
Dvostruka premijera: Volkswageni ID.3 i ID.7 dobil
Vezano uz: Dvostruka premijera: Volkswageni ID.3 i ID.7 dobil


A sad će morat nešto napravit, sad nema više zajebancije sad byd seagull kuca na vrata za cca 20 000 eura. Znaju da će ekipa to pokupovat ko vruče kifle. Prije nisu morali biti konkurentni, sad će morat.
Prvo će oni probat s mamicom Ursulom zaustaviti kineze prije nego uopće i dođu do granica Evrope. A da mogu napraviti BEV povoljno, već bi to radili. Tu je zajeb. Kasne i preveliki su da bi se mijenjali tako da nisam baš previše optimističan u vezi njih.

Rekli su oni i da će pojesti Teslu za doručak (po broju prodanih komada) - pa nisu.
Rekli su da će ID.3 biti profitabilan - pa nije
Rekli su da će uložiti 50 pa 200 milijardi u tranziciju - pa nisu.
Da se razumijemo, nitko sretiniji od mene s povoljnim i kvalitetnim električnim automobilom. Samo, nisam siguran da će se to dogoditi i ne bih se kladio na to.
A sad će morat nešto napravit, sad nema više zajebancije sad byd seagull kuca na vrata za cca 20 000 eura. Znaju da će ekipa to pokupovat ko vruče kifle. Prije nisu morali biti konkurentni, sad će morat.
tko kuca na vrata? ovo sranje?
https://hr.ml-vehicle.com/new-energy-vehicles/small-ev-car/byd-seagull.html
kaj si ti s kruske pao da ces za ovo dati trenutno upitnih 20t€? 15t€ je novi i20 s cistim atmosfercom koji ce te sluziti sljedecih 20g bez vecih problema i tocno znas kaj si dobio

tko kuca na vrata? ovo sranje?
https://hr.ml-vehicle.com/new-energy-vehicles/small-ev-car/byd-seagull.html
kaj si ti s kruske pao da ces za ovo dati trenutno upitnih 20t€? 15t€ je novi i20 s cistim atmosfercom koji ce te sluziti sljedecih 20g bez vecih problema i tocno znas kaj si dobio
Pričamo o EV'u ti upadneš sa savjetom o benzincu . Naravno da ću kupit EV do 20 000 eura. Svi koji kupuju EV su očito pali sa kruške, BYD prodao skoro 300 000 Seagull'a u 2023, eto svi oni isto pali sa kruške. Da i kupujem benzinca nikad nebi kupio novog, ti auti se ne kupuju novi, uvijek rabljeni. Ima rabljenih benzinaca ko u priči i za 5-10 000 eura koji bi durali extra dugo. Hebo te i20.

A sad će morat nešto napravit, sad nema više zajebancije sad byd seagull kuca na vrata za cca 20 000 eura. Znaju da će ekipa to pokupovat ko vruče kifle. Prije nisu morali biti konkurentni, sad će morat.
Prvo će oni probat s mamicom Ursulom zaustaviti kineze prije nego uopće i dođu do granica Evrope. A da mogu napraviti BEV povoljno, već bi to radili. Tu je zajeb. Kasne i preveliki su da bi se mijenjali tako da nisam baš previše optimističan u vezi njih.
Slažem se, znači panika je počela.

