
EU ostaje pri planu zabrane prodaje vozila na fosi
Vezano uz: EU ostaje pri planu zabrane prodaje vozila na fosi


Dakle, u oko sat vremena na površinu Zemlje padne energije koliko čitava globalna civilizacija skuri u godinu dana sa svim superštrumfastičnim nuklearkama i nezamjenjivim fosilima
Does the sun really transmit our annual energy needs in 1 hour? - Mathsy
Ma nek je iskoristiva i samo frakcija od nekoliko bijednih postotaka od toga, to je još uvijek daleko više nego dovoljno energije za sve, ukljućujući i transport.
Samo nemoj da netko opet počne sviriti kako je neisplativo sakupljanje energije koja doslovno pada s neba vs turbokomplicirani visokotehnološki zahtjevni procesi razbijanja atoma ili crpljenja i transformacija nafte.

puniš automobil sa utičnice i vučeš 2,6 KW struje ?
A šta ako živiš na 5. katu?
A gdje su u toj priči brzi punjači 100 -200 - 500 KW ?
Ako ideš na dalji put... ?.....
NEMA TE INFRASTRUKTURE ( ne mislim samo na punjače nego na kompletnu energetsku mrežu) koja može podnijeti da je DANAS 50% AUTA NA STRUJU. A kada SVI AUTI budu na struju...pa svaki malo veći grad će morati imati svoju nuklearku
tko bude išao na dalja putovanja, spremit će strujni agregat na naftu u gepek i s njime će puniti svoga el. ljubimca. :p

A nitko ne vidi glavni problem - NEMA STRUJE NITI INFRASTRUKTURE za električne aute.
Pa gdje i čime mislite napuniti sve te električne automobile?
Otiđite pred Mamuticu u ZG pa mi objasnite gdje će i kako ti stanari napuniti svoj električni auto. Sličnih primjera je bezbroj....
I poanta svega ovoga je: You will own nothing and you will be happy.

A nitko ne vidi glavni problem - NEMA STRUJE NITI INFRASTRUKTURE za električne aute.
Pa gdje i čime mislite napuniti sve te električne automobile?
Otiđite pred Mamuticu u ZG pa mi objasnite gdje će i kako ti stanari napuniti svoj električni auto. Sličnih primjera je bezbroj....
I poanta svega ovoga je: You will own nothing and you will be happy.
Pa kada pogledam kako se velika vecina ponasa i bolje bi im bilo da ne posjeduju nista. Gledam oko sebe sve se koristi samo dok ne krepa/urusi se/ pootopi ili nesto 5. zavisi o cemu pricamo. Ljudi nikad ne uracunavaju cijenu odrzavanja necega u svoje planove, nego gledaju jel mogu dobit kredit za nesto, super onda uziman to i narednih nekoliko godina postanu opasnost za sebe i sve oko sebe. A drzava kakva je ne mari za to niti malo

Zrak u tim prometnim zonama koma, buka isto, i prvi put sam imao neko unutarnje uvjerenje u stilu "da, elektricni auti su ipak mozda buducnost".
Nisam bio hejter, ali ni zagovornik, ali cinjenica je da ce tehnologija baterije napredovat, postat jeftinija, a infrastruktura pristupacnija.
Ne bi skroz iskljucio aute s unutarnjim izgaranjem, bolje bi bilo da to trziste samo po sebi odluci, ali to vec ulazimo u politiku.
Ili bi bilo lakše da Zagrepčani komjutaju nekim drugim oblicima, a ne da se sjeda u auto za svakih 100m koje treba preći. Ali to bi značilo da više nećemo biti pri europskom vrhu po pretilosti i oboljenjima od karcinoma... Tako da moramo zadržati uz korupciju tron tih ljestvica, a Hrvati će nastaviti voziti u kolonama za svaki k**** i pritom za argument koristiti "loš" javni prijevoz, nesnošne gužve za koje su začudo krivi baš oni dok sjede u autu i seru o navedenom, "nikakva" bic infrastruktura, itd... A na kraju dana u nogama ljenguze sve je problem, osim sjesti pretilom guzicom u auto da se otpelja na žuju do lokalne krčme i baci 50 eura na pobjedu dinama. :D

