svi losiji od Tesle i BYD. Ako trazite auto do 30k onda je Atto 2 najbolje kaj ima na trzistu. Auto do 40k je Leapmotor C10.
Svi auti iz Stellantisa, ovi ispod 40k su plastikaneri sa malim ekranima koji imaju palac plastike oko ruba, ono plastika tvrda od a do z.
Leapmotor je dio Stellantis grupe.

EU auti su svi losiji od Tesle i BYD. Ako trazite auto do 30k onda je Atto 2 najbolje kaj ima na trzistu. Auto do 40k je Leapmotor C10.
Svi auti iz Stellantisa, ovi ispod 40k su plastikaneri sa malim ekranima koji imaju palac plastike oko ruba, ono plastika tvrda od a do z.
Leapmotor je dio Stellantis grupe.
Leapmotor je Leapmotor kaj sklapa Stellantis jer su kupili udio u Leapmotoru. I da original Stellantis auti su losiji.
potrudili su se jeftini model napraviti što ružnijim kako bi kupce natjerali na onaj skuplji. Izvana izgleda gore nego neka Lada.