Kakav sklop majko mila, ljudi su ovce jer žele uštedjeti za bolje dane, usmjeriti financije na bolje načine, ulagati u budučnost, u svoje potomke familiju? Ljudi su ovce zbog toga? Kako sad odjednom imam izbor, a maloprije oču sve šta mi EU pruža a ne želim to platiti? Mjenjaj terapiju picajzla.
o kakvom sklopu ti pričaš?
nitko ne govori da ljudi ne trebaju uštedjeti, ali se i može uštedjeti i dobro živjeti zato što živimo u eu, a ne u nekoj vukojebini gdje bi bio gladan i siromašan (mi manje, švabe i francuzi više ofkors)
nitko te ne tjera kupovati skupo, kupuj jeftino i štedi, kupi i kineski automobil u krajnjem slučaju
ali upotrijebi malo tih sivih stanica između ušiju da shvatiš da je eu poželjno tržište upravo zbog toga jer je standard ljudi viši i jer im se mogu prodavati skupe stvari
a ljudi koji rade u eu, uključujući one u autoindustriji i popratnim industrijama koji od nje žive, imaju više plaće i bolji standard od kineza, bolje radne uvjete i bolji životni standard općenito, a to sve košta i zato europski proizvođač ima skuplju proizvodnju
ti osobno možeš kupiti što hoćeš, ali eu jednostavno mora paziti na svoju industriju i zaštititi je, jer ako su nabili troškove toj industriji, onda moraju i zaštititi proizvođača od dampinga i nepoštenih trgovačkih praksi - a to se radi carinama
kinezi kad izgrade tvornicu u mađarskoj, neće biti carina, ali onda niti njihovi auti neće biti tako jeftini kao što su sad u kini
vjerojatno će i tada imati tzv. barebone modele, osiromašene do ibera, kao što su nekad bile dacie - pa izvoli, kupi takav auto i štedi
međutim, njima to nije neki veći cilj, njima je cilj ubaciti se na eu tržište i prodavati skupe automobile nakrcane tehnologijom i luksuzom, na kojima se više zaradi jer je marža viša, a tu će se morati itekako natjecati s već postojećim brendovima
eu nije indija ili južna amerika da će itko s jeftinim barebone autićima konkurirati ičemu osim najjeftinijim modelima dacie, a to je relativno mala tržišna niša, u kojoj će i za štediše poput tebe biti izbora

Kakav sklop majko mila, ljudi su ovce jer žele uštedjeti za bolje dane, usmjeriti financije na bolje načine, ulagati u budučnost, u svoje potomke familiju? Ljudi su ovce zbog toga? Kako sad odjednom imam izbor, a maloprije oču sve šta mi EU pruža a ne želim to platiti? Mjenjaj terapiju picajzla.
o kakvom sklopu ti pričaš?
nitko ne govori da ljudi ne trebaju uštedjeti, ali se i može uštedjeti i dobro živjeti zato što živimo u eu, a ne u nekoj vukojebini gdje bi bio gladan i siromašan (mi manje, švabe i francuzi više ofkors)
nitko te ne tjera kupovati skupo, kupuj jeftino i štedi, kupi i kineski automobil u krajnjem slučaju
ali upotrijebi malo tih sivih stanica između ušiju da shvatiš da je eu poželjno tržište upravo zbog toga jer je standard ljudi viši i jer im se mogu prodavati skupe stvari
a ljudi koji rade u eu, uključujući one u autoindustriji i popratnim industrijama koji od nje žive, imaju više plaće i bolji standard od kineza, bolje radne uvjete i bolji životni standard općenito, a to sve košta i zato europski proizvođač ima skuplju proizvodnju
ti osobno možeš kupiti što hoćeš, ali eu jednostavno mora paziti na svoju industriju i zaštititi je, jer ako su nabili troškove toj industriji, onda moraju i zaštititi proizvođača od dampinga i nepoštenih trgovačkih praksi - a to se radi carinama
kinezi kad izgrade tvornicu u mađarskoj, neće biti carina, ali onda niti njihovi auti neće biti tako jeftini kao što su sad u kini
vjerojatno će i tada imati tzv. barebone modele, osiromašene do ibera, kao što su nekad bile dacie - pa izvoli, kupi takav auto i štedi
međutim, njima to nije neki veći cilj, njima je cilj ubaciti se na eu tržište i prodavati skupe automobile nakrcane tehnologijom i luksuzom, na kojima se više zaradi jer je marža viša, a tu će se morati itekako natjecati s već postojećim brendovima
eu nije indija ili južna amerika da će itko s jeftinim barebone autićima konkurirati ičemu osim najjeftinijim modelima dacie, a to je relativno mala tržišna niša, u kojoj će i za štediše poput tebe biti izbora
Opet ti po starome, pa kolko ti puta treba ponovit, VW radi na EV za 20 000 eura, znači sve šta si naklapao pada u vodu jer oni RADE na jeftinijem autu i za EUropu i za USA kolko čitam. Sve šta si rekao nema smisla jer RADE na jeftinijem autu, evo još jednom. Znači može jeftinije sa svim tim nabijenim troškovima, mjenjaj terapiju picajzla.