Zrak u tim prometnim zonama koma, buka isto, i prvi put sam imao neko unutarnje uvjerenje u stilu "da, elektricni auti su ipak mozda buducnost".
Nisam bio hejter, ali ni zagovornik, ali cinjenica je da ce tehnologija baterije napredovat, postat jeftinija, a infrastruktura pristupacnija.
Ne bi skroz iskljucio aute s unutarnjim izgaranjem, bolje bi bilo da to trziste samo po sebi odluci, ali to vec ulazimo u politiku.
Ili bi bilo lakše da Zagrepčani komjutaju nekim drugim oblicima, a ne da se sjeda u auto za svakih 100m koje treba preći. Ali to bi značilo da više nećemo biti pri europskom vrhu po pretilosti i oboljenjima od karcinoma... Tako da moramo zadržati uz korupciju tron tih ljestvica, a Hrvati će nastaviti voziti u kolonama za svaki k****, pritom za argument koristiti "loš" javni prijevoz, nesnošne gužve za koje su krivi začudo, baš oni dok sjede u autu i seru o navedenom, "nikakva" bic infrastruktura... A na kraju dana u nogama ljenguze sve je problem, osim sjesti pretilom guzicom u auto da se otpelja na žuju do lokalne krčme i baci 50 eura na pobjedu dinama. :D
Kako ćeš inaće pokazati svoj Audi Q/A 2 3 4 5 6 7 8, Marcedes ili BMW. ALOO. Ali da žalosno, znam ih koji se voze 300 metara na posao u ZG-u.

Četveročlana obitelj koja živi u jednom stanu ima aute zato što ih želi imati ili zato što su im prijeko potrebni da bi preživljavali iz mjeseca u mjesec? Pitanje je retoričko.
A realno zato što ih želi imati, ja ne znam kak ste vi svi kad ste bili mlađi, ali sve smo obavljali s jednim autom u familiji, dva auta su imale ,ono, bogatije obitelji, ali baš je kod postala kultura da je sve osim prijevoza automobilom neki znak siromaštva, i svi se međusobno razvoze.
Sjećam se prije par godina gledao neki dokumentarac, švedski ministar ide biciklom na posao, i pitaju kak to ministar ide biciklom na posao, kaže pa blizu mi je posao, najnormalnija stvar. Ne mogu tak nešto zamislit kod nas. Ja bi uveo neki dodatak od Zg-a na plaću svim zdravim osobama ispod 50 god koje žive manje od 5 kilometara od posla i idu biciklom na posao, ili pješke, ugl. nečim što nije osobni automobil. Mislim da bi više ljudi na tu udaljenost trebali tražit drugu vrstu prijevoza. Promet je užasan, i je da bi javni prijevoz mogao bit bolji, ali bio bi i bolji kad bi manje autiju bilo, ovako kad se svi nakrcaju na sve trake i one di smiju i ne smiju, tko će kroz to probit, jedva tramvaj koji po tračnicama ide, a kamo li bus. I eto nek ti je više ljudi na biciklima, bit će čišći promet.

Pa Gajotres ti je napisao, kako će se vidjeti novo avto Njem. Sv. Trojstva, nego ako ga provozaš paradno tih 300 m do posla...
to nije laž, ima ljudi u KC koji se do Podravke voze sl. autom (nije nekaj - Opel) par sto metara, ali je još bolje i supružnik ima sl. auto i pogodi voze li se zajedno jednim svaki dan do posla ?
To što si predložio - subvencioniranje cipelića ili pedalića je jedino što ima smisla, jer su nam gradovi zbog brisanja GUPom stražnjica "moćnika" sve nefunkcionalniji i sve zagušeniji, a javni prijevoz nam je neisplativ bez ogromnih ulaganja...
ja sam osuđen na vožnju 40 km u jednom smjeru na posao svaki dan autom, jedino je dobro da se 2-3 nađemo i dijelimo auto...
nema načina da je dođem do posla u manje od 4h postojećim javnim prijevozom...