Kakav sklop majko mila, ljudi su ovce jer žele uštedjeti za bolje dane, usmjeriti financije na bolje načine, ulagati u budučnost, u svoje potomke familiju? Ljudi su ovce zbog toga? Kako sad odjednom imam izbor, a maloprije oču sve šta mi EU pruža a ne želim to platiti? Mjenjaj terapiju picajzla.
o kakvom sklopu ti pričaš?
nitko ne govori da ljudi ne trebaju uštedjeti, ali se i može uštedjeti i dobro živjeti zato što živimo u eu, a ne u nekoj vukojebini gdje bi bio gladan i siromašan (mi manje, švabe i francuzi više ofkors)
nitko te ne tjera kupovati skupo, kupuj jeftino i štedi, kupi i kineski automobil u krajnjem slučaju
ali upotrijebi malo tih sivih stanica između ušiju da shvatiš da je eu poželjno tržište upravo zbog toga jer je standard ljudi viši i jer im se mogu prodavati skupe stvari
a ljudi koji rade u eu, uključujući one u autoindustriji i popratnim industrijama koji od nje žive, imaju više plaće i bolji standard od kineza, bolje radne uvjete i bolji životni standard općenito, a to sve košta i zato europski proizvođač ima skuplju proizvodnju
ti osobno možeš kupiti što hoćeš, ali eu jednostavno mora paziti na svoju industriju i zaštititi je, jer ako su nabili troškove toj industriji, onda moraju i zaštititi proizvođača od dampinga i nepoštenih trgovačkih praksi - a to se radi carinama
kinezi kad izgrade tvornicu u mađarskoj, neće biti carina, ali onda niti njihovi auti neće biti tako jeftini kao što su sad u kini
vjerojatno će i tada imati tzv. barebone modele, osiromašene do ibera, kao što su nekad bile dacie - pa izvoli, kupi takav auto i štedi
međutim, njima to nije neki veći cilj, njima je cilj ubaciti se na eu tržište i prodavati skupe automobile nakrcane tehnologijom i luksuzom, na kojima se više zaradi jer je marža viša, a tu će se morati itekako natjecati s već postojećim brendovima
eu nije indija ili južna amerika da će itko s jeftinim barebone autićima konkurirati ičemu osim najjeftinijim modelima dacie, a to je relativno mala tržišna niša, u kojoj će i za štediše poput tebe biti izbora
Opet ti po starome, pa kolko ti puta treba ponovit, VW radi na EV za 20 000 eura, znači sve šta si naklapao pada u vodu jer oni RADE na jeftinijem autu i za EUropu i za USA kolko čitam. Sve šta si rekao nema smisla jer RADE na jeftinijem autu, evo još jednom. Znači može jeftinije sa svim tim nabijenim troškovima, mjenjaj terapiju picajzla.
Da rade ali bez baterije, motora i 100kg bakra

VW ne zna napraviti lijepi auto ni za lijek, a niti cijenovno povoljan. Kraj Skode i Seata ne kuzim zakaj bilo ko kupuje VW.
Svjestan si naravno da su skoda i seat u vlasnistvu VW grupacije? tj bivsi seat....

a ljudi koji rade u eu, uključujući one u autoindustriji i popratnim industrijama koji od nje žive, imaju više plaće i bolji standard od kineza, bolje radne uvjete i bolji životni standard općenito, a to sve košta i zato europski proizvođač ima skuplju proizvodnju
Ide to i obrnutom smjeru. Od činjenice da je masa komponenata proizvedena u Kini i drugim zemljama sa sumnjvim standardima do toga da bi Evropa bila daleko siromašnija i industrijski manja da nije izvoza. BMW koji lifra 2,2 milijuna automobila godišnje bio bi upola manji da nije prodaje u Kini (ne, tamo se ne prodaju evropski modeli da i priču o razlici u kvaliteti i standardima pokrijemo), VW, Mercedes i tako redom.
Dobar standard evropskog stanovnika je danas dijelom baziran na uvozu i korištenju desetaka tisuća dijelova ili gotovoih proizvoda koji su proizvedeni u Kini i ugrađeni u proizvode koji su zbog toga dostupni evropskom potrošaču. Da smo ostali zatvoreni, ne bi u kući imao pola toga što sad imaš, a naše kompanije bi bile upola manje nego što jesu.