Ne, poanta je da ostajem na autu na dizel dokle god bude dostupan.
Prošle godine sam napravio 50000 km.... sumnjam da bih to mogao izvesti s autom na baterije (previše čekanja na punjaču....pa tko bi to izdržao?)

Sa'š vidit kad Ursula naloži štancanje električnih Leoparda, možda EU konačno krene sa razvojem inovacija.

Sa'š vidit kad Ursula naloži štancanje električnih Leoparda, možda EU konačno krene sa razvojem inovacija.
Ti se zajebaješ, kad ono...
https://www.youtube.com/watch?v=VK2nh88m6t0

Mhm
Kinezi će nastaviti a razvojem el. automobila dok Zapadni proizvođači izdrkavaju Audi Q7 ili BMW i7....ili još bolje, 2.0 tdi ili 1.5 dci...
Baš se pitam kada kineski byd izbaci el. automobil po 20 tisuća eura s cca. 500-600 km dometa, u koju rupu će se miševi onda sakriti?
I koji blesan će kupovati dizel dok se bude nudila jeftinija EV alternativa.
Naravno da će promijeniti tuljenje u...kmeee zašto Ursula i Greta nisu ranije natjerali Krampwagen i BMW da izbacuju EV, sada zaostaju cijelo desetljeće....glupi EU birokrati...gdje da Hans radi, gdje da kooperant iz Zagorja nađe sada posao....
Otkud struja? Da lože dizel i ugljen kako bi zadovoljili potrebe za proizvodnjom el. energije, efikasnost el. motora naspram ICE će uvijek značiti manje zagađenje...
Valja malo natjerati i proizvođače automobila, proizvođače el. energije i u konačnici države da se malo udruže u ulaganju u punionice....a ne da prva dva subjekta dokono čekaju da država sve isfinancira.

Sa'š vidit kad Ursula naloži štancanje električnih Leoparda, možda EU konačno krene sa razvojem inovacija.
Ti se zajebaješ, kad ono...
https://www.youtube.com/watch?v=VK2nh88m6t0
ma nisam mislio na ERA nego na pogon Army advancing first hybrid electric Bradley i ne radi se tu naravno o "zelenom ratovanju", nego o praktičnim vojnim prednostima takvih vozila (eliminacija buke i toplinskog otiska)... Izgleda da i EU konja za trku ima: Nova (europska) baterija za električna vozila: Omogućuje veliki domet, nije zapaljiva, brzo se puni…, jer bez inovacija nećemo se moć nosit s Kinezima i Amerima ...

Sa'š vidit kad Ursula naloži štancanje električnih Leoparda, možda EU konačno krene sa razvojem inovacija.
Ti se zajebaješ, kad ono...
https://www.youtube.com/watch?v=VK2nh88m6t0
ma nisam mislio na ERA nego na pogon Army advancing first hybrid electric Bradley i ne radi se tu naravno o "zelenom ratovanju", nego o praktičnim vojnim prednostima takvih vozila (eliminacija buke i toplinskog otiska)... Izgleda da i EU konja za trku ima: Nova (europska) baterija za električna vozila: Omogućuje veliki domet, nije zapaljiva, brzo se puni…, jer bez inovacija nećemo se moć nosit s Kinezima i Amerima ...
Vau! Ta LLCB baterija djeluje predobro da bi bilo istina.
Nadajmo se da će ju ovaj puta lansirati na tržište. Tnx za info

Briselski činovnici nisu toliko glupi koliko su korumpirani...
Simple as that...
Dobro vele ljudi iznad, ne postoji, niti če postojat infrastruktura da svi prjeđu na EV.Barem ne dok se ne izgradi još par nuklearki.
A ne postoje niti plače kojima bi ljudi mogli kupovat EV.
Velika večina ljudi radi za manje od soma eura, pa ti od toga živi i odvoji 10-20 somova za neki novi EV?
S time da nekim čudom postoje i siromašnije zemlje od HR u Evropi, pa ti meni reci ko če tamo kupovat nove električne aute?
Tako da..nebi baš rekao da te zakone smišlja hrpa briselskih budaletina koji neznaju šta rade.
Sve su to oni dobro isplanirali da izmuzu čim više para novim nametima i porezima.