Kakav sklop majko mila, ljudi su ovce jer žele uštedjeti za bolje dane, usmjeriti financije na bolje načine, ulagati u budučnost, u svoje potomke familiju? Ljudi su ovce zbog toga? Kako sad odjednom imam izbor, a maloprije oču sve šta mi EU pruža a ne želim to platiti? Mjenjaj terapiju picajzla.
o kakvom sklopu ti pričaš?
nitko ne govori da ljudi ne trebaju uštedjeti, ali se i može uštedjeti i dobro živjeti zato što živimo u eu, a ne u nekoj vukojebini gdje bi bio gladan i siromašan (mi manje, švabe i francuzi više ofkors)
nitko te ne tjera kupovati skupo, kupuj jeftino i štedi, kupi i kineski automobil u krajnjem slučaju
ali upotrijebi malo tih sivih stanica između ušiju da shvatiš da je eu poželjno tržište upravo zbog toga jer je standard ljudi viši i jer im se mogu prodavati skupe stvari
a ljudi koji rade u eu, uključujući one u autoindustriji i popratnim industrijama koji od nje žive, imaju više plaće i bolji standard od kineza, bolje radne uvjete i bolji životni standard općenito, a to sve košta i zato europski proizvođač ima skuplju proizvodnju
ti osobno možeš kupiti što hoćeš, ali eu jednostavno mora paziti na svoju industriju i zaštititi je, jer ako su nabili troškove toj industriji, onda moraju i zaštititi proizvođača od dampinga i nepoštenih trgovačkih praksi - a to se radi carinama
kinezi kad izgrade tvornicu u mađarskoj, neće biti carina, ali onda niti njihovi auti neće biti tako jeftini kao što su sad u kini
vjerojatno će i tada imati tzv. barebone modele, osiromašene do ibera, kao što su nekad bile dacie - pa izvoli, kupi takav auto i štedi
međutim, njima to nije neki veći cilj, njima je cilj ubaciti se na eu tržište i prodavati skupe automobile nakrcane tehnologijom i luksuzom, na kojima se više zaradi jer je marža viša, a tu će se morati itekako natjecati s već postojećim brendovima
eu nije indija ili južna amerika da će itko s jeftinim barebone autićima konkurirati ičemu osim najjeftinijim modelima dacie, a to je relativno mala tržišna niša, u kojoj će i za štediše poput tebe biti izbora
likovi koji ne mogu voditi svoje kucanstvo ne mogu pojmiti nacin kako se vodi drzava ili unija
zastita EU gospodarstva (a samim tim i RH) im je nepojmljiva, ne mogu razmisljati dalje od 2 dana unaprijed
hvala bogu, eu ce zastiti trziste jednako kao sto su to cinili zadnjih 30+ godina....
a kad se mene pita auto mora biti iz EU ili Japana
Kakav sklop majko mila, ljudi su ovce jer žele uštedjeti za bolje dane, usmjeriti financije na bolje načine, ulagati u budučnost, u svoje potomke familiju? Ljudi su ovce zbog toga? Kako sad odjednom imam izbor, a maloprije oču sve šta mi EU pruža a ne želim to platiti? Mjenjaj terapiju picajzla.
o kakvom sklopu ti pričaš?
nitko ne govori da ljudi ne trebaju uštedjeti, ali se i može uštedjeti i dobro živjeti zato što živimo u eu, a ne u nekoj vukojebini gdje bi bio gladan i siromašan (mi manje, švabe i francuzi više ofkors)
nitko te ne tjera kupovati skupo, kupuj jeftino i štedi, kupi i kineski automobil u krajnjem slučaju
ali upotrijebi malo tih sivih stanica između ušiju da shvatiš da je eu poželjno tržište upravo zbog toga jer je standard ljudi viši i jer im se mogu prodavati skupe stvari
a ljudi koji rade u eu, uključujući one u autoindustriji i popratnim industrijama koji od nje žive, imaju više plaće i bolji standard od kineza, bolje radne uvjete i bolji životni standard općenito, a to sve košta i zato europski proizvođač ima skuplju proizvodnju
ti osobno možeš kupiti što hoćeš, ali eu jednostavno mora paziti na svoju industriju i zaštititi je, jer ako su nabili troškove toj industriji, onda moraju i zaštititi proizvođača od dampinga i nepoštenih trgovačkih praksi - a to se radi carinama
kinezi kad izgrade tvornicu u mađarskoj, neće biti carina, ali onda niti njihovi auti neće biti tako jeftini kao što su sad u kini
vjerojatno će i tada imati tzv. barebone modele, osiromašene do ibera, kao što su nekad bile dacie - pa izvoli, kupi takav auto i štedi
međutim, njima to nije neki veći cilj, njima je cilj ubaciti se na eu tržište i prodavati skupe automobile nakrcane tehnologijom i luksuzom, na kojima se više zaradi jer je marža viša, a tu će se morati itekako natjecati s već postojećim brendovima
eu nije indija ili južna amerika da će itko s jeftinim barebone autićima konkurirati ičemu osim najjeftinijim modelima dacie, a to je relativno mala tržišna niša, u kojoj će i za štediše poput tebe biti izbora
Opet ti po starome, pa kolko ti puta treba ponovit, VW radi na EV za 20 000 eura, znači sve šta si naklapao pada u vodu jer oni RADE na jeftinijem autu i za EUropu i za USA kolko čitam. Sve šta si rekao nema smisla jer RADE na jeftinijem autu, evo još jednom. Znači može jeftinije sa svim tim nabijenim troškovima, mjenjaj terapiju picajzla.
aha da
jednako kako je tesla napravio auto za 20 (takoder obecano), rimac robotaksi ili xy glupih obecanja u koja ljudi vjeruju
evo da ti kazem nesto sa biznis strane, nitko ti ne moze obecati nesto za neku cijenu par godina unaprijed (a u ova nestabilna vremena ni par mj.)
inflacija je ogromna, valute su nestabilne, opskrbni lanci takoder, radna snaga sve skuplja i teze je pronaci
i ti sad stvarno mislis da ce VW ispuniti svoje obecanje sa pocetka 2021.

Zamisli sad i ovo, šta neću sve doživjet majko mila. Ljudi odjednom neznaju voditi svoja kućanstva, znači oni nemogu ni pojmiti kako se vodi država, pa što ti takav stručnjak radiš ovdje u ovom šupku civilizacije? I raspravljaš ovdje. Sad češ ti meni reć nešto sa biznis strane, al i dalje si u ovom šupku civilizacije umjesto da predaješ na Harvardu ili negdje. Nevjerojatno kolko su ljudi puni sebe sa nebitnim verbalni proljevima. Moralna vertikala koja ima predrasude i skače u zaključke da ljudi nešto neznaju i da bi sad trebali kupovati električne aute od 40 000 i kako će se EU zaštititi od uvoza jeftinih EV? Gore na linku ti piše a i na masu linkova da BYD dolazi u EU, sa cijenom od cca 20 000, Renault Legend EV izlazi 2025 i bit će ispod 20 000 eura, sve šta pričaš pada u vodu sa autokompanijom koja već je u EU. Mother of god.

Iz krajnosti u krajnost a članci za Američko tržiste govore da je kod njih taj električni galeb cijenom ispod 9000€? Po ovome cijela svijetska autoindustrija može ključ u bravu osim Eu koji će tog galeba prodavati za još manjih 20000$/€ kako da ne!
Rekli su oni i da će pojesti Teslu za doručak (po broju prodanih komada) - pa nisu.
Rekli su da će ID.3 biti profitabilan - pa nije
Rekli su da će uložiti 50 pa 200 milijardi u tranziciju - pa nisu.
Da se razumijemo, nitko sretiniji od mene s povoljnim i kvalitetnim električnim automobilom. Samo, nisam siguran da će se to dogoditi i ne bih se kladio na to.
A sad će morat nešto napravit, sad nema više zajebancije sad byd seagull kuca na vrata za cca 20 000 eura. Znaju da će ekipa to pokupovat ko vruče kifle. Prije nisu morali biti konkurentni, sad će morat.